Maybe, maar ik denk dat het meer aan die mensenmassa's in de cafeetjes lag, er hoeft er maar eentje verkouden te zijn en iedereen loopt te snotteren!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:23 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh jee Poema, te weinig kleding aangehad met carnaval?
Het is wel duidelijk aan de smileys waar je voorkeur ligtquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:29 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik je redden, dat is mijn job, remember?En als het te laat is dan slay ik je!
![]()
![]()
Ik zie liever een levende Litpho hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk aan de smileys waar je voorkeur ligt.
Oh ja was ff vergeten dat we het daar al eerder over hadden, je word verkouden van mensen om je heen die al verkouden zijn, niet als je te bloot rondlooptquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Maybe, maar ik denk dat het meer aan die mensenmassa's in de cafeetjes lag, er hoeft er maar eentje verkouden te zijn en iedereen loopt te snotteren!
Zo gauw we dat punt bereikt hebben ben ik strikt genomen toch al niet meer in het land der levenden, dus bij deze krijg je toestemming om je postuum op mijn lichaam uit te levenquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:36 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik zie liever een levende Litpho hoor!but a girl has to do what a girl has to do sometimes!
Precies, verkoudheid is een virus, daar moet iemand je voor aansteken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Oh ja was ff vergeten dat we het daar al eerder over hadden, je word verkouden van mensen om je heen die al verkouden zijn, niet als je te bloot rondloopt
Dat is lief van je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw we dat punt bereikt hebben ben ik strikt genomen toch al niet meer in het land der levenden, dus bij deze krijg je toestemming om je postuum op mijn lichaam uit te leven.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:46 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Precies, verkoudheid is een virus, daar moet iemand je voor aansteken!
"Hier ligt Litpho. Hij offerde zich op voor DrsPoema's training"quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:47 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is lief van je!Ik moet mijn skills natuurlijk wel een beetje bijhouden!
Fijne dag verderquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:53 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
![]()
Ik ga afsluiten, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hier ligt Litpho. Hij offerde zich op voor DrsPoema's training"
Niet helemáál wat ik in gedachten had.
Nee, als dát de keuzes zijn...quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!je wilt echt niet door Verdonk te grazen worden genomen!
Ben alweer thuis, ondanks de wind tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Het is best een hele eer om door mij geslayed te worden!je wilt echt niet door Verdonk te grazen worden genomen!
Goeie reis Tinky!![]()
OK OK, ik ga alweerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ben alweer thuis, ondanks de wind tegen
Druk daar bij DC HR?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry Tink.. Hoi Tink trouwens
Op het werk niet heel veel tijd enzo om de SC bij te houden
quote:
Succes!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik moet helaas wel weer aan het werk, maar dan ben je in ieder geval welkom thuis gewenst ipv. genegeerd
.
Dat niet.. alleen de computers zijn nogal traag. Zelfs het ingetypte loopt met vertraging..quote:
Tja, normaal ben jij mevrouwtje ongeduld, had het even van je overgenomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Huh?![]()
![]()
![]()
Ik was eventjes aan het fotoboeken zoals je zag, dat heeft ook onderhoud nodig!
Bij jou ook al? Zeker defensie PC, bij mij is ie ook al dagen traag... lijkt fok welquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee
[..]
Dat niet.. alleen de computers zijn nogal traag. Zelfs het ingetypte loopt met vertraging..
Dus dan is een SC die nogal eens ververst dient te worden nogal irri soms ..
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik moet helaas wel weer aan het werk, maar dan ben je in ieder geval welkom thuis gewenst ipv. genegeerd
.
Natuurlijk een defensie PC.. kan m'n eigen niet meenemen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Zeker defensie PC, bij mij is ie ook al dagen traag... lijkt fok wel
Kan ook alles op mn werk, behalve MSN'nquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk een defensie PC.. kan m'n eigen niet meenemen..
Achja.. tis al prettig dat ze het niet allemaal geblokkeerd hebben
Owja.. je kunt hier niks downloaden. Msischien werkt webmessenger welquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Kan ook alles op mn werk, behalve MSN'n![]()
Irritant he, van die defensiecomputers...;-)quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja.. je kunt hier niks downloaden. Msischien werkt webmessenger wel
Daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:46 schreef Dvons het volgende:
[..]
Irritant he, van die defensiecomputers...;-)
Ebuddy werkt inderdaad wel...
Tsss, over ongeduld gesproken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:13 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Tja, normaal ben jij mevrouwtje ongeduld, had het even van je overgenomen
Tja, de waarheid komt hard aan, sorryquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tsss, over ongeduld gesproken?![]()
Zo, ik heb alle lange postjes in mijn fobo weer afgewerkt!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Kunnen we weer tijd besteden aan de SC..![]()
![]()
Hier is namelijk geen werk meer
Uh...momenteel dus op de SC, vanochtend gewerkt van 9 tot vanmiddag 1 uur, nu dus thuis, mijn zoon en piloot zijn ook thuis, die zijn druk aan het playstationen (tja, mannen en games he?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:59 schreef Cuegirllie het volgende:
En TInk.. wat doe jij zoal vandaag?
Tja, ik leef me teveel in op zo'n moment denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb half gekeken.. was iets te druk met fok.. Heb wel gemerkt dat ze dood ging, maar daar huil ik niet van.
Maar jehebt dus wel druk dagje
Mannen mogen toch ook huilen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat blijkt jaMaar dat is niet erg.. je bnt een vrouw dus het mag
Tot half 5.. controleer werk nu.. gadver :R
Alleen als ze uien snijden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Mannen mogen toch ook huilen?
Of Jagermeister drinken!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
En als ze Fisherman's Friend eten
Moet wel minstens in een knockout-fase van een europees tournooi zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:41 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Of als hun favoriete voetbalelftal verliest
Dan moet je de scherpe voorwerpen opbergen hoor!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:41 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Of als hun favoriete voetbalelftal verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |