quote:
he, wat flauw... Was juist zo leuk voor een keertjequote:
Wat was de titel??quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
he, wat flauw... Was juist zo leuk voor een keertje
Met je eigen afbeelding, weet ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, op tnt post kan je geboortezegels bestellen; 22 euro.
4quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef Webkim het volgende:
[..]
Met je eigen afbeelding, weet ik.
Daarom is de vraag nu, met welke foto?
quote:
adres nodig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die babyzegels gaan per 50..jammer als je er net 60 nodig hebtWaar haal ik zosnel zoveel nieuwe vrienden vandaan?
Ik heb zowel Mirage als Oversight al een tijd niet meer gezien op fok!, heb geen idee dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef donnahvh het volgende:
is er trouwens al iets bekend van mirage ?
ik heb niet alles na zitten lezen maar zag dr nog in de OP staan
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:22 schreef hestria het volgende:
pfff, het feest is hier weer lekker aan de gang. Heb echt hele erge voorweeën op het moment, zelfs douchen werkt niet meer, tijdens het douchen worden ze minder pijnlijk maar daarna komt het weer lekker vol terug. Maar goed nog steeds geen regelmaat of wat dan ook soms om de 5 min maar ook om de 15 min, dus zal wel weer lekker vasle start zijn.
Moi?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:59 schreef snoopy het volgende:
[..]ik was al bang dat BE niet goed zou worden
Ik heb er misschien nog wel 10 over...? Zegels dan, geen vriendenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die babyzegels gaan per 50..jammer als je er net 60 nodig hebtWaar haal ik zosnel zoveel nieuwe vrienden vandaan?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat ik me opgaf stond er dat 44 uur standaard was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:46 schreef Troel het volgende:
Standaard is 49 uur nu toch?
Ik kreeg 64 uur en daarna nog 2 keer 8 uur omdat Ruben de borst niet pakte. Heerlijk was het met de hulp.
Ik heb dat ook al meerdere malen gehoordquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:19 schreef Silmarwen het volgende:
Trouwens, beeje gek vraagje misschien. Hoe oud zijn jullie allemaal zo ongeveer. Ik heb namelijke meerdere malen gehoord dat men mij jong vindt voor mijn eerste kind. Ik ben 25 als Leeloo geboren wordt, maar bijna 26 en Knut is 29 als Leeloo geboren wordt. Dat is toch niet jong?
Wat lief hequote:Op donderdag 31 januari 2008 08:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En ik heb vanacht de eerste echte flinke schop gevoeld![]()
Ik was opgestaan om naar de wc te gaan ineens krijg ik toch een tik hahaha, ik schrok er echt van...denk dat je het zelfs wel aan de buitenkant had gevoeld![]()
Daarna heeft was ze wel nog aan t bewegen maar helaas niet meer zo hard.
Zou mooi worden, vriendenhandelquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Ik heb er misschien nog wel 10 over...? Zegels dan, geen vrienden
ja was ik ook bij de 1e , het is heeeel raar als je dan kindertjes krijgtquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef Wurpje het volgende:
Vervelend Hestria....Hopen dat het binnen heel weinig tijd wel doorzet!
Ik heb nog niemand gehoord over mijn leeftijd en ik ben 23(als de baby er is 24 en mijn man is nu 26, dan 27)
Blijkbaar ook per omgeving verschillend hoe ze er tegenaan kijken?
Ik mag trouwens wel in de OPop 7 September.
Tijd om je vriendenkring en familie nog eens serieus onder de loep te nemen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet het ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef E.T. het volgende:
*lange neus trekt*
nananananaaaaaa....
Geheimpje tussen Yppy, snoopy, remlof en mij geloof ik
Ik geloof dat de meeste mensen die het nu weten het heel normaal vonden hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Popples het volgende:
wurpje schrokken ze zo erg bij jullie?
Jij weet mensen wel blij te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vast niet
Je hebt wel gelijk... Maar het is ook zo spannend. Als een kadootje onder de kerstboom wat je nog niet mag uitpakken...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je moet je er niet zo op vast pinnen joh, ik weet wel dat je ongeduldige bent..maar als je zo naar de klok gaat kijken duurt het alleen maar langer!
Wow, wat een verassingquote:
Over carnaval gesproken; het zal ongetwijfeld niemand verbazen, maar ik héb toch een hilarische site gevonden met kinderkostuumsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Webkim het volgende:
* Webkim gooit ff de rode loper uit voor Marit![]()
[ afbeelding ]
Welkom terug en gefeliciteerd enzo!
En Ticootje: ik herken ZO je ongeduld. Ik probeer ook elke dag nog net niet om de baby eruit te springen. Gelukkig heb ik nog genoeg dagjes weg in mijn agenda staan waardoor bevallen even niet handig uitkomt. Om nog maar te zwijgen over carnaval. De eerstgeboren carnavalsbaby krijgt hier de prins en zijn gevolg over de vloer en staat dan met versbevallen kop in de krant. Nee dank je, zeg ik je.Dus in vredesnaam: ik niet voor volgende week donderdag!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Over carnaval gesproken; het zal ongetwijfeld niemand verbazen, maar ik héb toch een hilarische site gevonden met kinderkostuums.
[ afbeelding ]
linkje
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Over carnaval gesproken; het zal ongetwijfeld niemand verbazen, maar ik héb toch een hilarische site gevonden met kinderkostuums.
[ afbeelding ]
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |