ja maar jij hebt al een relatiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:05 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik ben leuk! Ik ben een meisje! Ik wil ook een orginele roze-meisje kaart!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:08 schreef tequi3 het volgende:
Iedereen gaat de liefde bedrijven cq nuecken. Opgelost.
so truequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:08 schreef tequi3 het volgende:
Iedereen gaat de liefde bedrijven cq nuecken. Opgelost.
Aaaahhh!! PeëeMerdeSpam!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja maar jij hebt al een relatie
anders had ik je allang de liefde verklaard![]()
maar ik kan je er wel een sturen, wat is je adres?
euh.. als in je vriendin mag niet bij je moeders bruiloft zijn?? apart.. lekkere relatie dan..quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef erikkll het volgende:
Aangezien mijn moeder gaat trouwen kan ik niet bij mijn vriendin zijn, dus stuur ik wel een kaartje met daarop een verhaaltje en een belofte dat we het nog gaan vieren, ofzo!
Die lingerie had niks met valentijn te maken. Ja het kostte wat geld en we hebben goede seks gehadquote:Op zondag 3 februari 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap al die mensen niet die 'er niets aan doen omdat het commerciele onzin vinden', MAAR WEL.. dit en dit en dit of dit of dat gedaan hebben.. maar dat heeft niets met valentijn te maken..
je doet het dan wel precies op valentijn, en je koopt TOCH wat lingerie.. en blabla..
dan DOE JE TOCH AAN VALENTIJN en vind je het GEEN commerciële onzin? Want anders zou je er NIETS aan doen![]()
toch?
Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
als je het commerciële onzin vindt, dan neuk je principieel een dag later met betreffende lingerie
Het is een idee..quote:Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.
ik heb het toch over het neuken met betreffende speciaal gekochte lingerie?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:55 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Aangezien wij elke dag neuken (samenwonend), zou het een uitzondering zijn als we op valentijnsdag niet neuken - vanwege valentijn.
jij krijgt dus liever geen lekkere rode string VAN je vriendin VOOR jou?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
ELKE man houdt van nieuwe lingerie.
Voor de vrouw dan hé
truequote:Op zondag 3 februari 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
ELKE man houdt van nieuwe lingerie.
Voor de vrouw dan hé
ja maar de seks is wel goed. En dat vind ik belangrijker.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je niet de juiste vrouw(en) aan de haak geslagen
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus bereid veel te betalen voor goede seks![]()
Nee, zij is bereid om betaalt te krijgen voor seksquote:Op zondag 3 februari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
je bent dus bereid veel te betalen voor goede seks![]()
Goed plan!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
zullen we trouwens maar weer ontopic gaan, beetje zinloos anders..
En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Negeren dat het valentijn is. Net als bij kerst. En sinterklaas.
Die dagen zijn immers alleen leuk als ik wat krijg. En dat krijg ik niet. Dus dat sucks.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En carnaval, en school, en aids, en dikke mensen, en naakte mannetjes die op mars rond rennen, en de dikke buschauffeur doordeweeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |