Ik moest ook lachen.quote:
Als je goed had opgelet dan had je gehoord dat dat morgen is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:01 schreef alors het volgende:
Komt vanavond dat mokkel van ik wil in GTST er niet in? Ik meende haar gezien te hebben bij Boulevard ofzo...
Eeens!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef alors het volgende:
Wat dood()zonde eigenlijk dat ze Mo hebben laten gaan, voor een van de 80 suffe personages die er nu in spelen..
Die was wel goed iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef James1988 het volgende:
"Oh god krijgen we dat Lovetreegezeik weer... ik ben hier weg"
Ge-wel-dig, die Dian.
Mo komt haar gewoon halen straks, hij is een geest, net als Benjamin.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef James1988 het volgende:
Ik denk/hoop trouwens dat dat videootje wat op YouTube stond niet echt is, of dat dat gelekt is om verwarring te zaaien bij de fans. Waarom zouden ze Mo anders hebben laten terugkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:01 schreef alors het volgende:Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral het laatste.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |