Ben jíj de nieuwe Uri Geller?!quote:
Ik zal zo eens proberen mijn stapel BiFi worstjes te buigen zonder handen. Als het lukt laat ik het wetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben jíj de nieuwe Uri Geller?!![]()
*vol spanning afwachtquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zal zo eens proberen mijn stapel BiFi worstjes te buigen zonder handen. Als het lukt laat ik het weten.
We weten het wel, maar houden het voor ons zelf!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Webkim het volgende:
[..]
Fijn mrien!![]()
Weet je al of jullie een jongetje of een meisje krijgen?
Oei, dat zou ik denk ik wel lastig vinden hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:17 schreef mrien het volgende:
[..]
We weten het wel, maar houden het voor ons zelf!
Kijken of we het kunnen volhouden
quote:
OMG! Ik lig slap van het lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Renda het volgende:
Mibos, wat goed!
Maneki, minder!
k_i_m, lekker verloffen!
Kaar, fijn dat er zo leuk op gereageerd wordt!
Goed, 8 dagen overtijd:
Scherp chinees eten: check
Ananashart eten: check
Accupuntuur: check
Zelfhypnose: check
Scheuren over plattelandsweggetjes in de Jeep: check
Touwtje springen: check
Happy birthday zingen: check
Schelden dat hij nu eruit MOET komen: check
Omgekeerde psychologie "blijven ziten hoor": check
Tepel stimulatie: check
Pannenkoeken eten: check
Frambozenblad thee drinken: check
Sex: check
goed, heeft iemand een tip voor iets dat WEL werkt?
Nou de eerste van mijn familie begon vandaag ook al. "Je moet ananas eten, dat helpt echt.."quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
OMG! Ik lig slap van het lachen![]()
![]()
http://chiquekinderboutique.nl/index_2.htmlquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar wel hele mooie!!
Maar 1 gebruik ik wel als luiertas, voorlopig dan. Zodra de kleine naar de creche gaat heb ik nog een backup-luiertas van ollily.
Waar had jij nou die schoentjes van dior vandaan?? Ik had ze wel gezien, maar ik weet niet meer waar.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://chiquekinderboutique.nl/index_2.html
Helaas zit de winkel hier om de hoek. En hebben ze de meest schattige (EN DURE) spullen allertijden
.
Ik begin hem ook wel te knijpen moet ik zeggen. En toevallig had ik vanavond een oude vriend aan de telefoon die bij mijn ouders op de koffie was geweest. Hij feliciteerde me met het goede nieuws, maar moest er toch even bij vermelden "Tja, ik moest wel even wennen, ik vond het niks voor jou"quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hilversum...
Misschien maar goed dat zo'n winkel niet bij ons in de buurt zit![]()
Maar die schoentjes die ga ik zeker ergens vandaan halen, want ze zijn gewoon te leuk. (En ze passen mooi onder mn doopjurk)
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Niet zo zeer voor de bevalling, maar wat nou als ik het helemaal fout doe met de baby... Zo'n kleine hummel, helemaal afhankelijk. Ik vind het maar eng.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik begin hem ook wel te knijpen moet ik zeggen.
Ik had laatst nog een baby van een vriendin vast, en het kind begon te huilen en toen wilde ik haar hééééééél snel weer teruggevenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
Het heerst...
Wij hebben het er ook veel over de laatste tijd. Dan is de kraamhulp weg en dan zit je ineens alleen met een baby en dan..? "Ja eh, zullen we het maar eens in bed leggen ofzo..?"![]()
Dan moet ik zeker daar je kraamcadeautje halen?quote:
Haha, nog even en jij strekt als eerste je armen uit om je kind terug te nemen als het huilt (bij een ander). 't Is een reflex of instinct, kennelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een baby van een vriendin vast, en het kind begon te huilen en toen wilde ik haar hééééééél snel weer teruggeven. Maar ik moet zeggen dat opmerkingen als "Jij zwanger?" en "Dat vind ik nou niks voor jou" nou ook niet direct een enorme berg aan zelfvertrouwen oplevert
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |