Ik vind deze:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:31 schreef Twinky het volgende:
Sisqo
(er moet eigenlijk een-smiley met tongetje zijn, speciaal voor sisqo
)
Er is een groepje fokkers in de Benelux wat probeert de prijs omlaag te krijgen in het belang van het ras. Die belachelijk hoge prijzen trekken prutsers aan die er geld aan willen verdienen en ongetest fokken. Die andere groep test op alles, haalt katten uit het buitenland in het belang van de genenpool, kruist uit met HCM/PKD geteste huiskatten, etc, en hun katten kosten 750 euro.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn die Sphinxen niet rond de 1000 per stuk?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, dan ga ik er maar uit"
Gelukkig maar,quote:
Ik gok een snowshoe, zo aan de colorpoint-tekening en de witte pootjes te zien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:54 schreef Doemskie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds weet ik niet echt wat voor rassenbloed mijn kat heeft. Iemand hier een idee?
die kan zo in het katten en poesjes humor top[ic.. even goede teks verzinnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Nou, dan ga ik er maar uit"
jouw zwart witte monster is nog dikker dan die van mijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef geppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn monster![]()
Ze is ook op dieetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
[..]
jouw zwart witte monster is nog dikker dan die van mij
Haha ik ken er zo ook een paar... Als ze naar binnen willen, honger hebben, op schoot willen, ergens niet bij kunnen. Wordt dan ook volop tegen gepraat. Als je wil dat je katten tegen je praten, gewoon zelf tegen ze praten! Zeg je niks,quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beide poezen praten tegen me(en ik tegen hen
)
Sasha mauwt niet, ze pieptEn ze praat wel tegen mij
Mini mauwt echt. Maar die is ook één of andere rare mix
Mini eet weer zoals een coon: met haar pootjes. Ze drinkt ook met haar pootjes
Ik vind het alleen jammer dat beide poezen geen kraag hebben. Dat is zoooo mooiMini's broertje heeft dat wel, die is echt enorm mooi geworden. Hier gaan de dames niet naar buiten, dus de vacht is niet zo dik.
Dat is net Knuffelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Trusten het volgende:
Mijn kat staat binnenkort in de Playgirl![]()
[ afbeelding ]
Wat een plaatje, met die rode snorquote:Op zondag 2 maart 2008 01:14 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vandaag (gister) een kat opgehaald uit het asiel uit St Truiden (België), hij was meteen op z'n gemak, nieuwsgierig en lief. Gaat op de bak en alles helemaal in orde
Enige nadeel is dat z'n nagels zo lang zijn dat het hemzelf lijkt te irriteren en hij zet overal z'n nagels in (behalve krabpaal & plank). Wij weten niet hoe ik ze op een goede manier moet knippen, dus maandag maar naar de DA
Op de bank
[ afbeelding ]
TV Kijken doet ie ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een dotje zegquote:Op zondag 2 maart 2008 01:14 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Vandaag (gister) een kat opgehaald uit het asiel uit St Truiden (België), hij was meteen op z'n gemak, nieuwsgierig en lief. Gaat op de bak en alles helemaal in orde
Enige nadeel is dat z'n nagels zo lang zijn dat het hemzelf lijkt te irriteren en hij zet overal z'n nagels in (behalve krabpaal & plank). Wij weten niet hoe ik ze op een goede manier moet knippen, dus maandag maar naar de DA
Op de bank
[ afbeelding ]
TV Kijken doet ie ook al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |