abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56730496
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:40 schreef Spazzattack het volgende:

[..]

Die kan ook rose zijn. Die heb ik al vaak zat gedronken, vorig jaar nog met valentijnsdag. Een klant van mijn vader heeft vorig jaar genoeg besteld om zijn bad te vullen, ook leuk om zo je vrouw te verrasen met valentijnsdag.
Damn, koud
En ik denk dat je ook flink stinkt na zo'n bad
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56731407
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:48 schreef Apotheose het volgende:
mag misschien commercieel zijn... toch zou ik een kaartje (een echte ipv zo'n ecard die naar 5 dagen niet eens meer werkt) wel fijn vinden... Maar ja...
Maar ik heb je adres niet!

pi_56731862
Ik heb mijn vriendin d'r sleutels gehad!
pi_56734127
Ga dadelijk ff met d'r een film kijken, bij haar thuis. leuk leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_56758700
Ik zou graag willen weten hoe de avond van Burdie is verlopen. Of alle dingen goed zijn gegaan en het de mooie avond werd die ze voor ogen had.
pi_56759035
in ieder geval me niet meer zo uitsloven voor amper wat terug
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_56982166
Ok, vriendin had halve expo leeg gekocht met allerlei leuk spul zoals zoet roze badschuim, wat ik weer (al zeg ik het zelf) vakkundig heb gebruikt om een goede 20cm schuim in het bubbelbad te krijgen, en ondertussen trok zij de lingerie aan die ik voor haar gekocht had. Daarna samen roze champagne gedronken, en haar even uit het setje geholpen. En vervolgens samen lekker genoten van het bubbelbad en elkaar. Me like valentijn!!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_56991193
M'n vriendin en ik hadden elkaar juist verboden iets van de Expo te halen
Taart gemaakt voor elkaar, lekker eten met een wijntje en alles is liefde kijken en andere leuke dingen doen volstond
pi_57012509
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:30 schreef Tommeke het volgende:
M'n vriendin en ik hadden elkaar juist verboden iets van de Expo te halen
Taart gemaakt voor elkaar, lekker eten met een wijntje en alles is liefde kijken en andere leuke dingen doen volstond
Expo was eenmalig denk ik, maar wel leuk.. Die film is ook wel grappig trouwens, "sinterklaas me hol!!"
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_57012690
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:45 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Expo was eenmalig denk ik, maar wel leuk.. Die film is ook wel grappig trouwens, "sinterklaas me hol!!"
Uhu, ze hebben opzich wel leuk spul Maar een beetje chliché zeg maar, toch is die badschuim wel tof
Erg romantisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')