Toen had hij dat nog niet gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
Haha. Als Lorena ineens een dodelijk auto-ongeluk krijgt en we Ludo met haar baby zien weggaan naar Amerika, dan krijg ik echt flashbacks naar seizoen 3.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tvp!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:00 schreef Otmed het volgende:Hadden ze niks leukers kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Pretentieus geneuzel.
Inderdaad. Dit vind ik ook erg zwakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hadden ze niks leukers kunnen bedenken.
Inderdaad, eruit met dat stuk ellende.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Otmed het volgende:
Leuk of niet, ik hoop dat ze met hem meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dennis maakt Anita stom(mer), die hele lijn is er ook gewoon om huisvrouwtjes tevreden te stellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:18 schreef Perico het volgende:
Ik dacht niet dat het erger dan Love Tree kon, maar het kind dat gorilla Dennis wil verwekken bij Anita, die verhaallijn is zo WALGELIJK!! Niet meer normaal...
Ja en Robert, Dian en Rik behoren leuke personages te zijn en die gaan allemaal weg, er blijft weinig over...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:56 schreef Canisfire het volgende:
Barbara nu ook al weg ?
Dus Robert Dian Barbara en Rik tof man een mini cast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |