Yumi goed inwrijven met het dekentje dat bij de DA geweest is met Myra. Waarschijnlijk moet Myra zo'n lampekap op en dat kan Yumi eng vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Myra wordt maandag gesteriliseerd... Daar had ik allang een afspraak voor gemaakt, maar nu is ze toch krols geworden..aaaarghh!! en ik wilde dit juist voorkomen![]()
Maar goed.. waar ik mee zit is dat Yumi (mijn eerste kat) de vorige keer mee is gegaan naar de DA (ze moesten allebei ingeent worden). Dat deed ik ook om ze allebei dezelfde geur te geven (DA-geur) om ruzie te voorkomen. Tussen Yumi en Myra ging het prima, totdat we dus bij de DA zijn geweest. Het heeft meer als een maand geduurd voordat Yumi haar weer in haar buurt liet komen!
Dadelijk gaat Myra alleen naar de DA.. en ik ben bang dat het dadelijk weer misgaat. Wat kan ik doen om ruzie tussen Yumi en Myra te voorkomen, naast het lievelingsdekentje van Yumi in de reismand van Myra leggen?
Heb medelijden met mij, ik moet nog tot maandag wachten totdat het kattengejank ophoudt van Myra.. weeheheh...
Die laatste foto!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Een paar foto's van Hobey en Beany.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Moest het even opzoeken, maar neequote:Op zondag 3 februari 2008 13:40 schreef Sanne het volgende:
[..]op AC vooral.
Is die Lucky Luck My Buddy soms een vader of een opa van Moshi?
Als Gomez echt moe is ligt ie graag in de dekens gerolt!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar nee![]()
en wat een lieve foto's van Gomez
Gomez heeft hele grote kijkers idd. En dat terwijl zijn kopje toch best klein is.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Gomez heeft van die mooie ogen! Echt een superkoppie!
Moshi divaquote:Op zondag 3 februari 2008 02:13 schreef Scandalous het volgende:
groetjes van Moshiiii![]()
[ afbeelding ]
Luna is echt de kortharige versie van mijn Miniquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Luna dan ook eventjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lekkere bezopen uitdrukkingen af en toe!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Luna dan ook eventjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is Xena niet meer te houden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
In het kader van onze nieuwe schutting (was op zoek op google) vond ik dit.
Gewoon een schildpadje geloof ik. Haar vader is grijs en haar moeder een schildpad volgens de vrouw waar ik haar vandaan heb. Ik heb ze niet gezien want ze waren op dat moment allebei buiten. Haar broertjes zijn rood en zwart. Ze is echt de uitblinker van de familie dus!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Luna is echt de kortharige versie van mijn Mini![]()
Wat voor ras is ze?
Mini's vader is onbekend. Haar moeder was al zwanger toen ik haar kreeg. Ik heb een gok dat de vader een blauw/creme kat is (kruising Britse korthaar/Maine Coon), maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:22 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Gewoon een schildpadje geloof ik. Haar vader is grijs en haar moeder een schildpad volgens de vrouw waar ik haar vandaan heb. Ik heb ze niet gezien want ze waren op dat moment allebei buiten. Haar broertjes zijn rood en zwart. Ze is echt de uitblinker van de familie dus!
En een boef.... oei...
Beide poezen praten tegen mequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Praat ze ook net zoals een coon? of toch meer als een pers? Ik heb zelf 2 coons alleen is de ene ook altijd klein gebleven 3jr en inmiddels 4,5kilo (kater)
Nieuwe foto'squote:
Jezus Bio, wat een beestquote:Op zondag 3 februari 2008 16:59 schreef Biogarde het volgende:
Beer:
[ afbeelding ]
Weegt nu 10 kilo
13 jaar en heeft energie voor 30 katten
[ afbeelding ]
![]()
En dit is Demi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weegt inmiddels geen drol en het is meer vacht dan vlees![]()
Beide zijn net zo oud.
Yesquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:17 schreef Ewelina het volgende:
@Harajuku:
Is dat niet een Birmaantje? Wat een cutie! [afbeelding]
wat een dramaquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ie er al dagen in zit. [ afbeelding ].
Hij zit niet eens dicht
Echt hèquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
wat een drama [afbeelding] [afbeelding]
Je rode heeft een toffe staartquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:19 schreef TheSorrow het volgende:
Wat een mooie poezen hier trouwens zeg, damn! [afbeelding]
Wat een mooie tekening heeft moshiquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:37 schreef Scandalous het volgende:
Nog meer moshi
nieuwe krabpaal yeah!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Buiten is het koud, binnen staat de kachel aan, dus Eros groet U vanaf de vensterbank:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2e foto, net een stokstaartje, nice timing!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef Twinky het volgende:
Er was hier een beetje een drama
Ik was een week naar Servie en mijn vriend had als verrassing mijn slaapkamer opgeruimdhet was ook echt een troep toen ik wegging want ik had geen tijd meer om de na-tentamense voor-vakantiese rotzooi op te ruimen.
Normaal gesproken staat de krabpaal naast mijn hoogslaper en kan Mozes er met wat geklim wel inkomen. Nu hadde paal verhuisd en bleek het niet zo makkelijk meer te zijn...
Gisteravond (ojee, het is toch wel een heel eind!):
[ afbeelding ]
Vanmorgen (even kijken of het het waard is... hmm... lekker zacht...)
[ afbeelding ]
EN TOEN! HOPPAAAAAA!!! (let op het staartje)
[ afbeelding ]
Heerlijk herkenbaar, Mees produceert de meest rare geluiden als ie naar binnen wil, echt een herrie somsquote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Lucky punkkaterwat een gave kat lijkt me dat.
Xena drinkend uit de gieter, dat doet Eros ook altijd. Of de kraan. Of een emmer (met sop).
En Moos kijkt booszo van "durf mij eens te zeggen dat ik hier af moet".
Eros gaat graag naar buiten. Hij wil ook altijd gráág weer naar binnen, en schroomt niet dit te onderstrepen door enórm hard te miauwen, blèren, boos te kijken en aan de deur te krabben. Ja, al na tien seconden, als ik net ben opgestaan om de deur open te doen (we mogen geen kattenluikje van de woningbouw).
En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Xena drinkend uit de gieter, dat doet Eros ook altijd. Of de kraan. Of een emmer (met sop).
Eros gaat graag naar buiten. Hij wil ook altijd gráág weer naar binnen, en schroomt niet dit te onderstrepen door enórm hard te miauwen, blèren, boos te kijken en aan de deur te krabben. Ja, al na tien seconden, als ik net ben opgestaan om de deur open te doen (we mogen geen kattenluikje van de woningbouw).
En dan krijg je dus dit:
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
He, zelfde avatarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een leuk topic!!!! Katten![]()
![]()
Mijne ligt altijd zo:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad net zo'n grijns.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef DaCobus het volgende:
@ Sanne,
Zo'n foto als die laatste van jou had ik ook nog ergens op de schijf staan van onze Sem toen ze nog jong was!
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zondag 17 februari 2008 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Youripoezel gaat er eens goed voor zitten.O+
Joah.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Harajuku. het volgende:
Yes [ afbeelding ] En daarom net even fotos gemaakt, zodat je het beter ziet,
Och, moet je wat kwijt? http://messages.fok.nl/compose.php?to=182666quote:
Onze reus heet Eros. 7,5 Kilo schoon aan de haak, ok grote poten inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:41 schreef Juweel het volgende:
Hoe heet de knappe zwart witte?
Nee hoor, hij heeft allebei z'n oogjes nog! gelukkig
[ afbeelding ]
(en grote voeten!)
Heb jij dat gat bovenin afgedekt? Ze vinden het hier geloof ik ook best eng. Zo'n val naar beneden gaat je niet in de koude kleren zitten kennelijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:12 schreef Brahimov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinny op z'n troon in de zon
Yep, met een bekleed plankje (hoezo verwennerijquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heb jij dat gat bovenin afgedekt? Ze vinden het hier geloof ik ook best eng. Zo'n val naar beneden gaat je niet in de koude kleren zitten kennelijk.
quote:
Hemel!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:30 schreef XXXX-jes het volgende:
Onze nieuwe kanjer
IMG]http://i31.tinypic.com/2h7pc2u.jpg[/IMG]
Hier is hij al een hele stoere kat..
[ afbeelding ]
Lekker knuffelen met zijn grote broer
[ afbeelding ]
quote:Ross: What-what is it?!
Joey: What the hell is that?!!
Rachel: It's a, it's a cat!
Joey: That is not a cat!
Rachel: Yes it is!
Ross: Why is it inside out?!
Dat bekkie!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:32 schreef XXXX-jes het volgende:
1ste foto is mislukt dus hier nog een keer:)
[ afbeelding ]
Zij was de enige in het nestje die zo'n kleurtje had, voor de rest waren het allemaal zwart wit katjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:09 schreef Ewelina het volgende:
Wat een mooi zwart koppie!
Ik gok iets van een brits korthaar, sealpoint of een snowshoe. Komt qua bouw het meest overeen.
Een birmaan of ragdoll zou ook nog kunnen, maar dan had één van de 2 katten geen lang haar.
Wat een tof beestje!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:32 schreef XXXX-jes het volgende:
1ste foto is mislukt dus hier nog een keer:)
[ afbeelding ]
Prachtige foto.quote:
quote:
Wow wat een ontzettend mooi getekende kat is dat zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Doemskie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds weet ik niet echt wat voor rassenbloed mijn kat heeft. Iemand hier een idee?
Ja, 't zijn (op Lodewijk na natuurlijk) Perzen. Lodewijk is een kruising tussen een ragdoll en een mystery-daddyquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn het perzen? Ik vind ze wel tof.![]()
Ik vind deze:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:31 schreef Twinky het volgende:
Sisqo
(er moet eigenlijk een-smiley met tongetje zijn, speciaal voor sisqo
)
Er is een groepje fokkers in de Benelux wat probeert de prijs omlaag te krijgen in het belang van het ras. Die belachelijk hoge prijzen trekken prutsers aan die er geld aan willen verdienen en ongetest fokken. Die andere groep test op alles, haalt katten uit het buitenland in het belang van de genenpool, kruist uit met HCM/PKD geteste huiskatten, etc, en hun katten kosten 750 euro.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn die Sphinxen niet rond de 1000 per stuk?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, dan ga ik er maar uit"
Gelukkig maar,quote:
Ik gok een snowshoe, zo aan de colorpoint-tekening en de witte pootjes te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Doemskie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds weet ik niet echt wat voor rassenbloed mijn kat heeft. Iemand hier een idee?
die kan zo in het katten en poesjes humor top[ic.. even goede teks verzinnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, dan ga ik er maar uit"
jouw zwart witte monster is nog dikker dan die van mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn monster![]()
Ze is ook op dieetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
[..]
jouw zwart witte monster is nog dikker dan die van mij
Haha ik ken er zo ook een paar... Als ze naar binnen willen, honger hebben, op schoot willen, ergens niet bij kunnen. Wordt dan ook volop tegen gepraat. Als je wil dat je katten tegen je praten, gewoon zelf tegen ze praten! Zeg je niks,quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beide poezen praten tegen me(en ik tegen hen
)
Sasha mauwt niet, ze pieptEn ze praat wel tegen mij
Mini mauwt echt. Maar die is ook één of andere rare mix
Mini eet weer zoals een coon: met haar pootjes. Ze drinkt ook met haar pootjes
Ik vind het alleen jammer dat beide poezen geen kraag hebben. Dat is zoooo mooiMini's broertje heeft dat wel, die is echt enorm mooi geworden. Hier gaan de dames niet naar buiten, dus de vacht is niet zo dik.
Dat is net Knuffelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Trusten het volgende:
Mijn kat staat binnenkort in de Playgirl![]()
[ afbeelding ]
Wat een plaatje, met die rode snorquote:Op zondag 2 maart 2008 01:14 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vandaag (gister) een kat opgehaald uit het asiel uit St Truiden (België), hij was meteen op z'n gemak, nieuwsgierig en lief. Gaat op de bak en alles helemaal in orde
Enige nadeel is dat z'n nagels zo lang zijn dat het hemzelf lijkt te irriteren en hij zet overal z'n nagels in (behalve krabpaal & plank). Wij weten niet hoe ik ze op een goede manier moet knippen, dus maandag maar naar de DA
Op de bank
[ afbeelding ]
TV Kijken doet ie ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dotje zegquote:Op zondag 2 maart 2008 01:14 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vandaag (gister) een kat opgehaald uit het asiel uit St Truiden (België), hij was meteen op z'n gemak, nieuwsgierig en lief. Gaat op de bak en alles helemaal in orde
Enige nadeel is dat z'n nagels zo lang zijn dat het hemzelf lijkt te irriteren en hij zet overal z'n nagels in (behalve krabpaal & plank). Wij weten niet hoe ik ze op een goede manier moet knippen, dus maandag maar naar de DA
Op de bank
[ afbeelding ]
TV Kijken doet ie ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh maar ik praat heel vaak tegen zequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef hasnikababa het volgende:
[..]
Haha ik ken er zo ook een paar... Als ze naar binnen willen, honger hebben, op schoot willen, ergens niet bij kunnen. Wordt dan ook volop tegen gepraat. Als je wil dat je katten tegen je praten, gewoon zelf tegen ze praten! Zeg je niks,worden ze echt eenzaam! Praten is belangrijk! Ook een beetje fluisteren tijdens het kroelen
en dat soort geneurie.
![]()
![]()
Moet lukken!
Hehe dikke katten zijn zo koddig! Floppy (zie vorige pagina) was tot 2 jaar terug ook zo dik, maar die is vanwege hartproblemen op een streng dieet gezet...heeft geholpenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn monster![]()
Oooh, wat een schattig klein dingquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:18 schreef Klonk het volgende:
Ik was net blij dat kleine Pientjes geen tekentabletbediendingetjes in hun pootjes hebben
[afbeelding]
Ze zijn prachtig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef Again het volgende:
Ik kom Jaap en Vlinder even showen
Wat is Herman moooooooooi!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zijn zo lief samen
Alhoewel..
[ link | afbeelding ]
Wat een mooie foto!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:30 schreef SEMTEX het volgende:
Polle lag weer eens te genieten op mijn schoot gisteren.
[ afbeelding ]
Haha, hij kijkt echt altijd zo als je hem stoort als ie ligt te slapen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:51 schreef Lau. het volgende:
Wat een lekkerding
Hij kijkt echt zo ; Ga eens weg jij, ik lig te chillen !
Dat ken ik, doen die van mij ook ..quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Haha, hij kijkt echt altijd zo als je hem stoort als ie ligt te slapen.
Inderdaad, ze zijn broer en zus. In het begin begreep Jaap dat niet haha, hij dook steeds bovenop Vlinder.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn prachtig!
Jaap en Vlinder zijn ook een kater en een poes?
Mijn oosterse korthaartjes zijn een echt stelletje (zie icoontje). Die stoeien soms trouwens wel wat ruwer dan dit schattige geklier
U vraagt wij draaien:quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:42 schreef Again het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn broer en zus. In het begin begreep Jaap dat niet haha, hij dook steeds bovenop Vlinder.
Maar dat is nu wel voorbij. Hier was het schattig klieren ja haha, maar soms gaat het kei en keihard haha...
Show jouw beestjes nog eens?
Hier herkent Harry zijn eigen stem niet, hij reageert precies hetzelfde. En hij maakt er een duet van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Skaai het volgende:
Vito (kat van mijn zus) springt van de bank af en zit nu voor mijn pc. Hij snapt er niks van!![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ik vind ze prachtig, perzen vind ik juist weer niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef Sorbootje het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand... wie heeft de langste tong van 't land?
[ afbeelding ]
Accent!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ik vind ze prachtig, perzen vind ik juist weer niet zo mooi.
Je moet er overigens wel tegen kunnen tegen dat oosterse karaktertje. Ik vind het helemaal geweldig, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen ze nogal lastig vinden.
Ter illustratie even een repost: Als ik in de keuken sta gaat gegarandeerd het luchtalarm af. .
Niet klikken als je je slapende kat slapende wilt houden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Droogt zijn tong niet uit ofzo
Is die tong dan verlamd of zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
NEe, want als hij naar boven kijkt zakt zijn tong naar binnen en wordt hij weer vochtig
PI. Bedoelde er niets slechts mee want ik vind accenten leuk, ffs. Kijk, deze PI zegt wat andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Fijn, weten we dat ook weer. Bedankt voor deze waardevolle, en vooral vriendelijke bijdrage. [afbeelding]
Aha duidelijk. Dank je.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee zijn tong is te lang en zijn kop te kort
Sas hier vond het uitermate interessantquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ter illustratie even een repost: Als ik in de keuken sta gaat gegarandeerd het luchtalarm af. .
Niet klikken als je je slapende kat slapende wilt houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |