Je bent niet de enigequote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word misselijk bij het idee sex te hebben met iemand die je heeft verkracht.
tis een soap, daar is alles mogelijk en om je uit het sprookje te helpen, die verkrachtig is gespeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word misselijk bij het idee sex te hebben met iemand die je heeft verkracht.
Echt waar? Ik dacht dat het echt was.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:31 schreef Chinless het volgende:
[..]
tis een soap, daar is alles mogelijk en om je uit het sprookje te helpen, die verkrachtig is gespeeld
Ludo is echtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het echt was.![]()
Ludo is immers net zo als de liefde weer opbloeit (met janine...)!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind dat ze Nick echt als een complete softie neerzetten nu. Ja het is een lief stelletje, maar Nick is ook nog meneer de onderdirecteur van Sanders inc, het enige dat hij nu de hele dag doet is in de stallen met Sjors rondhangen. Het klefheidsgehalte mag iets minder!!
Ik genoot wel van de scene Ludo, Nick en Jack! Heerlijk!!
Ik dacht waar ken ik die vent nou toch van, maar dat was het idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef Chryzis het volgende:
Troost (uit Vrouwenvleugel) zat in deze aflevering
Mee eens. Ook deze aflevering was hij weer meesterlijk. Zo moeten ze hem ook gebruiken. Met dat schaakbord, die subtiele bedreigingen. Geweldig. Toch vind ik dat ze Nick er buiten moeten laten. Hij is gewoon niets vergeleken met Ludo die Jack wel van repliek kan dienen. Het moet juist een strijd tussen de meesters, de titanen, worden. En dat zijn toch echt Ludo en Jack. Sanders vs. Hogendoorn/Van Houten. Eindelijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:16 schreef Frey het volgende:
Eindelijk gebruiken ze Jack eens goed. Nu hopen dat de verhaallijn goed wordt uitgewerkt
nee inderdaad Charlie moet eens wat minder met dat love-tree gebeuren bezig zijn. Of ze moeten dat eens uitwerken tot iets spannends.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Jack en Charlie passen echt niet meer bij elkaar.
Dat waren ze ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef mirelia het volgende:
lekker geloofwaardig ook, die doos met dat schaakbord.
Of de stukken moeten zijn vastgelijmd want anders slaat het nergens op.
Dat kwam ook meteen in me op anders kan dat natuurlijk niet.quote:
Ik vind echt een suffe verhaallijn, vooral Rik die vroeger mijlenver boven dit gedrag stond gedraagt zich nu nog wanhopiger en puberaler dan zijn zoon Job in diens ergste dagen.quote:
That would be NICEquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:44 schreef digispeed het volgende:
ik hoorde dat er in de story een foto stond van een begrafenis in GTST.
dat zal dian wel zijn dan.
echter misschien wel in scene gezet om ludo daarna terug te pakken
Inderdaad. Het is goed dat mensen ook eens roken of een stevige slok nemen. Dat hoort er nou eenmaal bij en dat moeten ze niet negeren. Verder een matige aflevering. Ik kijk uit naar de volgende Jack en Ludo-confrontatie....quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind echt een suffe verhaallijn, vooral Rik die vroeger mijlenver boven dit gedrag stond gedraagt zich nu nog wanhopiger en puberaler dan zijn zoon Job in diens ergste dagen.
Voor het eerst in lange tijd dat er weer iemand rookte in gtst, dat mag best vaker gebeuren, komt het recente straatbeeld wat meer ten goede.
Ook mag er best meer gedronken worden, vroeger namen Robert, Jef of Daniel een stevige wiskey na een dag werken, nu komt alcohol alleen nog in beeld als diegene daarna direct verslaafd wordt.
Of Barbara? De ziekte is teruggekeerd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Lijkt me Dian, Of Jef als je kijkt naar wie er allemaa bij zijn maar dat lijkt me erg krom Robert en Jef er uit dan kan je gtst wel opdoeken.
Ben eens benieuwd of hier wat van waar is. Meerdere websites melden hetzelfde, maar goed, dat deden ze een jaar geleden ook al. Ik hoop echt dat die DVD-Box van GTST seizoen 2 er nu gaat komen. Ik kan niet wachten om te zien hoe het verder gaat!quote:DVD-Box seizoen 2 binnenkort op de markt
Het is alweer twee jaar geleden dat er een DVD-box van het allereerste GTSTseizoen op de markt werd gebracht. Sindsdien zitten de fans van Neerlands langstlopende soapserie met smacht te wachten op een vervolgreeks. Vanaf volgende maand zullen de fans op hun werken worden bediend: Bridge Online Entertainment lanceert in mei een DVD-box van seizoen 2.
Hierin is onder andere te zien hoe Govert Harmsen zijn krachten bundelt met Sandra Mulder (de tante van Dian) om zo de komst van een parkeergarage tegen te houden. Buiten dat lopen de gemoederen hoog op in het JOC door de dood van Sarah Middelkoop en brengt Mickey Lammers per ongeluk het leven van zijn boezemvriend Arnie Alberts in gevaar. Tenslotte is in dit seizoen ook de geboorte van Jack van Houten te zien. Onder andere Trix Gerritse, Tim Waterman en Dian Alberts maken hun entree in dit seizoen. Vanaf mei dus overal in de koop, de DVD-box van seizoen 2..
Bron:
De GTSTCourant
29-1-08 om 21:59
Ik heb liever dat Dian weggaat dan Jef, zoals al eerder gezegd zonder Jef en Robert verdwijnt er echt een stuk gtst.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als het Dian maar niet is!!!!!
robert gaat er toch uit!?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:44 schreef digispeed het volgende:
ik hoorde dat er in de story een foto stond van een begrafenis in GTST.
dat zal dian wel zijn dan.
echter misschien wel in scene gezet om ludo daarna terug te pakken
Robert stond zelf ook op de foto, dus hij gaat niet dood.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:45 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
robert gaat er toch uit!?
zie nu.nl
http://www.nu.nl/news/140(...)topt_na_18_jaar.html
ow..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:59 schreef Otmed het volgende:
[..]
Robert stond zelf ook op de foto, dus hij gaat niet dood.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:07 schreef Canisfire het volgende:
Maar waar is die hele foto dan Digi?
had dat nou niet een weekje eerder gekundquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:35 schreef NrSiX het volgende:
Die foto staat in het weekblad storyDat staat op de vorige pagina iig.
Ja maar kan iemand die foto niet scannen en posten ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:35 schreef NrSiX het volgende:
Die foto staat in het weekblad storyDat staat op de vorige pagina iig.
Maarja waarom zou ze dan dood moeten? Hadden ze haar net zo goed met Robert mee kunnen laten gaan...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:46 schreef digispeed het volgende:
ik denk te weten wie het is, ik heb de foto eens goed bestudeert.
naast robert staat dian met een lange grijze/bruine en een petje/hoed op ( kan ook charlie zijn ) maar
het hoofd is gedraaid ik denk dus toch dat dian is op die foto.
door al die paraplu's kun je niet zien wie er nog meer achter staan.
ik denk toch jef of babs die eraan moet geloven.
volgens mij had charlotte beseijn aangegeven uit de serie te willen
Waarom weet ik niet, maar het is wel beter zo, want anders komt ze misschien wel weer terugquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:48 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja waarom zou ze dan dood moeten? Hadden ze haar net zo goed met Robert mee kunnen laten gaan...
Inderdaad nou laten we het hopen.\quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar het is wel beter zo, want anders komt ze misschien wel weer terug
Terecht dat Rik en Robert opstappen,.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:25 schreef JOO het volgende:
NIET ALLEEN ROBERT,,,MAAR OOK DIAN EN RIK
kut schrijvers
http://gtstcourant.web-lo(...)in_goe.html#comments
Ik heb dat stuk ook zes keer gelezen, van "oplettende lezers kunnen het uit de introtekst halen"en ik maar lezen, op alle verschillende manieren,duurde een uur voor ik het eindelijk doorhad, en nu staat het hier alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb toevallig de Story hier liggen, moeders is abonnee.... je kunt het uit de Intro van het stuk opmaken volgens de schrijvers... 4 zinnen tel ik... beginletters D I A N
En het ergste is dat de serie nu ook slechteriken heeft afgezworen. We verliezen iemand en krijgen daar niets voor terug, behalve weer zo'n grijs saai personage. Toen Frits van Houten stierf kregen we daar Ludo Sanders voor terug, maar hoe zit het met al die personages van nu? Alleen Jack heeft nog die kwaliteiten, maar die wordt de halve tijd als slaaf (letterlijk) van Charlie neergezet. Als ze nou gewoon een nieuwe Onno P. Wassenaar bedenken of iets dergelijks dan vullen ze tenminste weer wat leegtes op. Wat we in ieder geval niet nodig hebben is nog een puber....quote:Op zondag 10 februari 2008 13:53 schreef suus21 het volgende:
waarom moet er wéér iemand dood..dat is pas onrealistisch...tientallen vrienden/bekenden verliezen as if...en als Dian eruit gaat is ook de serie dood. Dian en de fam. Sanders is het enige boeiende aan gtst..
...dat het straks Ludo Sanders blijkt te zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef ggiirrll het volgende:
.. ik hoop dat er nog heel wat achter die opmerking van Vicky's moeder zit... 'Ze komen er nooit achter!'![]()
Alsof de moeder dus wel contact met de vader heeft.. of in iedergeval met iemand die tegen wil houden dat Vicky dr vader vind..![]()
ja cool!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
...dat het straks Ludo Sanders blijkt te zijn ofzo
Na het vertrek van Robert hadden ze kennelijk te weinig acteurs en dus te weinig verhaallijnen, dus was het tijd om weer eens iemand terug te halen. Maar dat het zo'n graftakke***** moet zijn, dat snap ik dan niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef suus21 het volgende:
ik zap dat lovetree altijd weg..hoe is die desi er ineens weer in gekomen? Ook al zo'n sufkut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |