quote:Coupe cousin
The Tigra badge was last used on a Corsa-based coupe sold between 1994-2000, and it was popular enough that Vauxhall decided to revive the name, even though this is a very different car. A convertible version of the original Tigra was considered, but never made, though prototypes are said to still exist.
Measuring up
The Tigra is 3921mm long, 1905mm wide and 1364mm high, and it is aerodynamic, with a drag co-efficient of 0.34. It was even more drag-resistant until Vauxhall/Opel engineers realised that its slippery tail wasn't as stable at high speeds as it should be: cue a rear end redesign, raising up the backside and altering the subtle lip spoiler.
Power chat
The 1.4-litre engine (90bhp, 92lb ft) produces a top speed of 112mph, 0-60mph acceleration in 12 seconds, 46.3mpg and 146g/km of carbon dioxide. The 1.8 16v (125bhp, 122lb ft) does 126mph, 0-60 in 9 seconds, 36.7mpg and 185g/km, and the 1.3 CDTi diesel does 104mph, 0-60mph in 15.5 seconds, 61.4mpg and 124g/km.
Weighing in
The Tigra weighs 1235kg (1.4) or 1265kg (1.8). That's a lot heavier than the Daihatsu Copen (823kg), a bit heavier than the Ford Streetka (1061kg) and the 206 CC (1140kg) - though it feels lighter to drive than the latter.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
kaput??quote:Op maandag 4 februari 2008 20:21 schreef BoJo het volgende:
Mijn V6 word er op het moment weer uitgelepeld.![]()
Maar ben te lui en brak om te gaan kijken
Die energy balk van je is nog niet voorbij de helft geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 20:21 schreef BoJo het volgende:
Mijn V6 word er op het moment weer uitgelepeld.![]()
Maar ben te lui en brak om te gaan kijken
Nope blok gaat niet stuk, derest eromheen welquote:
Hey crazy smsterquote:Op maandag 4 februari 2008 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
Eindelijk thuis. In Eindhoven werken is toch best vermoeiend.
Woensdag komt er iemand voor de CRX kijken.
Jawel gisteren! Toen heb ik helemaal niks gedaan, 5 films gekekenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die energy balk van je is nog niet voorbij de helft geweest
Heh? Ik las crazy hamsterquote:Op maandag 4 februari 2008 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey crazy smster![]()
![]()
Hoe was de eerste dag?
kijk eens in je verzonden map van je telefoonquote:Op maandag 4 februari 2008 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heh? Ik las crazy hamster. Maar smster?
Mja, het ging wel. Komt wel goed. Morgen mag ik al wat 'meer' doen. Maar ik voel me niet zo lekker, dus het is allemaal too much even. Ik ben ook kansloos chagrijnig, dus ik ga zo maar naar bed.
Dat soort tuig mogen ze wat mij betreft meteen executeren.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:33 schreef ook_gek het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cU9KOqUx9nE
kijk dit zijn de leuke ritjes
Nog filmtips?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jawel gisteren! Toen heb ik helemaal niks gedaan, 5 films gekeken
Ik ben nog steeds te lui om de smsjes over te tikkenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen verzonden items.
Was dat gisteravond? Want ik weet helemaal niks meer van gisteravond. Ik had een slaappilletje ingenomen en die werkte blijkbaar een beetje erg goed.
had het al gezien, wat een lul.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:55 schreef Paladijn het volgende:
Alfa rijdershttp://www.vkmag.com/videos/videos_waar_een_wil_is_is_een_weg/
quote:
Ik kreeg'm doorgestuurd door een andere Alfa-rijderquote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
had het al gezien, wat een lul.
En pas maar op want ik druk je zo die dure vangrail in op de Ring.
conclusie: slaappillen are bad, mmmk?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:04 schreef BoJo het volgende:
1ste sms
"Ik ben volgens mij stonde van die dingen. Voel me benenn niet meer. EN ALles lijkt zo wazgi. ga maar slapen. dodehig"
2de, nadat ik weltrusten terug gesmst had
"Hui? vol.gens mij ging ie verkeerd. dit.
3de, ik smsts "denk het ook".
"Slaap lekkers beertle!"
"veelzeidig" 14.gifquote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef PeuRac het volgende:
We hebben een nieuwe huiskat![]()
nu nog een leuke naam voor t beestje verzinnen.
Stoephoer.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef PeuRac het volgende:
"Ikhadlievereenanderbaasjegehad"quote:Op maandag 4 februari 2008 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Ja dat vond ik soms een beetje te eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef BoJo het volgende:
Shoot 'em up was ook wel ok. Onzinnig geweld de hele film door.
Leaving Las Vegas met Nicholas Cage is ook goed. Komt ie met een winkelwagentje vol drank thuis aanquote:Op maandag 4 februari 2008 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had al moeite om het nuchter te volgen![]()
maar wel lachen filmpje
Heerlijke film. Dat als hij wakker word weer zwaar aan de drank gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
Leaving Las Vegas met Nicholas Cage is ook goed. Komt ie met een winkelwagentje vol drank thuis aan
Echt een film voor jouquote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijke film. Dat als hij wakker word weer zwaar aan de drank gaat
Geweldig shot ook als hij wakker word met al die lege flessen drank om zich heen. Heerlijk gewoonquote:Op maandag 4 februari 2008 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Echt een film voor jou
Alchoholistje
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldig shot ook als hij wakker word met al die lege flessen drank om zich heen. Heerlijk gewoon![]()
Is trouwens wel een goede film.
Maar over vroeg drinken hadden we laatst hier een discussie.
In nederland kijken ze je gek aan als je om 11uur in de ochtend aan de drank zit. Terwijl het vrij normaal is in duitsland als je dan al aan een grote bier zit
hoezo alles in 1x dan....quote:Op maandag 4 februari 2008 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nope blok gaat niet stuk, derest eromheen wel
koppeling, kleppenstellen, distributie, waterpomp etc. etc.
En nog wat leuks kwa tuning maar was nog niet zeker of het ging passen dus daar zeg ik nog niks over
Het was niet stuk, behalve de waterpomp dan. Maar omdat het voor hun toch makkelijker is om het blok eruit te wippen en alles te doen had ik zoiets van doe dan alles maar onder het motto "het ligt nu toch los".quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoezo alles in 1x dan....![]()
gewacht met onderhoud oid?
2 jaar geleden ongeveer 50k km geleden. Toen ook koppeling, distririem enzo. De koppeling begon een beetje slippen vooral omdat ik het eerste jaar veel file reed. Ik doe het liever preventief dan dat ie om zoiets stuk gaat op circuit. Met de V6 ga ik alleen nog maar track days e.d. doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Vorig jaar is toch ook heel het blok eruit geweest?Waar was dat voor dan?
Wanneer gaan fok eens iets aan die bereikbaarheid doen? Mijn god wat een prutsers
Verzenden is 150 euroquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:46 schreef lipje het volgende:
lekker stukje tuffen
lange latten mee en op de terugweg meenemen
is minder leuk. En wat is 800 kilometer heen nou in een Alfa 156 JTD, een uurtje of 6 genietenquote:
wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:08 schreef Alfisti het volgende:
en 6 uur terug................ 6 uur met een BoJo................. dan maar 150 euro extra betalen
beter dan met die Maser 155 rijder van PTAquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:08 schreef Alfisti het volgende:
en 6 uur terug................ 6 uur met een BoJo................. dan maar 150 euro extra betalen
True...........dan blijf ik wel met het graftakke velours rond rijdenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
beter dan met die Maser 155 rijder van PTA
In een 155 past het ookquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
heel zo'n interieur krijg je nooit in een 156 man![]()
of je moet je oude interieur daar achter laten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:45 schreef Alfisti het volgende:
In een 155 past het ookAchterbank hier laten en anders Bo daar laten zou hij nog wat opleveren bij inruil denk je?
er passen trouwens twee complete interieurs in een berlina. T is wel wat passen en meten, maar ze kunnen er echt inquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
heel zo'n interieur krijg je nooit in een 156 man![]()
of je moet je oude interieur daar achter laten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
er passen trouwens twee complete interieurs in een berlina. T is wel wat passen en meten, maar ze kunnen er echt in
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
Mag deze in de OP?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
nee dat mag nietquote:
Daar gaat TF overquote:
leeft die dwerg nog wel dan. Die zie je ook nooit meer hier.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:27 schreef Dangel het volgende:
[..]
Daar gaat TF over
Ik zie eenkikker PNG,thuis bekijkik m beter
vanaf volgende topic staat die in de opquote:
undercovermodquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leeft die dwerg nog wel dan. Die zie je ook nooit meer hier.
Net zo crimineel als van der Eemquote:
wie ik. hoe kom je erbijquote:
Een beetje met een gestolen auto over de ring crossen...... En nu doen alsof je neus bloedquote:
wordt steeds spannender hieroquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een beetje met een gestolen auto over de ring crossen...... En nu doen alsof je neus bloed
Ontken het nou maar niet......quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wordt steeds spannender hierosinds wanneer was die jetta gestolen dan
* ThaFreak beroept zich op het zwijgrechtquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* ThaFreak beroept zich op het zwijgrecht
druk druk druk druk druk en nog meer van hetzelfdequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik verklap niks
Hoe is het verder daar in het oostblok?!
Duidelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
druk druk druk druk druk en nog meer van hetzelfde
luilakken de hele dag is ook niets imoquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Duidelijk
Tijd om een collega van Tjabbo te worden zou ik zeggen... Lekker van 9 tot 4 uit je neus eten
Het eeuwige studeren gaat primaquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
luilakken de hele dag is ook niets imo![]()
en met het eeuwige studeren ook alles goed![]()
wordt dus geen tjabbo-jaartjequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het eeuwige studeren gaat prima![]()
Ben nu weer 2 weken bezig, en ik ben er al wel achter dat het dit jaar wat harder werken wordt dan vorige jaren...
Neequote:
Wie wat waar? Ben je nog een jaartje gaan studeren? Welke studie? Welke universiteit? Of ben je AIO gaan doen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Aan de andere kant.... ik denk dat ik nu wel heel wat meer slaap krijg dan hij
3uur in de nacht tjabbo's huis:quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Aan de andere kant.... ik denk dat ik nu wel heel wat meer slaap krijg dan hij
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie wat waar? Ben je nog een jaartje gaan studeren? Welke studie? Welke universiteit? Of ben je AIO gaan doen?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
3uur in de nacht tjabbo's huis:
baby![]()
tjabbo![]()
tijdje later:
baby![]()
tjabbo's wekker gaat![]()
tjabbo op werk![]()
Hoe kan ik die kutkikker omtoveren naar het bedoelde plaatje ? Die link werkt n.l. ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef PNG het volgende:
Kwam dit tegen op de teknilist Alexxx
Geweldige Lada niva
russisch offroad voertuig, opknapper met belgisch kenteken, 600 eu
defect aan remmen
[ afbeelding ]
Whehehe dat gaat een nacht pleezitten wordenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
lekker eten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef 2cv het volgende:
Wat voor eten was het ?
Bahquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Oeh nog een positieve quote voor in mn FoBoquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij wel, smerige schimmelfretende fries
levernaciers die tijdens carnaval dicht zijn waarvan je onderdelen nodig hebt voor een auto die morgen afgelverd moet worden isook niet allesquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:18 schreef BaraCuda het volgende:![]()
Ik ga naar bedje toe![]()
2 dagen vrij zijn sucks als de rest van het land gewoon door werkt![]()
Vandaag echt tifus veel zooi in dat magazijn binnen gekregen![]()
Bye bye
Dat doe je goed. AIO lijkt mij ook helemaal niets neequote:Op woensdag 6 februari 2008 15:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MSc Financial Management, gewoon in Tilburg...En nee, geen promotie voor mij... Ik vond 6 maanden aan 1 onderzoek al lang, laat staan 4 jaar
![]()
Als het goed is ben ik in december alweer klaar. Ben ik dan nog klaar voor jou, of is dit jouw laatste jaar!?
Ruim....ruim..... een half jaartje.. Jouw planning is dus zomer 09, mijne december 08. Da's niet zo heul erg ruim...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat doe je goed. AIO lijkt mij ook helemaal niets nee
En dan ben je ruim voor mij klaarDit is pas mijn eerste masterjaar hè. TU is altijd twee jaar master...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 06:43 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Bijna weekend
. Nog maar twee daagjes werken
.
Nog iets meer dan 4 maanden en dan is het weer zomerquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef M5 het volgende:
Nog iets meer dan 3 dagen en het is weer maandag
Mijne is officieel zomer 09 inderdaad. Maar ik ben nog niemand tegengekomen die in 9 maanden is afgestudeerd. En dan moet ik dus ook als ik in het buitenland zit al beginnen... Wordt hem dus niet helemaal. Maar ik wil het inderdaad proberen voor 2010 te halen jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruim....ruim..... een half jaartje.. Jouw planning is dus zomer 09, mijne december 08. Da's niet zo heul erg ruim...
Loopt het bij jou nog een beetje? En bevalt E'hoven nog?
1 vriend van me studeert aan de TU/e, strak op schema, geweldige cijfers, maar had inderdaad ook 12 a 14 maanden nodig voor z'n afstuderen... Maar goed, die paar maandjes moet kunnen. Weet je al waar je heen gaat? en ga je daar afstuderen of studeren?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijne is officieel zomer 09 inderdaad. Maar ik ben nog niemand tegengekomen die in 9 maanden is afgestudeerd. En dan moet ik dus ook als ik in het buitenland zit al beginnen... Wordt hem dus niet helemaal. Maar ik wil het inderdaad proberen voor 2010 te halen ja. Master loopt soepel, alleen is er 1 fijn bachelor-vakje wat blijft hinderen... Maar dat komt wel goed... E'hv bevalt steeds beter
Hoe is het om weer in Tilburg te zijn na zo'n tijd buitenland? En heb je je oude studio weer eigenlijk...?
Inderdaad, ongekend is dat... Ik wil gewoon naar Australie, dus dat gaat ook gebeurenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 vriend van me studeert aan de TU/e, strak op schema, geweldige cijfers, maar had inderdaad ook 12 a 14 maanden nodig voor z'n afstuderen... Maar goed, die paar maandjes moet kunnen. Weet je al waar je heen gaat? en ga je daar afstuderen of studeren?
Nu is Tilburg ook wel extreem lelijkquote:Tilburg is vreemd. HEEL vreemd. Koud, georganiseerd, lelijk (hoewel, deze drie gelden voor bijna heel NL) maar tegelijkertijd ook wel weer thuisIk heb inderdaad (gelukkig) m'n oude studio weer terug. Een vriendin van me is net terug van 6 maanden Thailand en is tijdelijk bij haar ouders in getrokken. Nou, daar moet ik nog even niet aan denken...
Het is me alleen wel duidelijk geworden dat ik na m'n studie naar Amsterdam 'moet'... Tilburg is gewoon een dorp.
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, ongekend is dat... Ik wil gewoon naar Australie, dus dat gaat ook gebeurenGa binnenkort eens wat rondmailen/bellen enzo...
[..]
Ik zou R'dam mijden (zelfs als je toch voor de bootjes gaat...) aangezien je dat 1,5 jaar van je leven kostquote:Nu is Tilburg ook wel extreem lelijkTijdelijk bij m'n ouders is ook niet mijn ding nee
Ik hoop mijn kamer dan ook onder te verhuren. En waar ik terecht kom zie ik nog wel, zolang het maar in de randstad is...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
Tilburg is een stuk mooier over een maandje in elk geval
Nu je ex nog de straat uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat was ik blij toen ik vorig jaar na een paa weken al weer bij mn ouders weg kon ja
Vorige week bij haar langs gweest om wat spulletjes te brengen, gister een maltje doorgestuurd en vandaag haar nummer gegeven aan iemand die me op mn mobiel belde die haar moest hebben. Heb niet echt problemen meer met haar aanwezigheid.quote:
Wanneer is de housewarming?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
nog 6 uurtjes werkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 06:43 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Bijna weekend
. Nog maar twee daagjes werken
.
zachte rquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
boefje...quote:
Die is al geweest, maar blijkbaar was jij niet uitgenodigd.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die is al geweest, maar blijkbaar was jij niet uitgenodigd.
Dus wanneer is de jouwe?
er staat een TI-interieur te koopquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:14 schreef Alfisti het volgende:
Ik wil een lederen interieur in de 156
Die is niet helemaal fris in de bovenkamerquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
er staat een TI-interieur te koop
slechts 1300 euri![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die is niet helemaal fris in de bovenkamer
Ik vind he setje van ClaSSic nog steeds mooi![]()
Overigens een fijne rel van gisteren en vandaag
eentje met stukjes kaas & worst en eentje met XTC, coke en speed?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een housewarming party moet houden doe ik er twee. Eentje voor de family. En eentje voor vrienden.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eentje met stukjes kaas & worst en eentje met XTC, coke en speed?
ich muss arbeiten jawohlquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
het jeukt.
Samstag, 09.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 09.02.2008 (Nordschleife) (7 graden, droog)
Sonntag, 10.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 10.02.2008 (Nordschleife) (6 graden, droog)
Zit te overwegen er zaterdag heen te gaan, zondag te rijden... zal morgen de MX eens nalopen en dan beslissen of ik frau Koch belZijn er nog meer mensen die eventueel meewillen?
Nope met mijn blauwe word niet geracet, en bij de rooie gaat morgen (ja later dan ik eerder zei) de motor eruit. Ik ga dan ff kijken, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
het jeukt.
Samstag, 09.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 09.02.2008 (Nordschleife) (7 graden, droog)
Sonntag, 10.02.08 08:30 bis 17:00 Uhr Touristenfahrten, 10.02.2008 (Nordschleife) (6 graden, droog)
Zit te overwegen er zaterdag heen te gaan, zondag te rijden... zal morgen de MX eens nalopen en dan beslissen of ik frau Koch belZijn er nog meer mensen die eventueel meewillen?
Nee ik heb een schurft hekel aan Fransen en jouw auto.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:17 schreef 2cv het volgende:
Wel in je vocabulaire ?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee ik heb een schurft hekel aan Fransen en jouw auto.
laatste weekend van april zit ik bij frau Kochquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
het jeukt.
Ik ben er sowieso ook alleen het weekend, mijn pake en beppe zijn 60 jaar getrouwd de maandag ernaquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:37 schreef lipje het volgende:
[..]
laatste weekend van april zit ik bij frau Koch
we hebbenhierinhet schapmet accus een apparaatje liggen,maargeenidee hoe datwerktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:03 schreef Paladijn het volgende:
faal @ de MX
Ik heb de indruk dat de accu gewoon stuk is en daarom dingen als elektrische ramen e.d. niet meer werken. Hij wilde zonet na een uurtje schoonmaken in de auto niet meer starten (startmotor sloeg ook niet aan, accu was meteen daarna dood - klaplampen wilden ook niet meer omhoog) nadat ik er vanmorgen een uur mee gereden heb.
Iemand enig idee hoe ik de accu kan 'testen'?
Ik las ook net dat't ook wel eens de dynamo kan zijn, ik zal zo de mx5 specialist eens bellen of die enig idee heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
we hebbenhierinhet schapmet accus een apparaatje liggen,maargeenidee hoe datwerktandershadik die ff geleend dit weekend
Wat denken jullie wat wij voor een vrienden hebben?quote:
Hoi Alexquote:
I know, heb zelf ook een tijdje op houseparties rondgelopen (pre gabbertje/tvmeukquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wat denken jullie wat wij voor een vrienden hebben?![]()
Oké, er zitten er zo wel een paar tussen, maar niet idereen hoor..
Mij natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Hoi Alex![]()
Verveling heerst, dus toch maar eens uitproberen wat Anne altijd zo leuk vindt aan Fok!ken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Jij ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I know, heb zelf ook een tijdje op houseparties rondgelopen (pre gabbertje/tvmeuk). Denk dat je eerder fristi even aan moet kijken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mij natuurlijk![]()
!
Jij bent toch de reden dat ze tegenwoordig niet meer zo vaak op Fok zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
Idd, ik zie haar nu zo vaak IRL dat we elkaar niet meer op Fok hoeven treffen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:11 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Jij bent toch de reden dat ze tegenwoordig niet meer zo vaak op Fok zit?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:12 schreef Dangel het volgende:
[..]
Idd, ik zie haar nu zo vaak IRL dat we elkaar niet meer op Fok hoeven treffen.
Begin eens met een multimeter er op te zetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:03 schreef Paladijn het volgende:
faal @ de MX
Ik heb de indruk dat de accu gewoon stuk is en daarom dingen als elektrische ramen e.d. niet meer werken. Hij wilde zonet na een uurtje schoonmaken in de auto niet meer starten (startmotor sloeg ook niet aan, accu was meteen daarna dood - klaplampen wilden ook niet meer omhoog) nadat ik er vanmorgen een uur mee gereden heb.
Iemand enig idee hoe ik de accu kan 'testen'?
acculader er op en de multimeter en dan kijken na een uurtje of wat of hij ook bjlaadt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Begin eens met een multimeter er op te zetten.
pas maar op. alexxxxx heeft een heule greauwte piem0l.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:13 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
![]()
Daarom was de tank van de Ibiza de laatste tijd dus zo snel leeg!
Je startmotor was daarna ook wel naar de tyfus na 10 minuten constant doordraaien zonder koeling.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:25 schreef Fugie het volgende:
wel een gel accu kopen dan
mijn opel stond een maand stil in de kou en de accu kon daarna nog 10 minuten lang mijn startmotor laten draaien![]()
Het was mijn motor die het verder wat minder vond om 4 weken stil te staan
Alleen al door het feit dat jij dat weet maak ik me nu geen zorgen meerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pas maar op. alexxxxx heeft een heule greauwte piem0l.
dude kijk naar zijn auto.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Alleen al door het feit dat jij dat weet maak ik me nu geen zorgen meer
Ik weet niet eens wat voor een auto hij nu heeftquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude kijk naar zijn auto.
hij heeft werkelijk níets te compenseren. Dat moge duidelijk zijn.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Apart bericht ... Vrachtwagens en personenwagens zijn toch al dood ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:13 schreef Paladijn het volgende:
Net op de radio....
'bij een ongeluk op de A50 zijn twee vrachtwagens, vijf personenwagens en een vrouw om het leven gekomen'
foto heeft gewoon op fok gestaan hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:44 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dude kijk naar zijn auto.
hij heeft werkelijk níets te compenseren. Dat moge duidelijk zijn.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen
mag ik al het positieve wat ikover sandra heb gezegd deze week weer intrekken?
Jahoor. Mag ik dan je adresboek hebben + alle namen en nummers in je telefoon ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen
mag ik al het positieve wat ikover sandra heb gezegd deze week weer intrekken?
Wees blij dat jij geen hoer bentquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jahoor. Mag ik dan je adresboek hebben + alle namen en nummers in je telefoon ?
multimeter en dan meten hoeveel spanning er nog op staat, minder dan 10 V = dood,quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik las ook net dat't ook wel eens de dynamo kan zijn, ik zal zo de mx5 specialist eens bellen of die enig idee heeft.
ey, "hok"...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En lexxx rijdt tegenwoordig in een Rover 214/6 uit begin jaren 90, een nog vierkanter hok dan de alfa 155 :x
Als het klaar isquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
Jaaaa, wanneer mogen we komen, Arneaux?
Geen vrouwen is ook gezeik. Volgens mij maakt het amper wat uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees blij dat jij geen hoer bentHoe meer vrouwen hoe meer gezeik.
nee levenloos.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Apart bericht ... Vrachtwagens en personenwagens zijn toch al dood ?
hij heeft noch jou pik noch jou auto gezien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto heeft gewoon op fok gestaan hoor![]()
[..]![]()
vaker naar papierfabrieken gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een dode boom in een boek zien veranderen
Da's toch goed danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het klaar is![]()
Die muts heeft gemailt dat de planning nog steeds maart is.
Dit is het eerste bouwproject ( incl alle projecten op mijn werk ) die volgens plan opgeleverd zou moeten worden
Andere insteek: hoe kan een vrachtwagen of auto om het leven komen ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee levenloos.
dood is een term die je gebruikt voor iets dat ooit geleefd heeft maar nu niet meer doet.
een steen is levenloos. een computer en een boek ook.
Dus '...het levenloze lichaam...' dat je zovaak hoort op tv en radio is nog fouter dan fout.
niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere insteek: hoe kan een vrachtwagen of auto om het leven komen ?
dat de planten in jou tuin vol papier zitten zegt meer over de buurt waar je woont en hoe goed jij je tuin verzorgt dan over de papierplant.quote:
ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat de planten in jou tuin vol papier zitten zegt meer over de buurt waar je woont en hoe goed jij je tuin verzorgt dan over de papierplant.
Volgens het nieuws (scroll even terug) kan het welquote:
pas maar op anders vermoord ik je autoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als jij wijs blijft doen ben jij straks levenloos
ik had dat wel gezien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens het nieuws (scroll even terug) kan het wel
valt weinig aan te vermoordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pas maar op anders vermoord ik je auto
Ik mis de Citroën.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:24 schreef Paladijn het volgende:
Lada > Citroen: http://www.autoblog.nl/ar(...)woestbaar#post-13309
Oh.quote:
Die staat voor lexxx' garagequote:
Ja, ben 2x wezen kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Da's toch goed dan. Dat is al volgende maand
.
Ben je er al geweest om te kijken of het echt waar kan zijn?
Dat hoor ik vaker jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is het betere werk1 tip: begin niet te laat met regelen
Been there, done thatquote:[..]
Ik zou R'dam mijden (zelfs als je toch voor de bootjes gaat...) aangezien je dat 1,5 jaar van je leven kost
Heuh? Dus als jouw appartement af is, maar de winkels niet, mag je er niet in ofwah?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ben 2x wezen kijken.
Zag er allemaal al heel af uit.
Het probleem is dat het zo'n gigantisch project is. Winkels en dergelijke moeten ook af zijn.
Maar het weer is afgelopen 2 jaar behoorlijk zacht geweest qua winters, vandaar dat ze denk ik zo door hebben kunnen werken.
Duussss
Wie dan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wat denken jullie wat wij voor een vrienden hebben?![]()
Oké, er zitten er zo wel een paar tussen, maar niet idereen hoor..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey, "hok"...
ga jij je vrouwenroeibootje op wielen nou maar fixen.
quote:
Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuh? Dus als jouw appartement af is, maar de winkels niet, mag je er niet in ofwah?
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.
Groepenkast moest er nog in de ketel nog en badkamer.
En dan het afwerken nog. Het zal ongeveer qua werk wel overeenkomen tot maart.
daar ben je dan enkele jaren mee bezigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.
Ga een weekje vrij nemen om alles te verven en de vloer te leggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.
Of je neemt een vrouw in huis die voor jou bepaalt wat je zsm. moet doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef lipje het volgende:
[..]
daar ben je dan enkele jaren mee bezig
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Fugie het volgende:
ik moet ook nog eens wat plantjes en decoratie kopen enzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?
mwa ik heb hier 2 vetplanten die nooit water nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?
Dat vroeg ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.
Groepenkast moest er nog in de ketel nog en badkamer.
En dan het afwerken nog. Het zal ongeveer qua werk wel overeenkomen tot maart.
jij aan de vrouwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of je neemt een vrouw in huis die voor jou bepaalt wat je zsm. moet doen
quote:
een 159?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is onvoorstelbaar maar ik heb een Alfa
147 2.0 selespeed omdat ik een automaat wil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef lipje het volgende:
[..]
een 159?
Kan je ook rellen op een ander forum![]()
Heb er al drie versletenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef lipje het volgende:
[..]
jij aan de vrouw
Dan mag je alleen nog maar aan de MX sleutelen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
147 2.0 selespeed omdat ik een automaat wil.
Als je dat ding met respect behandel is het echt een prima bak
Ik ben wel een klusser hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb er al drie versleten
Was meer als hint richting Bara, als man doe je er nu eenmaal wat langer over
Vallende katten zijn tofquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Onze kat flikkerde net van de tafel af, hij had niet gezien dat er ruimte was tussen de stoel en tafel![]()
ja benzine.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik had een spider verwacht
Een 2.0 alfa is best ok, benzine neem ik aan?
Heb je de Visa al uit elkaar?quote:
de twee mensen die zouden helpen zijn biede ziek, dus nee. had best naar de ring gekunt achteraf dusquote:
Zo inderdaad, hij staat zelfs hoger dan mijn auto op de foto.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:57 schreef Alfisti het volgende:
Mijn Eibach veren die ik gister gehaald heb moeten er echt als een haas onder
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:hoi
Anne
Waar gaat de vakantie naar toe? Het prachtige Fryslân?
Bananenbomen. Watervallen. En Krokodillen.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat hebben ze daar wat ze in Fryslân niet hebben?
Behalve hoge temperaturen?
er staat in Leeuwarden één bananenboom. de rest hebben we idd niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bananenbomen. Watervallen. En Krokodillen.
Normale mensenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat hebben ze daar wat ze in Fryslân niet hebben?
Behalve hoge temperaturen?
Veel in geknipt jammer genoeg. Maarja.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh goed dat je het zegt!
oh je was er bij he?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel in geknipt jammer genoeg. Maarja.
verknipte herhaling?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dit was een herhaling. Ik had alleen het begin nog niet gezien.
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen toch weer wat meegemaakt![]()
Een nieuwe verkoper zou aan de slag gaan. Heeft 1 verkoper heel de ochtend uit zitten leggen en met andere mensen kennis laten maken.
Belt z'n vriend op ( homo enzo) Ja je hebt een betere baan aangeboden gekregen!
Toen vertrok die vent alEcht een record gewoon, na een halve dag pleite
Is dat niet kogels ontwijkenquote:
Zie je wel dat Homo's onbetrouwbaar zijn!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen toch weer wat meegemaakt![]()
Een nieuwe verkoper zou aan de slag gaan. Heeft 1 verkoper heel de ochtend uit zitten leggen en met andere mensen kennis laten maken.
Belt z'n vriend op ( homo enzo) Ja je hebt een betere baan aangeboden gekregen!
Toen vertrok die vent alEcht een record gewoon, na een halve dag pleite
Staat het aantal schietpartijen gelijk aan de gaafheid?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:34 schreef Paladijn het volgende:
%$^$&^%& doehetzelvers aan hun auto.
Net eindelijk schroefjes van de middenconsole losgekregen, mijn elektrische ramen dradenboel is custom en een grote warboel...
En wie zei dat Leeuwarden saai was?Man doodgeschoten in Leeuwarden
Lekker arbeidsethos ookquote:Op maandag 11 februari 2008 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
Zie je wel dat Homo's onbetrouwbaar zijn!
behalve als kerels hun ruggegraat verliezenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef Dangel het volgende:
vrouwen snuffelen is ok
Dus jij bent weer aan de vrouw? Deze keer zonder kind?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef vlad het volgende:
[..]
behalve als kerels hun ruggegraat verliezen
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Dangel het volgende:
heb je die krassende minderjarige huishoudster nu nog geneukt of wat?
ik ken geen minderjarige krassertjesquote:Op maandag 11 februari 2008 19:33 schreef Dangel het volgende:
heb je die krassende minderjarige huishoudster nu nog geneukt of wat?
net legale gothic danquote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ken geen minderjarige krassertjes
maar ze heeft wel je zitten blowenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ken geen minderjarige krassertjes
btw zit jij extra geld te verdienen, of ben je op vrouwenjacht?quote:
sluit het een het ander uit dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
btw zit jij extra geld te verdienen, of ben je op vrouwenjacht?
welke alleenstaande man is dat niet?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Dangel het volgende:
ik ben een hoer ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |