Twee simpele vragen dan.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
-copernicus had ook geen bewijs voor een ronde aarde
toch had ie gelijk, ook voordat columbus met het bewijs kwam.. zijn theorie was juist
-elke theorie begint als idee
Wood constateerd de schade aan gebouwen en omgeving..
met haar kennis van zaken concludeert ze dat dit alles niet het gevolg van kerozinebrand, vliegtuigimpact of conventionele springstoffen/ demolition-gear kan zijn of combinaties daarvan..
dan moet je verder gaan kijken.. als je dan draken en googelaars en natuurlijke oorzaken wegstreept dan lijkt me exotic wapentuig niet zo'n rare hypothese..
dat ie nog niet bewezen kan worden, dat we het serienummer van de Bom nog niet hebben, wil niet zeggen dat de theorie niet deugt
om een theorie als juist te verklaren is het niet noodzakelijk een botsende theorie inhoudelijk te falsificeren.. de jouwe moet gewoon kloppen...maw:
je hoeft niet aan te tonen waarom de aarde niet plat kan zijn, je hoeft slechts aan te tonen dat ie rond moet zijn
-
tuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Twee simpele vragen dan.
Welke technische achtergrond heeft zij?
Waarom vind je dat ze met die achtergrond een geloofwaardig oordeel kan geven over dit onderwerp?
Hoe kan ik nou jouw beweegredenen bedenken?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:28 schreef Orwell het volgende:
[..]
tuurlijk
verschuil je maar achter titels en authoriteiten..
probeer zelf eens (begrijpend) te lezen hoe deze vrouw redeneert..
je kan het!
Copernicus was dan vast een wonderkind, want Columbus ontdekte Amerika in 1492, negentien jaar na de geboorte van de Poolse astronoom. De theorie van Copernicus had dan ook niets van doen met de gedaante van de aarde, maar met de plaats die de aarde in het zonnestelsel inneemt. In de Middeleeuwen was onder de geleerden universeel bekend dat de aarde rond was.quote:-copernicus had ook geen bewijs voor een ronde aarde
toch had ie gelijk, ook voordat columbus met het bewijs kwam.. zijn theorie was juist
-elke theorie begint als idee
Gaat er om dat de gewone man accepteerd dat de wereld rond is.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Copernicus was dan vast een wonderkind, want Columbus ontdekte Amerika in 1492, negentien jaar na de geboorte van de Poolse astronoom. De theorie van Copernicus had dan ook niets van doen met de gedaante van de aarde, maar met de plaats die de aarde in het zonnestelsel inneemt. In de Middeleeuwen was onder de geleerden universeel bekend dat de aarde rond was.
Als je wenst over te komen als kritisch denker, kun je maar beter niet zulke verwarde sprookjes verkondigen, want dat staat je niet fraai.
O, als de bedoeling maar goed is, mag de vergelijking best onjuist zijn en blijk geven van ontstellend gebrek aan kennis.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gaat er om dat de gewone man accepteerd dat de wereld rond is.
jy bent diegene die onder een steen leeftquote:Op maandag 4 februari 2008 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In jouw persoonlijke wereldje wellicht. Niet in die waar de rest over het algemeen in leeft.
Dat mag je in een PM uitleggen.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jy bent diegene die onder een steen leeft
In mijn omgeving, buiten internet dus, is iedereen wel overeens dat Bush&Co het heeft laten gebeuren of zelfs opzettelijk heeft laten gebeuren. Dus ik weet niet in wat voor wereld jy leeft. 19 kapers en OBL is gewoon oubollig.quote:
Aristoteles was de eerste die met het bewijs voor een bolle aarde kwam, maar dit gaat offtopic.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
-copernicus had ook geen bewijs voor een ronde aarde
In de wetenschap kun je iets pas een theorie noemen als je een hypothese (een toetsbare bewering voor een reeks observaties) succesvol hebt getest en goed is ondersteund. De eerste stap van de wetenschappelijke methode is inductie: het vormen van een hypothese door algemene conclusies te trekken uit BESTAANDE data. Daar gaat Judy Wood al de fout in, want er is geen enkel direct of tastbaar bewijs dat een " tesla death ray from outer space" BESTAAT.quote:-elke theorie begint als idee
Klopt.quote:Wood constateerd de schade aan gebouwen en omgeving..
Maar haar conclusies zijn onjuist, ze weet namelijk niet het verschil tussen een elastische en niet elastische instorting te maken, ze doet allerlei aannames die niet te rechtvaardigen zijn en ze heeft hele simpele basisgetallletjes fout.quote:met haar kennis van zaken concludeert ze dat dit alles niet het gevolg van kerozinebrand, vliegtuigimpact of conventionele springstoffen/ demolition-gear kan zijn of combinaties daarvan..
Wegstrepen op basis van wat? Omdat het je niet goed uitkomt of het je onzin lijkt? Er is evenveel direct bewijs voor de spacebeam theorie als voor mijn drakentheorie, namelijk NUL KOMMA NUL. Waarom zou exotisch wapentuig dan een betere hypothese zijn?quote:dan moet je verder gaan kijken.. als je dan draken en googelaars en natuurlijke oorzaken wegstreept dan lijkt me exotic wapentuig niet zo'n rare hypothese..
We kunnen dan ook uberhaupt niet zeggen dat deze theorie niet deugt want het is NIET FALSIFIEERBAAR. Wat we wel kunnen constateren is dat de theorie van Judy Wood wetenschappelijk gezien niet deugt. Snap je dat verschil? Een voorbeeldje: http://forums.randi.org/showpost.php?p=1663530&postcount=336quote:dat ie nog niet bewezen kan worden, dat we het serienummer van de Bom nog niet hebben, wil niet zeggen dat de theorie niet deugt
Dit is juist, alleen spreek ik dat helemaal niet tegen. Ik zeg namelijk het volgende:quote:om een theorie als juist te verklaren is het niet noodzakelijk een botsende theorie inhoudelijk te falsificeren.. de jouwe moet gewoon kloppen...maw:
je hoeft niet aan te tonen waarom de aarde niet plat kan zijn, je hoeft slechts aan te tonen dat ie rond moet zijn
-
Als je 2 of meerdere theorieen hebt die fenomenen even goed kunnen verklaren is meestal de meest eenvoudige theorie de beste (Ockham's scheermesje) Aangezien er tot op de dag van vandaag geen concurrende wetenschappelijke verklaring is voor de instortingen van de twin towers, staat de 'officiele' theorie als een huis.quote:Of heb jij bewijs dat de huidige 'officiele' theorie niet kan kloppen? Heb je anders een theorie die beter aansluit bij de feiten dan de theorie die nu algemene consensus is?
Oh en voor de HIV-AIDS hypothese hoeft het niet??!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
In de wetenschap kun je iets pas een theorie noemen als je een hypothese (een toetsbare bewering voor een reeks observaties) succesvol hebt getest en goed is ondersteund. De eerste stap van de wetenschappelijke methode is inductie: het vormen van een hypothese door algemene conclusies te trekken uit BESTAANDE data. Daar gaat Judy Wood al de fout in, want er is geen enkel direct of tastbaar bewijs dat een " tesla death ray from outer space" BESTAAT.
[..]
Dat vind ik jammer. Jij zou duidelijk een omgeving kunnen gebruiken die negatief reageert op je samenzweringstheorieën.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In mijn omgeving, buiten internet dus, is iedereen wel overeens dat Bush&Co het heeft laten gebeuren of zelfs opzettelijk heeft laten gebeuren. Dus ik weet niet in wat voor wereld jy leeft. 19 kapers en OBL is gewoon oubollig.
Praten ze je verder ook altijd naar de mond?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In mijn omgeving, buiten internet dus, is iedereen wel overeens dat Bush&Co het heeft laten gebeuren of zelfs opzettelijk heeft laten gebeuren.
PM Lambiekje. Anders worden de mods pissigquote:Op maandag 4 februari 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In mijn omgeving, buiten internet dus, is iedereen wel overeens dat Bush&Co het heeft laten gebeuren of zelfs opzettelijk heeft laten gebeuren. Dus ik weet niet in wat voor wereld jy leeft. 19 kapers en OBL is gewoon oubollig.
Dat wist ik al langquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe blind kun je zijn voor argumenten die het fundament van je CD-hypothese volledig onderuit halen? Bovendien plaats je een knoepert van een stroman met "Wie is er zo gek om een brandend gebouw in te gaan ?" Wij hadden het over een brandend en INSTABIEL gebouw atmosphere. Die instabiliteit werd rond 2:30 vastgesteld, toen is besloten wtc7 totaal te verlaten en een collapse zone in te stellen. Dit had je kunnen weten als je je ietsjepietsje had verdiept.
Dat waren brandweermensen. Mensen die dat gewend zijn en er voor zijn getraind om dergelijke gebouwen in te gaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang
'Wie is er zo gek een brandend en instabiel gebouw binnen te gaan? " werd er als argument aangevoerd . Daarbij werdt voorbij gegaan aan het feit dat er nog heel lang inderdaad mensen binnen waren , waren die allemaal knetter gek ?? nee , die namen het risico gewoon .
- Dat er veel te weinig tijd was.quote:Welke argumenten halen mijn CD hyphothese onderuit dan ?
Oh de noplane heb ik geen medestanders. Maar dat Bush het mede mogelijk heeft gemaakt staat vast. 110%quote:Op maandag 4 februari 2008 14:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Jij zou duidelijk een omgeving kunnen gebruiken die negatief reageert op je samenzweringstheorieën.
Zowel mijn academische als persoonlijke omgeving vinden de insidersjob maar een lachwekkend voorbeeld van massapsychose. Dat volgt kennelijk altijd op schokkende media-gecoverde gebeurtenissen.
Het maffe is ..er is dus exact het omgekeerde aan de hand.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Jij zou duidelijk een omgeving kunnen gebruiken die negatief reageert op je samenzweringstheorieën.
Zowel mijn academische als persoonlijke omgeving vinden de insidersjob maar een lachwekkend voorbeeld van massapsychose. Dat volgt kennelijk altijd op schokkende media-gecoverde gebeurtenissen.
Zo mooi rechtstandig. Dat is gewoon een onmogelijkheid. Het gebouw had over moeten hellen. Tevens ook voor WTC1&2.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang
'Wie is er zo gek een brandend en instabiel gebouw binnen te gaan? " werd er als argument aangevoerd . Daarbij werdt voorbij gegaan aan het feit dat er nog heel lang inderdaad mensen binnen waren , waren die allemaal knetter gek ?? nee , die namen het risico gewoon .
Kortom CD teams konden inderdaad ook binnen zijn .
Welke argumenten halen mijn CD hyphothese onderuit dan ?
Leg eens uit waarom de volledig intacte groep kolommen onder het west Penthouse het begaf ?? Door zijwaartse dragers ? dat geloof ik nooit.
Zitten jullie dan gezellig op verjaardagen bij elkaar?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
Maar dat is naar mijn idee ook een overheid-believer, hij wordt dan ook geregeld uitgelachen.
Nou als ik gewoon bij mijn ouders op bezoek ben dan gaan de gesprekken meestal al snel op de conspiracies. Overigens ook omdat m'n broertje met 911 ongein aankwam zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zitten jullie dan gezellig op verjaardagen bij elkaar?
Interestingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
Flight 77: The Flight Data Recorder Investigation Files
No need, de data is niet gefaked, het is zelfs niet eens fout:quote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Interesting
Mag ik de heren debunkers uitnodigen 55 minuten van hun tijd te spenderen aan het kijken naar deze video?
Ik vond het deels een gortdroog verhaal en heb er moeite voor moeten doen alles te begrijpen, maar het is een puzzelstuk wat maar niet op z'n plaats wil vallen, heel rustig en helder, niet speculatief word de flightrecorder data geanalyseerd, en wat daaruit komt is niet echt wat je verwacht....
De logica is weer eens ver te zoeken bij de complotdenkers.quote:Simply. It is not faked. The analysis claiming it's fake do not take into account everything needed. The data verifies everything about plane hitting the Pentagon.
Why would they leave fake information to be found at the Pentagon, then release it to the public for scrutiny? If the FDR data is real, the plane hit Pentagon. If it's faked, why would they fake it not to show a hit?
En wat komt er dan uit dat onderzoek?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Interesting
Mag ik de heren debunkers uitnodigen 55 minuten van hun tijd te spenderen aan het kijken naar deze video?
Ik vond het deels een gortdroog verhaal en heb er moeite voor moeten doen alles te begrijpen, maar het is een puzzelstuk wat maar niet op z'n plaats wil vallen, heel rustig en helder, niet speculatief word de flightrecorder data geanalyseerd, en wat daaruit komt is niet echt wat je verwacht....
Psst. Dat deed het ook...quote:Op maandag 4 februari 2008 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo mooi rechtstandig. Dat is gewoon een onmogelijkheid. Het gebouw had over moeten hellen. Tevens ook voor WTC1&2.
Leugens. Heb je wel eens gekeken naar de schade die WTC7 heeft veroorzaakt?quote:Maar tja waarom zijn er anders beroepen als demolion-expert. Vast om dat gebouwen altijd zo mooi rechtstandig omvallen met lichte beschadiging en kleine brandjes.
Leugen.quote:Meestal weken van preparatie voor een 10 verdieping gebouw. Maar nee sinds 911 is het dus ook mogelijk om onsymmetrisch willekeurig schade, met een paar prullenbakbrandjes wat voor minder dan uur een brand een 100+ gebouw rechtstandig te laten instorten.
Leugenquote:En overigens hoe kan het dat de bovenste 15 verdiepingen overheld en binnen 2 sec totaal verpulverd is. Dat is gewoon onmogelijk zonder epxlosieven.
Een niet rationele mening, naar mijn mening.quote:Aangezien dat beroep bestaans recht heeft zal dus de hypothese van de instortingen op onzin berusten. Dat is mijn mening.
Lees eens wat meer over de situatie joh... Als je het niet goed in je hoofd hebt blijf je fouten spuwen.quote:Hebben ze het overigens al geprobeerd een gebouw dat om moet. Gewoon willekeurig wat zwakke beschadigen maken aan de kolommen. Hier een daar een mini-brandje en kijk of een gebouw mooi kaasrecht met valsnelheid omgaat.
Ik geloof er geen ene snars van.
quote:Jezus dit is nog triester dan de magic bullit.
Dit is naar mijn tevredenheid al beantwoord door wormwood, ik zou er nog aan willen toevoegen dat erquote:Op maandag 4 februari 2008 18:29 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Dat wist ik al lang
Kortom CD teams konden inderdaad ook binnen zijn .
Welke argumenten halen mijn CD hyphothese onderuit dan ?
Geloofsargumenten zijn in de regel geen goede argumenten, zeker niet bij wetenschappelijk onderzoek. NIST heeft een werkende hypothese, die wacht ik geduldig af. Ze kijken zelfs naar hypothetische blast scenario's, ook al is daar geen enkel hard bewijs voor. Er is trouwens al een paper die de instorting van wtc7 verklaard, en er is ook een mogelijk scenario van een brandweerchef die toendertijd ter plaatse was.quote:Leg eens uit waarom de volledig intacte groep kolommen onder het west Penthouse het begaf ?? Door zijwaartse dragers ? dat geloof ik nooit.
Filmpje zeker niet gezien he?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:56 schreef Terecht het volgende:
No need, de data is niet gefaked, het is zelfs niet eens fout:
http://forums.randi.org/showthread.php?t=66047
Het officiële onderzoek naar de FDR:
http://www.ntsb.gov/info/AAL77_fdr.pdf
In het kort:
De logica is weer eens ver te zoeken bij de complotdenkers.
Wat doe je dan überhaupt nog in dit topic c.q. subforum?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef wormwood het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik 55 minuten moet gaan kijken naar een puzzelstukje dat weer eens aan de puzzel wordt toegevoegd. Voor mij is het resultaat van de puzzel allang duidelijk.
Ik heb het 'filmpje' ook niet gezien, maar lijkt me wel relevant om te weten dat het precieze pad dat gevolgd wordt pas in 2006 van officiële zijde bekend is gemaakt (bron). Daarvoor is op internet wel gespeculeerd over de route die gevolgd is, maar die bleek niet te kloppen. Oorspronkelijk is nl. uitgegaan van een apporach vanuit het noorden, terwijl later bleek dat het vliegtuig vanuit het westen is aan komen vliegen (vanwaar dit verschil komt, weet ik zo even niet).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:13 schreef YuckFou het volgende:
Maar om een lang verhaal kort te maken, door de rauwe data van de flightrecorder in te voeren in een flightrecordersimulation program, oftewel software die de data omzet in een meer zichtbaar verhaal, word duidelijk dat het vliegtuig wat het Pentagon inging schijnbaar een andere route heeft gevolgd dan dat wat volgens officiële kanalen word verteld, geen speculatieve toestanden over raketten en verdwenen Boeings, maar een heldere vraag, als de data B zegt terwijl het officiële verhaal A zegt, wat moet je dan geloven?
Naar meningen en argumenten luisteren. Ik ben hier niet om opgedragen te worden om een filmpje van 55 minuten te gaan kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:13 schreef YuckFou het volgende:
Wat doe je dan überhaupt nog in dit topic c.q. subforum?![]()
Dat het vliegtuig anders zou zijn gevlogen is eigenlijk alleen maar een detail. Feit blijft dat links of rechtsom een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Dat na lang zoeken blijkt dat de vliegroute misschien wat anders was, doet daar niks aan af.quote:Maar om een lang verhaal kort te maken, door de rauwe data van de flightrecorder in te voeren in een flightrecordersimulation program, oftewel software die de data omzet in een meer zichtbaar verhaal, word duidelijk dat het vliegtuig wat het Pentagon inging schijnbaar een andere route heeft gevolgd dan dat wat volgens officiële kanalen word verteld, geen speculatieve toestanden over raketten en verdwenen Boeings, maar een heldere vraag, als de data B zegt terwijl het officiële verhaal A zegt, wat moet je dan geloven?![]()
En dat zeg jy kwast .., volgens my ben jy meer vasthoudend aan het officiele verhaal dan dat ik hier en daar dingen gebruik van verschillende theorien.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef wormwood het volgende:
Als je het allemaal zo zeker weet Lambiekje, wat doe je hier dan nog?
In ieder geval dus niet de govt-versie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar om een lang verhaal kort te maken, door de rauwe data van de flightrecorder in te voeren in een flightrecordersimulation program, oftewel software die de data omzet in een meer zichtbaar verhaal, word duidelijk dat het vliegtuig wat het Pentagon inging schijnbaar een andere route heeft gevolgd dan dat wat volgens officiële kanalen word verteld, geen speculatieve toestanden over raketten en verdwenen Boeings, maar een heldere vraag, als de data B zegt terwijl het officiële verhaal A zegt, wat moet je dan geloven?
Dat klopt. maar dat maakt de discussie wel makkelijker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Naar meningen en argumenten luisteren. Ik ben hier niet om opgedragen te worden om een filmpje van 55 minuten te gaan kijken.
[..]
Dat is geen detail dat is fundamenteel.quote:Dat het vliegtuig anders zou zijn gevlogen is eigenlijk alleen maar een detail. Feit blijft dat links of rechtsom een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Dat na lang zoeken blijkt dat de vliegroute misschien wat anders was, doet daar niks aan af.
Telkens maar weer nieuwe, foute, onbelangrijke informatie dumpen maakt de discussie echt niet makkelijker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:58 schreef Lambiekje het volgende:
Dat klopt. maar dat maakt de discussie wel makkelijker.
Waarom is dat fundamenteel?quote:Dat is geen detail dat is fundamenteel.
Copernicus was een Poolse monnik, hij leefde van 1473 tot 1543. Hij dacht dat de Aarde niet plat was, maar rond. Ook dacht hij dat de Aarde om de Zon draaide en niet andersomquote:Op maandag 4 februari 2008 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
De theorie van Copernicus had dan ook niets van doen met de gedaante van de aarde, maar met de plaats die de aarde in het zonnestelsel inneemt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:26 schreef Orwell het volgende:
[..]
Copernicus was een Poolse monnik, hij leefde van 1473 tot 1543. Hij dacht dat de Aarde niet plat was, maar rond. Ook dacht hij dat de Aarde om de Zon draaide en niet andersom
bron: http://www.sterrenkids.nl/page.php?40
om verwarring te voorkomen...
dit lijkt me zeer onwetenschappelijk en voorbarig... een hypothese verwerpen op basis van gebrek aan bewijs..quote:Op maandag 4 februari 2008 13:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
In de wetenschap kun je iets pas een theorie noemen als je een hypothese (een toetsbare bewering voor een reeks observaties) succesvol hebt getest en goed is ondersteund. De eerste stap van de wetenschappelijke methode is inductie: het vormen van een hypothese door algemene conclusies te trekken uit BESTAANDE data. Daar gaat Judy Wood al de fout in, want er is geen enkel direct of tastbaar bewijs dat een " tesla death ray from outer space" BESTAAT.
jij kan echt goed googlen, man...respect!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kennelijk begrijp je niets van mijn toch zo heldere kritiek. De vorm van de aarde was ten tijde van Copernicus helemaal geen twistpunt, alleen de plaats die de aarde in het zonnestelsel bekleedt. En, zoals gezegd, Columbus ontdekte Amerika in 1492, lang voor de publicatie van Copernicus' werk. Als Copernicus van mening was dat de aarde rond was en die opvatting in strijd was met het oordeel van de autoriteiten, dan is hij vrij vroeg tot die ketterse conclusie gekomen.
Het is echt heel eenvoudig om zulke historische sprookjes te vermijden, Als je dat al niet kunt, hoe kun je dan anderen de ogen openen voor fysische verschijnselen als de instorting van het WTC?
Nee hoor, parate kennis.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:52 schreef Orwell het volgende:
[..]
jij kan echt goed googlen, man...respect!
Pardon? Je zegt zelf dat je niet open staat voor de mogelijkheid dat iemand anders dan Bush het gedaan heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat zeg jy kwast .., volgens my ben jy meer vasthoudend aan het officiele verhaal dan dat ik hier en daar dingen gebruik van verschillende theorien.
Dus ik kan ook de vraag stellen wat doe je hier dan nog?
Ik heb de video gisteren heel kort gescand, ik zag "pilots for truth" staan en toen wist ik genoeg. Ik dacht het weer ging over dat de FDR data genept zouden zijn maar dat wordt niet expliciet gezegd, excuus daarvoor. Het probleem met de "pilots for truth" is dat alles wat deze gasten beweren fout en gelogen is:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Filmpje zeker niet gezien he?
D'r word slechts in het begin 1 keer gesteld dat de data van de flight recorder misschien vals kan zijn, naar hoe ik ernaar gekeken heb is dat er door degene die de film in elkaar gemonteerd hebben voor gezet en heeft dat niks van doen met de feitelijke presentatie die je voorgeschoteld krijgt.
De gozer die daar vrij nauwkeurig op het podium staat uit te leggen wat hij gedaan heeft en hoe hij dat dan gedaan heeft laat alleen hier en daar eindjes open waarbij hij stelt dat dat voor eigen interpretatie is.
Naast dat de presentatie bol staat van de fouten en halve waarheden, wordt er totaal niet nagedacht over de consequenties van de eigen argumenten. De presentator trekt geen conclusies, maar er wordt overduidelijk gesuggereerd dat flight 77 niet in het Pentagon is gecrasht. De meest vreemde gedachtekronkel hier is men dat de FDR van flight 77 die gevonden is IN het Pentagon gebruikt om te laten zien dat flight 77 eigenlijk NIET in het Pentagon is gecrashtquote:En wat is dat met 'de logica is weer eens ver te zoeken'? Is het niveau hier inmiddels dermate diep afgedaald dat we niet eens meer een beetje met elkaar over en weer kunnen discussiëren?
Word iedere bijdrage gelijk getrokken aan de meest wilde 'Lambiek' fantasieën en derhalve direct als nonsens afgedaan? Waarom steken jullie dan nog zoveel tijd in het reageren en antwoorden? Alleen om te jennen en je gelijk te bewijzen?
Op deze manier is voor mij de lol er hier wel weer heel snel vanaf, ik vind tegengas niet erg maar om nou de hele tijd als een soort van ridicuul persoon afgedaan te worden die maar een beetje nonsens loopt te bleren vind ik kort door de bocht, ook al verschillen we van mening.
Maar ondertussen wel leunen op het feit dat een van de criticasters president en inlichtingenbons was en z'n verhaal deed in ''de oudste krant van Italie''...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
Dus, mensen als Tuinhek etc, ga vooral door met het hielenlikken van overheden.
Stoer!quote:Keep it up suckaz.
The fascist war profiteers will hang high real soon.
Ja, Cossiga, je weet wel, die kerel die ook die leuke GLADIO projecten heeft ontmaskerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel leunen op het feit dat een van de criticasters president en inlichtingenbons was en z'n verhaal deed in ''de oudste krant van Italie''...
[..]
Stoer!
Wat blijft er aan relevantie over als je dat filmpje niet eerst bekeken hebt??quote:Op dinsdag 5 februari 2008 04:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb het 'filmpje' ook niet gezien, maar lijkt me wel relevant om te weten dat het precieze pad dat gevolgd wordt pas in 2006 van officiële zijde bekend is gemaakt
Ik ben na amper een week meedraaien in dit topic de verzuring die hier rondwaart eigenlijk alweer meer dan zat, ik draag je niks op, ik vraag iets, en voor de toon in dit topic nog redelijk vriendelijk, maar daar hoef jij je niet druk over te maken, kennelijk verwacht je dat iedereen maar meegaat in de officiële verklaringen en wie anders denkt kan kortgezegd doodvallen of een alu-hoedje opdoenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:27 schreef wormwood het volgende:
Naar meningen en argumenten luisteren. Ik ben hier niet om opgedragen te worden om een filmpje van 55 minuten te gaan kijken.
Dat het vliegtuig anders zou zijn gevlogen is eigenlijk alleen maar een detail. Feit blijft dat links of rechtsom een vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Dat na lang zoeken blijkt dat de vliegroute misschien wat anders was, doet daar niks aan af.
Aangezien ik dus behoor tot het kamp van de doorgeflipte aluhoedjes en derhalve net als jullie niet meer naar links, bewijzen en ander ondersteunend materiaal hoef te kijken als ik daar geen zin heb en alleen maar vanuit mn eigen visie hoef te antwoorden is t voor mij weer heel simpelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:17 schreef Terecht het volgende:
- wat er dan WEL is gebeurd met flight 77
- wie of wat de lantaarnpalen dan WEL heeft omgeslagen
- positief identificeerbare brokstukken die afkomstig zijn van een boeing 757
- gevonden menselijke resten van alle behalve 1 van de passagiers van flight 77
- 104 getuigen die het vliegtuig met hun eigen ogen in het Pentagon zagen vliegen
- de ATC die flight 77 volgde op de radar
- de FDR bewaart ook gegevens van vorige vluchten, die bevestigen dat de FDR van flight 77 moet zijn
Dit lezende herinner ik me dat in de vroege nadagen van 9-11 er wat betreft CD vooral gezegd werd dat er in de maanden voor de aanslagen veel werklui bezig waren in het WTC, met gaten boren, kabels trekken, vooral veel UTP moest vervangen worden terwijl dit vrij kort ervoor nog was gedaan en er veel spullen ongecontroleerd in en uit de torens werd gebracht en er 's avonds en 's nachts doorgewerkt werd in afgesloten ruimten die naderhand ook gesloten bleven, in dit licht vind ik de hele CD discussie of dat dat op de dag zelf gebeurt en aangebracht zou zijn volkomen overbodig...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ochja,
Het feit dat Marvin Bush, broertje van de huidige president, hoofd beveiliging WTC complex was, met een contract wat afliep om 12:00 9/11/2001, zegt ook wel genoeg.
Als je zo'n hekel hebt aan de "verzuring" doe je niet bepaald je best om op een normale manier de discussie te voeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:48 schreef YuckFou het volgende:
Ik ben na amper een week meedraaien in dit topic de verzuring die hier rondwaart eigenlijk alweer meer dan zat, ik draag je niks op, ik vraag iets, en voor de toon in dit topic nog redelijk vriendelijk, maar daar hoef jij je niet druk over te maken, kennelijk verwacht je dat iedereen maar meegaat in de officiële verklaringen en wie anders denkt kan kortgezegd doodvallen of een alu-hoedje opdoen
Ik conformeer me graag aan de stijl die de anderen er hier op na houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:58 schreef wormwood het volgende:
Als je zo'n hekel hebt aan de "verzuring" doe je niet bepaald je best om op een normale manier de discussie te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |