Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuh? Dus als jouw appartement af is, maar de winkels niet, mag je er niet in ofwah?
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.
Groepenkast moest er nog in de ketel nog en badkamer.
En dan het afwerken nog. Het zal ongeveer qua werk wel overeenkomen tot maart.
daar ben je dan enkele jaren mee bezigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.
Ga een weekje vrij nemen om alles te verven en de vloer te leggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan moet je zelf de boel nog inrichten/verven/behangen/etc.
Of je neemt een vrouw in huis die voor jou bepaalt wat je zsm. moet doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:25 schreef lipje het volgende:
[..]
daar ben je dan enkele jaren mee bezig
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Fugie het volgende:
ik moet ook nog eens wat plantjes en decoratie kopen enzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?
mwa ik heb hier 2 vetplanten die nooit water nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plantjes die weinig water nodig hebben? Of ben je een persoon die z'n plantjes netjes op tijd water geeft?
Dat vroeg ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou helemaal af was hij nog niet laatste keer dat ik ging kijken.
Groepenkast moest er nog in de ketel nog en badkamer.
En dan het afwerken nog. Het zal ongeveer qua werk wel overeenkomen tot maart.
jij aan de vrouwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Of je neemt een vrouw in huis die voor jou bepaalt wat je zsm. moet doen
quote:
een 159?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Het is onvoorstelbaar maar ik heb een Alfa
147 2.0 selespeed omdat ik een automaat wil.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:16 schreef lipje het volgende:
[..]
een 159?
Kan je ook rellen op een ander forum![]()
Heb er al drie versletenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef lipje het volgende:
[..]
jij aan de vrouw
Dan mag je alleen nog maar aan de MX sleutelen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
147 2.0 selespeed omdat ik een automaat wil.
Als je dat ding met respect behandel is het echt een prima bak
Ik ben wel een klusser hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb er al drie versleten
Was meer als hint richting Bara, als man doe je er nu eenmaal wat langer over
Vallende katten zijn tofquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Onze kat flikkerde net van de tafel af, hij had niet gezien dat er ruimte was tussen de stoel en tafel![]()
ja benzine.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik had een spider verwacht
Een 2.0 alfa is best ok, benzine neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |