Zeik niet -lief meisje-quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Je ziet ze toch niet vliegen?
Pff, fok is weer zo traag als een fles ketchup!
Het wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
was het lekker?? wat stond er op het menu?
Tsss, schelden doe je maar op de FP!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeik niet muts. Was maar even dat ik de stekker in het verkeerde gat stak
Hammer wel, maar datum wordt niet genoemdquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:52 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Haha, is die ene met dat hamertje over de datum?
Nee, de server had het wat zwaarder.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, schelden doe je maar op de FP!En staan je haren nu recht overeind?
Die tattoo'squote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hammer wel, maar datum wordt niet genoemd
MC Jammer!
Ach, het gaat in ieder geval stukken beter dan gisteren, toen was het echt een ramp!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, de server had het wat zwaarder.
Alleen kip?quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie baalt voor het eerst enorm dat de wc en douche in 1 is.. grrr!!!
Maar dat wil ik heul niet op mijn geweten hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:41 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
dat krijg je als je ongeduldige mensen laat wachten
en dat kun jij niet radenquote:
Zie niks, moet ik weer wat gaan installerenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:07 schreef EchnaDarr het volgende:
http://www.stage6.com/use(...)n-Days-In-Sunny-June
Krijg meteen weer zin in de zomer![]()
En ik wil het ook graag wetenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, want het is leuker als je het gewoon vertelt!![]()
![]()
Het zou dit weekend lente achtig worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:07 schreef EchnaDarr het volgende:
http://www.stage6.com/use(...)n-Days-In-Sunny-June
Krijg meteen weer zin in de zomer![]()
Heb jij geen DivX op je pc?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Zie niks, moet ik weer wat gaan installeren
Dan heb je pechquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:08 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Nee, want het is leuker als je het gewoon vertelt!![]()
![]()
Ik ook, een DIVX update of zoiets!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:09 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Zie niks, moet ik weer wat gaan installeren
Nou zeg!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je pech![]()
Maar ik ga er vandoor..
wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tegelijk niet.. zat net tussen twee borden in
12 graden en zonquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:11 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het zou dit weekend lente achtig worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |