Hier herkent Harry zijn eigen stem niet, hij reageert precies hetzelfde. En hij maakt er een duet van.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Skaai het volgende:
Vito (kat van mijn zus) springt van de bank af en zit nu voor mijn pc. Hij snapt er niks van!![]()
.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ik vind ze prachtig, perzen vind ik juist weer niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:28 schreef Sorbootje het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand... wie heeft de langste tong van 't land?
[ afbeelding ]
Accent!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ik vind ze prachtig, perzen vind ik juist weer niet zo mooi.
Je moet er overigens wel tegen kunnen tegen dat oosterse karaktertje. Ik vind het helemaal geweldig, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen ze nogal lastig vinden.
Ter illustratie even een repost: Als ik in de keuken sta gaat gegarandeerd het luchtalarm af. .
Niet klikken als je je slapende kat slapende wilt houden [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Droogt zijn tong niet uit ofzo
Is die tong dan verlamd of zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
NEe, want als hij naar boven kijkt zakt zijn tong naar binnen en wordt hij weer vochtig
PI. Bedoelde er niets slechts mee want ik vind accenten leuk, ffs. Kijk, deze PI zegt wat andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Fijn, weten we dat ook weer. Bedankt voor deze waardevolle, en vooral vriendelijke bijdrage. [afbeelding]
Aha duidelijk. Dank je.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee zijn tong is te lang en zijn kop te kort
Sas hier vond het uitermate interessantquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef tonja het volgende:
Ter illustratie even een repost: Als ik in de keuken sta gaat gegarandeerd het luchtalarm af. .
Niet klikken als je je slapende kat slapende wilt houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |