Daar ben ik niet mee tevredenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Leo, waarom geen dikke buik van het vele eten. Dat weten zij toch niet
Opschieten dan jijquote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee tevredenAls ik me natuurlijk haast kan ik er alweer zonder dikke buik zitten en phille thuis laten om op de baby te passen
Beetje charmes erbij dan lukt dat bestquote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het hier net geopperd en ik mag het idee direct uit mijn hoofd zitten
Zo nu en dan moet alleszins minder vaak dan nu, vrees ik. Maar ja gisterenavond bij een ex-klasgenoot gezten die zwanger is... tjah, dan ben ik meestal niet meer te houdenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:dan maar een verrassing aanval uitvoeren zo nu en dan?
't Is toch ook geweldig? Ik denk dat P. ook wilt wachten totdat de woning klaar is, jullie ook alle rust hebben om het kind te opvoeden etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet alleszins minder vaak dan nu, vrees ik. Maar ja gisterenavond bij een ex-klasgenoot gezten die zwanger is... tjah, dan ben ik meestal niet meer te houden
Mijn verstand zegt dat meestal ook hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is toch ook geweldig? Ik denk dat P. ook wilt wachten totdat de woning klaar is, jullie ook alle rust hebben om het kind te opvoeden etc.
Zo naar mijn ouders, de was brengen (quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen verder?
Zorg daar dan eens voorquote:Op zondag 3 februari 2008 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo naar mijn ouders, de was brengen () aangezien ik nog geen wasmachine heb. En even een bakkie thee drinken aldaar.
Dan weer naar huis, wat fokken, opruimen, muziek luisteren...
Have funquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef leonieke het volgende:
Nu wat tennis kijken
Fed-cup: Ukraïne tegen België (1-2 momenteel)
Maar waarom ze nu een 15-jarige laten opdraven bij de Belgen is me ook een raadsel...
Lekker zegquote:Op zondag 3 februari 2008 15:01 schreef leonieke het volgende:
Hier geen plannen![]()
Wel nog twee dagen thuis na vandaagWel fijn
Copy that.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef BrandX het volgende:
Suga_mama en Kankerkachelverkopert doen er zeer verstandig aan weg te blijven uit dit topic, en uitsluitend elders te posten mits ze dat normaal kunnen.
Ze was 't, droogt 't en strijkt 't eventueelquote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorg daar dan eens voorof krijg je het gestreken terug?
Die wasmachine heeft dus geen haast verderquote:Op zondag 3 februari 2008 17:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze was 't, droogt 't en strijkt 't eventueel![]()
ja wel ok geloof ikquote:
Geloof je?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel ok geloof ik
ik ben net terug van jureren, kindertjes hebben zich gedragen naar de pony's toe, en dan ben ik weer blij.
Nee, maar heb af en toe toch wel het gevoel van: en nu wil ik zelf wassen verdullemequote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wasmachine heeft dus geen haast verder
Wat het wel gezellig?
Das wel leuk tochquote:Op zondag 3 februari 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
Ik jureer FNRS wedstrijden
Paardensport dus. dressuur, springen, vaardigheid, buitenrijcertificaat, carroussel, pas de deux enz.
T heeft toch wel wat hoor, je eigen was doen. Dan heb je iets schoon als jij dat wil en meteen bij de handquote:Op zondag 3 februari 2008 18:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, maar heb af en toe toch wel het gevoel van: en nu wil ik zelf wassen verdulleme. Vind het ook geen probleem om de was te brengen naar mijn ouders, maar 't is zo gemakkelijk, en word er lui van.
Maarja, we gaan gestaag verder, en hoop dat toch binnen een maand de machine hier staat en ik zelf de was mag doen.
jawel hoor! Gelukkig wel. Maar als de kids extra leuk met de beesten bezig zijn, de dieren er heel goed bij lopen, de manege gewoon gezellig en leuk is, is het allemaal wel uberquote:Op zondag 3 februari 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel leuk toch
Zijn ze vaak niet lief tegen de paarden dan?
Dan gaat het bij iedereen goed dusquote:Op zondag 3 februari 2008 18:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel hoor! Gelukkig wel. Maar als de kids extra leuk met de beesten bezig zijn, de dieren er heel goed bij lopen, de manege gewoon gezellig en leuk is, is het allemaal wel uber
Jepquote:
Daarom. Het scheelt tijd als ik 't zelf doe, enkel nog wel even kijken waar ik 't precies neerzet om te drogenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T heeft toch wel wat hoor, je eigen was doen. Dan heb je iets schoon als jij dat wil en meteen bij de hand
En ja, het kost wel tijd
Rot eens gewoon op met je vieze varkensneukende stink kloon Keesquote:
Yupsquote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker zegIs dat door het carnaval?
We wonen rond Aalst, maar met carnaval zorgen we er voor dat we in Dadizele zijn. Kwestie van heel het gebeuren te vermijden. Carnaval is niets voor mijquote:
Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wonen rond Aalst, maar met carnaval zorgen we er voor dat we in Dadizele zijn. Kwestie van heel het gebeuren te vermijden. Carnaval is niets voor mij
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een weekquote:Op zondag 3 februari 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoor
Die hebben ook meer tijd nodig om bij te komen van zoveel alcohol hequote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een week
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:11 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad, zo lang wil ik ze nog opsparen
Ha/endler moest eigenlijk kunnen winnen hebben. 6/4 en 4/0 stond ze voor. Had ze nog die twee spelletjes gewonnen, had België gewonnen. Maar ja, 15 jaar en dus geen ervaring om tegen een top 50-speelster te spelen. Ze heeft het anders echt wel goed gedaan, hoor![]()
Maar dubbelen tegen de winnaars van dubbel in Australian Open.. tjah, het was onze Belgen niet gegund
Nopezquote:Op zondag 3 februari 2008 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?
Waarom niet? Omdat ze daar geen zin in heeft?quote:
Hoor hem bezigquote:Op zondag 3 februari 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nieke wanneer gaan wij eens echt meeten en zo?
in april ga ik nog even wat rail-pass ritjes opmaken denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoor hem bezig![]()
Ik weet niet wanneer je nog eens in de buurt bent
Ik denk het of ze mag niet van haar coach (dat was het vorig jaar).quote:Op zondag 3 februari 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze daar geen zin in heeft?
Je roept maar hé, de kans dat ik ergens anders naartoe moet, is niet zo grootquote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in april ga ik nog even wat rail-pass ritjes opmaken denk ikDan kom ik vast ook wel langs dat durp van je
Tijdens de week jaquote:Op zondag 3 februari 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de lijn Denderleeuw-Geraardsbergen zit jij he?
Knaters, kon het NOG ongunstiger?
Dat laat zich raden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me wat plat leggen. Het zal misschien beter gaan op die manier.
nog niiksquote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft Peter R de Vries nou allemaal heul aangetoond eigenlijk? Ik was er niet vandaag.
Mwoa bedankt, ik heb geen zin in NOG een overbodige slappe-lul-ervaring op de zondagavondquote:Op zondag 3 februari 2008 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Maar toch maar kijken. Beetje sensatie jeweetz.
Goed voor de nachtrust hoor!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa bedankt, ik heb geen zin in NOG een overbodige slappe-lul-ervaring op de zondagavond
inhoudloze publiciteitsgeile teringhomo is hetquote:Op zondag 3 februari 2008 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
En 't is begonnen. Popcorn gereed houden.
Leuk hoor PrdV.
Daar ben ik nu ook wel achter ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inhoudloze publiciteitsgeile teringhomo is het
Ik zou wel willen maar ik ben het e-mail adres en het wachtwoord van mijn kloon kwijt!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot eens gewoon op met je vieze varkensneukende stink kloon Kees
En de volgende dag blies hij hem opquote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef mcDavid het volgende:
En zo geschiedde het dat mcDavid zijn oude Sharp versterkertje inruilde voor een kei-audiofiele 250 watt klasse-A Technics versterker
Als ik alle speakers die ik heb in serie schakel en eraan hang, gaan nóg eerst de speakers denk ik!quote:
Trust speakers tellen nietquote:Op maandag 4 februari 2008 00:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik alle speakers die ik heb in serie schakel en eraan hang, gaan nóg eerst de speakers denk ik!
Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk. Kon er niet in alleen, zijn verhuisd en ik had geen sleutel van mijn tijdelijk kantoor [afbeelding]
Das vooral omdat er woensdag verhuisd is en ik er vandaag pas weer benquote:Op maandag 4 februari 2008 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebben
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het Fles?
Heb je het kunnen checken van het station in Appelterre? Ik veronderstel dat je dit bordje nog niet hebt?
Checken of je het bordje al hadquote:Op maandag 4 februari 2008 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?Nee, nog niet gekeken. Bordje heb ik ook nog niet idd.
Oh?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo Ph [afbeelding]
Wat ben je positief vandaag [afbeelding]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapoquote:
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me paquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapo
Dan knallen ze ook bij een soundblaster kloonquote:Op maandag 4 februari 2008 16:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me pa
kuttoei. toei. Troep.quote:
dat lijkt dan weer meer op tongen!quote:
Lief vragen aan hem dan, misschien wil hij welquote:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekersquote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
een el cheapo crappy luidsprekert
1 voordeel van S|H zijn: de meegeleverde boxjes bij de PC zijn ook goed zatquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
maar je deed het net met jezelf...quote:
Nee, dat ziet er zo uitquote:Op maandag 4 februari 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
maar je deed het net met jezelf...
Ik kom net pas online man.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Beej jij had wel ff die foto kunnen raden natuurlijk, met marc liggen chatten schiet toch niet op zie je wel
ow manquote:Op maandag 4 februari 2008 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kom net pas online man.Is dat de kissel??
Van jou vind ik veel goed hoor lieverdquote:Op maandag 4 februari 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je liever dat ik je vrouwtje noem, schat?![]()
![]()
Dat scheelt al een stuk hequote:Op maandag 4 februari 2008 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je chat met mij bij msn en dan zeg je dit???![]()
![]()
Er zijn lekkerdere dingen om te knuffelen, zelfs als je ziek bentquote:Op maandag 4 februari 2008 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Het enige "spannende" wat ik nu ga doen is mijn kussen knuffelen.Blegh, voel me ziek.
fijne avond nog.
Dan zal je het wel verdiend hebbenquote:
Je vond het gewoon lekker, geef dat nou maar toequote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vond het gewoon lekker, geef dat nou maar toe
Dit was voor de variatie dusquote:Op maandag 4 februari 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van bengeltje ben ik anders hele andere *handelingen* gewend![]()
![]()
Altijd handigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:21 schreef marcb1974 het volgende:
Godver, ga ik douchen, nooddouche niet goed aangesloten. Afvoer ligt gewoon op de grond
Kan ik dus niet weg ook, moet wachten op werklui om eens goed te scheldenquote:
let briefje neer:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik dus niet weg ook, moet wachten op werklui om eens goed te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
let briefje neer:Nee, dit ga ik in persoon doen. Ze zorgen maar dat die opzichter hier komt, en snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
't Was dan ook een geintjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit ga ik in persoon doen. Ze zorgen maar dat die opzichter hier komt, en snel
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:45 schreef marcb1974 het volgende:
Das geen probleem, t is echt nat overal
Uh, die is in 5 verschillende ruimtes natquote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bah. Je hebt geen vloerbedekking liggen ergens?
Ik ben iig richting werk
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ff een makkie [afbeelding]
[afbeelding]
Welk station vangt deze corpulente meneer in 1 foto? [afbeelding]Leuke foto welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die opzichter al ervan langs gegeven?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk, hier is het tenminste droog [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou meneertje u moet ook niet zomaar ff aan de kraan gaan draaien he als er aan gesleuteld is. Dat weet je van tevoren natuurlijk. As u die kjraan digt gelate had was er niks aan de hand geweest [afbeelding]
Die was er niet bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die opzichter al ervan langs gegeven?
Naar buiten rennen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand
Take it easy, take a tiktakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand [afbeelding]
Flessss, ben je er nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand
das de toren die we beide kunnen zienquote:
Nja, daar zijn andere zaken de orde van de dagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n zaken doen wij Belgen niet hoor [afbeelding] [afbeelding]
neequote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n zaken doen wij Belgen niet hoor![]()
Hoiquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
Leonieke![]()
Hoe is hetLekker druk bezig?
Ah, vandaar dat je zoveel hd ruimte nodig hebtquote:
Oeh, das wel heel lekker jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi
Mijn laatste verlofdagjeHelemaal niet druk bezig dus
![]()
Maar nog steeds wat ziekjes. Ik had gehoopt helemaal uitgeziekt te zijn tegen dat ik weer moest werkenDie domme verkoudheid ook (en nee, ik ga niet naar de dokter gaan voor een voorschrift voor medicijnen
)
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, vandaar dat je zoveel hd ruimte nodig hebt
Het wordt hier alleen maar steeds ergerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Was toch?
Nee het is niet langzaam. Hij doet het gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Fok is ook niet langzaam, dat denken jullie alleen maar
Adem in-adem uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
klote hoere zooi
al 4 jaar lang gewoon alleen maar gezeik. Traagheid, downtime. Nieuwe software, loste geen kut op. Nieuw serverpark, loste geen kut op. Weer, en nu echtnieuwe software, loste geen kut op. Kap er nou maar gewoon mee
Godverdekanker
Hoevaak denk je dat ik dat de afgelopen 4 jaar al gedaan heb?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
Adem in-adem uit.
Awwwquote:
Was jij ook je harnas en paard al aan het zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Awww
Je weet dat dat voor mannen ernstig appeleert aan ridderlijkheidsgevoelens en zo he? Vrouwen die zich afhankelijk opstellen
kuske liefquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, ik duik mijn bed in, ga wat film kijken, zie wel hoeveel ik er van meekrijg.![]()
![]()
Fijne avond nog, hoop dat ik niemand heb aangestoken.
Ruk zequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
even nog een kort natuurfilmpje en dan slapen
je hebt ook een snor?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:35 schreef qu63 het volgende:
voor Leo:
Jong stelletje overvalt bank uit liefde
Die moet je 'm nagevenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 @ 21:04 schreef Ouwesok het volgende:
Toen ik nog een jong stelletje was werd ik wel eens op de bank overvallen door liefde
quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:07 schreef master_X het volgende:
iedereen lekker geslapen ???
Ja, prima!quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:07 schreef master_X het volgende:
iedereen lekker geslapen ???
hehe ik ken het. Ik had het laast ook ik moest er om 5 uur uit, ik word om 2 uur wakker kut man te laat dacht ik, ik snel aankleden kwam ik beneden zag ik dat het pas 2 uur wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben 6 keer wakker geschrokken vannacht, bang dat ik me versliep.
heb een nieuwe telefoon, dus andere wekker geluiden
Op die overstroming van gisteren na wel okequote:Op woensdag 6 februari 2008 07:07 schreef Ynske het volgende:
@marc, hoe is t nu met je verbouwing?
zo vergiste ik me in 10 over half 1 en dacht dat t 10 over 7 wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:41 schreef master_X het volgende:
[..]
hehe ik ken het. Ik had het laast ook ik moest er om 5 uur uit, ik word om 2 uur wakker kut man te laat dacht ik, ik snel aankleden kwam ik beneden zag ik dat het pas 2 uur wassnel terug naar bed toe.
veel schade?quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op die overstroming van gisteren na wel oke
En hoe is het met jou?
je schrikt je ook echt helemaal de pleurus, dat heb ik dan altijdquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo vergiste ik me in 10 over half 1 en dacht dat t 10 over 7 was
hoe is dat gebeurd ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op die overstroming van gisteren na wel oke
En hoe is het met jou?
goede nieuws het gaat vanzelf over, slechte nieuws is vervelend dat je het hebtquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:51 schreef leonieke het volgende:
Die keelpijn en verstopte neus heb ik ook, dat in combinatie met constant hoesten. En ik zie er ook niet uit
Wat plafonds, behang en vloerbedekking. Even kijken hoe erg het gaat zijn als het allemaal droog isquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel schade?
tja hier gaat t wel. voel me hondsberoerd, keelpijn, snotteneus, rugpijn, nekpijn
beetje veel stress die eruit aan t komen is.
damn, al contact gehad met de verzekering?quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat plafonds, behang en vloerbedekking. Even kijken hoe erg het gaat zijn als het allemaal droog is
was t maar zo, zit op mijn werkquote:JIj ligt dus lekker in bed uit te zieken?
van die 10 min zaterdag en 5 min gister? hoop t voor haar niet.quote:En hebben jij en Bengel elkaar aangestoken?
krijg je allemaal van die vieze gele kringen ... hopen dat het allemaal nog maar mee valt ...quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat plafonds, behang en vloerbedekking. Even kijken hoe erg het gaat zijn als het allemaal droog is
JIj ligt dus lekker in bed uit te zieken?
En hebben jij en Bengel elkaar aangestoken?
Nee, wel met die idioten die de douche zo aangelegd hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn, al contact gehad met de verzekering?
[..]
was t maar zo, zit op mijn werk
[..]
van die 10 min zaterdag en 5 min gister? hoop t voor haar niet.
hoop dat t allemaal goed komtquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, wel met die idioten die de douche zo aangelegd hebben
doe mijn bestquote:doe eens rustig aan jij
quote:Zij is toch ook al redelijk aan het snotteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |