Prima TT, maar vandaag is geen slowchatdag op het forumquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:58 schreef Leonilein het volgende:
Fok is om te janken al de hele dagWat een ramp, 80 keer verversen enzo..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:46 schreef Leonilein het volgende:
@ Litpho: Het is JUIST SLOWchat vandaag![]()
Hm, ik ga gauw ff kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef Leonilein het volgende:
Ik leid...
Jeuzus, die scenes in 'Dirt' liegen er ook niet om.
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzondersquote:
Zie ook niks bijzondersquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk dat het leuke eral vanaf is.. heb ook gezapt, maar zie weinig bijzonders
Tis weer goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:03 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik ga zo ATWT kijken, Jennifer gaat dood
Huh? Wie wou wie beschermen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis weer goed dat je het zegt
Ach horen we tenminste vaak: Hij wou mij alleen maar beschremenMaarja wel zonde
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaatquote:
Gelukkig heeft ze nog net op tijd afscheid van iedereen kunnen nemen voordat ze haar laatste adem gaat uitblazen straks, en morgenmiddag weer en de dag erop 's ochtends ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die hele familie wil elkaar de hele tijd 'beschermen'.. Zolang ze het minder vaak gaan zeggen, dan is het goed dat ze dood gaat
En ze wordt er nog voor betaald ook (hoewel je daar natuurlijk niks aan hebt als je dood bentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:idd.. kan er in iedergeval gezegd worden dat het een trage dood was
Het leven an sich is een trage dood!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:idd.. kan er in iedergeval gezegd worden dat het een trage dood was
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan ze het bedrag op haar steen zetten
Hoi Poema, doei Poemaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het leven an sich is een trage dood!
Kijkze! En sweet dreaamsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:37 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
![]()
Ze leeft nog steeds, dat mens is niet kapot te krijgen, maar goed, ik ga verder kijken en daarna mijn bed opzoeken,
slaap lekker
Truste Annetje!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Hoi Poema, doei Poema![]()
Slaap lekker![]()
gelukkig keert niet iedere soapster terug.. behalve in de Bold and the Beautifulquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef DrsPoema het volgende:
Hee, gelukkig, er is nog leven!Soapsterren gaan nooit dood, die duiken na een tijdje altijd weer op!
Of in GTST!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig keert niet iedere soapster terug.. behalve in de Bold and the Beautiful
Nee, er was overal gewoon niks aan te vangen met fok, er zijn gewoon van die dagen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik dat dacht dat het puur aan de werkpc lag dat ik niks op fok kon. maar gelukkig niet.. Dus mrogen misschien meer gelukafhankelijk ook van waar ik kom te zitten
![]()
GTST valt het nog wel mee hoor..
Dan werd het misschien wel eens een keertje spannend!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:dat zou eng worden.. maarja dan gooien ze wel een andere blonde griet voor haar rol erin
Hij zegt dat hij nooit een boot heeft gehad en dat hij alleen maar met hem gepokerd had!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet gezienMaar het kan ook niet anders dan een randfiguur zijn
Je bent sowieso een randfiguur als je jmet Joran omgaat
Tja, hij kan natuurlijk de waarheid zeggen want hij scheen toen in Nederland te zijn, maar hij zag er wel uit als zo'n wannabe gangster, incl. petje!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef Cuegirllie het volgende:Dat kan natuurlijk ook en dat Joran door iemand anders is geholpen..
Maarja de geloofwaardigheid van een duidelijke randfiguur is vaak nihil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |