SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik zie alleen wel dat hij gepost is door een Spammer, eerder hier op Fok!. Weet dus niet of het echt is. Het kan ook gewoon een viral zijn, voor het kankerfonds of zo....
Zij speelde dus vroeger Nandaquote:[...]
Ann van den Broeck start deze week haar repetities om de rol van Rizzo over te nemen, de stoere leidster van de pink ladies met een grote mond, maar een gouden hart. De Nederlandse Cystine Carreon verlaat de voorstelling om zich terug te concentreren op de opnames van Goede Tijden , Slechte Tijden. [..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:53 schreef James1988 het volgende:
Leuke spoilers, kan interessant worden.waarom zoveel gezanik - misschien is die moord wel gewoon in scene gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en keertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel gewoon terug in GTSTDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Naar verwachting zullen de laatste scènes met Dian eind maart worden uitgezonden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:47 schreef suus21 het volgende:
wanneer zou dian er dan al uit gaan?
Nee, dat is ene Kee die als Vera deze of volgende week de serie inkomt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
is skip die pauper die dat gtst gebeuren heeft gewonnen ?
Misschien kan ze dan tijdens een ouderwetse bitchfight een einde maken aan het personage Laura.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Canisfire het volgende:
komt Bowien echt terug ?
jaaaaaaaaaquote:
Dies toch dood? Of is ze na 10 jaar uit de kloof geklommen.. over ongeloofwaardig gesproken... ze is vast met geheugenverlies een nieuw leven begonnen hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef Canisfire het volgende:
komt Bowien echt terug ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:01 schreef RedGuy het volgende:
Erg onrealistisch dat ze een donkere jongen nu met een donker meisje laten daten.
Normaal maken ze alleen blonde meisjes zwanger.Zou niet best zijn, Desi voor de 2e keer zwanger!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk jij wat ik denk? Wil je het mij dan ff vertellen.. ik ben er met mijn gedachten niet bij..
Toen had hij dat nog niet gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
Haha. Als Lorena ineens een dodelijk auto-ongeluk krijgt en we Ludo met haar baby zien weggaan naar Amerika, dan krijg ik echt flashbacks naar seizoen 3.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Softie? He goes Herman Hogendoorn, van de moeder afkomen en het kind houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
tvp!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:00 schreef Otmed het volgende:Hadden ze niks leukers kunnen bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Pretentieus geneuzel.
Inderdaad. Dit vind ik ook erg zwakquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef roooosje het volgende:
[..]
Hadden ze niks leukers kunnen bedenken.
Inderdaad, eruit met dat stuk ellende.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Otmed het volgende:
Leuk of niet, ik hoop dat ze met hem meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dennis maakt Anita stom(mer), die hele lijn is er ook gewoon om huisvrouwtjes tevreden te stellenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:18 schreef Perico het volgende:
Ik dacht niet dat het erger dan Love Tree kon, maar het kind dat gorilla Dennis wil verwekken bij Anita, die verhaallijn is zo WALGELIJK!! Niet meer normaal...
Ja en Robert, Dian en Rik behoren leuke personages te zijn en die gaan allemaal weg, er blijft weinig over...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:56 schreef Canisfire het volgende:
Barbara nu ook al weg ?
Dus Robert Dian Barbara en Rik tof man een mini cast
Ik moest ook lachen.quote:
Als je goed had opgelet dan had je gehoord dat dat morgen is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:01 schreef alors het volgende:
Komt vanavond dat mokkel van ik wil in GTST er niet in? Ik meende haar gezien te hebben bij Boulevard ofzo...
Eeens!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef alors het volgende:
Wat dood()zonde eigenlijk dat ze Mo hebben laten gaan, voor een van de 80 suffe personages die er nu in spelen..
Die was wel goed iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef James1988 het volgende:
"Oh god krijgen we dat Lovetreegezeik weer... ik ben hier weg"
Ge-wel-dig, die Dian.
Mo komt haar gewoon halen straks, hij is een geest, net als Benjamin.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef James1988 het volgende:
Ik denk/hoop trouwens dat dat videootje wat op YouTube stond niet echt is, of dat dat gelekt is om verwarring te zaaien bij de fans. Waarom zouden ze Mo anders hebben laten terugkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:01 schreef alors het volgende:Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral het laatste.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |