abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56438259
Het is weer zover, de winkels stromen vol met hartjeszooi en pluchen meuk, de chocolateries en bloemenwinkels zijn nu al begonnen met bestellingen opnemen en hotelletjes raken langzaam vol. De vraag is natuurlijk: zijn de FOKkers al begonnen met plannen maken, boorbereidingen, brainstorms, stiekeme winkeluitjes enzovoort?

Wat ga jij doen met Valentijn? Ga je voor origineel en hip, of het traditionele bosje bloemen? Vakantie naar de Bahama's of een lief diner onder kaarslicht?

Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor . Hier gaan we gewoon op zoek naar de mensen die wel wat doen.

Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren . Ik hoop dus dat jullie mooie verhalen hebben!
pi_56438332
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét.
quote:
Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren .
Foei c_c!
pi_56438357
quote:
Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor .[/b]
"Ik doe geen flikker met dat klote commerciele stuk onzin wat valentijn heet."

Zie je wel dat het kan
pi_56438483
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:37 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

Foei c_c!
Ja hallo, anders krijg je 'TS begint' gezeik .
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

"Ik doe geen flikker met dat klote commerciele stuk onzin wat valentijn heet."

Zie je wel dat het kan
Jep, en de eerstvolgende die denkt net zo lullig te zijn is de lul. Meedoen of wegblijven.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 17:44:29 ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:46:28 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56438533
Nou, serieus dan maar . Met valentijn ga ik dit jaar groots uitpakken. Mijn vriend moet gewoon werken, dus ik wacht hem op na werktijd. Dan neem ik hem mee uit eten in een klein restaurantje waar ze verse oesters en champagne serveren. Tijdens dit etentje krijgt hij van mij de valentijnscadeautjes: een roze beertje, een flesje aftershave en een groot knuffelhart dat 'I love you' zegt als je erin knijpt ! Ook ben ik van plan om een ring in zijn champagne te gooien; niet als aanzoek, maar gewoon omdat ik dat altijd al heb willen doen. Bovendien lijkt het me heel romantisch om dan zijn reactie te zien .
Na het eten gaan we hand-in-hand over het strand wandelen, naar de pier waar ik een klein orkestje heb geregeld die mij zal begeleiden wanneer ik een zelfgeschreven serenade zing voor mijn lieve schat. De tekst is nog geheim, maar het is práchtig! Een ode aan onze liefde voor elkaar.
Na het zingen geef ik hem een roos, en toasten we met champagne op een mooie dag. Vervolgens gaan we samen naar een hotelletje, waar allemaal geurkaarsjes branden en rozenblaadjes op het bed zijn gestrooid. Ook ga ik proberen of het me lukt om ongezien 'I love you' in snoephartjes op het bed te leggen, bijvoorbeeld als hij even naar het toilet is ofzo.
In het hotelletje verras ik hem nog met mijn nieuwe lingeriesetje (eetbaar) en vervolgens gaan we de hele nacht nog laaaang niet slapen .
Het zal me benieuwen wat hij ervan vindt .
KuikenGuppy
pi_56438616
Een normale dag als elke andere.

[ Bericht 47% gewijzigd door OldJeller op 31-01-2008 18:22:34 (vooruit, conformiteiten.) ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:52:24 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56438640
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:46 schreef Burdie het volgende:
Nou, serieus dan maar . Met valentijn ga ik dit jaar groots uitpakken. Mijn vriend moet gewoon werken, dus ik wacht hem op na werktijd. Dan neem ik hem mee uit eten in een klein restaurantje waar ze verse oesters en champagne serveren. Tijdens dit etentje krijgt hij van mij de valentijnscadeautjes: een roze beertje, een flesje aftershave en een groot knuffelhart dat 'I love you' zegt als je erin knijpt ! Ook ben ik van plan om een ring in zijn champagne te gooien; niet als aanzoek, maar gewoon omdat ik dat altijd al heb willen doen. Bovendien lijkt het me heel romantisch om dan zijn reactie te zien .
Na het eten gaan we hand-in-hand over het strand wandelen, naar de pier waar ik een klein orkestje heb geregeld die mij zal begeleiden wanneer ik een zelfgeschreven serenade zing voor mijn lieve schat. De tekst is nog geheim, maar het is práchtig! Een ode aan onze liefde voor elkaar.
Na het zingen geef ik hem een roos, en toasten we met champagne op een mooie dag. Vervolgens gaan we samen naar een hotelletje, waar allemaal geurkaarsjes branden en rozenblaadjes op het bed zijn gestrooid. Ook ga ik proberen of het me lukt om ongezien 'I love you' in snoephartjes op het bed te leggen, bijvoorbeeld als hij even naar het toilet is ofzo.
In het hotelletje verras ik hem nog met mijn nieuwe lingeriesetje (eetbaar) en vervolgens gaan we de hele nacht nog laaaang niet slapen .
Tja, persoonlijk denk ik dat het simpeler is om z'n ballen tussen twee bakstenen te leggen. Het is in ieder geval minder pijnlijk dan de avond die jij hebt geschetst.

Wat en óf ik wat ga doen zeg ik trouwens niet. Ze leest mee. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:52:29 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56438642
Staat ook niet in mijn agenda en als ik er in de winkels niet mee geconfronteerd werd, ging het ook helemaal aan me voorbij.
Niet meer actief op Fok!
pi_56438647
Ik weet niet of het doorgaat want de relatie staat op wankelen.

Ik zie mijn vriendin vrijdag 15 feb. pas, maar ik denk dat ik iets speciaals met haar ga doen op zaterdag want dan hebben wij ook 8 maanden verkering. De bedoeling was om een geurtje voor haar te kopen, wat kaarsjes op mijn kamer neer planten, rozenblaadjes overalm romantische film erbij en een fles Martini erbij. En natuurlijk voor de dag zelf een kaartje sturen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56438655
quote:
Dat betekent meteen dat ik niet kan beginnen, want wij hebben gezamelijk besloten dat er niets gaat gebeuren .
En dan stiekem teleurgesteld zijn als er niks gebeurd, he!

Joel: [voice over] "random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."

That sums it up.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 17:54:47 ]
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:54:25 #11
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_56438681
Ik hoop natuurlijk dat er die dag een kaartje in de bus valt dat ik bij het postkantoor mijn postzak met kaartjes, knuffels en chocola kan ophalen... om die avond meegenomen te worden door een geweldig lekkere vent die mij heel romantisch uit eten neemt naar een goed restaurant.

...

Hoogstwaarschijnlijk wordt het die avond gewoon pizza, een portie Ben&Jerry's en een lekker flesje wijn terwijl ik een filmpje lig te kijken op de bank.
Alleen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_56438802
Léés de fucking OP. Meningen kunnen hier: Valentijn: Onzin of echte liefde?
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:06:37 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_56438881
Etentje bij ons lievelingsresto..
Daarna wandelen op het strand van Scheveningen..

Wie kom ik daar allemaal tegen?
Camera 1... 1!
pi_56438925
Iedereen gaat de liefde bedrijven cq nuecken. Opgelost.
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:12:08 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56438985
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Dagonet het volgende:
Tja, persoonlijk denk ik dat het simpeler is om z'n ballen tussen twee bakstenen te leggen. Het is in ieder geval minder pijnlijk dan de avond die jij hebt geschetst.
Ja. Misschien stuur ik wel gewoon een e-card instead .
KuikenGuppy
  donderdag 31 januari 2008 @ 18:13:52 #16
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_56439029
quote:
...

Let op: Melden dat Valentijn commerciële onzin is en je er geen flikker aan gaat doen kan hier niét. Daar open ik zo wel een ander topic voor . Hier gaan we gewoon op zoek naar de mensen die wel wat doen.
Laat het even duidelijk zijn, ik heb géén hekel aan Valentijnsdag!

En ik doe er dus wel "een flikker" aan:
Aangezien ik geen vriend, partner en/of potentiële lover heb waarmee ik het kan vieren, heb ik besloten dat ik die dag dus mag tonen dat ik van mezelf hou. Waarbij ik mezelf trakteer op pizza, Ben&Jerry's ijs en een filmpje!

Anders had je erin moeten zetten dat alleenstaande mensen in deze topic niet mogen posten.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_56439317
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Léés de fucking OP. Meningen kunnen hier: Valentijn: Onzin of echte liefde?
Ik kon het gewoon niet laten.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2008 18:27:01 ]
pi_56440385
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat er die dag een kaartje in de bus valt dat ik bij het postkantoor mijn postzak met kaartjes, knuffels en chocola kan ophalen... om die avond meegenomen te worden door een geweldig lekkere vent die mij heel romantisch uit eten neemt naar een goed restaurant.

...

Hoogstwaarschijnlijk wordt het die avond gewoon pizza, een portie Ben&Jerry's en een lekker flesje wijn terwijl ik een filmpje lig te kijken op de bank.
Alleen.
Nou, ik denk dat ik me hier echt volledig bij aan sluit!
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:13:06 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_56440453
Geen idee nog eigenlijk, ik geef d'r waarschijnlijk speciaalbier ofzo.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_56441105
Samen met mijn vriendje zijn bij hem thuis dus weet niet wat hij verder nog voor ideeen heeft
Ik heb wel een paar leuke cadeautjes
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:47:05 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56441205
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:53 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En dan stiekem teleurgesteld zijn als er niks gebeurd, he!

Joel: [voice over] "random thoughts for Valentine's day, 2004. Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap."

That sums it up.
. Eternal sunshine of the spotless mind.
Ik hoop niet dat je die quote uit je hoofd kent .
Niet meer actief op Fok!
pi_56441309
wanneer is het?
In Dutch the term lol translates to "fun" and the term "Lul" is slang for dick. So when the two forms are combined it must be having fun whilst being a dick...truly the lulz have existed long before interweb...
http://encyclopediadramatica.com/
pi_56447921
quote:
Wat mensen normaal gesproken over alle valentijnsdagen die ze samen doorbrengen smeren heb jij gewoon in een dag gepropt! Verschrikkelijk.

Ik zie mijn vriend denk ik pas de 15e. Dat weekend wordt vast en zeker wel mooi, maar niet speciaal voor valentijnsdag, gok ik. Misschien bedenk ik nog wel iets.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56448166
Dan verziek ik waarschijnlijk een Logica 2 tussententamen. Wordt dus zuipen daarna.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:31:03 #25
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_56448558
Het is een donderdag, grote kans dus dat ik dan in een kroeg aan 't Plein aan het zuipen ben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_56448943
quote:
Ik ben zeker een van de weinige mannen die dit wel enorm zou kunnen waarderen? Het had van mij niet speciaal op valentijn gehoeven maar zou wel weten dat ik het een enorm leuk idee zou vinden. Ik moet maar is op zoek gaan naar iemand die zoiets doet
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_56449313
Waarschijnlijk niks. 8 februari zijn we 2,5 jaar bij elkaar, dan verzin ik wel wat leuks.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:27:34 #28
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_56451593
Saampjes op de bank met een pizza, cola en een romkom
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:56:51 #29
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56452186
Ik wil het eigenlijk wel afschaffen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:20:03 #30
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56452647
Valentijnsdag

Overdag werken en 's avonds zuipen... Just another day...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_56452779
Wij doen nooit iets met valentijnsdag maar nu zijn we in NY!
En volgens mij kunnen er daar niet omheen die gekke Amerikanen zullen er wel weer iets moois van gemaakt hebben!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:50:51 #32
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56453366
quote:
Ik zou het spaans benauwd krijgen.
There is no rehab for stupidity.
pi_56453602
Ik mag niks doen! Hij gaat me verassen zegt ie en ik moet maar afwachten
Maja ik wil toch iets liefs doen
Ik denk dat ik iets voor hem ga kopen wat ie al lang wil of zo want als ik ook iets ga plannen komt het vast in de war
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_56453670
quote:
No offence maar ik vind het een tikje corny
Als hij bij me aan komt met pluche hartjes die geluid maken en zo ga ik echt kei hard lachen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:05:06 #35
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56453752
Die vriend van Burdie... hele handel aan 'speciale' acties, etentje, wandeling, eigen liedje, orkestje... en dan ook nog een ring in de champagne (voor de gein, ook een keer willen doen!)... Ik zou als ik die gast was helemaal flippen... OH NEE ZE WIL MET ME TROUWEN!

Volgens mij is dit zo'n gevalletje 'leuk geprobeerd, maar wat minder mag ook wel'.

Hou ons wel op de hoogte Burdie want het is natuurlijk wel gaaf dat je zoveel voor je kerel wil doen, de bedoelingen zijn goed.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:49:16 #36
154880 Bolter
Awesomeness
pi_56454997
Dat er ook allerlei mensen heel serieus op die post van Burdie ingaan
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:50:25 #37
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56455035
Wou je beweren dat ze het dan verzonnen heeft?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:54:30 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56455147
Een kaartje. En ws heb ik geen zin om te koken dus dan maar uit eten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_56456149
we gaan de dag daarvoor naar een optreden van acda en de munnik. We zijn beide de 14 e vrij. Maar denk niet dat we iets speciaals gaan doen...
*poef* nu is het weg
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:58:23 #40
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56456489
Ik ga een stapeltje kaartjes hoogstpersoonlijk in de bus doen van bekenden. En dan natuurlijk hun reactie peilen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:07:16 #41
172358 oddman
Introspecteur
pi_56458100
quote:
0_o

Holy overkill, Batman!

Mijn ex heeft ook een keer voor mij uitgepakt op Valentijnsdag, en dat was best prettig. Kwam wel ondergoed, een restaurant en copulatie bij kijken en dat was goed. Beste Valentijn ooit.
Was ze aan komen zetten met roze hartjes en beertjes, dan had ze in haar eentje met jarretelles in het restaurant gezeten.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_56458187
Ik ga de hele dag lopen klagen dat het onzinnig is, en er geen 1 sperciale dag nodig is om je "liefde" te beqijzen tegenover je partner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus k doe wel wat
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:22:49 #43
131812 BubblegumBarbie
pi_56458440
Wij doen niks. Vooral omdat we 22 februari al een uitgebreid weekend weg hebben geplanned, want dan hebben we een jaar. En het kan ook te gortig.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:34:47 #44
62831 Silentuz
-_-
pi_56458721
van de helling af raggen met mn nieuwe snowboard!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:38:30 #45
120365 het.ismij
het_ismij
pi_56458794
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:34 schreef Silentuz het volgende:
van de helling af raggen met mn nieuwe snowboard!
Chick afraggen niet romantisch genoeg?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:51:15 #46
40537 roze-meisje
pi_56459071
ik ga denk ik een orginele kaart of zoiets naar een meisje sturen dat ik leuk vind, dan kijken wat haar reactie is
best sad eigenlijk
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:19:34 #47
42316 _Hestia_
pi_56459696
Van zoiets als Burdie wil doen, zou ik echt heel hard wegrennen, wat een overkill zeg, iets minder mag ook wel

Maar ik moet in het andere topic posten, omdat ik er niks aan doe dus
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:31:47 #48
120365 het.ismij
het_ismij
pi_56459983
quote:
Ik raad 1 keer.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:05:32 #49
131812 BubblegumBarbie
pi_56460820
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef roze-meisje het volgende:
ik ga denk ik een orginele kaart of zoiets naar een meisje sturen dat ik leuk vind, dan kijken wat haar reactie is
best sad eigenlijk
Ik ben leuk! Ik ben een meisje! Ik wil ook een orginele roze-meisje kaart!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:31:17 #50
204791 Juicy_Chick
pi_56461369
Niks bijzonders zoals alle andere jaren...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:41:41 #51
40537 roze-meisje
pi_56461588
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ik ben leuk! Ik ben een meisje! Ik wil ook een orginele roze-meisje kaart!
ja maar jij hebt al een relatie
anders had ik je allang de liefde verklaard
maar ik kan je er wel een sturen, wat is je adres?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:44:46 #52
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_56461641
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:08 schreef tequi3 het volgende:
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:25:12 #53
19524 Patries86
pi_56464847
Niks!
We hebben 9 februari al ons feestje (zijn dan 2.5 jaar samen)
Beetje stom om dubbel iets te doen, daarbij vinden we beide valentijnsdag een commercieel gedoe.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:29:50 #54
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_56464941
Zielug in een hoekje alleen zijn. .
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:30:00 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56464943
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 18:08 schreef tequi3 het volgende:
so true
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:30:16 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56464956
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:29 schreef oshiro het volgende:
Zielug in een hoekje alleen zijn. .
Aaaaaaaaah

*insert aai smiley*
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:58:11 #57
131812 BubblegumBarbie
pi_56469576
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

ja maar jij hebt al een relatie
anders had ik je allang de liefde verklaard
maar ik kan je er wel een sturen, wat is je adres?
Aaaahhh!! PeëeMerdeSpam!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:00:53 #58
62419 CherryLips
chocoholic
pi_56469620
Ik ga heel veel chocola eten.
Tap tap tap
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:18:42 #59
188870 MLI
pi_56470049
Edit: ik weet het nog niet zeker maar ik denk dat ik een kaart ga kopen met een mooie songtekst erin. Suavemente, waarschijnlijk. Leuk idee maar veel te persoonlijk op dit moment: een boek van Roald Dahl waar we het over hadden. Voor zoiets moet je wel al in een relatie zitten denk ik.

[ Bericht 88% gewijzigd door MLI op 01-02-2008 23:43:52 ]
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:20:28 #60
202884 Sjimbo
pi_56486854
Nu doet iedereen iewl bah jekkie over burdie, maar als je zoveel geld over de balk smijt, dat móét wel real love zijn.
En oja, ze zit wel in de pwn als hij ook iets voor haar heeft georganiseerd.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:40:04 #61
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_56487450
Helemaal niets dit jaar, vw vrijgezel
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:14:47 #62
170092 Fha
Fuzzy!
pi_56488612
Helemaal niks, we vinden het allebei ontzettende onzin
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:36:07 #63
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56489245
niets, maar iedereen die er wel aan doet: veel plezier
Ja doei.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:51:48 #64
178118 Greggg
pi_56489619
Moet je dan geen geliefde hebben? Niets dus.
  zondag 3 februari 2008 @ 00:08:03 #65
64048 erikkll
pi_56491366
Aangezien mijn moeder gaat trouwen kan ik niet bij mijn vriendin zijn, dus stuur ik wel een kaartje met daarop een verhaaltje en een belofte dat we het nog gaan vieren, ofzo!
  zondag 3 februari 2008 @ 00:10:45 #66
172329 Tangarine
Vermetel
pi_56491429
Weinig. Hopelijk iemand mee slepen naar Across the Universe (<3 Beatles)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  zondag 3 februari 2008 @ 02:43:00 #67
153188 Sjibble
pi_56493819
Als ze niks wilt moet je toch iets kopen of doen.

Want gezien de topics die ik las over typische vrouwenacties Zoals ergens niet aan doen (wat haar idee was) en ze dan vervolgens boos word. Onthoud dat. Als ze niks wilt, is het juist het tegenovergestelde. En als ze iets wilt wilt ze het ook
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 3 februari 2008 @ 10:51:46 #68
167308 Lovefool.
Easy does it
pi_56495386
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef erikkll het volgende:
Aangezien mijn moeder gaat trouwen kan ik niet bij mijn vriendin zijn, dus stuur ik wel een kaartje met daarop een verhaaltje en een belofte dat we het nog gaan vieren, ofzo!
euh.. als in je vriendin mag niet bij je moeders bruiloft zijn?? apart.. lekkere relatie dan..

of begrijp ik dit verkeerd?
Just because you feel good,
doesn't make you right..
  zondag 3 februari 2008 @ 15:49:35 #69
188870 MLI
pi_56501690
Ik zit trouwens ook nog te twijfelen over een boek voor een jongen, we hadden het over De Reuzenperzik van Roald Dahl. Binnenkort toch maar eens kijken bij een boekhandel, als ik 'm tegenkom neem ik 'm maar mee voor de zekerheid. Doe ik het niet, dan hou ik 'm lekker zelf.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:42:16 #70
104817 Beroepsgokker
pi_56502922
Vorig jaar hebben we er weinig aangedaan omdat ik het commerciele onzin vind. Mja wat lingerie gekocht enzo maar meer niet.

in maart hebben we 3 jaar en dan regel ik wel wat leuks, wat precies weet ik nog niet. Zal wel iets worden in de trand van romantische beautycenter/sauna en haar ff een dagje verwennen .
  zondag 3 februari 2008 @ 16:45:28 #71
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56502996
ik snap al die mensen niet die 'er niets aan doen omdat het commerciele onzin vinden', MAAR WEL.. dit en dit en dit of dit of dat gedaan hebben.. maar dat heeft niets met valentijn te maken..

je doet het dan wel precies op valentijn, en je koopt TOCH wat lingerie.. en blabla..

dan DOE JE TOCH AAN VALENTIJN en vind je het GEEN commerciële onzin? Want anders zou je er NIETS aan doen toch?
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:49:08 #72
104817 Beroepsgokker
pi_56503063
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap al die mensen niet die 'er niets aan doen omdat het commerciele onzin vinden', MAAR WEL.. dit en dit en dit of dit of dat gedaan hebben.. maar dat heeft niets met valentijn te maken..

je doet het dan wel precies op valentijn, en je koopt TOCH wat lingerie.. en blabla..

dan DOE JE TOCH AAN VALENTIJN en vind je het GEEN commerciële onzin? Want anders zou je er NIETS aan doen toch?
Die lingerie had niks met valentijn te maken. Ja het kostte wat geld en we hebben goede seks gehad maar dat hadden we ook wel zonder valentijdsdag.
Wat ik commerciele onzin vind is dat de hele Expo vol hangt met rode hartjes die hun geld nooit waard zijn (maarja als het een goedkoop hartje was geweest was het ook weer niet goed..).
  zondag 3 februari 2008 @ 16:50:11 #73
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503090
als je het commerciële onzin vindt, dan neuk je principieel een dag later met betreffende lingerie

Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:55:06 #74
104817 Beroepsgokker
pi_56503194
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
als je het commerciële onzin vindt, dan neuk je principieel een dag later met betreffende lingerie

Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:03:39 #75
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56503343
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.
Het is een idee..
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 3 februari 2008 @ 17:05:45 #76
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503387
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

ik heb het toch over het neuken met betreffende speciaal gekochte lingerie? dat moet je dan een dag later doen..

Ze had je beter een cursusje begrijpend lezen kunnen geven
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:10:16 #77
104817 Beroepsgokker
pi_56503479
Nou nou, je komt nogal gefrustreerd over gabby Motorbloempje .

Die lingerie had zij gekocht, omdat ie in de aanbieding was ofzo, nou ja dat was het
  zondag 3 februari 2008 @ 17:11:07 #78
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503493
maar het is tóch uit nu dus waar maak je je nog druk om?
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:11:12 #79
158899 GasTurbine
pi_56503495
ELKE man houdt van nieuwe lingerie.

Voor de vrouw dan hé
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 3 februari 2008 @ 17:12:20 #80
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503516
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:

Voor de vrouw dan hé
jij krijgt dus liever geen lekkere rode string VAN je vriendin VOOR jou?
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:17:45 #81
104817 Beroepsgokker
pi_56503623
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:

Voor de vrouw dan hé
true .
  zondag 3 februari 2008 @ 17:18:26 #82
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503635
lingerie is duur
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:22:15 #83
104817 Beroepsgokker
pi_56503719
vrouwen zijn duur..
  zondag 3 februari 2008 @ 17:23:44 #84
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503750
dan heb je niet de juiste vrouw(en) aan de haak geslagen
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:27:57 #85
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_56503844
Gewoon een rijke vriendin zoeken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:31:48 #86
104817 Beroepsgokker
pi_56503913
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je niet de juiste vrouw(en) aan de haak geslagen
ja maar de seks is wel goed. En dat vind ik belangrijker.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:34:13 #87
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56503960
je bent dus bereid veel te betalen voor goede seks
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:36:36 #88
158899 GasTurbine
pi_56504008
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:

zondag 3 februari 2008 @ 17:38:35 #89
104817 Beroepsgokker
pi_56504055
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zij is bereid om betaalt te krijgen voor seks .
  zondag 3 februari 2008 @ 17:39:08 #90
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56504070
hier lul je je niet meer onderuit, sorry
Ja doei.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:43:21 #91
104817 Beroepsgokker
pi_56504166
Neuken?
  zondag 3 februari 2008 @ 17:43:40 #92
104817 Beroepsgokker
pi_56504172
zullen we trouwens maar weer ontopic gaan, beetje zinloos anders..
  zondag 3 februari 2008 @ 17:52:37 #93
43505 KiwiTjuHh
Loesje!
pi_56504345
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
zullen we trouwens maar weer ontopic gaan, beetje zinloos anders..
Goed plan!
  zondag 3 februari 2008 @ 18:09:40 #94
158899 GasTurbine
pi_56504654
Wat doe ik met valentijn?

Als een gek de Samsung E250 in de gaten houden, sms't iemand me!
Terwijl ik met de laptop voor de brievenbus zit.
  zondag 3 februari 2008 @ 18:12:05 #95
170092 Fha
Fuzzy!
pi_56504703
Ik stuur trouwens wel altijd naar een goeie vriendin een kaartje
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  zondag 3 februari 2008 @ 18:14:12 #96
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_56504738
Pff valentijn...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 3 februari 2008 @ 18:50:57 #97
175257 Principessa.Farfalla
pi_56505410
Negeren dat het valentijn is. Net als bij kerst. En sinterklaas.
  zondag 3 februari 2008 @ 18:56:19 #98
158899 GasTurbine
pi_56505525
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Negeren dat het valentijn is. Net als bij kerst. En sinterklaas.
En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.
  zondag 3 februari 2008 @ 18:57:16 #99
pi_56505550
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.
Die dagen zijn immers alleen leuk als ik wat krijg. En dat krijg ik niet. Dus dat sucks.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:26:44 #100
168702 Miam
<3
pi_56522577
Naar school.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 4 februari 2008 @ 11:40:46 #101
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56522839
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Sjimbo het volgende:
Nu doet iedereen iewl bah jekkie over burdie, maar als je zoveel geld over de balk smijt, dat móét wel real love zijn.
En oja, ze zit wel in de pwn als hij ook iets voor haar heeft georganiseerd.
Ja, want veel geld ervoor over hebben is echte liefde .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 4 februari 2008 @ 11:46:53 #102
28445 Litpho
pi_56522957
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Echte liefde is opoffering. Voor sommige mensen is dat uit te drukken in geld .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 4 februari 2008 @ 13:29:54 #103
204829 Spazzattack
pi_56524910
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef Lotusss het volgende:

...

Alleen.
Dit lijkt heel erg op mijn valentijnsdag. Alleen zou ik dan diegene zijn die de kaartjes, knuffels en dergelijke zou sturen. Maar geen chocolade, dat is niet iets voor de post, maar meer voor dessert en/of in bed.

En ik ben natuurlijk niet op zoek naar een vent, maar naar een knappe en intilligente vrouw.

Maar ik zal waarschijnlijk ook wel op de bank of in mijn bed eindigen zonder vrouw, maar alleen met Ben&Jerry's
Eagles may soare, but beavers don't get sucked into jet engines.
Carpe diem, quam minimum credula postero
  maandag 4 februari 2008 @ 15:55:07 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56527877
Ik werk dit jaar met valentijnsdag, dus dat worden allemaal koppeltjes die gezellig komen eten, we hebben die dag een speciaal valentijnsmenu samengesteld,

Ben benieuwd hoe de avond gaat worden
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:57:33 #105
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56527954
Het op een zuipen zetten
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 4 februari 2008 @ 20:04:53 #106
120195 Hpzone
pi_56532822
Eerst uit eten en dan krijgt ze envelop met twee kaartjes voor Najib Amhali.
  maandag 4 februari 2008 @ 20:05:48 #107
124326 koudhier
pi_56532838
het broertje van joran heet ook valentijn
  maandag 4 februari 2008 @ 20:23:11 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_56533271
kweet het nog ni, ik ga mss nog wel iets uitvreten maar ik wacht nog op inspiratie..
  maandag 4 februari 2008 @ 22:15:50 #109
148734 kyraaa
pi_56535933
allebei achter onze eigen computer zitten hier, misschien stuur ik hem wel een msn-berichtje...

Hoi schatje,
fijne valentijnsdag!

Groetjes vanuit de huiskamer!
  maandag 4 februari 2008 @ 22:23:10 #110
158899 GasTurbine
pi_56536111
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel over voor iemand waar ik niet van hou hoor Sowiezo zou ik het anders aan pakken overigens.
  maandag 4 februari 2008 @ 22:23:39 #111
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_56536122
Krassen.
  maandag 4 februari 2008 @ 22:25:52 #112
205036 Cheery2
Juicht en springt
pi_56536175
Ik zit met Valentijn met mijn lief in Egypte!
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zijn zelden waar.
  maandag 4 februari 2008 @ 22:26:50 #113
158899 GasTurbine
pi_56536202
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Krassen.

dinsdag 5 februari 2008 @ 08:41:35 #114
201672 fruityloop
pi_56540651
We riepen beiden dat we niet aan die commerciële meuk wilden doen, maar mijn vriendin et moi zijn net een half jaar samen, dus een half uur na die uitspraak hadden we 2 nachten in een suite met olympic size bubbelbad gereserveerd, en heb ik de rosé champagne al zien staan bij de slijter.. Nu nog wat Leonidas bonbons en we zijn een eind op weg.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:49:55 #115
167473 m0nkm0nk
pi_56541427
Potje cs ofzo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:06:14 #116
27052 Kuukske
Fifi!
pi_56541621
Euhm, ik was niet echt iets van plan. En hij leest mee, dus ik zou het hier ook niet uitgebreid kunnen omschrijven .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:10:09 #117
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_56541689
Mijn vriendinnetje is dan op vakantie.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:31:39 #118
180754 Landgeld
pi_56541999
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Mijn vriendinnetje is dan op vakantie.
heb jij ff geluk... kom je er goed af met een smsje

ik twijfel nog... uit eten tja... kan ook op een andere dag, hoef ik niet speciaal valentijn voor te hebben... nja, nog 1 week bedenktijd
Love is in the air!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:54:54 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_56542415
Ah, er is nog een musical bijgekomen -> Tarzan...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:58:57 #120
13994 SjaakKnaak

pi_56545139
Ik denk dat ik de hele avond op de wc ga zitten
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:59:28 #121
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_56546949
De 14e ga ik naar Megadeth in de paradiso neuken doen we de 15e wel.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:43:08 #122
64048 erikkll
pi_56547338
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:51 schreef Lovefool. het volgende:

[..]

euh.. als in je vriendin mag niet bij je moeders bruiloft zijn?? apart.. lekkere relatie dan..

of begrijp ik dit verkeerd?
Ik heb nu 2 weken wat met haar. whehe. Ze mag best komen, maar om gelijk al iedereen van mijn moeders EN stiefvaders familie te leren kennen vind ik zelf wat vroeg
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:01:04 #123
133169 crrrN
XSM
pi_56553450
Kga naar Londen =P
  woensdag 6 februari 2008 @ 03:25:00 #124
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_56554350
Hetzelfde doen als op een normale dag!
Dunkelheit
  woensdag 6 februari 2008 @ 06:26:08 #125
197798 Sicstus
pi_56554761
Kga lekker genieten van een goeie porno, met een potje bier erbij!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:49:54 #126
205421 G-luzz
pi_56567583
Zelfde als normaal.. helemaal prima! Tenzij ik vlak voor valentijn nog een leuk meisje tegen het lijf loop.. Zou natuurlijk zomaar kunnen

[ Bericht 17% gewijzigd door G-luzz op 06-02-2008 19:55:15 ]
  woensdag 6 februari 2008 @ 20:12:52 #127
186626 Hoi_Piepeloi
pi_56568077
Valentijn is commerciële onzin en ik ga er geen flikker aan doen
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:06:44 #128
173548 nicoo
sg geil
pi_56570831
Ik ga me kei hard rukken
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  donderdag 7 februari 2008 @ 10:40:25 #129
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_56577871
In mn eentje spaghetti eten en op de bank met een deken en warme choco wie is de mol kijken

Maarja, als volgende week mn ouders op vakantie gaan dan lig ik denk ik elke avond zo op de bank
Fuck the EBU
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:03:01 #130
180754 Landgeld
pi_56621342
ik moet mijn vriendin nog ff duidelijk maken dat ze geen grote cadeau's moet verwachten en dat ik dat ook niet van haar verwacht!
Love is in the air!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:04:51 #131
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_56621368
bier drinken \m/
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:31:45 #132
48213 Miss_S
pi_56621796
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:
ik moet mijn vriendin nog ff duidelijk maken dat ze geen grote cadeau's moet verwachten en dat ik dat ook niet van haar verwacht!
Succes
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:34:39 #133
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_56621832
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:
hier is dat gode zij dank vanzelfsprekend

quatsch, dat valentijn maar dat stond ook al in het andere topic
Ja doei.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:49:03 #134
172329 Tangarine
Vermetel
pi_56623803
Hm, ik denk toch repeteren met m'n theatergroep... en wellicht na die tijd nog wat drinken in de kroeg...
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:49:49 #135
48213 Miss_S
pi_56623815
Mijn vriend gaat voor me koken
  zaterdag 9 februari 2008 @ 15:56:42 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56623936
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier is dat gode zij dank vanzelfsprekend

quatsch, dat valentijn maar dat stond ook al in het andere topic
same here

"Ja wat moet je op valentijn?"
-Come on, we doen niet aan die commerciële rotzooi hoor. Als je perse wat wil doen stuur je maar een kaartje

Ga weg met je valentijns cadeau's
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:41:33 #137
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56627946
Ik ga een kaartje sturen naar iemand die ik niet zo heel goed ken.... maar die toch ontzettend leuk is
  zondag 10 februari 2008 @ 14:04:33 #138
43505 KiwiTjuHh
Loesje!
pi_56642893
Bijkomen van een week stage, pizza bestellen en ijs eten op de bank, in mijn eentje
Volgend jaar beter!
  zondag 10 februari 2008 @ 14:28:22 #139
168399 Apotheose
Love etc
pi_56643555
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Krassen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 10 februari 2008 @ 14:31:44 #140
28445 Litpho
pi_56643654
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

Echte liefde is opoffering. Voor sommige mensen is dat uit te drukken in geld .
Dus ga ik met iemand uit eten in een duur restaurant, blijkbaar .
  zondag 10 februari 2008 @ 14:37:55 #141
-1 #ANONIEM
pi_56643838
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dus ga ik met iemand uit eten in een duur restaurant, blijkbaar .
Jij rokkenjager jij!
  zondag 10 februari 2008 @ 14:41:23 #142
28445 Litpho
pi_56643930
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij rokkenjager jij!
Goed punt. Ik zal haar de dresscode even doorsturen .
  zondag 10 februari 2008 @ 14:49:30 #143
186753 Lau.
pi_56644158
Ik geef m'n vriend gewoon een huge valentijnskaart
en misschien, als de portomonnee het toelaat, nog iets van een geurtje ofzo.
Niet veel bijzonders dus.
  zondag 10 februari 2008 @ 15:08:26 #144
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_56644637
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef Apotheose het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 10 februari 2008 @ 20:17:57 #145
85068 dronkeykong
AFCA CBS
pi_56650819
Ik zou naar Angie Stone gaan maar dat is verplaatst naar 22 april

Nu maar wat anders verzinnen
MOKUM XXX RATED
  zondag 10 februari 2008 @ 21:51:36 #146
94647 Beach
pi_56653145
Als ik diegene een kaart stuur is het duidelijk dat het van mij is
dus ik doe lekker niks
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 10 februari 2008 @ 23:05:33 #147
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_56655572
Ik ga zwelgen in zelfmedelijden, eten bij m'n ex en later op de avond mezelf klem zuipen op de verjaardag van een vriend .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 10 februari 2008 @ 23:08:50 #148
pi_56655672
ik ga denk ik mn secret lover een smsje sturen
  zondag 10 februari 2008 @ 23:11:36 #149
12622 intoxicated
Look again
pi_56655751
Was valentijn niet die dag dat mensen overhaast dingen gaan roepen terwijl de situatie daar eigenlijk nog niet aan toe is, en het godsgruwelijk hard fout gaat? Ohja. Nou, dat doen we maar even niet dan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zondag 10 februari 2008 @ 23:46:07 #150
149465 DahaKa
Een duif met brood om zn nek
pi_56656566
vind wel een meisje sinds kort leuk, zij mij ook dus kga wel ff wat leuks uitzoeken in de stad van de week maar wat... :|
?????????????????????????????????????????????
  zondag 10 februari 2008 @ 23:47:52 #151
181166 Synthesist
haha
pi_56656597
harde muziek aan zetten
  zondag 10 februari 2008 @ 23:53:16 #152
pi_56656693
peer pressure !
  maandag 11 februari 2008 @ 01:35:43 #153
122140 sander89
pi_56657897
Gewoon een dag van de 366 dagen van het jaar.
............................
  maandag 11 februari 2008 @ 10:40:33 #154
194880 DinkyX
pi_56660885
Ik doe gewoon lekker mee aan het commerciële gedoe. En om hallmark helemaal blij te maken stuur ik zelfs naar 2 personen een kaartje
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:44:20 #155
194616 calabi_yau
pi_56676974
Een beetje vervelend dit want ik ken dr net een week en weet bij god niet of ze into valentijn is Dus ik denk dat ik maar een kaartje ga sturen, ik ga het dr ook niet vragen anders is het gelijk zo obvious
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:53:04 #156
119105 illusions
pi_56679290
Fles wijn met roos laten bezorgen.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 10:35:52 #157
168399 Apotheose
Love etc
pi_56680064
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef illusions het volgende:
Fles wijn met roos laten bezorgen.
liev
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:09:05 #158
184622 vanessa_d
bag addicted
pi_56680632
Ik zou eigenlijk ook wel iets leuks/orgineels willen doen. Het liefst iets van een soort aparte kaart.
die leuk maar eigenlijk ook wel erg grappig is. heeft er iemand misschien een tip waar ik zoiets zou kunnen vinden?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:16:39 #159
205920 jeroen_85
pi_56680760
Dit jaar ben ik aangenaam verrast.
leuke meid ontmoet een tijd terug en heeft me meevraagd naar thermea dit weekend, niet zozeer omwille van valentijn maarja..kwam zo uit dus zien het wel als een heerlijk romantisch verwen weekendje
moet donderdagavond helaas naar school dus ben pas laat bij dr thuis, maar geregeld dat er een fles wijn met eigen etiket met persoonlijke boodschap bezorgd word
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:38:09 #160
184622 vanessa_d
bag addicted
pi_56681135
ik heb wel een site gevonden waar ze grappige kaarten hadden... ( http://www.hangin-out.eu/(...)405/412/default.aspx ) alleen ik weet niet zeker of het wel gepast is...
ik vind die kaarten van hallmark eigenlijk zo standaard. Wat zouden jullie me aanraden?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:31:21 #161
180754 Landgeld
pi_56683032
Ik heb mijn vriendin al verteld dat ze niet moet verwachten dat ik haar uit eten/naar de film oid mee neem.... vond ze wel OK...

ik stuur wel iets leuks kleins, maar ga geen cadeau's oid kopen. Hebben pas 1.5 maand en ik vind dat ook niet zo nodig. Iets kleins/subtiels is al leuk vind ik Ben wél benieuwd of zij ook wat doet..
Love is in the air!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:45:20 #162
182437 Myrddraal_
Black metal chick
pi_56686142
Ik ga naar Megadeth in Paradiso, mét vriendlief. Dat is nog eens romantisch.
En vanavond ga ik samen met 'n vriendin hartjeskoekjes bakken voor onze vriendjes, maar eigenlijk is dat gewoon leuk.
Existence begins with its own realisation.
Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid. ~ Plato
  dinsdag 12 februari 2008 @ 21:36:47 #163
193335 DjinN
Nakal
pi_56691561
ik heb er nog helemaal geen zak aan gedaan...en kzal er ook geen zak aan doen ook ni..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:53:18 #164
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_56693428
mijn vriendin komt naar Engeland overgevlogen, en morgen gaan we in beroemd theehuis van Engeland hier in Cambridge (The Orchard) high-tea'en in de zon op terras En dan lekker weer even samen in gras liggen
Allemaal net eventjes geregeld via msn, oftewel leuke verrassing dus ineens

Oh, en we doen dit echt niet voor valentijn alleen ofzo, ik ben ook jarig binnenkort en zij heeft net diploma, vandaar

[ Bericht 7% gewijzigd door Grumpey op 12-02-2008 23:08:11 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2008 @ 23:36:22 #165
163650 Greys
pi_56694519
We gaan lekker uit eten (tapas, daar houden we van) en ik heb geregeld dat ie een dagje gaat klooien met van die grote vogels ("valkenieren") want we hebben in Schotland van die shows bekeken en nu gaat ie het zelf doen, maar dat weet ie nog niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:03:08 #166
183297 tsijben
pi_56695870
Tot 3 uur stage, hierna de hypotheek gaan regelen en daarna mijn ex helpen met wiskunde.
Tjonge jonge, ik kijk er nu al naar uit.

Als ik 's avonds thuis kom eet ik mijn slechte zin wel weg met chocolade onder het genot van "vrolijke" muziek

Nou ja, gewoon muziek dan.
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:16:27 #167
48213 Miss_S
pi_56697276
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
We gaan lekker uit eten (tapas, daar houden we van) en ik heb geregeld dat ie een dagje gaat klooien met van die grote vogels ("valkenieren") want we hebben in Schotland van die shows bekeken en nu gaat ie het zelf doen, maar dat weet ie nog niet
Dat is een leuke verrassing
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:41:30 #168
139816 Tommeke
Hoi.
pi_56697521
M'n vriendin heeft er gelukiig ook n hekel aan..
We gaan alleen lekker eten, wijntje erbij... je weet hoe dat gaat
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:33:41 #169
172329 Tangarine
Vermetel
pi_56698094
waarschijnlijk (als mn rooster het toelaat) knuffels uitdelen in de Herestraat
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:39:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56698187
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
Dan zou ik normaal gesproken ook een knuffel komen halen . Helaas ben ik dan de stad uit.
Wel leuk initiatief trouwens .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:52:46 #171
139816 Tommeke
Hoi.
pi_56698360
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
Misschien ben ik daar wel, zo ja: dan krijg je een knuffel
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:40:57 #172
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56700383
Als het een beetje mooi weer is gaan we picknicken op de maasvlakte gezellig tussen de petrochemische bedrijven en meeuwen en als het geen mooi weer is weet ik het niet, biosje ofzow.
Because they will last that long.
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:42:34 #173
-1 #ANONIEM
pi_56700412
Ik heb nog helemaal geen plannen om wat met Valentijn te geven aan vriendinlief.
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:06:13 #174
180754 Landgeld
pi_56703376
Ik geef niets, ga er alleen ff langs En stuur een hele leuke, lieve, subtiele kaart
Love is in the air!
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:17:58 #175
93489 Mr_Belvedere
pi_56703614
Er is vast wel één of andere kut rom-kom die er draait in de bioscopen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:23:03 #176
200695 kaatjejannie
.
pi_56704911
Mijn vriend en ik gaan heel fout naar de huishoudbeurs..

Heel gezellig mensen kijken.
Vanavond gaan we uit eten en naar een voorstelling van acda en de munnik
*poef* nu is het weg
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:10:56 #177
34001 Roellio
pi_56707158
Ik heb een Hoops en Jojo kaart gekocht en enkel-boeien!
  FOK!fotograaf donderdag 14 februari 2008 @ 08:41:17 #178
18921 freud
Who's John Galt?
pi_56720488
Thee op de bank.

Geen kaarten, geen bloemen, geen cake met koffie.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:48:12 #179
168399 Apotheose
Love etc
pi_56720560
mag misschien commercieel zijn... toch zou ik een kaartje (een echte ipv zo'n ecard die naar 5 dagen niet eens meer werkt) wel fijn vinden... Maar ja...
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:32:43 #180
205537 jeh1
gevaarlijk
pi_56721193
klein kaartje gestuurd, hele avond / nacht uitgebreid op bed met pizza, fles(sen) wijn, misschien nog wat wiet, paar van die romantische films, zweten van de sex en een paar halve films meepikken. En kleine kans dat ik nog snel wat kleins koop als tijd t toelaat.
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:32:04 #181
84330 Eveli
Zennnn
pi_56723431
Krijg vandaag een pakketje van mn vriend, benieuwd wat het is.... Ga vanavond naar hem toe en geef dan ook wat, niet echt iets groots of zo.
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:54:11 #182
pi_56723916
De post is al geweest
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:03:59 #183
154313 MinderMutsig
Theeleut
pi_56724100
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Sjimbo het volgende:
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van hoe haar vriend is.
Als mijn vriend met zoiets aan zou komen zou ik serieus aan mijn relatie gaan twijfelen, dan heeft hij namelijk helemaal niks van me begrepen.

Roze, nutteloze prullaria... wie zit daar nou op te wachten? Zelfgeschreven serenades zijn vaker pijnlijk dan prachtig en de hele overdaad aan pseudo-romantiek zou mij persoonlijk nogal misselijk maken.
Maar er zijn mensen die daarvan houden en die zijn ongetwijfeld dolgelukkig als hun partner zoiets doet.

Wij gaan zo boodschappen doen en dan samen uitgebreid koken en lekker eten.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:29:31 #184
204829 Spazzattack
pi_56724655
Ik blijf heel de dag lekker in mijn bed liggen met koppijn. Vanavond vergaderen, en daarna mogelijk nog op stap, kijken of ik nog iemand kan troosten omdat ze geen kaartjes heeft gehad voor vandaag.
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:17:49 #185
84330 Eveli
Zennnn
pi_56727089
Pakket van vriend is gekomen, jezus man, echt de grootste valentijnskaart die er bestaat.... met winnie de poeh en automatisch uitvouwende dingen binnenin.

Krijg net sms van hem 'dacht ach ik stuur een kaartje, een die past bij hoeveel ik van je hou, hadden niet groter, hou zo ontzettend veel van je, dikke kus!'

*blijft gesmolten*
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:32:27 #186
48136 Naj_Geetsrev
pi_56727412
Ach, we hebben nog maar een paar weken iets. Dus ik hou het bescheiden, maar ben wel ontzettend gek op haar. . Lekker fonduen, filmpje er bij en alle kaarsen die ik kan vinden in de fik steken.
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:38:52 #187
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56727550
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De post is al geweest
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:42:38 #188
168399 Apotheose
Love etc
pi_56727629
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:17 schreef Eveli het volgende:
Pakket van vriend is gekomen, jezus man, echt de grootste valentijnskaart die er bestaat.... met winnie de poeh en automatisch uitvouwende dingen binnenin.

Krijg net sms van hem 'dacht ach ik stuur een kaartje, een die past bij hoeveel ik van je hou, hadden niet groter, hou zo ontzettend veel van je, dikke kus!'

*blijft gesmolten*
ja zo'n idee had ik ook ... alleen ... ja... na ja.. never mind
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:44:26 #189
pi_56727676
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:38 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Er kwam wel een jongen langs maar dat was niet mn valentijntje iig hij vind valentijn stom
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:46:55 #190
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56727746
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Er kwam wel een jongen langs maar dat was niet mn valentijntje iig hij vind valentijn stom
Je vriendje houdt niet van v-day?
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:51:48 #191
pi_56727845
Heb geen vriendje..... Nee gewoon wel leuke jongen die opeens bedacht dat ie even wat moest ophalen
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:52:58 #192
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56727861
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb geen vriendje..... Nee gewoon wel leuke jongen die opeens bedacht dat ie even wat moest ophalen
Wat een aap ik zou er echt wel zwaar misbruik van maken dat het vandaag de 14de feb is
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:12:55 #193
62419 CherryLips
chocoholic
pi_56728281
Ik zou veel chocola eten vandaag maar ik heb me nog in weten te houden.
Tap tap tap
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:18:06 #194
-1 #ANONIEM
pi_56728431
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:52 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Wat een aap ik zou er echt wel zwaar misbruik van maken dat het vandaag de 14de feb is
Ik wou net zeggen. Die Princess Farfella had al voorover gebukt op het aanrecht gelegen voordat de deurbel uitgeloeid was !
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:35:25 #195
pi_56728760
nee joh. dat doe ik alleen als er alcohol in 't spel is
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:39:51 #196
-1 #ANONIEM
pi_56728844
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee joh. dat doe ik alleen als er alcohol in 't spel is
Rose-tje?
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:55:18 #197
180754 Landgeld
pi_56729164
Ik heb geeneens een kaartje van mijn vriendin gekregen (hebben nu precies 2 maanden).... ga er vanavond wél heen, misschien dat dat nog wat oplevert Heb haar wél een hele leuke lieve kaart gestuurd namelijk
Love is in the air!
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:17:33 #198
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56729588
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rose-tje?
We zijn hier niet op de camping , bubbels!
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:40:37 #199
204829 Spazzattack
pi_56729971
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef Bob-B het volgende:

[..]

We zijn hier niet op de camping , bubbels!
Die kan ook rose zijn. Die heb ik al vaak zat gedronken, vorig jaar nog met valentijnsdag. Een klant van mijn vader heeft vorig jaar genoeg besteld om zijn bad te vullen, ook leuk om zo je vrouw te verrasen met valentijnsdag.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:44:11 #200
201436 rhubarbje
pi_56730030
Ik ben ziek
En mn valentijn nog erger
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:08:05 #201
154313 MinderMutsig
Theeleut
pi_56730496
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef Spazzattack het volgende:

[..]

Die kan ook rose zijn. Die heb ik al vaak zat gedronken, vorig jaar nog met valentijnsdag. Een klant van mijn vader heeft vorig jaar genoeg besteld om zijn bad te vullen, ook leuk om zo je vrouw te verrasen met valentijnsdag.
Damn, koud
En ik denk dat je ook flink stinkt na zo'n bad
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:54:18 #202
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_56731407
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:48 schreef Apotheose het volgende:
mag misschien commercieel zijn... toch zou ik een kaartje (een echte ipv zo'n ecard die naar 5 dagen niet eens meer werkt) wel fijn vinden... Maar ja...
Maar ik heb je adres niet!

donderdag 14 februari 2008 @ 18:17:12 #203
34001 Roellio
pi_56731862
Ik heb mijn vriendin d'r sleutels gehad!
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:00:46 #204
70541 HostiMeister
Space Lord
pi_56734127
Ga dadelijk ff met d'r een film kijken, bij haar thuis. leuk leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:05:00 #205
183766 skadhd
<3
pi_56758700
Ik zou graag willen weten hoe de avond van Burdie is verlopen. Of alle dingen goed zijn gegaan en het de mooie avond werd die ze voor ogen had.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:16:27 #206
168399 Apotheose
Love etc
pi_56759035
in ieder geval me niet meer zo uitsloven voor amper wat terug
  dinsdag 26 februari 2008 @ 11:06:43 #207
201672 fruityloop
pi_56982166
Ok, vriendin had halve expo leeg gekocht met allerlei leuk spul zoals zoet roze badschuim, wat ik weer (al zeg ik het zelf) vakkundig heb gebruikt om een goede 20cm schuim in het bubbelbad te krijgen, en ondertussen trok zij de lingerie aan die ik voor haar gekocht had. Daarna samen roze champagne gedronken, en haar even uit het setje geholpen. En vervolgens samen lekker genoten van het bubbelbad en elkaar. Me like valentijn!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:30:47 #208
139816 Tommeke
Hoi.
pi_56991193
M'n vriendin en ik hadden elkaar juist verboden iets van de Expo te halen
Taart gemaakt voor elkaar, lekker eten met een wijntje en alles is liefde kijken en andere leuke dingen doen volstond
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:45:04 #209
201672 fruityloop
pi_57012509
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef Tommeke het volgende:
M'n vriendin en ik hadden elkaar juist verboden iets van de Expo te halen
Taart gemaakt voor elkaar, lekker eten met een wijntje en alles is liefde kijken en andere leuke dingen doen volstond
Expo was eenmalig denk ik, maar wel leuk.. Die film is ook wel grappig trouwens, "sinterklaas me hol!!"
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:53:49 #210
139816 Tommeke
Hoi.
pi_57012690
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Expo was eenmalig denk ik, maar wel leuk.. Die film is ook wel grappig trouwens, "sinterklaas me hol!!"
Uhu, ze hebben opzich wel leuk spul Maar een beetje chliché zeg maar, toch is die badschuim wel tof
Erg romantisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')