Zit die niet gewoon in je portemonnee ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog een fotootje van die hoer die naast Diego zat bij Chavez?
Nee, aan het werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:28 schreef MaxPower het volgende:
is je vriendin een paar dagen weg?
Dan heb je wel een aardig zakcentje te verteren als je dezelfde tent uitkiest waar Henry met zijn stoephoeren komt kanen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:53 schreef D1 het volgende:
Wel sjiek maar ook erg informeel. Zit in Hotel Arts in Barceloneta.
Volgens mij ben je in de war met Chivu (niet de ruzie). Volgens mij was ze een aantal keer op stap geweest met Chivu toen ze VDV ontmoette (+ zijn creditcards). Zou ook kunnen dat ze daarvoor ook al wat rondgeneukt heeft binnen de Ajax selectie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef BVO het volgende:
Dat van Zlatan en VdV is vrij bekend toch? Hij zou met Sylvie hebben 'geslapen' en daar in de kleedkamer veel verwijzingen naar hebben gemaakt. Dat vond Rafael niet zo leuk.
ze heeft iig een geschiedenis met voetballersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met Chivu (niet de ruzie). Volgens mij was ze een aantal keer op stap geweest met Chivu toen ze VDV ontmoette (+ zijn creditcards). Zou ook kunnen dat ze daarvoor ook al wat rondgeneukt heeft binnen de Ajax selectie.
Valt wel mee. Was zakelijk dus hoefde de rekening niet op te pakkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan heb je wel een aardig zakcentje te verteren als je dezelfde tent uitkiest waar Henry met zijn stoephoeren komt kanen.
Ja, ze had ook al wat met die Atmodikoro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef rubbereend het volgende:
ze heeft iig een geschiedenis met voetballers
Ex Sparta. Is later nog succesvolle American Footballer geworden. Die had haar vader kunnen zijn. Is niet erg kieskeurig dan. Vraag me ook af of het allemaal klopt . Als ik de mensen op dit forum mag geloven is half Nederland er over heen geweest. Mmmmm, dat ik nu net tot die andere helft behoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, ze had ook al wat met die Atmodikoro.
Atmodikoro klopt iigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ex Sparta. Is later nog succesvolle American Footballer geworden. Die had haar vader kunnen zijn. Is niet erg kieskeurig dan. Vraag me ook af of het allemaal klopt . Als ik de mensen op dit forum mag geloven is half Nederland er over heen geweest. Mmmmm, dat ik nu net tot die andere helft behoor.
Een vette bankrekening werkt ook wel is hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef BonJovi het volgende:
ja precies ik snap dat soms niet he mindere gasten maar wel mooie vrouwen
Right. Ik haalde ze door elkaar. Wie is Atmodikoro dan ook al weer ? Staat me iets van bij dat het een halve indiaan is die bij NAC gevoetbald heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, maar de info die er bij staat behoort toe aan Silvio Diliberto
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Right. Ik haalde ze door elkaar. Wie is Atmodikoro dan ook al weer ? Staat me iets van bij dat het een halve indiaan is die bij NAC gevoetbald heeft.
Vreven is een halve indiaan, Atmodikoro een hele!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Right. Ik haalde ze door elkaar. Wie is Atmodikoro dan ook al weer ? Staat me iets van bij dat het een halve indiaan is die bij NAC gevoetbald heeft.
En dienstweigeraar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vreven is een halve indiaan, Atmodikoro een hele!
Klopt. Zat daarvoor nog in de bak toen de dienstplicht al was afgeschaft.quote:
Vreven is heul geen indiaan, het is een randdebiel die "iets met indianen heeft" (en daarom zijn dochtertje "Cheyenne" genoemd heeftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vreven is een halve indiaan, Atmodikoro een hele!
Je gaat er nog serieus op inquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreven is heul geen indiaan, het is een randdebiel die "iets met indianen heeft" (en daarom zijn dochtertje "Cheyenne" genoemd heeft![]()
)
over smaak valt te twisten
omg vrouwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vreven is heul geen indiaan, het is een randdebiel die "iets met indianen heeft" (en daarom zijn dochtertje "Cheyenne" genoemd heeft![]()
)
over smaak valt te twisten
Dominique van Dijk?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef D1 het volgende:
Simon Cziommer is gespot op een feestje waar hij Dominique van Dijk's slijmvlies stond weg te slurpen.
Ze schijnen al wat langer een paartje te zijn. Van Dijk zit ook wel verdacht vaak op de tribune bij AZ.
Ex speler van RKC en Groningenquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dominique van Dijk?
[ afbeelding ]
Dat weet ik. Maar Cziommer is homo? Ik dacht je misschien een vrouw Dominique van Dijk bedoelde.quote:
Het maakt hem tenminste niet heteroquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar Cziommer is homo? Ik dacht je misschien een vrouw Dominique van Dijk bedoelde.
Nee, Lucius en Farfan waren hem voor. Maar Hetinga is geen homo, denk ik.quote:Op zondag 16 december 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was Heitinga toch al?
Hij gaat toch met de zus van Boudewijn Zenden ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 08:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, Lucius en Farfan waren hem voor. Maar Hetinga is geen homo, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |