Ah, gelukkig, ben dus niet de enige met dat 'vreemde' baby verhaal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voel me ook ongemakkelijk als ik een huilende baby van een ander vastheb hoor, is niks vreemds aan. Je eigen kind ken je en je weet wat hem/haar troost. Bij een 'vreemde' baby voel je dat niet zomaar aan
het rommelt hier al de hele avond..is vervelend want het doet pijn
Nog even wachten tot na het weekend, ik moet de wieg nog afmakenquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:42 schreef LadyS het volgende:
Stilte voor de storm maneki?
Hier ben ik ook niet goed met andersmans kinderen hoorEigen kinderen gaat prima, gelukkig
Aan mij werd gevraagd of ik het weg ging laten halenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, bij ons was het toevallig raak en dus niet geplend. Er waren zowel positieve als negatieve reacties. Die negatieve begreep ik echt niet, alsof je er niet blij mee mag zijn als er eens een keer niet 3 jaar plenning en sparen aan vooraf is gegaan ofzo... Er waren zelfs mensen die met een grafgezicht zeiden: ' Wat erg voor jullie!'
Ja joh! Dat is echt veel te jong! Echt waar, dat kan toch niet! Wat denk je wel niet! Je moet minstens 35 zijn als je je eerste kind baart!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb zo vast geslapen dat ik er maar een keer uitmoest om naar de wc te gaan.
Ticootje, die zenuwen heb ik nu al.Alhoewel ik er steeds meer naar uit kijk heb soms wel iets van "Help! Wat een verantwoordelijkheid en kan ik dat allemaal wel?" Ik denk dat dat wel normaal is.
Trouwens, beeje gek vraagje misschien. Hoe oud zijn jullie allemaal zo ongeveer. Ik heb namelijke meerdere malen gehoord dat men mij jong vindt voor mijn eerste kind. Ik ben 25 als Leeloo geboren wordt, maar bijna 26 en Knut is 29 als Leeloo geboren wordt. Dat is toch niet jong?
Lekker he, een nachtje doorslapen. Ik had er van de week gelukkig ook weer een paar van zulke.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb zo vast geslapen dat ik er maar een keer uitmoest om naar de wc te gaan.
Trouwens, beeje gek vraagje misschien. Hoe oud zijn jullie allemaal zo ongeveer. Ik heb namelijke meerdere malen gehoord dat men mij jong vindt voor mijn eerste kind. Ik ben 25 als Leeloo geboren wordt, maar bijna 26 en Knut is 29 als Leeloo geboren wordt. Dat is toch niet jong?
Wat een groot leeftijdsverschil zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben 23 en mijn man is 41. (en dan nog te bedenken dat we 2 jaar bezig zijn geweest om zwanger te worden)
Ik zie mensen ook wel kijken. Ik zie er ook nog eens jong uit. Je ziet mensen denken "ach wat zielig". Maar ik ben gewoon getrouwd, afgestudeerd, ik heb een goede baan en een dak boven mn hoofd. Er zijn ook oudere vrouwen die plotseling zwanger worden en dat allemaal niet hebben. Dan moet ik zeggen dat ik mn zaakjes op mijn 23e toch lekker voor elkaar heb.
Maneki ik gun het jouw gewoon om maandag te bevallen.
Nee dat ben ik wel met je eens hoor. Alleen heb ik hetzelf meerdere keren gezien bij vriendinnen die echt wel voelde dat er een grote generatiekloof was. Een vriendin van mij heeft ouders die net zo oud zijn als mijn opa en oma. Haar vader en mij opa waren zelfs jeugdvrienden geweest. Zij had veel moeite met het feit dat haar ouders het een en ander echt niet meer meekregen. Waren onwijs lieve mensen en de opvoeding was zeker niet slecht. Dit is wel een extreem voorbeeld, maar zo ken ik nog wel wat meer, minder extreme. En vaak hebben zij er toch wat moeite mee. Niet dat als je op je 20ste al zwanger wordt, je meteen al een geweldige ban hebt met je kinderen de rest van je leven, want dat is natuurlijk ook klinkklare onzin.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Silmarwen, flexibiliteit heeft qua ouderschap echt geen ruk met leeftijd te maken. Dat soort dingen hoor je echt alleen van jonge (a.s.) ouders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |