Hoe gaat het met dequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Stuitligging is volgens mij altijd medische indicatie
Ik geniet gewoon extra van mijn 1e plek!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Webkim het volgende:
Oeh Suerte, spannend..!![]()
Sta ik me dalijk ineens 2de op de lijst zeg.![]()
Ik mag over een uurtje weer op apk. Checken of de baby eindelijk eens is ingedaald en anders even naar de gyn om naar mijn bekken te laten kijken; of 't niet te smal is.
Nog steeds aanwezig maar door m`n dieet en dequote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:18 schreef Webkim het volgende:
Terug van apk.
Eigenwijs kind: ligt nog steeds hartstikke hoog. Dinsdagmiddag voor een echo om es te spieken hoe dat komt.
het zijn echo foto's! baby moest wel eerst even wakker geduwd worden. dat wel. sangdrax scant ze morgen in.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:31 schreef E.T. het volgende:
simmu gefeliciteerd!![]()
Echo-foto's kunnen hier hoorFoto's van daadwerkelijke mensjes doen we in het foto-topic zoals sjak zegt
Wegens luiheid gequotequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef Macka66 het volgende:
Gansky, Simmu en Rixie, wat fijn dat jullie (eindelijk) op het lijstje kunnen. Gefeliciteerd!
Nouja, bijna... bijna...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:54 schreef Lishe het volgende:
Webkim, ik vind het zo spannend bij jullie! Ik lees je log al zo langeen jaar of 5 gok ik, en toen de periode dat het niet lukte... En nu komt de erfgena(a)m(e) gewoon echt bijna...!
Jaaaaa! ik heb altijd wel een beetje aan je gedacht hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:20 schreef Rixie het volgende:
@ Beaker Heb je goed onthouden ik ben inderdaad de Rixie
heuj, das mijn tekst!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:39 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik heb de hele dag al keiharde buiken. Als ik naar mijn buik kijk wordt ie hard, als ik opsta, als ik moet plassen, als ik loop, in de auto zit, als ik ook maar iets doe zit er een skippybal onder mijn trui.
Ik begin er een beetje sjagerijnig van te worden nu, wat een rotgevoel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
heuj, das mijn tekst!
Zat zeker in de lucht vandaag
quote:
Oeh...ja.... Harde buiken was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:39 schreef k_i_m het volgende:
Pffff, ik heb de hele dag al keiharde buiken. Als ik naar mijn buik kijk wordt ie hard, als ik opsta, als ik moet plassen, als ik loop, in de auto zit, als ik ook maar iets doe zit er een skippybal onder mijn trui.
Ik begin er een beetje sjagerijnig van te worden nu, wat een rotgevoel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:08 schreef E.T. het volgende:
Het is dat je niet in de buurt woont Miss_sly... anders had je best ff mogen voelen![]()
Enne Rocka.. nog een paar weken wachten hoor hier
je vergeet je laatste buikfoto! die moet nog gemaakt worden zondagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan niet hoor, ik heb morgen een verjaardagEn jongste mag naar z`n eerste kinderfeestje
en de douche moet nog gepoetst
Ik kon mij er ook niets bij voorstellen maar als je er eentje hebt weet je precies wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het nog steeds zo raar klinken, harde buiken. Lees het hier vaak en hoor het ook wel om me heen, maar kan me er gewoonweg niets bij voorstellen. Vast iets dat je zelf moet hebben meegemaakt om te begrijpen wat het is.
Sterkte dames! Doe maar wat beebjes in het weekend
Ik doe nou juist mijn best om niet te vroeg te werpen. De 37 weken grens wil ik halen, kun je daar een beetje rekening mee houden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mackadan moet jij ook maar gewoon eerder werpen
Hoe gaat het met je? Hou je het rusten een beetje vol?
quote:
Ik neem dus geen toastje paté bij jouquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
MoonahDat opeten bewaar ik wel voor de placenta, maak ik paté van die ik aan de kraamvisite serveer
Meíííííd je weet niet wat je afslaatquote:Op zondag 10 februari 2008 11:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik neem dus geen toastje paté bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |