abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56446335
Vervelend Hestria.... Hopen dat het binnen heel weinig tijd wel doorzet!

Ik heb nog niemand gehoord over mijn leeftijd en ik ben 23 (als de baby er is 24 en mijn man is nu 26, dan 27)
Blijkbaar ook per omgeving verschillend hoe ze er tegenaan kijken?

Ik mag trouwens wel in de OP op 7 September.
pi_56446992
wurpje schrokken ze zo erg bij jullie?
mama van 3 kids!
pi_56447261
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef Wurpje het volgende:
Vervelend Hestria.... Hopen dat het binnen heel weinig tijd wel doorzet!

Ik heb nog niemand gehoord over mijn leeftijd en ik ben 23 (als de baby er is 24 en mijn man is nu 26, dan 27)
Blijkbaar ook per omgeving verschillend hoe ze er tegenaan kijken?

Ik mag trouwens wel in de OP op 7 September.
ja was ik ook bij de 1e , het is heeeel raar als je dan kindertjes krijgt haha nee maar ik herken t echt dat mensen gaan vragen of t in de planning zat
daarna antwoorden zo van nou nee was al een jaar eerder de bedoeling mn man was toen trouwens 31
pi_56448347
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Die babyzegels gaan per 50..jammer als je er net 60 nodig hebt Waar haal ik zosnel zoveel nieuwe vrienden vandaan?
Tijd om je vriendenkring en familie nog eens serieus onder de loep te nemen!
pi_56448642
Hestria wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt vanacht of dat het eventueel toch nog gaat doorzetten. Succes ermee, zo is het ook geen pretje.
pi_56450834
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef E.T. het volgende:
*lange neus trekt*

nananananaaaaaa....

Geheimpje tussen Yppy, snoopy, remlof en mij geloof ik
Ik weet het ook (als FB-topic-lurker kan dat natuurlijk niet missen )

Is er nog geen nieuws over Renda? Ik wil nieuwe baby'tjes zien
pi_56450995
Jaaa mijn vriend heeft gister ook de baby kunnen voelen
ze was gisteravond toen we in bed lagen zowiezo behoorlijk actief terwijl ik dr normaal nooit voel op dat tijdstip

@Mrien had dr wel al eerder gevoeld, maar nog niet eerder zo hard

@Hestria, vervelend dat het niet door lijkt te zetten
pi_56451067
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:28 schreef Popples het volgende:
wurpje schrokken ze zo erg bij jullie?
Ik geloof dat de meeste mensen die het nu weten het heel normaal vonden hoor
Maar dat zijn alleen close vrienden en familie. Misschien ga "the load" anders reageren, dat zie ik over een maandje wel
Maar volgens mij vindt niemand ons echt te jong tot nu toe. De vader van mijn man moet wel flink aan het idee wennen dat hij opa wordt, maar dat heeft niets met onze leeftijd te maken geloof ik

Ik had de afgelopen dagen steeds een redelijk ruime spijkerbroek aan. Vanmorgen trok ik mijn gewone grijze broek aan, die normaal precies goed zit.... Hij zit nu echt niet comfortabel meer Laatste dag dat ik hem aan heb voorlopig!
pi_56451121
Hihi... Ik ben nu 33 en als ik met de monsters rond hobbel zien de meeste mensen toch als eerste "het kleintje"... Oooh wat een moppie enz enz... Leuk he zo'n kleintje.. Je eerste zeker??

Uhm... Neuj hoor... die andere 4 zijn ook van mij!!

Uhm... Oh... Ja... Stil.

Ik was 22 bij de eerste en dus 33 bij de vijfde.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56451128
En Renda.... Waar blijft je beebje???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56451975
Zou dit het laatste weekend zijn zonder baby??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56452047
Vast niet
Saartje
pi_56452096
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vast niet
Jij weet mensen wel blij te maken
pi_56452184
Je moet je er niet zo op vast pinnen joh, ik weet wel dat je ongeduldige bent..maar als je zo naar de klok gaat kijken duurt het alleen maar langer!
Saartje
pi_56452257
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je moet je er niet zo op vast pinnen joh, ik weet wel dat je ongeduldige bent..maar als je zo naar de klok gaat kijken duurt het alleen maar langer!
Je hebt wel gelijk... Maar het is ook zo spannend. Als een kadootje onder de kerstboom wat je nog niet mag uitpakken...

Ik ga nu lekker douchen en dan ga ik boodschapjes doen met mn moeder.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:02:48 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56452304
Maneki, ik wilde al iets gaan zeggen als 'of het een-na-laatste' maar vond het zo onaardig.

Ticootje, lastig he! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar idd is het toch 'beter' als je probeert een beetje je zinnen te verzetten, want het kan nog zo lang duren ook.
pi_56453315
ticootje je kunt ook 2 weken over de datum heen gaan hoor.

wurpje ik was net 23 toen de eerste geboren werd. ach wat is jong tegenwoordig?
mama van 3 kids!
pi_56453851
halló

I'm back
pi_56453935
Hahaha marit wat gaaf en dan gaan we deze keer gelijk op... Gefeliciteerd hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_56454125
* Webkim gooit ff de rode loper uit voor Marit

Welkom terug en gefeliciteerd enzo!

En Ticootje: ik herken ZO je ongeduld. Ik probeer ook elke dag nog net niet om de baby eruit te springen. Gelukkig heb ik nog genoeg dagjes weg in mijn agenda staan waardoor bevallen even niet handig uitkomt. Om nog maar te zwijgen over carnaval. De eerstgeboren carnavalsbaby krijgt hier de prins en zijn gevolg over de vloer en staat dan met versbevallen kop in de krant. Nee dank je, zeg ik je. Dus in vredesnaam: ik niet voor volgende week donderdag!
Hardloper.
IG @webkim
pi_56454217
Gefeliciteerd Marit
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 11:25:09 #72
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56454294
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef marit1978 het volgende:
halló

I'm back
Wow, wat een verassing
Gefeliciteerd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56454364
Proficiat Marit!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:28:06 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56454391
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Webkim het volgende:
* Webkim gooit ff de rode loper uit voor Marit
[ afbeelding ]

Welkom terug en gefeliciteerd enzo!

En Ticootje: ik herken ZO je ongeduld. Ik probeer ook elke dag nog net niet om de baby eruit te springen. Gelukkig heb ik nog genoeg dagjes weg in mijn agenda staan waardoor bevallen even niet handig uitkomt. Om nog maar te zwijgen over carnaval. De eerstgeboren carnavalsbaby krijgt hier de prins en zijn gevolg over de vloer en staat dan met versbevallen kop in de krant. Nee dank je, zeg ik je. Dus in vredesnaam: ik niet voor volgende week donderdag!
Over carnaval gesproken; het zal ongetwijfeld niemand verbazen, maar ik héb toch een hilarische site gevonden met kinderkostuums .

linkje
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:28:43 #75
14746 k_i_m
pi_56454413
Oh, en natuurlijk gefeliciteerd Marit! .
In my life
Why do I smile
pi_56454483
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Over carnaval gesproken; het zal ongetwijfeld niemand verbazen, maar ik héb toch een hilarische site gevonden met kinderkostuums .

[ afbeelding ]

linkje
Nu wil ik dus nog voor de carnaval bevallen. En dan hijs ik kindlief in een slakjepakje.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:32:35 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56454530
k_i_m!
Wat vreselijk!
[sub]Maar goed, ik kom dan ook niet uit carnavals-land. [/sub
]
Op die site staan wel hele leuke dingen!

Marit!
pi_56454630
Die kostuums

Marit, van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 1 februari 2008 @ 11:39:25 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56454723
_
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

linkje
moest meteen aan t kindje van KLeintje denken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56454730
ik houd normaal ook niet van die babykostuums, maar die website heeft echt leuke dingen!!
Die slak en rups
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:42:13 #81
14746 k_i_m
pi_56454787
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m!
Wat vreselijk!
[sub]Maar goed, ik kom dan ook niet uit carnavals-land. [/sub
]
Op die site staan wel hele leuke dingen!

Marit!
Vooral dat whoopee cushion kostuum, dat was echt bij-na een natte onderbroek . Wat de laatste tijd trouwens steeds dichterbij lijkt te komen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:58:13 #82
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56455260
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:37 schreef mrien het volgende:
FF spuitelf spelen
[..]

Ik heb dat ook al meerdere malen gehoord
Ik ben ook 25 als de baby geboren wordt, mijn vriend is dan 27
[..]

Wat lief he
Leuk voor je dat je de baby nu voelt, mijn vriend kon het ook vrijwel direct vanaf de buitenkant voelen, dus wie weet

Dan nog even een vraagje, kan het zijn dat het in de buurt van je blaas gevoeliger wordt ? Ik heb in de buurt daar nu toch steeds wat meer druk en voel dat ook gewoon als ik sta. Of is dat gewoon de baby?
Iemand die het herkend ondanks mijn vage beschrijving?
Bij Luna was ik juist 23 en ventje 26 en bij dit wondertje zal ik 28 zijn en ventje 31

Ik voel ons beebje het meeste stampen tegen mijn blaas en als ik rechtsta drukt het ook... ook heb ik nu een paar daagjes ook precies steken aan mijn maag... zou dit al van beebje zijn...

Marit welkom en proficiat meid

Renda???

Hestria wat rot meid.. hopelijk mag het nu eindelijk eens doorzetten

Geweldig blabla dat je ventje, beebje nu ook voelt... mijn ventje en meisje kijken uit naar de eerste voelbare stampjes... maar voorlopig kan ik nog alleen genieten...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:00:14 #83
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56455314
oh ja KD mooie echo en een meisje... leuk...

begin nu ook benieuwd te worden... maar ben er nog steeds niet uit of ik het ga vragen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:33:13 #84
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_56455985
Marit, gefeliciteerd!

Ik was net 26 bij Robin, mijn man 28 en bij deze 28 en mijn man 30. Mijn collega's vonden me wel jong, maar in mijn familie ben ik weer oud, mijn moeder was 21 en mijn zusje 20.

Luna, hier ook een blaasstampertje Even de plas ophouden is er niet meer bij
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:35:38 #85
14746 k_i_m
pi_56456028
Even een vraagje; Ik heb net het eerste plukje beddengoed/doekjes gewassen met Neutral wasmiddel. Alleen heb ik echt het idee dat ik het voor niks heb gewassen, want het ruikt nog steeds net zoals het uit de winkel kwam . Mag je echt geen ander wasmiddel gebruiken? Ik word hier namelijk een beetje verdrietig van .
In my life
Why do I smile
pi_56456208
Ik heb al het babyspul (kleding,beddegoed enz) gewassen met het wasmiddel wat ik altijd al gebruik.
Ik heb geen neutral gebruikt en ook nu nog steeds was ik het met onze standaard wasmiddel (kruidvatspul)
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:57:44 #87
14746 k_i_m
pi_56456473
Ik lees ook steeds meer dingen op internet over mensen die gewoon hun eigen wasmiddel gebruiken. Mocht het nou niet goed vallen kan ik altijd nog weer met Neutral gaan wassen toch? Of is het dan al te laat en heb ik dan mijn kind al stuk gemaakt? .
In my life
Why do I smile
pi_56456644
kim als jij of je partner of iemand anders in de directe familie niet allergisch is voor wasmiddel etc, zal het waarschijnlijk geen kwaad kunnen. Zou alleen wel zo min mogelijk wasmiddel gebruiken.

Alleen als je kind er wel op reageert dan heb je het er niet na 1x wassen uit. Duurt minstens een keer of 3 wassen merkte ik toen ik tijdens mijn zwangerschap wat kleding van mijn schoonzus leende (wij wassen wel met neutral, omdat ik er zelf last van heb).

Er bestaan trouwens ook geurbuiltjes van robijn en zwitsal en nog wat merken, die kun je in de kast leggen, dan heb je alsnog een lekker geurtje aan je kleding. (en je kind alsnog uitslag als het last van parfummetjes en wasmiddel heeft, maar dan hoef je iig niet nu de al gewassen kleertjes nog een keer te wassen)
pi_56456729
Ik was met m`n eigen wasmiddel en spoel na met een scheut azijn, dan een zwitsal geurbuiltje in de kast en alles ruikt lekker naar baby
Die site met kostuums leverde mij dus wél een natte onderbroek op Saar ligt waarschijnlijk met een schoudertje bij mn blaas want ik lek de hele dag kleine beetjes gloeiende g&%*
Saartje
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:14:11 #90
156412 hestria
erg gastvrij
pi_56456824
marit, van harte!!!

Kim wat ik heb gedaan was een geurzakje van zwitsal in de kast leggen. nu ruikt alles naar dat geurtje.

hier is alles na een hele lange nacht relatief rustig, af en toe nog een krampje maar niet meer zo erg als vanacht, heb tot 3 uur echt veel last gehad, en uiteindelijk maar een paracetamol genomen en toch lekker kunnen slapen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:27:25 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56457175
Oeh, zwitsal geurbuiltjes lijken me een goed idee!

Ik was wel met neutral, maar dan nog heeft Sasha allemaal onverklaarbare pukkeltjes in zijn gezichtje.
Nergens anders, alleen op zijn wangetjes en kinnetje.
pi_56457413
kim gewoon wassen waar jullie je kleren mee wassen.
je kunt anders altijd nog opnieuw wassen.
hier was het geen probleem bij de kleine.
mama van 3 kids!
pi_56457775
Hier gewoon met Robijntje gewassen (nog steeds) maar wel apart van onze kleding zonder wasverzachter maar met een scheutje azijn. Sindskort was ik de beebwas met onze was mee en dat verliep ook zonder problemen.

BE dat kunnen gewoon vetbultjes zijn of een beetje uitslag van de voeding. Als het echt van het wasmiddel zou komen zou hij het overal hebben en juist niet in zijn gezichtje.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:53:38 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56457808
Marit gefeliciteerd!

Ik was al een paar jaar met Neutral of Ariel Sensitive omdat Saskia een ruwe huid kreeg van andere middelen. Hoewel het tegenwoordig een stuk beter gaat en ik dus ook wel eens ander wasmiddel koop. Maar de babywas gaat dus ook in de Neutral en dan een Zwitsal geurbuiltje in de kast (en ook zo'n zakje verdekt opgesteld in de vrije ruimte leggen... ruikt het hele kamertje alvast naar baby )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56457853
Maarten heeft ook bultjes op z'n wangen BE. Ook z'n nichtje van 3 maand heeft bultjes.
Ligt niet aan je wasmiddel lijkt mij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 13:56:12 ]
pi_56459059
Ik heb alles gewoon met mijn eigen merk gewassen. Alleen geen wasverzachter gebruikt.

Marit, gefeliciteerd!!

Zwitsal vind ik opzich wel lekker ruiken, maar de geurbuiltjes dus niet. Verder heb ik geen sop van zwitsal in huis gehaald, omdat zwitsal best wel geparfurmeerd is. Zelf ben ik allergisch voor een wasmiddel (omo?) dus ik wil even kijken hoe mijn kleine reageerd. Maar al die kleine kleertjes die passen makkelijk in 1x in de wasmachine, dus het is zo opnieuw gewassen.

[ Bericht 42% gewijzigd door Ticootje op 01-02-2008 14:59:38 ]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:05:03 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_56459368
Bert vindt Neutral stinken. Ik heb hier dus zowel voor de gekleurde als voor de witte was Neutral staan, ongebruikt achterin de kast, met maar een klein beetje eruit. Nu gebruik ik gewoon ons eigen wasmiddel en Ruben reageert er prima op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:07:27 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56459424
Waar vinden jullie die geurbuiltjes trouwens? Ik heb er wel eens naar gezocht, maar niet gevonden.

Ik krijg trouwens net een lief mailtje dat die pukkeltjes nog wel eens baby-acne zouden kunnen zijn van de hormonen nog van de zwangerschap, kan tot een maand of 3 duren.
En ik denk dat dat het idd ook wel is. Het zijn echt meer pukkeltjes dan bultjes.
pi_56459500
Voplgens mij kan je ze gewoon bij de kruidvat halen. Althans ik geloof dat ik ze met mijn zus daar gehaald had (die van zwitsal he)
pi_56460434
Scheut azijn als wasverzachter?
Gieten jullie die scheut dan gewoon waar je normaal anders de wasverzachter giet in het wasbakje van de wasmachine /end dom mode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')