abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56547228
ipv goud te stacken en te wachten op 2012, lijkt het me zaak om oorlogen met een religieus smaakje om olie te stoppen en technologieën vrij te geven die de mensheid olie-onafhankelijk maakt zodat we in evenwicht met de natuur op de aardbol kunnen leven.
Ook is het van belang om de media uit haar belachelijke corporatieve dwangbuis te bevrijden, zodat ze weer objectief en overheid-kritisch kunnen reporteren.
Het concept van geld zal ook anders moeten. Op dit moment leent de overheid al het geld bij internationale bankier-families via Central Banks, leningen met rente die elke werkende individu moet terugbetalen in de vorm van loonbelasting.
In de praktijk betekent dit dat elke werkende individu minstens 3 maanden per jaar direct voor bankier-families werkt.
Dit geld wordt niet besteed in de maatschappij, het gaat direct naar kapitalen van internationale bankiers. Is dikke naad.
Maarja, zover mijn mening over 9/11 in het kader van de belanghebbenden.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:41:25 #202
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_56548004
Voor de mensen die geintereseerd zijn in de achterliggende motieven voor een inside job zie

[img]http://ecx.images-amazon.com/images/I/51P0649k4zL._SS500_.jpg[/img]

Peter Dale Scott is een gerespecteerde schrijver en professor aan de universiteit van Berkeley. Hij heeft onder andere boeken geschreven over geopolitiek, Iran Contra en corruptie in de inlichtingendiensten en politiek.

Voor een interview met Peter Dale Scott zie Conversations with History - Wealth Empire and the Future of America

(Eerst biografie, vanaf 13 minuten over poltiek, vanaf 23 min over de consistentie in buitenlandse poltiek en corruptie gedurende de afgelopen 30 jaar)

[ Bericht 11% gewijzigd door OpenYourMind op 05-02-2008 19:46:44 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_56548559
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:34 schreef Elusive het volgende:
grappig hoe deze enorm kansloze discussie met dezelfde kansloze vragen nog steeds doorgaat met dezelfde nog kanslozere mensen op fok
de nuchtere mensen die hier posten, geef toch op joh, die allu hoedjes geven toch nooit in.
het zijn wat dat betreft net moslims of christenen die nog steeds overtuigd zijn van het "feit" dat de aarde plat is en 2009 jaar oud is
If you stand for no thing you fall for anything.

De toekomst van de mensheid is gekaapt door fascistische individuen met macht over o.a. het geld, de olie en fossiele media.
Als wij die toekomst niet terug eisen en als China en Japan laten het afweten, dan worden ook jouw kinderen als numerieke geldslaaf geboren.
Er zijn oplossingen die individuen de vrijheid geven die ze als mens verdienen, die oorlogen om olie onnodig maakt en die armoede en vervuiling grotendeels laten verdwijnen.
De oplossing is te vinden in technologie, er zijn verschillende technieken om als maatschappij compleet olie-onafhankelijk te opereren.
Het probleem is dat deze technologieën in dezelfde handen zijn die controle uitoefenen op het geld, de olie, de media, etcetera.
Ik denk dat geen enkele individu het erg zou vinden om het bedrag wat zij in hun leven aan loonbelasting hebben afgestaan met terugwerkende kracht terug te krijgen, ten kostte van het kapitaal van de individuele families die de macht behouden over het geld en de natuurlijke grondstoffen.
pi_56549026
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:41 schreef OpenYourMind het volgende:
Voor de mensen die geintereseerd zijn in de achterliggende motieven voor een inside job zie
Zijn er eigenlijk ook schrijvers die op zoek gaan naar het motief voor OBL?

Of schrijvers die met een open vizier op zoek gaan de motieven achter 9/11?
pi_56550303
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:52 schreef wormwood het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk ook schrijvers die op zoek gaan naar het motief voor OBL?

Dat lijkt me een mooie taak voor jou wormwood, jij wil de wereld nog steeds het sprookje laten geloven dat een linkshandige OBL (die overigens rechts schrijft en drinkt op de video tape's) 19 holbewoners de opdracht heeft gegeven om Amerika voor de oren te meppen, dus jij hebt kennis van zaken over OBL, dus noem jij maar een keer het motief. Je zou de eerste zijn op aarde, als je een goed onderbouwd verhaaltje aan elkaar liegt
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56550332
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:41 schreef OpenYourMind het volgende:

[ [url=http://ecx.images-amazon.com/images/I/51P0649k4zL._SS500_.jpg]afbeelding[/url] ]

Peter Dale Scott is een gerespecteerde schrijver en professor aan de universiteit van Berkeley. Hij heeft onder andere boeken geschreven over geopolitiek, Iran Contra en corruptie in de inlichtingendiensten en politiek.

Voor een interview met Peter Dale Scott zie Conversations with History - Wealth Empire and the Future of America

(Eerst biografie, vanaf 13 minuten over poltiek, vanaf 23 min over de consistentie in buitenlandse poltiek en corruptie gedurende de afgelopen 30 jaar)
The Grand Chessboard van Brezinsky is trouwens ook een goede aanrader OYM!
pi_56550447
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:05 schreef Torah het volgende:

Je zou de eerste zijn op aarde, als je een goed onderbouwd verhaaltje aan elkaar liegt
Waarschijnlijk wel jah. Jouw leugens zijn nog steeds niet goed onderbouwd.

En ik wil de wereld geen sprookje laten geloven hoor. Van mij mag iedereen denken wat die wilt, daar heb ik geen probleem mee. Ik probeer niet, in tegenstelling tot jou en anderen, mijn mening op te leggen aan anderen
pi_56550464
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 04:42 schreef Wombcat het volgende:

Edit: Er is dus eerst uitgegaan van deze route (bron), terwijl later bleek dat deze route is gevolgd .
Laten we toch eerlijk zijn: als ze een FDR checken kunnen ze precies zien welke route/hoogte/snelheid er gevlogen is. Het wisselen van route maakt degene die opeens die route verandert, niet echt betrouwbaar meer. Kunnen we toch duidelijk over zijn. Net als de piloot van AA77, daar hebben ze nu nummer drie voor aangewezen (Hamzi). Nummer één was een Saoedische piloot die gewoon op 9/11 in Tunesië zat, nummer twee (Hanjour) hebben ze lang als smoes gebruikt, maar hebben ze uiteindelijk maar laten afvallen, omdat die niet kon vliegen. In het 9/11 Commission Report wordt nog leugenachtig gesteld dat het perfect kon vliegen. Hamzi, nummer drie, kon al helemaal niet vliegen. De Amerikanen maken zich alleen maar verder belachelijk, met die vreemde leugens over 9/11.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:32:13 #209
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_56550802
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:07 schreef Torah het volgende:

[..]

The Grand Chessboard van Brezinsky is trouwens ook een goede aanrader OYM!
Die heb ik uiteraard ook hier op de boekenplank staan.

Zie ook mijn post in dit topic De ware aard van de oorlog tegen het terrorisme...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:00:37 #210
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_56551447
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 20:52 schreef wormwood het volgende:
Die zijn er genoeg maar worden door debunkers als jij standaard als conspiracy-lunatic afgemaakt en voor zover t kan onderuit gehaald, maar goed, iedereen moet ergens in geloven he?
Dus als jij liever bij het officiële verhaal blijft is dat je goed recht

ookal hebben nooit eerder terroristen vliegtuigen gekaapt om er zulke acties mee uit te voeren, ookal storten er 3 wolkenkrabbers in door brand en schade wat nooit eerder is gebeurt, ookal gebeurden er in de nadagen heel erg vreemde dingen met anthrax en vliegtuigen vol arabieren die wel mochten vliegen en de rest van het land niet en ookal hield de regering destijds het officiële onderzoek langer dan een jaar tegen....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:03:40 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56551508
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ochja,
Het feit dat Marvin Bush, broertje van de huidige president, hoofd beveiliging WTC complex was, met een contract wat afliep om 12:00 9/11/2001, zegt ook wel genoeg.

En zo niet, dan hebben we altijd nog een voormalige Italiaanse president, tevens oud-hoofd Italiaanse inlichtingendienst, die rustig aan de oudste krant van Italië vertelt dat de Mossad & de CIA achter 9/11 2001 zitten...

En natuurlijk het Japanse Parlement, die rustig uitgelegd krijgt dat 9/11 is uitgevoerd door criminele onderdelen van de US overheid..

Dus, mensen als Tuinhek etc, ga vooral door met het hielenlikken van overheden, het opzettelijk verdoezelen van criminele feiten is strafbaar.
Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk te snappen dat je niet automagisch de overheid verheerlijkt als je de 9/11 complotten lariekoek vindt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56551689
We gaan niet weer op de persoonlijke tour.
bye
pi_56551743
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:11 schreef Petre het volgende:
Waarom wordt mij reactie gewist?

Mag ik niet vragen waarom iemand voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik denk?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:15:39 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56551795
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:05 schreef Torah het volgende:

[..]

Dat lijkt me een mooie taak voor jou wormwood, jij wil de wereld nog steeds het sprookje laten geloven dat een linkshandige OBL (die overigens rechts schrijft en drinkt op de video tape's) 19 holbewoners de opdracht heeft gegeven om Amerika voor de oren te meppen, dus jij hebt kennis van zaken over OBL, dus noem jij maar een keer het motief. Je zou de eerste zijn op aarde, als je een goed onderbouwd verhaaltje aan elkaar liegt
Je woordkeus zegt boekdelen over je begrip van de 9/11 situatie
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:17:21 #215
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56551832
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:11 schreef Petre het volgende:
En de mijne, waarom mag ik niet vragen of iemand voorheen onder een ander account postte ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56551846
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:13 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waarom wordt mij reactie gewist?

Mag ik niet vragen waarom iemand voor mij denkt te kunnen bepalen wat ik denk?
Ja:
bye
pi_56551849
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Die zijn er genoeg maar worden door debunkers als jij standaard als conspiracy-lunatic afgemaakt en voor zover t kan onderuit gehaald, maar goed, iedereen moet ergens in geloven he?
Het zou fijn zijn als je mij zelf laat bepalen wat ik wel en niet geloof.
Ervanuitgaan dat ik elke onderzoek "afmaak" is wel heel erg simpel.
quote:
ookal hebben nooit eerder terroristen vliegtuigen gekaapt om er zulke acties mee uit te voeren, ookal storten er 3 wolkenkrabbers in door brand en schade wat nooit eerder is gebeurt, ookal gebeurden er in de nadagen heel erg vreemde dingen met anthrax en vliegtuigen vol arabieren die wel mochten vliegen en de rest van het land niet en ookal hield de regering destijds het officiële onderzoek langer dan een jaar tegen....
Het is ook nog nooit eerder gebeurd dat een Chinees vrachtschip met 7 hijskranen aan de grond liep voor de Nederlandse kust. Moeten we daarom daar ook meer achter zoeken dan een schip dat door de storm vastliep?
pi_56551870
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:17 schreef ChOas het volgende:

[..]

En de mijne, waarom mag ik niet vragen of iemand voorheen onder een ander account postte ?
Heeft dat ook maar iets met 9/11 te maken?
bye
pi_56551877
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef Petre het volgende:

[..]

Ja: [ afbeelding ]
Als het zo moet kun je wel de helft van het topic wissen. Succes.
pi_56551917
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Die heb ik uiteraard ook hier op de boekenplank staan.

Zie ook mijn post in dit topic De ware aard van de oorlog tegen het terrorisme...
Nogmaals de vraag aan jou.

Zijn er ook schrijvers die gezocht hebben naar de motieven achter OBL of objectief op zoek zijn geweest naar motieven voor 9/11?

Of hebben die schrijvers een doel waar ze mee beginnen "een motief voor overheidsbemoeienis vinden" voor ze een boek schrijven?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:22:14 #221
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_56551928
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:18 schreef Petre het volgende:

[..]

Heeft dat ook maar iets met 9/11 te maken?
Meer met volwassen discussieren in het algemeen... Maar ik spreek 'm zo weinig ( ) en ik dacht 'ik pers de vraag er gewoon even tussen'
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_56552076
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:19 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als het zo moet kun je wel de helft van het topic wissen. Succes.
If that's what it takes om een volwassen discussie te laten ontstaan...
Maar liever niet.
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:22 schreef ChOas het volgende:

[..]

Meer met volwassen discussieren in het algemeen... Maar ik spreek 'm zo weinig ( ) en ik dacht 'ik pers de vraag er gewoon even tussen'
Pers de vraag in een PM.

En nu back ontopic svp
bye
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:25:06 #223
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_56553043
[edit op verzoek]

[ Bericht 17% gewijzigd door NorthernStar op 11-02-2008 00:35:57 ]
  woensdag 6 februari 2008 @ 00:34:39 #224
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_56553173
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag aan jou.

Zijn er ook schrijvers die gezocht hebben naar de motieven achter OBL of objectief op zoek zijn geweest naar motieven voor 9/11?

Of hebben die schrijvers een doel waar ze mee beginnen "een motief voor overheidsbemoeienis vinden" voor ze een boek schrijven?
Ik heb geen behoefte om op jouw vraag in te gaan omdat je deze niet met oprechte interesse stelt. Je laat je duidelijk gelden met jouw tweede suggestieve "vraag."
  woensdag 6 februari 2008 @ 02:16:31 #225
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_56554095
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Salvad0R het volgende:

En natuurlijk het Japanse Parlement, die rustig uitgelegd krijgt dat 9/11 is uitgevoerd door criminele onderdelen van de US overheid..
wow...
wat een held!
daar kan onze Jan nog een puntje aan zuigen..
je ziet ook gelijk wie er daar in het global/bilderberg/wereldbank- keurslijf zit.. met hun boter-op-hun-hoofd oogjes..
Huig
pi_56554615
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk te snappen dat je niet automagisch de overheid verheerlijkt als je de 9/11 complotten lariekoek vindt?
Dat 9/11 complot van die 19 Saoedi Arabiers die vanuit grotten aanslagen pleegden is ook lariekoek, dat is het hele punt.

Het betekent niet dat ik de overheid verheerlijk, een individu die dat doet kan zich evengoed geketend overleveren aan de eerste de beste mensenhandelaar.

De gein is, overheid is een noodzakelijk kwaad in een maatschappij. Ik veracht het niet.
Een maatschappij is gevormd om onze wensen in het leven te realiseren, de overheid is gevormd om onze evilness in toom te houden.
Een slecht gecontroleerde evil overheid, of beter gezegd, slecht gecontroleerde fascistische individuen in overheden zorgen voor dezelfde lijdenswegen en misère die je kan verwachten in een land zonder overheid zelf. Zoals met een zekere War on Freedom Terror.

Als jij het zo goed snapt, en ik niet, waar blijft jouw versie van 9/11?
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:42:22 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56555306
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou omdat Bush + govt de daders zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:48:56 #228
52357 Lambiekje
pi_56555388
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:21 schreef wormwood het volgende:

[..]

Precies. Nu is het duidelijk dat je een overheidsadorator bent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56555537
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 00:34 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte om op jouw vraag in te gaan omdat je deze niet met oprechte interesse stelt. Je laat je duidelijk gelden met jouw tweede suggestieve "vraag."
Kolere zeg... Wat een kinderachtig argument om een simpele vraag niet te beantwoorden.
Zo kan ik ook wel alles wat jij zegt in de prullebak gooien omdat het suggestief zou zijn...

Door mijn vraag te beantwoorden zou je juist kunnen laten zien dat ik helemaal verkeerd zit. Maar deze simpele weigering laat juist zien dat mijn "suggestie" klopt.
pi_56555553
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies. Nu is het duidelijk dat je een overheidsadorator bent.
Hou nog toch eens een keer op met dat stomme geblaat...

Dat iemand een andere mening heeft dan jij wil nog niet zeggen dat die de overheid in alles steunt. Leer nou eens echt discusieren ipv dit soort simpele verwijten.
pi_56555602
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 04:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat 9/11 complot van die 19 Saoedi Arabiers die vanuit grotten aanslagen pleegden is ook lariekoek, dat is het hele punt.
Die 19 arabieren woonden al maanden in Amerika. Die aanslag is voor het grootste deel voorbereid in Amerika. Alleen het plan is bedacht in een grot. Of ergens anders. Dat OBL zich nou schuilhoud in de gerbergten van Afghanistan wil nog niet zeggen dat het allemaal maar primitief is wat die doet.
En die grotten maken ook geen flikker uit. Dit soort plannen kun je overal bedenken. Het is wel erg simpel om het ongeloofwaardig te noemen omdat het "uit een grot zou komen". Denk eens wat verder dan die grot.

[ Bericht 9% gewijzigd door wormwood op 06-02-2008 09:14:36 ]
pi_56555632
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 02:16 schreef Orwell het volgende:

[..]

wow...
wat een held!
daar kan onze Jan nog een puntje aan zuigen..
je ziet ook gelijk wie er daar in het global/bilderberg/wereldbank- keurslijf zit.. met hun boter-op-hun-hoofd oogjes..
Als je je twijfels uit over 9/11 dan ben je meteen een held?

Wel grappig om te zien hoeveel waarde daar aan wordt gehecht. Iemand van de oppositie stelt 'kamervragen' over 9/11 en meteen wordt gedaan alsof de chinese overheid een uitgebreid onderzoek instelt naar 9/11.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:31:10 #233
52357 Lambiekje
pi_56555939
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:06 schreef wormwood het volgende:

[..]

Die 19 arabieren woonden al maanden in Amerika. Die aanslag is voor het grootste deel voorbereid in Amerika. Alleen het plan is bedacht in een grot. Of ergens anders. Dat OBL zich nou schuilhoud in de gerbergten van Afghanistan wil nog niet zeggen dat het allemaal maar primitief is wat die doet.
En die grotten maken ook geen flikker uit. Dit soort plannen kun je overal bedenken. Het is wel erg simpel om het ongeloofwaardig te noemen omdat het "uit een grot zou komen". Denk eens wat verder dan die grot.
Dit soort plannen worden bedacht aan de grote tafel in het Pentagon. Wie anders hebben er toegang tot BTS, NORAD, PTECH, beveiliging WTC, beveiliging airports, RC van vliegtuigen, organiseren van wargames, en de media kan dirigeren. Bevoegdheden van verschillende onderdelen binnen NORAD overhevelen naar Rumsfeld.

Maar nee een stel 19 klunsen met geen vliegcapaciteiten weten het miljardenkostend luchtruim te omzeilen.
Terwijl deze zielige figuren liever naar wapperende tieten kijken, alcoholmisbruiken en geldverbrassen op de pokertafel. En een leider die een lijder is.

Zucht. Verschrikkelijk. Het is gewoon eng hoe walgelijk dom en naief de gemiddeld mens is. En het overheidsverhaal aanneemt voor zoete koek.
pi_56556016
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit soort plannen worden bedacht aan de grote tafel in het Pentagon.
Waarom kan dat alleen daar bedacht worden?
quote:
Wie anders hebben er toegang tot BTS, NORAD, PTECH, beveiliging WTC, beveiliging airports, RC van vliegtuigen, organiseren van wargames, en de media kan dirigeren. Bevoegdheden van verschillende onderdelen binnen NORAD overhevelen naar Rumsfeld.
Die organisatie was helemaal nergens voor nodig.
quote:
Maar nee een stel 19 klunsen met geen vliegcapaciteiten weten het miljardenkostend luchtruim te omzeilen.
Ze hebben een vliegopleiding gehad en het was niet de eerste keer dat er een vliegtuig ongehinderd boven Washington kon komen.
quote:
Terwijl deze zielige figuren liever naar wapperende tieten kijken, alcoholmisbruiken en geldverbrassen op de pokertafel. En een leider die een lijder is.
Als je naar tieten kijkt kun je nooit een aanslag uitvoeren?
quote:
Zucht. Verschrikkelijk. Het is gewoon eng hoe walgelijk dom en naief de gemiddeld mens is. En het overheidsverhaal aanneemt voor zoete koek.
Kijk nou eens een keer niet zo zwart wit man. Dat iemand jouw verhaal niet als zoete koek slikt, wil nog niet zeggen dat die het overheidsverhaal voor zoete koek slikt.
Dat is jou nou al veel te vaak uitgelegd maar telkens kom je weer met dat kinderachtige verwijt.

Wil je nou een discussie voeren over 9/11 of wil je alleen maar iedereen die niet in een complot gelooft afzeiken?
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:06:48 #235
52357 Lambiekje
pi_56556521
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:36 schreef wormwood het volgende:

[..]

Waarom kan dat alleen daar bedacht worden?
[..]
ja sorry. bedenken en vervolgens uitvoeren. bedoelde ik natuurlijk.
quote:
Die organisatie was helemaal nergens voor nodig.
[..]

Ze hebben een vliegopleiding gehad en het was niet de eerste keer dat er een vliegtuig ongehinderd boven Washington kon komen.
[..]
je wil gewoon echt niet zien dat er op zo veel levels binnen het luchtruimsysteem de schlemiele schurken
geholpen zijn. Dat kan alleen vanuit binnenuit. Daar heeft een niet-bekenende OBL geen invloed op.
quote:
Als je naar tieten kijkt kun je nooit een aanslag uitvoeren?
[..]
Niet als er beweert worden dat ze extremisten zijn. En ons westersleven haten maar ondertussen er volle teugen gebruik van maken. Dat strookt niet.
quote:
Kijk nou eens een keer niet zo zwart wit man. Dat iemand jouw verhaal niet als zoete koek slikt, wil nog niet zeggen dat die het overheidsverhaal voor zoete koek slikt.
Dat is jou nou al veel te vaak uitgelegd maar telkens kom je weer met dat kinderachtige verwijt.

Wil je nou een discussie voeren over 9/11 of wil je alleen maar iedereen die niet in een complot gelooft afzeiken?
Kom dan eens een keer met jouw versie. Waarbij ook serieuze kantekeningen zijn bij de overheid. Tot nu verheerlijk jy hen.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:16:47 #236
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56556660
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef Orwell het volgende:

[..]

dit lijkt me zeer onwetenschappelijk en voorbarig... een hypothese verwerpen op basis van gebrek aan bewijs..
*offtopic*

Volgens mij is het concept falsifieerbaarheid en het belang daarvan nog niet helemaal tot je doorgedrongen. Ik verwerp de hypothese niet op basis van gebrek aan bewijs, maar omdat het simpelweg niet valt te toetsen (oorzaak-gevolg en zo).

Dit is waarom falsifieerbaarheid zo belangrijk is:
quote:
The rule of falsifiability is essential for this reason: If nothing conceivable could ever disprove the claim, then the evidence that does exist would not matter; it would be pointless to even examine the evidence, because the conclusion is already known -- the claim is invulnerable to any possible evidence. This would not mean, however, that the claim is true; instead it would mean that the claim is meaningless. This is so because it is impossible -- logically impossible -- for any claim to be true no matter what. For every true claim, you can always conceive of evidence that would make the claim untrue -- in other words, again, every true claim is falsifiable.
Een voorbeeldje dat ik eerder in dit topic al heb gelinkt:
quote:
[..]

Yes, evidence is very important. However, it is important to START with the evidence and allow it to lead you where it will. If you START with a pre-conceived notion (such as "explosives were used in the WTC" of in dit geval dat een spacebeam de twin towers heeft doen instorten) then the evidence could lead you astray.

Here's a hypothetical example: Supposing I believe that a giant purple salamander is going out every morning and eating all the newspapers off the neighbor's driveways. I want to test this hypothesis by going out at 5:30 AM, right after they are delivered, and confirming that the newspapers are in fact lying on the driveways. An hour later, I go check them again. If my hypothesis is true, then the newspapers will be gone. Thus, the purple salamander hypothesis is proven.

See the problem here? I am so focused on my pre-conceived belief about what is happening, I fail to consider other, more mundane explanations.

That is why falsifiability is so important. If the purple salamander hypothesis were wrong, how would I know? Certainly not by watching the newspapers and finding that, in fact, the neighbors themselves are picking them up and taking them into their houses. I could simply say, "They beat the purple salamander to it", or "the purple salamander was sick today".

If your explosives (in dit geval de spacebeam) hypothesis were wrong, how would you know?
Je kunt dus maw naar believen allerlei eigenschappen toeschrijven aan de niet aangetoonde “tesla death ray from outer space – oftewel spacebeam” omdat er niet valt te testen wat zo’n spacebeam allemaal WEL en NIET kan.
quote:
stel: er valt een ons onbekende bom op amerika... heel amerika plat, geen overlevenden..alle gebouwen en constructies in de US tot stof vergaan en bedekt met een groene smurrie..

zonder bewijs van het bestaan van wapens die zulks veroorzaken, zul je mi toch moeten concluderen dat hier sprake is geweest van het gebruik van "exotic" wapentuig danwel een aanval van draken
De condities in deze vergelijking zijn niet dezelfde als op ground zero, dit voorbeeld is dus nutteloos. Dit is tevens het laatste wat ik er over wil zeggen .
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:19:46 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56556713
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 17:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Aangezien ik dus behoor tot het kamp van de doorgeflipte aluhoedjes en derhalve net als jullie niet meer naar links, bewijzen en ander ondersteunend materiaal hoef te kijken als ik daar geen zin heb en alleen maar vanuit mn eigen visie hoef te antwoorden is t voor mij weer heel simpel
Het is veelzeggend hoe jij je in een slachtofferrol manoeuvreert.
quote:
Er zijn gelijktijdig 2 kruisraketten op het Pentagon afgeschoten die geheel onverwacht 5 lantaarnpalen hebben meegenomen terwijl flight 77 met crew&passagiers in de Atlantische oceaan is gedumpt.
Nog voor het Pentagon is geraakt hebben militaire medewerkers vliegtuigonderdelen in het Pentagon achtergelaten zodat er brok stukken gevonden kunnen worden, alle menselijke resten zijn van personeel uit het Pentagon, de 104 getuigen zijn onder invloed van massahypnose DMV ELF waves en HAARP (die ook en passant door middel van Tesla's death ray de twin towers heeft neergehaald) de ATC is net als NORAD en het NIST volkomen onbetrouwbaar omdat ze ook tot de goverment behoren en de FDR is door de FBI geswitcht met een valse die het officiële verhaal moet ondersteunen

Gelukkig zie ik dit wel en jullie, nuchtere arme debunkers niet dus als in 2012 de pleuris uitbreekt ben ik voorzien van noodvoorraad en goud in plaats van 2 dagen diepvriesvoer en een pinpas die niet werkt en dan zien we wie het hardst lacht.
Leuke speculatie en overdrijving van je eigen standpunten, maar het punt is dat je je baseert op aantoonbaar foutieve informatie van misleidende bronnen. De lezing over de black box van het Pentagon doet wetenschappelijk aan en lijkt goed onderbouwd, maar het is gewoon bedrog. Complotsites en vooral hun video’s zijn opium voor de makkelijker te misleiden medemens, het beste tegengif voor deze nonsens is een gezonde dosis scepsis .
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:34:05 #238
52357 Lambiekje
pi_56556963
Interessante wending MDF reactie op het kapotmaken van internetkabels naar het M.O. maar niet naar Israël. Zie hier de link met 911.
Het zal ook eens een keer niet.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:46:12 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56557188
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 04:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het betekent niet dat ik de overheid verheerlijk, een individu die dat doet kan zich evengoed geketend overleveren aan de eerste de beste mensenhandelaar.

De gein is, overheid is een noodzakelijk kwaad in een maatschappij. Ik veracht het niet.
Een maatschappij is gevormd om onze wensen in het leven te realiseren, de overheid is gevormd om onze evilness in toom te houden.
Een slecht gecontroleerde evil overheid, of beter gezegd, slecht gecontroleerde fascistische individuen in overheden zorgen voor dezelfde lijdenswegen en misère die je kan verwachten in een land zonder overheid zelf. Zoals met een zekere War on Freedom Terror.

Als jij het zo goed snapt, en ik niet, waar blijft jouw versie van 9/11?
Ik heb het over lariekoek als holografische vliegtuigen, mininukes, CD etc. Dat weet je best. En als je het zo duidelijk weet, waarom dan toch weer die mensen overheids hielenlikkers noemen?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:47:41 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56557220
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nou omdat Bush + govt de daders zijn.
Dat is jouw niet-rationele mening. Dat maakt het geen feit. Dus waarom vind je mensen die het niet met je eens zijn overheids aanbidders?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:55:20 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56557335
quote:

[..]

Dit soort plannen worden bedacht aan de grote tafel in het Pentagon. Wie anders hebben er toegang tot BTS, NORAD, PTECH, beveiliging WTC, beveiliging airports, RC van vliegtuigen, organiseren van wargames, en de media kan dirigeren. Bevoegdheden van verschillende onderdelen binnen NORAD overhevelen naar Rumsfeld.

Je noemt een relevant brevet hebben 'geen vliegervaring' Wat zou er dan nodig moeten zijn om het vliegervaring te noemen?
Onikaan ni ov dovah
pi_56557956
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef Terecht het volgende:
De lezing over de black box van het Pentagon doet wetenschappelijk aan en lijkt goed onderbouwd, maar het is gewoon bedrog.
Hoezo?
Ik heb inmiddels de helft van de docu bekeken. Tot daar was de conclusie dat de invalshoek en de hoogte van het vliegtuig op basis van de FDR niet kloppen met het officiële verhaal. Wat best zou kunnen, maar voor mij op geen enkele manier te controleren.
Hoe weet jij zo zeker dat het bedrog is?
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:34:25 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56558135
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:17 schreef ChOas het volgende:

[..]

<offtopic>
[Forum] Banmeldtopic
</offtopic>
Onikaan ni ov dovah
pi_56558275
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef Lambiekje het volgende:

Kom dan eens een keer met jouw versie. Waarbij ook serieuze kantekeningen zijn bij de overheid. Tot nu verheerlijk jy hen.
Als je nog steeds alleen maar leest dat ik de overheid verheerlijk, zit er en behoorlijke lading stront in jouw ogen. Ga dat er maar eerst eens uithalen, dan ga ik moeite doen om jouw mijn versie te vertellen.
Ik verheerlijk de overheid NERGENS. Ik ben het niet eens met jouw onzin verhalen.

Het is toch verspilde moeite om jou iets anders uit te leggen. Jij ziet toch alleen maar dat het een overheidscomplot en dat iedereen die daar niet in gelooft Bush fan in.

[ Bericht 5% gewijzigd door wormwood op 06-02-2008 11:44:56 ]
pi_56558427
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je noemt een relevant brevet hebben 'geen vliegervaring' Wat zou er dan nodig moeten zijn om het vliegervaring te noemen?
Dat je met een vliegtuig netjes kunt opstijgen en landen misschien?
Dat was in dit geval nergens voor nodig. Opstijgen was al gebeurd, netjes landen behoorde niet tot het plan.
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:24:00 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56560329
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb inmiddels de helft van de docu bekeken. Tot daar was de conclusie dat de invalshoek en de hoogte van het vliegtuig op basis van de FDR niet kloppen met het officiële verhaal. Wat best zou kunnen, maar voor mij op geen enkele manier te controleren.
Hoe weet jij zo zeker dat het bedrog is?
Het is een complex verhaal en er zit een heleboel info achter, maar in het kort komt het erop neer dat de pilots for truth (p4t) claimen dat op het moment dat flight 77 de lantaarnpalen zou moeten raken, het vliegtuig zich te hoog bevond. Echter, de weg naar deze conclusie bevat veel fouten:

• p4t interpreteert de FDR data verkeerd, ze houden namelijk geen rekening met de versnelling van het vliegtuig:
    http://forums.randi.org/showthread.php?t=65369

Als je de versnelling in ogenschouw neemt, dan is het zeer goed mogelijk dat flight 77 de palen heeft omgeslagen.

• p4t houdt geen rekening met het feit de gele DME lijn op 1,5 absolute nautische mijlen ligt. p4t rondt 1 nautische mijl af op 6000 voet, wat standaard is voor piloten. 1 nautische mijl is echter 6076 voet, hun positie van flight 77 ligt dus ongeveer 100 voet te dicht bij het pentagon:
    http://forums.randi.org/showpost.php?p=3371109&postcount=25

Omdat ze flight 77 verkeerd positioneren klopt bijvoorbeeld de g-kracht analyse van p4t ook niet meer.

• p4t claimt dat de maximale ‘lag’ op de FDR 0,5s mag zijn, alleen dit gold nog NIET voor de FDR die in flight 77 was geïnstalleerd.

• p4t invalshoek is fout, ze houden geen rekening met de correctie die gemaakt moet worden voor het verschil tussen het magnetische noorden en werkelijke noorden. Calum Douglas zegt in zijn presentatie dat dit onzin is omdat het gehele vliegtraject niet meer zou kloppen, maar dat heeft hij fout. De NTSB houdt namelijk al vanaf het begin van de vlucht van flight 77, op Dulles airport, geen rekening met die correctie:
    http://forums.randi.org/showthread.php?p=2135516

• p4t claimt dat 3 ooggetuigen flight 77 te noorden van het CITGO pompstation hebben zien vliegen, daarbij vergeten ze je te vertellen dat er meer dan 100 getuigen zijn die flight 77 ten zuiden van het station hebben gezien:
    http://wtc7lies.googlepag(...)ght77evidencesummary

En zo gaat het lijstje met fouten, halve waarheden en uit de context gerukte zaken door, dit noem je volgens mij gewoon bedrog.
  • pi_56560418
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 13:24 schreef Terecht het volgende:

• p4t invalshoek is fout, ze houden geen rekening met de correctie die gemaakt moet worden voor het verschil tussen het magnetische noorden en werkelijke noorden. Calum Douglas zegt in zijn presentatie dat dit onzin is omdat het gehele vliegtraject niet meer zou kloppen, maar dat heeft hij fout. De NTSB houdt namelijk al vanaf het begin van de vlucht van flight 77, op Dulles airport, geen rekening met die correctie:
    http://forums.randi.org/showthread.php?p=2135516
  • Daarvan had ik al het idee dat de redenatie van Calum Douglas niet klopt.

Voor de rest zou ik me er wat meer in moeten verdiepen om er iets zinnigs over te zeggen, maar iig blijft de rest van de bewijzen qua vliegtuig in Pentagon torenhoog overeind staan.
      woensdag 6 februari 2008 @ 13:29:46 #248
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_56560446
    quote:

[..]

Ik moest lachen.
    Ik lees eigenlijk ook alleen maar óm te lachen. Er is geen moment dat ik jullie serieus neem.
    Zyggie.
    pi_56561872
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef wormwood het volgende:

[..]

Dat waren brandweermensen. Mensen die dat gewend zijn en er voor zijn getraind om dergelijke gebouwen in te gaan.

CD mensen zijn NIET gewend om brandende instabiele gebouwen binnen te gaan en daar ook voor NIET getraind.

Het kan dus inderdaad wel dat er CD mensen aanwezig waren. Maar het is compleet onlogisch. Je kunt net zo goed stellen dat er dan ook bejaarden met rollators veilig WTC 7 in en uit hadden kunnen gaan. Want brandweermannen waren in WTC 7, dus waarom bejaarden met rollators dan niet?
    [..]

- Dat er veel te weinig tijd was.
    - Dat er ontzettend veel voorbereid moet worden om een CD netjes te laten verlopen.
    - Dat er geen CD mensen ter plaatse waren (er is geen 24/7 standby dienst. Niet in New York, nergens in Amerika.)
    - Dat de explosieven niet ter plaatse waren

Kom jij nou eens met voorbeelden waaruit dat er een CD bedrijf is dat dit soort klussen binnen 1 dag kan klaren.
    Kijk maar eens goed welk type specialisten het betreffende CD bedrijf heeft , juist zij zijn beter getraint voor dergelijke situaties . Je loopt volledige flauwekul te verkondigen omdat je slecht op de hoogte bent . Alsof brandweer mensen ook opeens structural engeneers zijn .

Je enige argument dat overeind blijft is dat er weinig tijd was .
    pi_56562008
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Psst. Dat deed het ook...
    [..]

Leugens. Heb je wel eens gekeken naar de schade die WTC7 heeft veroorzaakt?
    [..]

Leugen.
    [..]

Leugen
    [..]

Een niet rationele mening, naar mijn mening.
    [..]

Lees eens wat meer over de situatie joh... Als je het niet goed in je hoofd hebt blijf je fouten spuwen.
    [..]

Hier heeft lambiekje wel degelijk een punt , de door WTC 7 veroorzaakte schade was erg beperkt ,slechts één klein gebouw is door het puin ervan geraakt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')