Of we moeten ons allemaal aanmelden op het officiele forum van gtstquote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt de verhaalijnen ook heel erg slecht moet ik zeggen.
En waar ik helemaal van baal is dat Dian eruit gaat zij maakt het nog een beetje aangenaam in die soap.
Waarom sturen we rtl geen mailtje met deze link erin dan weten ze toch genoeg hoe het publiek erover denkt.
Als je het ergens niet mee eens bent of op en aanvullngen heb dan hoor ik dat natuurlijk graagquote:
Daar verwijderen ze je als je te kritisch wordt meen ik te hebben begrepenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef JOO het volgende:
[..]
Of we moeten ons allemaal aanmelden op het officiele forum van gtstwant daar lezen ze volgens mij wel.
ik denk dat Bing via Desy erachter zal komen dat hij nog steeds van Sjors houd, die 2 komen ook wel weer bij elkaar, ooitquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef Ticootje het volgende:
Desi is echt zo vreselijk talentloos, ik erger me echt vreselijk aan die griet. En wat moet Bing daar nou mee?
Ik vind Desi overigens een beetje lijken uit die Natasia uit de gouden kooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef janimie het volgende:
[..]
ik denk dat Bing via Desy erachter zal komen dat hij nog steeds van Sjors houd, die 2 komen ook wel weer bij elkaar, ooit
Lovetree: 'Ieder mens verdient een 2e kans'quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:50 schreef alors het volgende:
Jahoor, Dian gaat één keer door het lint in een dronken bui en niemand wil haar vergeven?![]()
ooh neequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Desi overigens een beetje lijken uit die Natasia uit de gouden kooi
Ik vind ze geen van beide mooiquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
ooh neeDesi is veel mooier dan die lelijke brulaap.
Dit is eigenlijk wel een goed idee op zich.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:35 schreef Chanty27 het volgende:
Ik vindt de verhaalijnen ook heel erg slecht moet ik zeggen.
En waar ik helemaal van baal is dat Dian eruit gaat zij maakt het nog een beetje aangenaam in die soap.
Waarom sturen we rtl geen mailtje met deze link erin dan weten ze toch genoeg hoe het publiek erover denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wederom veel matigheid, het enige wat nog wat spanning kan brengen, is zoals gewoonlijk dat van Ludo.know'm sayin?
word? word.
Inderdaad, Ludo zorgt weer voor spanning en hopelijk wordt Jef weer zijn oude, opgefokte zelf. En zint hij op wraak, Alberts-stijl. Jack die Ludo een alibi verschaft lijkt me ook wel wat. Hopelijk luist hij Ludo erin.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:10 schreef Mss het volgende:
Hopelijk maakt Jef af waar Dian aan begonnen is en word hij een bad-guy die het tegen Ludo opneemt. Kan hij eindelijk eens weg uit die keuken en maakt hij weer eens wat mee!
Zou Noud worden betrapt als ie in de tas van Trudy kijkt???quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Laat er vanavond eens iets spannends gebeuren..
Ludo was het enige goede aan deze aflevering. En dat wil wat zeggen, aangezien hij maar twee minuten in beeld was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:34 schreef Frey het volgende:
Nick: Dat is een verrassing voor Sjors.
Ludo: Hoezo, is ze jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |