Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk. Kon er niet in alleen, zijn verhuisd en ik had geen sleutel van mijn tijdelijk kantoor [afbeelding]
Das vooral omdat er woensdag verhuisd is en ik er vandaag pas weer benquote:Op maandag 4 februari 2008 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig ja, dat ze jou geen sleutel gegeven hebben
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:47 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het Fles?
Heb je het kunnen checken van het station in Appelterre? Ik veronderstel dat je dit bordje nog niet hebt?
Checken of je het bordje al hadquote:Op maandag 4 februari 2008 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet daaraan gecheckt worden dan? Of het in het weekend uberhaupt bediend wordt?Nee, nog niet gekeken. Bordje heb ik ook nog niet idd.
Oh?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo Ph [afbeelding]
Wat ben je positief vandaag [afbeelding]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapoquote:
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me paquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooruit, die mogen, mits niet el cheapo
Dan knallen ze ook bij een soundblaster kloonquote:Op maandag 4 februari 2008 16:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
15 euro bij de kringloop en die andere gratis van me pa
kuttoei. toei. Troep.quote:
dat lijkt dan weer meer op tongen!quote:
Lief vragen aan hem dan, misschien wil hij welquote:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekersquote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
een el cheapo crappy luidsprekert
1 voordeel van S|H zijn: de meegeleverde boxjes bij de PC zijn ook goed zatquote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Dude, als ik de buurman was, was ik jaloers op die luidsprekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |