Sterkte Macka!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:40 schreef Macka66 het volgende:
Ook hier even wat minder te genieten van de zwangerschap.
Vandaag heb ik een echo gehad, en mijn vruchtwater blijkt erg weinig te zijn. Bovendien groeit de dame niet goed genoeg. Over twee weken weer een echo. En vanaf nu volstrekte rust en proberen niet gestresst te zijn
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Macka, wat naar zeg...
Hopelijk trekt zowel je vruchtwater als de groei bij als je idd rust houdt.
Dat bedoel ik precies ja... Mijn vorige zwangerschap was er 1 van dezelfde plek als jij omschrijft en deze gaat -tot nog toe- (ik blijf voorzichtig) voorspoedig. Ik wil er bewust van genieten dat het nog 1 keertje mag/kan. Zo zonde dat dit overspoeld wordt door drukte en ongemakken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:16 schreef Leah het volgende:
Mijn ervaring is dat het meer in geniet "momentjes" zit als je zwangerschap niet vlekkeloos gaat.
Wat mij wel heel erg hielp was te bedenken dat het eigenlijk toch wel heel uniek is, die periode met een kind in je buik.
En ondanks de zwangerschap from hell kan ik daar toch wel een beetje weemoedig om zijn hoor. Ze zijn alweer zo groot, ik wou echt dat ik op sommige momenten wat meer de tijd genomen had om even stil te staan bij wat er nou allemaal in mijn lijf gebeurde.
Ze worden alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef Troel het volgende:
En ook na die zwangerschap droom je rustig rare dromen verder hoor
Wij gedeeltelijk gewoon als we ze tegenkwamen, et als resultaat dat op een gegeven moment de helft van onze broers en zussen het wist en de andere helft nog niet. Die hebben we toen maar gebeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik had me ook ingeschreven voor MvM, maar kreeg kaartje dat ze "enkel in dichtbevolkte gebieden" ophalen. Ik woon in centrum Amsterdam, als dat nog niet dichtbevolkt is.
Mijn misselijkheid gaat ook wel af en toe even weg (bvb in week 8), maar komt daarna dan in alle hevigheid terug. Nu ook mét rommelende darmen.
Mijn echo is 25 feb! Je moet die van jou dan zeker ook hier posten hé!
Hoe hebben jullie het eigenlijk aan "iedereen" (iets verdere familie en vrienden) verteld dat jullie zwanger waren? Gewoon als jullie ze eens tegenkwamen? Bij ons stuurde iemand eens een smsje naar iedereen. Misschien sturen wij wel een kaartje met de 12 weken echo als foto? Kweethetnogniet...
Ik weet dat het op zich vrij normaal is, maar ik vraag me af waar die buik dan vandaan komt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef FoN het volgende:
Wurpje, de eerste paar maanden is afvallen vrij normaal werd tegen mij egzegd, niets om je zorgen over te maken, plus de een komt nu eenmaal meer aan dan de ander. Ik heb er nu 4 kilo bij, waarvan volgens mij de helft in mijn borsten zit, die wegen echt een ton lijkt wel
Kan in het lijstje mijn uitgerekende datum worden veranderd in 9 mei en erbij worden vermeld dat ze een meisje is?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:00 schreef hestria het volgende:
nou, ben er bijna zeker van dat het nu serieus is, herinder me de pijn ineens weer heel erg goed!!
maar goed, heb nu om de 3 min weeën, en zijn aan het wachten tot de verlos komt. Dan horen we wel of het echt is of niet.
Gezien het feit dat je dit iedere post vermeld, wil je volgens mij toch ook wel erg graag kwijt wie je bent!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:20 schreef gansky het volgende:
Bedankt voor het welkom hier, leuk om te zien dat er een hoop oude posters tussen zitten.
Beetje jammer dat ik alleen 's avonds laat de tijd heb om een beetje bij te lezen en reageren
Het maakt me niet uit dat ik niet op mijn oude nic kan posten, kan mijn verhaal kwijt, da's genoeg:)
Ja ik ga tijdens mijn pauze wel even de fysio bellen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef Mammietje het volgende:
Owja... Silmarwen... ik zou morgen op het werk alvast even bellen als ik jou was... Misschien heb je mazzel en kan je nog even voor het weekend terecht. Klinkt erg vervelend.
Oh gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:29 schreef hestria het volgende:
nou dames, op 6 februarie, om 17:40 is onze dennis geboren na een bevalling van 2,5 uur. hij is super klein en heeft iedereen verbaast door toch nog 3100 gr te wegen. Was wel nog even spannend want dennis was een beetje onderkoelt (35,1) en duurde lang voordat ie goed warm was. maar al met al hoefde we net niet naar het ziekenhuis. verdere info en foto's volgen nog wel.
Is er echt iets wat ik kan doen??? Het is gewoon wachten tot de kleine klaar gebakken is. (Al maak ik me een klein beetje zorgen. Een van de redenen dat we niet zwanger werden was mijn hormoonhuishouding. Aangezien hormonen nodig zijn om een bevalling op te wekken... Wat nou als mijn lichaam die niet wil aanmaken, komt de kleine dan niet in de problemen... Morgen vk... Ik ga het er gewoon even over hebben)quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef owlet het volgende:
Hestria, gefeliciteerd!![]()
Ticootje, ik moet wel een beetje om je lachen (positief, positief). Wat ga je doen als je kindje nog twee weken blijft zitten? ik dacht even dat je al minstens drie weken overtijd liep
![]()
..dan word je over 2 weken ingeleidquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef Ticootje het volgende:
Wat nou als mijn lichaam die niet wil aanmaken
Stuitligging is volgens mij altijd medische indicatiequote:Op donderdag 7 februari 2008 14:12 schreef FoN het volgende:
Succes Suerte!
Webkim, bij mij bleef de gyn ook maar volhouden dat ie echt nog net was ingedaald, achteraf bleek meneer aan zijn schoudertje te voelen en zat 't hoofdje al zo laag dat ie'm nauwelijks kon vinden. Hopen dat zoiets bij jou ook het geval is en dat 't allemaal gata opschieten nu
Weet iemand of je met een kindje in stuitligging gewoon thuis mag bevallen?
Hoe gaat het met dequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Stuitligging is volgens mij altijd medische indicatie
Ik geniet gewoon extra van mijn 1e plek!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Webkim het volgende:
Oeh Suerte, spannend..!![]()
Sta ik me dalijk ineens 2de op de lijst zeg.![]()
Ik mag over een uurtje weer op apk. Checken of de baby eindelijk eens is ingedaald en anders even naar de gyn om naar mijn bekken te laten kijken; of 't niet te smal is.
Nog steeds aanwezig maar door m`n dieet en dequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef Webkim het volgende:
Terug van apk.
Eigenwijs kind: ligt nog steeds hartstikke hoog. Dinsdagmiddag voor een echo om es te spieken hoe dat komt.
het zijn echo foto's! baby moest wel eerst even wakker geduwd worden. dat wel. sangdrax scant ze morgen in.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:31 schreef E.T. het volgende:
simmu gefeliciteerd!![]()
Echo-foto's kunnen hier hoorFoto's van daadwerkelijke mensjes doen we in het foto-topic zoals sjak zegt
Wegens luiheid gequotequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef Macka66 het volgende:
Gansky, Simmu en Rixie, wat fijn dat jullie (eindelijk) op het lijstje kunnen. Gefeliciteerd!
Nouja, bijna... bijna...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:54 schreef Lishe het volgende:
Webkim, ik vind het zo spannend bij jullie! Ik lees je log al zo langeen jaar of 5 gok ik, en toen de periode dat het niet lukte... En nu komt de erfgena(a)m(e) gewoon echt bijna...!
Jaaaaa! ik heb altijd wel een beetje aan je gedacht hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:20 schreef Rixie het volgende:
@ Beaker Heb je goed onthouden ik ben inderdaad de Rixie
heuj, das mijn tekst!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:39 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik heb de hele dag al keiharde buiken. Als ik naar mijn buik kijk wordt ie hard, als ik opsta, als ik moet plassen, als ik loop, in de auto zit, als ik ook maar iets doe zit er een skippybal onder mijn trui.
Ik begin er een beetje sjagerijnig van te worden nu, wat een rotgevoel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
heuj, das mijn tekst!
Zat zeker in de lucht vandaag
quote:
Oeh...ja.... Harde buiken was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:39 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik heb de hele dag al keiharde buiken. Als ik naar mijn buik kijk wordt ie hard, als ik opsta, als ik moet plassen, als ik loop, in de auto zit, als ik ook maar iets doe zit er een skippybal onder mijn trui.
Ik begin er een beetje sjagerijnig van te worden nu, wat een rotgevoel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:08 schreef E.T. het volgende:
Het is dat je niet in de buurt woont Miss_sly... anders had je best ff mogen voelen![]()
Enne Rocka.. nog een paar weken wachten hoor hier
je vergeet je laatste buikfoto! die moet nog gemaakt worden zondagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan niet hoor, ik heb morgen een verjaardagEn jongste mag naar z`n eerste kinderfeestje
en de douche moet nog gepoetst
Ik kon mij er ook niets bij voorstellen maar als je er eentje hebt weet je precies wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het nog steeds zo raar klinken, harde buiken. Lees het hier vaak en hoor het ook wel om me heen, maar kan me er gewoonweg niets bij voorstellen. Vast iets dat je zelf moet hebben meegemaakt om te begrijpen wat het is.
Sterkte dames! Doe maar wat beebjes in het weekend
Ik doe nou juist mijn best om niet te vroeg te werpen. De 37 weken grens wil ik halen, kun je daar een beetje rekening mee houden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mackadan moet jij ook maar gewoon eerder werpen
Hoe gaat het met je? Hou je het rusten een beetje vol?
quote:
Ik neem dus geen toastje paté bij jouquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
MoonahDat opeten bewaar ik wel voor de placenta, maak ik paté van die ik aan de kraamvisite serveer
Meíííííd je weet niet wat je afslaatquote:Op zondag 10 februari 2008 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem dus geen toastje paté bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |