Je bent niet de enigequote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word misselijk bij het idee sex te hebben met iemand die je heeft verkracht.
tis een soap, daar is alles mogelijk en om je uit het sprookje te helpen, die verkrachtig is gespeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word misselijk bij het idee sex te hebben met iemand die je heeft verkracht.
Echt waar? Ik dacht dat het echt was.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
tis een soap, daar is alles mogelijk en om je uit het sprookje te helpen, die verkrachtig is gespeeld
Ludo is echtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het echt was.![]()
Ludo is immers net zo als de liefde weer opbloeit (met janine...)!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat ze Nick echt als een complete softie neerzetten nu. Ja het is een lief stelletje, maar Nick is ook nog meneer de onderdirecteur van Sanders inc, het enige dat hij nu de hele dag doet is in de stallen met Sjors rondhangen. Het klefheidsgehalte mag iets minder!!
Ik genoot wel van de scene Ludo, Nick en Jack! Heerlijk!!
Ik dacht waar ken ik die vent nou toch van, maar dat was het idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef Chryzis het volgende:
Troost (uit Vrouwenvleugel) zat in deze aflevering
Mee eens. Ook deze aflevering was hij weer meesterlijk. Zo moeten ze hem ook gebruiken. Met dat schaakbord, die subtiele bedreigingen. Geweldig. Toch vind ik dat ze Nick er buiten moeten laten. Hij is gewoon niets vergeleken met Ludo die Jack wel van repliek kan dienen. Het moet juist een strijd tussen de meesters, de titanen, worden. En dat zijn toch echt Ludo en Jack. Sanders vs. Hogendoorn/Van Houten. Eindelijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:16 schreef Frey het volgende:
Eindelijk gebruiken ze Jack eens goed. Nu hopen dat de verhaallijn goed wordt uitgewerkt
nee inderdaad Charlie moet eens wat minder met dat love-tree gebeuren bezig zijn. Of ze moeten dat eens uitwerken tot iets spannends.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Jack en Charlie passen echt niet meer bij elkaar.
Dat waren ze ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef mirelia het volgende:
lekker geloofwaardig ook, die doos met dat schaakbord.
Of de stukken moeten zijn vastgelijmd want anders slaat het nergens op.
Dat kwam ook meteen in me op anders kan dat natuurlijk niet.quote:
Ik vind echt een suffe verhaallijn, vooral Rik die vroeger mijlenver boven dit gedrag stond gedraagt zich nu nog wanhopiger en puberaler dan zijn zoon Job in diens ergste dagen.quote:
That would be NICEquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:44 schreef digispeed het volgende:
ik hoorde dat er in de story een foto stond van een begrafenis in GTST.
dat zal dian wel zijn dan.
echter misschien wel in scene gezet om ludo daarna terug te pakken
Inderdaad. Het is goed dat mensen ook eens roken of een stevige slok nemen. Dat hoort er nou eenmaal bij en dat moeten ze niet negeren. Verder een matige aflevering. Ik kijk uit naar de volgende Jack en Ludo-confrontatie....quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind echt een suffe verhaallijn, vooral Rik die vroeger mijlenver boven dit gedrag stond gedraagt zich nu nog wanhopiger en puberaler dan zijn zoon Job in diens ergste dagen.
Voor het eerst in lange tijd dat er weer iemand rookte in gtst, dat mag best vaker gebeuren, komt het recente straatbeeld wat meer ten goede.
Ook mag er best meer gedronken worden, vroeger namen Robert, Jef of Daniel een stevige wiskey na een dag werken, nu komt alcohol alleen nog in beeld als diegene daarna direct verslaafd wordt.
Of Barbara? De ziekte is teruggekeerd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Lijkt me Dian, Of Jef als je kijkt naar wie er allemaa bij zijn maar dat lijkt me erg krom Robert en Jef er uit dan kan je gtst wel opdoeken.
Ben eens benieuwd of hier wat van waar is. Meerdere websites melden hetzelfde, maar goed, dat deden ze een jaar geleden ook al. Ik hoop echt dat die DVD-Box van GTST seizoen 2 er nu gaat komen. Ik kan niet wachten om te zien hoe het verder gaat!quote:DVD-Box seizoen 2 binnenkort op de markt
Het is alweer twee jaar geleden dat er een DVD-box van het allereerste GTSTseizoen op de markt werd gebracht. Sindsdien zitten de fans van Neerlands langstlopende soapserie met smacht te wachten op een vervolgreeks. Vanaf volgende maand zullen de fans op hun werken worden bediend: Bridge Online Entertainment lanceert in mei een DVD-box van seizoen 2.
Hierin is onder andere te zien hoe Govert Harmsen zijn krachten bundelt met Sandra Mulder (de tante van Dian) om zo de komst van een parkeergarage tegen te houden. Buiten dat lopen de gemoederen hoog op in het JOC door de dood van Sarah Middelkoop en brengt Mickey Lammers per ongeluk het leven van zijn boezemvriend Arnie Alberts in gevaar. Tenslotte is in dit seizoen ook de geboorte van Jack van Houten te zien. Onder andere Trix Gerritse, Tim Waterman en Dian Alberts maken hun entree in dit seizoen. Vanaf mei dus overal in de koop, de DVD-box van seizoen 2..
Bron:
De GTSTCourant
29-1-08 om 21:59
Ik heb liever dat Dian weggaat dan Jef, zoals al eerder gezegd zonder Jef en Robert verdwijnt er echt een stuk gtst.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als het Dian maar niet is!!!!!
robert gaat er toch uit!?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:44 schreef digispeed het volgende:
ik hoorde dat er in de story een foto stond van een begrafenis in GTST.
dat zal dian wel zijn dan.
echter misschien wel in scene gezet om ludo daarna terug te pakken
Robert stond zelf ook op de foto, dus hij gaat niet dood.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:45 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
robert gaat er toch uit!?
zie nu.nl
http://www.nu.nl/news/140(...)topt_na_18_jaar.html
ow..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:59 schreef Otmed het volgende:
[..]
Robert stond zelf ook op de foto, dus hij gaat niet dood.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Maar waar is die hele foto dan Digi?
had dat nou niet een weekje eerder gekundquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:35 schreef NrSiX het volgende:
Die foto staat in het weekblad storyDat staat op de vorige pagina iig.
Ja maar kan iemand die foto niet scannen en posten ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:35 schreef NrSiX het volgende:
Die foto staat in het weekblad storyDat staat op de vorige pagina iig.
Maarja waarom zou ze dan dood moeten? Hadden ze haar net zo goed met Robert mee kunnen laten gaan...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:46 schreef digispeed het volgende:
ik denk te weten wie het is, ik heb de foto eens goed bestudeert.
naast robert staat dian met een lange grijze/bruine en een petje/hoed op ( kan ook charlie zijn ) maar
het hoofd is gedraaid ik denk dus toch dat dian is op die foto.
door al die paraplu's kun je niet zien wie er nog meer achter staan.
ik denk toch jef of babs die eraan moet geloven.
volgens mij had charlotte beseijn aangegeven uit de serie te willen
Waarom weet ik niet, maar het is wel beter zo, want anders komt ze misschien wel weer terugquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja waarom zou ze dan dood moeten? Hadden ze haar net zo goed met Robert mee kunnen laten gaan...
Inderdaad nou laten we het hopen.\quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar het is wel beter zo, want anders komt ze misschien wel weer terug
Terecht dat Rik en Robert opstappen,.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:25 schreef JOO het volgende:
NIET ALLEEN ROBERT,,,MAAR OOK DIAN EN RIK
kut schrijvers
http://gtstcourant.web-lo(...)in_goe.html#comments
Ik heb dat stuk ook zes keer gelezen, van "oplettende lezers kunnen het uit de introtekst halen"en ik maar lezen, op alle verschillende manieren,duurde een uur voor ik het eindelijk doorhad, en nu staat het hier alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toevallig de Story hier liggen, moeders is abonnee.... je kunt het uit de Intro van het stuk opmaken volgens de schrijvers... 4 zinnen tel ik... beginletters D I A N
En het ergste is dat de serie nu ook slechteriken heeft afgezworen. We verliezen iemand en krijgen daar niets voor terug, behalve weer zo'n grijs saai personage. Toen Frits van Houten stierf kregen we daar Ludo Sanders voor terug, maar hoe zit het met al die personages van nu? Alleen Jack heeft nog die kwaliteiten, maar die wordt de halve tijd als slaaf (letterlijk) van Charlie neergezet. Als ze nou gewoon een nieuwe Onno P. Wassenaar bedenken of iets dergelijks dan vullen ze tenminste weer wat leegtes op. Wat we in ieder geval niet nodig hebben is nog een puber....quote:Op zondag 10 februari 2008 13:53 schreef suus21 het volgende:
waarom moet er wéér iemand dood..dat is pas onrealistisch...tientallen vrienden/bekenden verliezen as if...en als Dian eruit gaat is ook de serie dood. Dian en de fam. Sanders is het enige boeiende aan gtst..
...dat het straks Ludo Sanders blijkt te zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef ggiirrll het volgende:
.. ik hoop dat er nog heel wat achter die opmerking van Vicky's moeder zit... 'Ze komen er nooit achter!'![]()
Alsof de moeder dus wel contact met de vader heeft.. of in iedergeval met iemand die tegen wil houden dat Vicky dr vader vind..![]()
ja cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
...dat het straks Ludo Sanders blijkt te zijn ofzo
Na het vertrek van Robert hadden ze kennelijk te weinig acteurs en dus te weinig verhaallijnen, dus was het tijd om weer eens iemand terug te halen. Maar dat het zo'n graftakke***** moet zijn, dat snap ik dan niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef suus21 het volgende:
ik zap dat lovetree altijd weg..hoe is die desi er ineens weer in gekomen? Ook al zo'n sufkut..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik zie alleen wel dat hij gepost is door een Spammer, eerder hier op Fok!. Weet dus niet of het echt is. Het kan ook gewoon een viral zijn, voor het kankerfonds of zo....
Zij speelde dus vroeger Nandaquote:[...]
Ann van den Broeck start deze week haar repetities om de rol van Rizzo over te nemen, de stoere leidster van de pink ladies met een grote mond, maar een gouden hart. De Nederlandse Cystine Carreon verlaat de voorstelling om zich terug te concentreren op de opnames van Goede Tijden , Slechte Tijden. [..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:53 schreef James1988 het volgende:
Leuke spoilers, kan interessant worden.waarom zoveel gezanik - misschien is die moord wel gewoon in scene gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en keertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel gewoon terug in GTSTDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Naar verwachting zullen de laatste scènes met Dian eind maart worden uitgezonden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:47 schreef suus21 het volgende:
wanneer zou dian er dan al uit gaan?
Nee, dat is ene Kee die als Vera deze of volgende week de serie inkomt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
is skip die pauper die dat gtst gebeuren heeft gewonnen ?
Misschien kan ze dan tijdens een ouderwetse bitchfight een einde maken aan het personage Laura.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Canisfire het volgende:
komt Bowien echt terug ?
jaaaaaaaaaquote:
Dies toch dood? Of is ze na 10 jaar uit de kloof geklommen.. over ongeloofwaardig gesproken... ze is vast met geheugenverlies een nieuw leven begonnen hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Canisfire het volgende:
komt Bowien echt terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:01 schreef RedGuy het volgende:
Erg onrealistisch dat ze een donkere jongen nu met een donker meisje laten daten.
Normaal maken ze alleen blonde meisjes zwanger.Zou niet best zijn, Desi voor de 2e keer zwanger!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
Toen had hij dat nog niet gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
Haha. Als Lorena ineens een dodelijk auto-ongeluk krijgt en we Ludo met haar baby zien weggaan naar Amerika, dan krijg ik echt flashbacks naar seizoen 3.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tvp!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:00 schreef Otmed het volgende:Hadden ze niks leukers kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Pretentieus geneuzel.
Inderdaad. Dit vind ik ook erg zwakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hadden ze niks leukers kunnen bedenken.
Inderdaad, eruit met dat stuk ellende.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Otmed het volgende:
Leuk of niet, ik hoop dat ze met hem meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dennis maakt Anita stom(mer), die hele lijn is er ook gewoon om huisvrouwtjes tevreden te stellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:18 schreef Perico het volgende:
Ik dacht niet dat het erger dan Love Tree kon, maar het kind dat gorilla Dennis wil verwekken bij Anita, die verhaallijn is zo WALGELIJK!! Niet meer normaal...
Ja en Robert, Dian en Rik behoren leuke personages te zijn en die gaan allemaal weg, er blijft weinig over...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:56 schreef Canisfire het volgende:
Barbara nu ook al weg ?
Dus Robert Dian Barbara en Rik tof man een mini cast
Ik moest ook lachen.quote:
Als je goed had opgelet dan had je gehoord dat dat morgen is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:01 schreef alors het volgende:
Komt vanavond dat mokkel van ik wil in GTST er niet in? Ik meende haar gezien te hebben bij Boulevard ofzo...
Eeens!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef alors het volgende:
Wat dood()zonde eigenlijk dat ze Mo hebben laten gaan, voor een van de 80 suffe personages die er nu in spelen..
Die was wel goed iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef James1988 het volgende:
"Oh god krijgen we dat Lovetreegezeik weer... ik ben hier weg"
Ge-wel-dig, die Dian.
Mo komt haar gewoon halen straks, hij is een geest, net als Benjamin.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef James1988 het volgende:
Ik denk/hoop trouwens dat dat videootje wat op YouTube stond niet echt is, of dat dat gelekt is om verwarring te zaaien bij de fans. Waarom zouden ze Mo anders hebben laten terugkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:01 schreef alors het volgende:Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral het laatste.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat zou eigenlijk best eens kunnen, want normaal lekt er nooit iets per ongeluk.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef James1988 het volgende:
Ik denk/hoop trouwens dat dat videootje wat op YouTube stond niet echt is, of dat dat gelekt is om verwarring te zaaien bij de fans. Waarom zouden ze Mo anders hebben laten terugkomen?
Dit is echt de eerste keer dat ik gelekt materiaal heb gezien van GTST. En dan zit er ook nog eens geen geluid bij, en wordt het uitgebreid behandeld in Boulevard.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk best eens kunnen, want normaal lekt er nooit iets per ongeluk.
Nee, gewoon een gezonde vrouw. Wie zou Skip nu kunnen weerstaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een hoer die Nina!
Ik zou haar ook een mep verkopen......tijdens keiharde sexquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:00 schreef Heleen17 het volgende:
Wat heeft die Milan eigenlijk een lelijk kapsel. En alws ik zo'n vreselijk mens als Lorena tegen zou komen, dan zou ik haar echt een mep verkopen.
Donkey punch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:12 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik zou haar ook een mep verkopen......tijdens keiharde sex
Ik zat eigenlijk te wachten op Sjors die even haar zelfbeheersing verliest (net als met het spijkerpistool) en dat ze Lorena een hard stomp recht op haar baby-oventje geeft, dat zou een goeie cliff zijn... acute afdrijving of niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:00 schreef Heleen17 het volgende:
Wat heeft die Milan eigenlijk een lelijk kapsel. En alws ik zo'n vreselijk mens als Lorena tegen zou komen, dan zou ik haar echt een mep verkopen.
Was de cast vandaag op vakantie ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:38 schreef suus21 het volgende:
mega suf het is weer in een dal geraakt..
Toch moest ik echt even lachenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:14 schreef nWo4Life het volgende:
Veel was het inderdaad niet. Sperma opzuigen met een rietje. Mijn God, dit was puberhumor.
Je maakt hier een heel goed punt. Als Laura jankt, dan voel je dat echt, als Jef koppig is, dan heb je zin hem door elkaar te rammelen en als Janine zichzelf is dan heb je echt symphatie voor haar. En juist deze personen met een echt karakter, acteertalent en een binding metd e fans worden nu als decorstukken neergezet. Belachelijk en het komt de soap echt niet ten goede. Geef ons acteurs en verhaallijnen, zoals die van het oude GTST!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:19 schreef Perico het volgende:
Het probleem is, het suffe team heeft alle oudere spelers kaltgestellt.
Jef kokkerelt wat in een bruine kroeg en had alleen nog wat met Dian te stellen. Laura zie je alleen nog maar boodschappen binnendragen en het veld ruimen. Robert was al helemaal afgeserveerd, Barbara zie je ook alleen maar boodschappen in de koelkast ruimen en Janine heeft het altijd over Ludo.
Ze worden behandeld als dood hout, terwijl ik echt onpasselijk wordt van Dennis die met behanglijm op de trui Anita's kind met 30 IQ punten naar beneden schroeft, en Desi die na 4 weken nog niet eens "hoi" tegen Bing zegt, aaaaaaargh!~
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:19 schreef Perico het volgende:
Jef kokkerelt wat in een bruine kroeg en had alleen nog wat met Dian te stellen. Laura zie je alleen nog maar boodschappen binnendragen en het veld ruimen. Robert was al helemaal afgeserveerd, Barbara zie je ook alleen maar boodschappen in de koelkast ruimen en Janine heeft het altijd over Ludo.
Ze worden behandeld als dood hout, terwijl ik echt onpasselijk wordt van Dennis die met behanglijm op de trui Anita's kind met 30 IQ punten naar beneden schroeft, en Desi die na 4 weken nog niet eens "hoi" tegen Bing zegt, aaaaaaargh!~
Helemaal me eeens!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:19 schreef Perico het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:19 schreef Perico het volgende:
een link naar deze topicreeks zou voldoende moeten zijn, maar volgens mij lezen ze allen maar op hun eigen gtstforum, vol met 11-jarig grut en huisvrouwen zonder levenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef JOO het volgende:
eigelijk moeten we allemaal een mail sturen naar rtl
Ik moet toegeven, die was meesterlijk. Ik hoop dat hij Lorena helemaal met de grond gelijk maakt.quote:
1 keer??? hahahaha!! Ken je de geschiedenis van Dian niet??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:50 schreef alors het volgende:
Jahoor, Dian gaat één keer door het lint in een dronken bui en niemand wil haar vergeven?![]()
Jawel, maar de laatste tijd ging ze prima met Jef en Dorothea om, dat ze dan zooo moeilijk doen na één dronken woedeuitbarsting vind ik een beetje overdreven hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:34 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
1 keer??? hahahaha!! Ken je de geschiedenis van Dian niet??
Amen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om de een of andere reden denken die makers dat we op het puntje van onze stoel zitten voor de volgende verhaallijnen:
1) Dennis en Anita, ze denken echt dat dit zo leuk is als Arnie en Linda, Rik en Anita, Julian en Jessica, neen makers het is ongeveer zo ergerlijk en dieptreurig als de relatie tussen Laura en die pot Tessel.
2) Desi en Bing, staat op het punt Dennis en Anita te verslaan als het gaat om irritant, etterig en kokhalsneigingenoproepend
3)De vader van Vicky, wat een ongelooflijk slechte lijn is dit, dit concept is nog meer uitgemolken dan Robert die vreemd gaat.
Kap hier nu eens mee, we walgen ervan, het slaat niet aan, we vinden het niet hip en cool.
Nodig mij desnoods eens uit voor een goed gesprek als je dit niet helemaal begrijpt of ga de rest van jullie leven de achtertuin harken, maar jullie duwen gtst steeds dieper de afgrond in.![]()
En dan nog iets, kap eens met die verdovende middelen daar achter de schrijftafel, er komen alleen maar slechte scenario's van terecht. [ afbeelding ]
ik vind wel dat charlie nu een leukere rol erin speelt dat die van het hysterische leeghoofdige love-treevrouwtje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:06 schreef James1988 het volgende:
Eens met de 2 posts boven mij ^^
Al die jonkies, leuk hoor. Maar niet interessant. Waarom zijn Dennis en Anita zo saai kleinburgerlijk, Balkenende IV-achtig? Wat boeit ons die zogenoemde zoektocht naar Vicky's vader nou, zeker nadat we de Dennis-Noud-lijn (vorig jaar, twee jaar terug?) hebben gehad... het is zo uitgekauwd.
Ludo en Nick zijn te weinig in beeld, al boeit de Lorena/Nick/Sjors-lijn me nu wel een stuk meer. Ik ben benieuwd wat Nick gaat doen en hoe ver Sjors bereid is te gaan. En wat Jack nou precies van plan is...
Ik vind het alleen maar irritant, het is maar goed dat Jack niet alles doet wat ze wilt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind wel dat charlie nu een leukere rol erin speelt dat die van het hysterische leeghoofdige love-treevrouwtje.
oke, dat biologische vleesgedoe was dan weer wel, maar zoals ze nu tegen jack is, is ze veel leuker.
en nu zo houden
Of we moeten ons allemaal aanmelden op het officiele forum van gtstquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt de verhaalijnen ook heel erg slecht moet ik zeggen.
En waar ik helemaal van baal is dat Dian eruit gaat zij maakt het nog een beetje aangenaam in die soap.
Waarom sturen we rtl geen mailtje met deze link erin dan weten ze toch genoeg hoe het publiek erover denkt.
Als je het ergens niet mee eens bent of op en aanvullngen heb dan hoor ik dat natuurlijk graagquote:
Daar verwijderen ze je als je te kritisch wordt meen ik te hebben begrepenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef JOO het volgende:
[..]
Of we moeten ons allemaal aanmelden op het officiele forum van gtstwant daar lezen ze volgens mij wel.
ik denk dat Bing via Desy erachter zal komen dat hij nog steeds van Sjors houd, die 2 komen ook wel weer bij elkaar, ooitquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef Ticootje het volgende:
Desi is echt zo vreselijk talentloos, ik erger me echt vreselijk aan die griet. En wat moet Bing daar nou mee?
Ik vind Desi overigens een beetje lijken uit die Natasia uit de gouden kooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef janimie het volgende:
[..]
ik denk dat Bing via Desy erachter zal komen dat hij nog steeds van Sjors houd, die 2 komen ook wel weer bij elkaar, ooit
Lovetree: 'Ieder mens verdient een 2e kans'quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:50 schreef alors het volgende:
Jahoor, Dian gaat één keer door het lint in een dronken bui en niemand wil haar vergeven?![]()
ooh neequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Desi overigens een beetje lijken uit die Natasia uit de gouden kooi
Ik vind ze geen van beide mooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
ooh neeDesi is veel mooier dan die lelijke brulaap.
Dit is eigenlijk wel een goed idee op zich.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt de verhaalijnen ook heel erg slecht moet ik zeggen.
En waar ik helemaal van baal is dat Dian eruit gaat zij maakt het nog een beetje aangenaam in die soap.
Waarom sturen we rtl geen mailtje met deze link erin dan weten ze toch genoeg hoe het publiek erover denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom veel matigheid, het enige wat nog wat spanning kan brengen, is zoals gewoonlijk dat van Ludo.know'm sayin?
word? word.
Inderdaad, Ludo zorgt weer voor spanning en hopelijk wordt Jef weer zijn oude, opgefokte zelf. En zint hij op wraak, Alberts-stijl. Jack die Ludo een alibi verschaft lijkt me ook wel wat. Hopelijk luist hij Ludo erin.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Mss het volgende:
Hopelijk maakt Jef af waar Dian aan begonnen is en word hij een bad-guy die het tegen Ludo opneemt. Kan hij eindelijk eens weg uit die keuken en maakt hij weer eens wat mee!
Zou Noud worden betrapt als ie in de tas van Trudy kijkt???quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laat er vanavond eens iets spannends gebeuren..
Ludo was het enige goede aan deze aflevering. En dat wil wat zeggen, aangezien hij maar twee minuten in beeld was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:34 schreef Frey het volgende:
Nick: Dat is een verrassing voor Sjors.
Ludo: Hoezo, is ze jarig?
Het viel tegen inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Zou Noud worden betrapt als ie in de tas van Trudy kijkt???![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen Dennis en Anita weer een spannend gesprek voeren over hun toekomstig kind?![]()
![]()
![]()
Zou er iemand flauwvallen tijdens een loftrie sessie??![]()
![]()
Zou de lamskotelet van Jef aanbranden?![]()
![]()
Zou Desi een zin van meer dan 4 woorden kunnen zeggen tegen Bing??![]()
![]()
Ja ik kan me wel heel wat spannends bedenken...
dennis ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:38 schreef Perico het volgende:
De vooruitblik op morgen, Dennis en Anita, met dat plastic bekertje, die ongein... dat trek ik echt niet!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen dat dit nou in ieder geval een beetje spannend wordt.tvp!
Ik dacht dat ze eruit werd geschreven.. maar dit lijkt op een eigen keuze!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik breek in. Kijk straks naar Boulevard.
Ik denk niet dat Ludo er wakker van zal liggen als Dian dood gaatquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef jmac het volgende:
Soms begrijp ik de makers echt niet hoor. De cliff heeft Dian en Ludo en dan in t stukje voor morgen zie je Ludo rustig lopen dus je weet nu al 100% zeker dat er niks aan 't handje is
Oh.. had ff boven moeten lezen. Wist al paar weken dat dian eruit ging maar was 't alweer vergeten
Als er 1 nooit uitgespeeld is is zij het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:55 schreef Otmed het volgende:
Het personage is zogenaamd uitgespeeld. Heb je het filmpje gezien waarin ze dood gevonden wordt in de Rozenboom?
Verder is er nog niet echt wat bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |