Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk. Kon er niet in alleen, zijn verhuisd en ik had geen sleutel van mijn tijdelijk kantoor [afbeelding]
Das vooral omdat er woensdag verhuisd is en ik er vandaag pas weer benquote:Op maandag 4 februari 2008 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebben
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het Fles?
Heb je het kunnen checken van het station in Appelterre? Ik veronderstel dat je dit bordje nog niet hebt?
Checken of je het bordje al hadquote:Op maandag 4 februari 2008 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?Nee, nog niet gekeken. Bordje heb ik ook nog niet idd.
Oh?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo Ph [afbeelding]
Wat ben je positief vandaag [afbeelding]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapoquote:
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me paquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapo
Dan knallen ze ook bij een soundblaster kloonquote:Op maandag 4 februari 2008 16:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me pa
kuttoei. toei. Troep.quote:
dat lijkt dan weer meer op tongen!quote:
Lief vragen aan hem dan, misschien wil hij welquote:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekersquote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
een el cheapo crappy luidsprekert
1 voordeel van S|H zijn: de meegeleverde boxjes bij de PC zijn ook goed zatquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
maar je deed het net met jezelf...quote:
Nee, dat ziet er zo uitquote:Op maandag 4 februari 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
maar je deed het net met jezelf...
Ik kom net pas online man.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Beej jij had wel ff die foto kunnen raden natuurlijk, met marc liggen chatten schiet toch niet op zie je wel
ow manquote:Op maandag 4 februari 2008 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kom net pas online man.Is dat de kissel??
Van jou vind ik veel goed hoor lieverdquote:Op maandag 4 februari 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je liever dat ik je vrouwtje noem, schat?![]()
![]()
Dat scheelt al een stuk hequote:Op maandag 4 februari 2008 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je chat met mij bij msn en dan zeg je dit???![]()
![]()
Er zijn lekkerdere dingen om te knuffelen, zelfs als je ziek bentquote:Op maandag 4 februari 2008 22:10 schreef Bengeltje het volgende:
Het enige "spannende" wat ik nu ga doen is mijn kussen knuffelen.Blegh, voel me ziek.
fijne avond nog.
Dan zal je het wel verdiend hebbenquote:
Je vond het gewoon lekker, geef dat nou maar toequote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vond het gewoon lekker, geef dat nou maar toe
Dit was voor de variatie dusquote:Op maandag 4 februari 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van bengeltje ben ik anders hele andere *handelingen* gewend![]()
![]()
Altijd handigquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:21 schreef marcb1974 het volgende:
Godver, ga ik douchen, nooddouche niet goed aangesloten. Afvoer ligt gewoon op de grond
Kan ik dus niet weg ook, moet wachten op werklui om eens goed te scheldenquote:
let briefje neer:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik dus niet weg ook, moet wachten op werklui om eens goed te schelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
let briefje neer:Nee, dit ga ik in persoon doen. Ze zorgen maar dat die opzichter hier komt, en snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
't Was dan ook een geintjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit ga ik in persoon doen. Ze zorgen maar dat die opzichter hier komt, en snel
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:45 schreef marcb1974 het volgende:
Das geen probleem, t is echt nat overal
Uh, die is in 5 verschillende ruimtes natquote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Bah. Je hebt geen vloerbedekking liggen ergens?
Ik ben iig richting werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |