Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wonen rond Aalst, maar met carnaval zorgen we er voor dat we in Dadizele zijn. Kwestie van heel het gebeuren te vermijden. Carnaval is niets voor mij
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een weekquote:Op zondag 3 februari 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je krijgt er wel vrij voor hoor
Die hebben ook meer tijd nodig om bij te komen van zoveel alcohol hequote:Op zondag 3 februari 2008 19:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
In het kleuter-, lager en secundair onderwijs krijgen ze een week
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:11 schreef leonieke het volgende:
Inderdaad, zo lang wil ik ze nog opsparen
Ha/endler moest eigenlijk kunnen winnen hebben. 6/4 en 4/0 stond ze voor. Had ze nog die twee spelletjes gewonnen, had België gewonnen. Maar ja, 15 jaar en dus geen ervaring om tegen een top 50-speelster te spelen. Ze heeft het anders echt wel goed gedaan, hoor![]()
Maar dubbelen tegen de winnaars van dubbel in Australian Open.. tjah, het was onze Belgen niet gegund
Nopezquote:Op zondag 3 februari 2008 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat het 3-2 is geworden. Henin deed niet mee zeker?
Waarom niet? Omdat ze daar geen zin in heeft?quote:
Hoor hem bezigquote:Op zondag 3 februari 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
nieke wanneer gaan wij eens echt meeten en zo?
in april ga ik nog even wat rail-pass ritjes opmaken denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 20:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoor hem bezig![]()
Ik weet niet wanneer je nog eens in de buurt bent
Ik denk het of ze mag niet van haar coach (dat was het vorig jaar).quote:Op zondag 3 februari 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat ze daar geen zin in heeft?
Je roept maar hé, de kans dat ik ergens anders naartoe moet, is niet zo grootquote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in april ga ik nog even wat rail-pass ritjes opmaken denk ikDan kom ik vast ook wel langs dat durp van je
Tijdens de week jaquote:Op zondag 3 februari 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Aan de lijn Denderleeuw-Geraardsbergen zit jij he?
Knaters, kon het NOG ongunstiger?
Dat laat zich raden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef leonieke het volgende:
Ik ga me wat plat leggen. Het zal misschien beter gaan op die manier.
nog niiksquote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft Peter R de Vries nou allemaal heul aangetoond eigenlijk? Ik was er niet vandaag.
Mwoa bedankt, ik heb geen zin in NOG een overbodige slappe-lul-ervaring op de zondagavondquote:Op zondag 3 februari 2008 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
Maar toch maar kijken. Beetje sensatie jeweetz.
Goed voor de nachtrust hoor!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa bedankt, ik heb geen zin in NOG een overbodige slappe-lul-ervaring op de zondagavond
inhoudloze publiciteitsgeile teringhomo is hetquote:Op zondag 3 februari 2008 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
En 't is begonnen. Popcorn gereed houden.
Leuk hoor PrdV.
Daar ben ik nu ook wel achter ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inhoudloze publiciteitsgeile teringhomo is het
Ik zou wel willen maar ik ben het e-mail adres en het wachtwoord van mijn kloon kwijt!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rot eens gewoon op met je vieze varkensneukende stink kloon Kees
En de volgende dag blies hij hem opquote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef mcDavid het volgende:
En zo geschiedde het dat mcDavid zijn oude Sharp versterkertje inruilde voor een kei-audiofiele 250 watt klasse-A Technics versterker
Als ik alle speakers die ik heb in serie schakel en eraan hang, gaan nóg eerst de speakers denk ik!quote:
Trust speakers tellen nietquote:Op maandag 4 februari 2008 00:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik alle speakers die ik heb in serie schakel en eraan hang, gaan nóg eerst de speakers denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |