Succes Hestria...

werp hem es ff soepel ter wereld!
Nog precies een week dus Libel, spannend. En des te meer door die CMV natuurlijk. Heb me even ingelezen, maar dat is best heftig. Hoop dat je daarin voldoende gerust gesteld kan worden.
Ik neem als de kids op bed liggen even de tijd om van de baby te genieten. Onderuit op de bank, broek los en meestal grijpt Ukkie die kans van vrijheid dan ook wel!
Begin Ukkie nu ook af en toe even tussendoor te voelen. Heb mijn eerste moment van 'moet dat nou' ook al even gehad... Mijn man is thuis en ik wil even van het moment genieten om ALLEEN naar de wc te kunnen gaan, zonder dat er een kind langs me wurmt om de wc-rol te plunderen en met de pleeborstel te zwaaien en de ander zijn best doet om tussen mijn benen door te kijken wat ik nou exact aan het doen ben...

Zit ik net lekker... begint nr.3 te trappelen...
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:20 schreef gansky het volgende:Bedankt voor het welkom hier, leuk om te zien dat er een hoop oude posters tussen zitten.
Beetje jammer dat ik alleen 's avonds laat de tijd heb om een beetje bij te lezen en reageren

Het maakt me niet uit dat ik niet op mijn oude nic kan posten, kan mijn verhaal kwijt, da's genoeg:)
Gezien het feit dat je dit iedere post vermeld, wil je volgens mij toch ook wel erg graag kwijt wie je bent!
Maar eh... 's avonds laat is prima hoor... heb ik tenminste een beetje gezelschap in het vervolg!