Andere insteek: hoe kan een vrachtwagen of auto om het leven komen ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee levenloos.
dood is een term die je gebruikt voor iets dat ooit geleefd heeft maar nu niet meer doet.
een steen is levenloos. een computer en een boek ook.
Dus '...het levenloze lichaam...' dat je zovaak hoort op tv en radio is nog fouter dan fout.
niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Andere insteek: hoe kan een vrachtwagen of auto om het leven komen ?
dat de planten in jou tuin vol papier zitten zegt meer over de buurt waar je woont en hoe goed jij je tuin verzorgt dan over de papierplant.quote:
ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat de planten in jou tuin vol papier zitten zegt meer over de buurt waar je woont en hoe goed jij je tuin verzorgt dan over de papierplant.
Volgens het nieuws (scroll even terug) kan het welquote:
pas maar op anders vermoord ik je autoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
als jij wijs blijft doen ben jij straks levenloos
ik had dat wel gezien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens het nieuws (scroll even terug) kan het wel
valt weinig aan te vermoordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
pas maar op anders vermoord ik je auto
Ik mis de Citroën.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:24 schreef Paladijn het volgende:
Lada > Citroen: http://www.autoblog.nl/ar(...)woestbaar#post-13309
Oh.quote:
Die staat voor lexxx' garagequote:
Ja, ben 2x wezen kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Da's toch goed dan. Dat is al volgende maand
.
Ben je er al geweest om te kijken of het echt waar kan zijn?
Dat hoor ik vaker jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is het betere werk1 tip: begin niet te laat met regelen
Been there, done thatquote:[..]
Ik zou R'dam mijden (zelfs als je toch voor de bootjes gaat...) aangezien je dat 1,5 jaar van je leven kost
Heuh? Dus als jouw appartement af is, maar de winkels niet, mag je er niet in ofwah?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ben 2x wezen kijken.
Zag er allemaal al heel af uit.
Het probleem is dat het zo'n gigantisch project is. Winkels en dergelijke moeten ook af zijn.
Maar het weer is afgelopen 2 jaar behoorlijk zacht geweest qua winters, vandaar dat ze denk ik zo door hebben kunnen werken.
Duussss
Wie dan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Wat denken jullie wat wij voor een vrienden hebben?![]()
Oké, er zitten er zo wel een paar tussen, maar niet idereen hoor..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey, "hok"...
ga jij je vrouwenroeibootje op wielen nou maar fixen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |