quote:Op maandag 4 februari 2008 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ff een makkie [afbeelding]
[afbeelding]
Welk station vangt deze corpulente meneer in 1 foto? [afbeelding]Leuke foto welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die opzichter al ervan langs gegeven?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, op mijn werk, hier is het tenminste droog [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou meneertje u moet ook niet zomaar ff aan de kraan gaan draaien he als er aan gesleuteld is. Dat weet je van tevoren natuurlijk. As u die kjraan digt gelate had was er niks aan de hand geweest [afbeelding]
Die was er niet bijquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die opzichter al ervan langs gegeven?
Naar buiten rennen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand
Take it easy, take a tiktakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand [afbeelding]
Flessss, ben je er nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Alles stort in en er is niemand
das de toren die we beide kunnen zienquote:
Nja, daar zijn andere zaken de orde van de dagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n zaken doen wij Belgen niet hoor [afbeelding] [afbeelding]
neequote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo'n zaken doen wij Belgen niet hoor![]()
Hoiquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
Leonieke![]()
Hoe is hetLekker druk bezig?
Ah, vandaar dat je zoveel hd ruimte nodig hebtquote:
Oeh, das wel heel lekker jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi
Mijn laatste verlofdagjeHelemaal niet druk bezig dus
![]()
Maar nog steeds wat ziekjes. Ik had gehoopt helemaal uitgeziekt te zijn tegen dat ik weer moest werkenDie domme verkoudheid ook (en nee, ik ga niet naar de dokter gaan voor een voorschrift voor medicijnen
)
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, vandaar dat je zoveel hd ruimte nodig hebt
Het wordt hier alleen maar steeds ergerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |