ik heb het toch over het neuken met betreffende speciaal gekochte lingerie?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.
jij krijgt dus liever geen lekkere rode string VAN je vriendin VOOR jou?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
ELKE man houdt van nieuwe lingerie.
Voor de vrouw dan hé
truequote:Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
ELKE man houdt van nieuwe lingerie.
Voor de vrouw dan hé
ja maar de seks is wel goed. En dat vind ik belangrijker.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je niet de juiste vrouw(en) aan de haak geslagen
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus bereid veel te betalen voor goede seks![]()
Nee, zij is bereid om betaalt te krijgen voor seksquote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus bereid veel te betalen voor goede seks![]()
Goed plan!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
zullen we trouwens maar weer ontopic gaan, beetje zinloos anders..
En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Negeren dat het valentijn is. Net als bij kerst. En sinterklaas.
Die dagen zijn immers alleen leuk als ik wat krijg. En dat krijg ik niet. Dus dat sucks.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |