Ja, want veel geld ervoor over hebben is echte liefdequote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Sjimbo het volgende:
Nu doet iedereen iewl bah jekkie over burdie, maar als je zoveel geld over de balk smijt, dat móét wel real love zijn.
En oja, ze zit wel in de pwn als hij ook iets voor haar heeft georganiseerd.
Echte liefde is opoffering. Voor sommige mensen is dat uit te drukken in geldquote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, want veel geld ervoor over hebben is echte liefde.
Dit lijkt heel erg op mijn valentijnsdag. Alleen zou ik dan diegene zijn die de kaartjes, knuffels en dergelijke zou sturen. Maar geen chocolade, dat is niet iets voor de post, maar meer voor dessert en/of in bed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoop natuurlijk dat er die dag een kaartje in de bus valt dat ik bij het postkantoor mijn postzak met kaartjes, knuffels en chocola kan ophalen... om die avond meegenomen te worden door een geweldig lekkere vent die mij heel romantisch uit eten neemt naar een goed restaurant.![]()
![]()
![]()
...
Hoogstwaarschijnlijk wordt het die avond gewoon pizza, een portie Ben&Jerry's en een lekker flesje wijn terwijl ik een filmpje lig te kijken op de bank.
Alleen.
Ik heb niet zoveel over voor iemand waar ik niet van hou hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, want veel geld ervoor over hebben is echte liefde.
heb jij ff geluk... kom je er goed af met een smsjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Mijn vriendinnetje is dan op vakantie.
Ik heb nu 2 weken wat met haar. whehe. Ze mag best komen, maar om gelijk al iedereen van mijn moeders EN stiefvaders familie te leren kennen vind ik zelf wat vroegquote:Op zondag 3 februari 2008 10:51 schreef Lovefool. het volgende:
[..]
euh.. als in je vriendin mag niet bij je moeders bruiloft zijn?? apart.. lekkere relatie dan..
of begrijp ik dit verkeerd?
Succesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:
ik moet mijn vriendin nog ff duidelijk maken dat ze geen grote cadeau's moet verwachtenen dat ik dat ook niet van haar verwacht!
hier is dat gode zij dank vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:
ik moet mijn vriendin nog ff duidelijk maken dat ze geen grote cadeau's moet verwachtenen dat ik dat ook niet van haar verwacht!
same herequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier is dat gode zij dank vanzelfsprekend
quatsch, dat valentijnmaar dat stond ook al in het andere topic
Dus ga ik met iemand uit eten in een duur restaurant, blijkbaarquote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echte liefde is opoffering. Voor sommige mensen is dat uit te drukken in geld.
Jij rokkenjager jij!quote:Op zondag 10 februari 2008 14:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus ga ik met iemand uit eten in een duur restaurant, blijkbaar.
Goed punt. Ik zal haar de dresscode even doorsturenquote:
Dat is een leuke verrassingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
We gaan lekker uit eten (tapas, daar houden we van) en ik heb geregeld dat ie een dagje gaat klooien met van die grote vogels ("valkenieren") want we hebben in Schotland van die shows bekeken en nu gaat ie het zelf doen, maar dat weet ie nog niet
Dan zou ik normaal gesproken ook een knuffel komen halenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
waarschijnlijk (als mn rooster het toelaat) knuffels uitdelen in de Herestraat
Misschien ben ik daar wel, zo ja: dan krijg je een knuffelquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
waarschijnlijk (als mn rooster het toelaat) knuffels uitdelen in de Herestraat
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van hoe haar vriend is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Sjimbo het volgende:
Nu doet iedereen iewl bah jekkie over burdie, maar als je zoveel geld over de balk smijt, dat móét wel real love zijn.
ja zo'n idee had ik ook ... alleen ... ja... na ja.. never mindquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:17 schreef Eveli het volgende:
Pakket van vriend is gekomen, jezus man, echt de grootste valentijnskaart die er bestaat.... met winnie de poeh en automatisch uitvouwende dingen binnenin.
Krijg net sms van hem 'dacht ach ik stuur een kaartje, een die past bij hoeveel ik van je hou, hadden niet groter, hou zo ontzettend veel van je, dikke kus!'
*blijft gesmolten*
Je vriendje houdt niet van v-day?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]Er kwam wel een jongen langs maar dat was niet mn valentijntje
iig hij vind valentijn stom
Wat een aapquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heb geen vriendje..... Nee gewoon wel leuke jongen die opeens bedacht dat ie even wat moest ophalen
Ik wou net zeggen. Die Princess Farfella had al voorover gebukt op het aanrecht gelegen voordat de deurbel uitgeloeid was !quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat een aapik zou er echt wel zwaar misbruik van maken dat het vandaag de 14de feb is
Rose-tje?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:nee joh. dat doe ik alleen als er alcohol in 't spel is
Die kan ook rose zijn. Die heb ik al vaak zat gedronken, vorig jaar nog met valentijnsdag. Een klant van mijn vader heeft vorig jaar genoeg besteld om zijn bad te vullen, ook leuk om zo je vrouw te verrasen met valentijnsdag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
We zijn hier niet op de camping, bubbels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |