Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?quote:Homoboek kan geen voetballer vinden
ROTTERDAM - Het in augustus te verschijnen boek waarin homoseksuele topsporters uit de kast komen, heeft moeite het beoogde elftal openhartige sporters te vinden.
Vooral het rolmodel uit de voetbalwereld wordt nog gemist, bevestigt Karin Nederpelt, voorzitster van de John Blankenstein Foundation die het boek maakt. Er zijn inmiddels zeven sporters uit onder meer de hockey-, paardensport- en schaatswereld gevonden voor de door Huub ter Haar geschreven bundel Gelijkspel.
,,Maar een voetballer zou prachtig zijn,’’ zegt Nederpelt. ,,In die wereld is een voorbeeld voor de jeugd nodig. Ze zijn er zonder twijfel. Ga de statistieken maar na. Maar ze vrezen wellicht voor reacties van sponsors of familie. Misschien zelfs voor hun transferwaarde. Aan de andere kant: wie niet volledig zichzelf kan zijn, kan niet optimaal presteren.’’
Welke sporters hun verhaal vertellen blijft geheim tot het boek verschijnt. ,,Twee sporters uit de auto-racerij en het wielrennen hebben ons voorstel nog in beraad.’’
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?
Jij hebt m toch ook het liefst in je jodenster?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is maar één stad waar ze hand in hand lopen, ben dan ook benieuwd of ze wel goed gezocht hebben?
in the gay capitol of the world ja:quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen z'n vrouw en kind weten het nog nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat Lurling wel min of meer ervoor uitkwam dat ie homo was?
is idd een matennaaierquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik dacht dat Lurling wel min of meer ervoor uitkwam dat ie homo was?
De wens is de vader van de gedachte in zijn geval. Dus zijn gaydar vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
Dat is dus bij heel veel homo's zo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alleen z'n vrouw en kind weten het nog niet
Het blijft lachen met jou in dit topic.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Overmars werd ook meermaals genoemd in voorgaande topics. Ik had vroeger een Overmars dekbed![]()
![]()
Dus Overmars is dus al een paar keer over jou heen geweest zeg maar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
nou ik zag de foto van hem en zijn vrouw,quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
![]()
Rob van Eigen Huis en Tuin was ook getrouwd en heeft kinderen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou ik zag de foto van hem en zijn vrouw,
dan ben je geen homo. wat een vrouw
De eerste twee zijn vrij gedateerd en bijna vol, de derde is op slot. Prima om dit topic open te latenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier zijn er vast wel genoemd:
Centraal: Homoseksuele voetballers
Welke voetballers zijn homo?
Homofiele voetballers
Het Grote (of kleine) C. Ronaldo topique
die homo's van ajax worden geen kampieoen!
Het schijnt dat op homoparkeerplaatsen de meeste auto's kinderzitjes hebben...quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou ik zag de foto van hem en zijn vrouw,
dan ben je geen homo. wat een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:36 schreef RayMania het volgende:
Even wachten op de eerste diestaat in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of snapte je die niet?
ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij hebt m toch ook het liefst in je jodenster?
Jammer dat je een potentieel goed topic met zo'n sneer meteen in de verkeerde richting duwt...
nou ja, iedergeval de naam lurling slaat nergens op hier.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rob van Eigen Huis en Tuin was ook getrouwd en heeft kinderen.
Is nu ook hartstikke homo.
Je hoeft er ook niet mee naar buiten te komen, als je het er verder niet over wilt hebben. Alleen het punt hier lijkt me ook dat sommige voetballers redelijk gedwongen hun mond houden gezien de consequenties.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:58 schreef Semisane het volgende:
Phoehee, ik zelf homo zou helemaal niet weten waarom een voetballer of sporter in het algemeen er publiekelijk voor uit moet komen dat hij/zij homo is. Ik zie niet in wat homoseksueel zijn te maken heeft met je beroep?
Als zo'n sporter er prive voor zichzelf maar uit kan komen, dat lijkt me een stuk belangrijker. Niet alles hoeft toch aan de grote klok van media-geil-Nederland te worden gehangen, lijkt me? Ik ga ook niet bij elke nieuwe opdracht even het hele bedrijf af, zovan "Oh wist je? Ik heb een vriend."![]()
Dat gezegd, 12 jaar geleden was ik in Australie en daar was 1 van de beste "Footy" spelers van dat moment ook gewoon er voor uit gekomen dat tie homo was. Er was zelfs een reclamespotje voor bier ofzow Alles draait in australie om bierwaar hij de deur van zijn huis open deed en je zag z'n vriend dan op de achtergrond, zover ik me het kan herinneren. En niemand in Australie die er maar gek van op keek, want hij was en bleef 1 van of zelfs de beste "Footy" speler daar. En tja..Footy is denk ik nog zelfs meer een "mannen-sport" dan voetbal.
Die janken echt niet na een tackle
zie mij eens in een voetbal-topic reageren...ik heb er eigenlijk helemaal niks mee.![]()
Hoezo niet? De suporters van de tegenstanders zijn er steevast van overtuigd dat Lurling een 'vieze homo' is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nou ja, iedergeval de naam lurling slaat nergens op hier.
dat kan een vrouw binnen Feyenoord wel bevestigen hehe
Omdat zij een neuk relatie met hem hadquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo niet? De suporters van de tegenstanders zijn er steevast van overtuigd dat Lurling een 'vieze homo' is.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Kan dit topic niet beter omgedoopt worden tot "Het Grote SS Lazio topic deel huppeldepup" ?
ja, maar zijn ze ook van supporters en spelers van Vites, Utrecht, Breda, etc.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo niet? De suporters van de tegenstanders zijn er steevast van overtuigd dat Lurling een 'vieze homo' is.
Als we nu gewoon bij elke club 1 homo nomineren en deze allemaal tegelijk uit de kast laten komenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet mee naar buiten te komen, als je het er verder niet over wilt hebben. Alleen het punt hier lijkt me ook dat sommige voetballers redelijk gedwongen hun mond houden gezien de consequenties.
Wat een ontzettende domme opmerking. Maar goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Stefan Postma lijkt me op zijn minst biseksueel, anders laat je geen voorbind-dildo toe.
Ik zal dan wel een conservatieve boer zijn, maar ik kan weinig heterosexueel plezier halen uit het idee dat ik een voorbinddildo in m'n kontgaatje gedrukt krijg...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een ontzettende domme opmerking. Maar goed.
Dat moet je aan BonJovi vragenquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Daniel de Ridder al uit de kast?
Het lijkt me op geen enkele manier verbonden aan geaardheid, enkel aan sexuele fetishes of hoe je het noemtquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal dan wel een conservatieve boer zijn, maar ik kan weinig heterosexueel plezier halen uit het idee dat ik een voorbinddildo in m'n kontgaatje gedrukt krijg...
Duidelijk een opmerking van een niet-voetballer.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
Al die voetballers zijn toch homo, ik bedoel waarom heb je anders zoveel plezier in het samen douchen....???
Bij welke sport doen ze dat niet dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
Al die voetballers zijn toch homo, ik bedoel waarom heb je anders zoveel plezier in het samen douchen....???
Meningen verschillen, ik vind het op zijn minst twijfelachtig als je je plezier haalt aan je anus gevuld laten worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Het lijkt me op geen enkele manier verbonden aan geaardheid, enkel aan sexuele fetishes of hoe je het noemt. Hij haalt de kick er blijkbaar uit at die vrouw het doet. Nou, dan maakt deze actiehem dus geen homo.
maar hij had seks met een vrouwquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind het op zijn minst twijfelachtig als je je plezier haalt aan je anus gevuld laten worden.
In jouw fantasiën hebben voetballers plezier tijdens het douchen? Hm, okquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:15 schreef hierissieweer het volgende:
Hockey, daar duiken ze na de wedstrijd meteen de kantine in.[/vooroordeelmodus]Je zou het eerder andersom verwachten, bij die 'boerse' voetballers maakt een zweetluchtje meer of minder niet uit dus die zouden wel meteen de kantine in kunnen, maar van die 'elitaire' hockeyers verwacht je dat juist niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij welke sport doen ze dat niet dan?
ok, misschien haal ik nu mijn natte droom en de werkelijkheid door elkaar...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij welke sport doen ze dat niet dan?
Maar hockeyvrouwen toch welquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Hockey, daar duiken ze na de wedstrijd meteen de kantine in.[/vooroordeelmodus]Je zou het eerder andersom verwachten, bij die 'boerse' voetballers maakt een zweetluchtje meer of minder niet uit dus die zouden wel meteen de kantine in kunnen, maar van die 'elitaire' hockeyers verwacht je dat juist niet.
Heb jij niet nog een leuke roddel over Dirk Kuijt?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:41 schreef Stpan het volgende:
Hee, daar is het onderwerp weer. Enorm sterk OP weer.
Ik blijf erbij dat de groep homosexuele voetballers bang is voor de enorme aandacht (positief of negatief) die hij zal krijgen wanneer hij als eerste uit de kast komt.
Het blijft wachten tot het eerste schaap over de dam. En dan is het afhankelijk van de gevolgen voor die persoon of er meer zullen volgen.
Ik zal dan wel veel te praktisch zijn ingesteld, maar homosexualiteit betekent toch dat je sex hebt met iemand van hetzelfde geslacht, en niet dat je sex hebt met iemand van het andere geslacht die een kunstgeslacht voorbindt waardoor je hetzelfde lichamelijk geslachtsverkeer hebt als ware het sex met het eigen geslacht?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef pfaf het volgende:
Ik zal dan wel een conservatieve boer zijn, maar ik kan weinig heterosexueel plezier halen uit het idee dat ik een voorbinddildo in m'n kontgaatje gedrukt krijg...
Dat had niets met homosexualiteit te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een leuke roddel over Dirk Kuijt?
Vandaar ook het woordje "nog".quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:48 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat had niets met homosexualiteit te maken.
Hoiquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef RayMania het volgende:
Hier kunnen VBL-users trouwens ook uit de kast komen. TS begint ().
Was het maar zo'n feest. De realiteit is dat ik 15 voetballende puberjongens van 16 jaar coachquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
Damzkieees hockeydames
zou kunnen, ik heb dat idee juist van Mitea...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Rommedahl homo is, zijn manier van doen..
inderdaad die is op z'n minst biseksueel....quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Daniel de Ridder al uit de kast?
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John de Bever is trouwens ook uit de kast
Inderdaad. zo zou het moeten zijn. Maar het maakt dus kennelijk wel uit aangezien niemand een gezellig interview over zijn vriend houdt en er nooit naast de voetbalvrouwen een voetbalflikker op de tribune zit. Dus het initiatief lijkt me prima om het ook in die tak van sport uit het verdomhoekje te halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Rommedahl homo is, zijn manier van doen..
Verder ben ik het er mee eens dat het niks uitmaakt of je nou homo bent of niet
Nee... echt?quote:
Nope, ik niet. Iemand in mij directe omgeving is kort geleden wel uit de kast gekomen en dan valt het je pas op hoeveel spreekkoren er zijn, met "homo" erin, echt opvallend veel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef RayMania het volgende:
Hier kunnen VBL-users trouwens ook uit de kast komen. TS begint ().
quote:
Die is defectquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
Zie in jouw MyAT het topic "Sterren toen en Nu." staan, maar durf niet te kijken.quote:
Idd, ik heb ook dat idee bij Mitea.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zou kunnen, ik heb dat idee juist van Mitea...
John de Bever is trouwens ook uit de kast
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef SCH het volgende:
Het blijft jammer dat er geen profs zijn die er voor uit komen. Er moet op zijn minst een aanal bisexuele spelers rondlopen. Nu blijft het bij roddels en aannames. Ik dacht dat het van Gilhaus toch vrij zeker was en verder ken ik tientallen geruchten, zo hebben we een bisexuele bondscoach.
hoeveel dan? Alleen gebruiken mensen heel vaak het woord flikker en homo als scheldwoord en dan gaan ze helemaal zielig doen als ze dat gebruiken waar ik bij sta, waardooor ik weer genoodzaakt ben een leuke opmerking erover te maken. Ik scheld ook iedereen uit voor vieze flikker, kom op zeg, niet zo'n mietje zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, ik niet. Iemand in mij directe omgeving is kort geleden wel uit de kast gekomen en dan valt het je pas op hoeveel spreekkoren er zijn, met "homo" erin, echt opvallend veel.
uit: Voetballers en hun scharrels #2quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef D1 het volgende:
Simon Cziommer is gespot op een feestje waar hij Dominique van Dijk's slijmvlies stond weg te slurpen.
Ze schijnen al wat langer een paartje te zijn. Van Dijk zit ook wel verdacht vaak op de tribune bij AZ.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie in jouw MyAT het topic "Sterren toen en Nu." staan, maar durf niet te kijken.(flauw idd)
omg...ik ga nu toch wel even anders naar Cziommer en Van Dijk kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef rubbereend het volgende:
dit gerucht staat natuurlijk ook nog steeds:
[..]
uit: Voetballers en hun scharrels #2
om nog maar te zwijgen van linkspootquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Zo krijgt de term sterspeler wel een hele andere wending...
Wat te denken van die mannetjesdekker achterinquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen van linkspoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |