abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52362376
Er stond wel eens in de krant dat Zlatan in de kleedkamer kreungeluidjes van Sylvie na deed, kan ik me herinneren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52362507
Zijn ze op de vuist gegaan ?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:39:50 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52362568
Dat van Zlatan en VdV is vrij bekend toch? Hij zou met Sylvie hebben 'geslapen' en daar in de kleedkamer veel verwijzingen naar hebben gemaakt. Dat vond Rafael niet zo leuk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52565943
Iemand nog een fotootje van die hoer die naast Diego zat bij Chavez?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52566799
is je vriendin een paar dagen weg?
pi_52566875
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand nog een fotootje van die hoer die naast Diego zat bij Chavez?
Zit die niet gewoon in je portemonnee ?
pi_52566915
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:28 schreef MaxPower het volgende:
is je vriendin een paar dagen weg?
Nee, aan het werk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:42:30 #158
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52663621
Niet direct een scharrel an sich maar toch redelijk vermakelijk. Ik zat gisteren met vrienden bij Arola in Barcelona te eten, toen rond twaalf uur het personeel spontaan collectief een beetje zenuwachtig werd. Bleek dat Thierry Henry met posse kwam eten.

Goed, eerst zie je Henry binnenkomen met vriendin, allemaal netjes, niets abnormaals. En toen kwam zijn aanhang. Ik denk dat het bodyguard, zaakwaarnemer en vrienden waren. Die kwamen toch met een stelletje goedkope greppelhoeren binnen dat ik verbaasd was dat die langs de portier gekwamen waren. Allemaal haute couture a la Keileweg en een glimlach dat een IQ verraad dat zeker niet hoger zal zijn dan de goalproductie van meneer Henry dit seizoen.

Vond het wel een grappig contrast.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52663759
die hoeren proberen zich via de bodyguard en zaakwaarnemer omhoog te neuken naar een echte voetballer ofsow?
pi_52663766
Was de tent wel sjiek?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:53:03 #161
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52663972
Wel sjiek maar ook erg informeel. Zit in Hotel Arts in Barceloneta.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52664039
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:53 schreef D1 het volgende:
Wel sjiek maar ook erg informeel. Zit in Hotel Arts in Barceloneta.
Dan heb je wel een aardig zakcentje te verteren als je dezelfde tent uitkiest waar Henry met zijn stoephoeren komt kanen.
pi_52664154
whaha wel leuk dus
AFC AJAX
pi_52664260
Ik zou een handtekening gescoord hebben.
pi_52664386
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef BVO het volgende:
Dat van Zlatan en VdV is vrij bekend toch? Hij zou met Sylvie hebben 'geslapen' en daar in de kleedkamer veel verwijzingen naar hebben gemaakt. Dat vond Rafael niet zo leuk.
Volgens mij ben je in de war met Chivu (niet de ruzie). Volgens mij was ze een aantal keer op stap geweest met Chivu toen ze VDV ontmoette (+ zijn creditcards). Zou ook kunnen dat ze daarvoor ook al wat rondgeneukt heeft binnen de Ajax selectie.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52665124
Dat van die kreungeluiden heb ik ook ooit gehoord. Volgens mij is Sylvie sowieso op Zlatan z'n totempaal geklommen, maar wie weet ook wel op die van Chivu. En Pienaar. En De Jong. En Boukhari. En Fred Grim.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:44:45 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52665586
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:07 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in de war met Chivu (niet de ruzie). Volgens mij was ze een aantal keer op stap geweest met Chivu toen ze VDV ontmoette (+ zijn creditcards). Zou ook kunnen dat ze daarvoor ook al wat rondgeneukt heeft binnen de Ajax selectie.
ze heeft iig een geschiedenis met voetballers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:44:55 #168
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52665595
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Dan heb je wel een aardig zakcentje te verteren als je dezelfde tent uitkiest waar Henry met zijn stoephoeren komt kanen.
Valt wel mee. Was zakelijk dus hoefde de rekening niet op te pakken

En handtekening, tja, ten eerste moet de beste man ook rustig kunnen eten en doet zo'n handtekening me persoonlijk niet bijzonder veel. Daarbij zag zijn bodyguard er uit als het type die niet is aangenomen om te debatteren op het moment dat Meneer Henry lastig wordt gevallen tijdens zijn snaaisessie.
pi_52665782
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef rubbereend het volgende:

ze heeft iig een geschiedenis met voetballers
Ja, ze had ook al wat met die Atmodikoro.
Woo-loo-loo!
pi_52666434
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, ze had ook al wat met die Atmodikoro.
Ex Sparta. Is later nog succesvolle American Footballer geworden. Die had haar vader kunnen zijn. Is niet erg kieskeurig dan. Vraag me ook af of het allemaal klopt . Als ik de mensen op dit forum mag geloven is half Nederland er over heen geweest. Mmmmm, dat ik nu net tot die andere helft behoor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:21:29 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52666517
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ex Sparta. Is later nog succesvolle American Footballer geworden. Die had haar vader kunnen zijn. Is niet erg kieskeurig dan. Vraag me ook af of het allemaal klopt . Als ik de mensen op dit forum mag geloven is half Nederland er over heen geweest. Mmmmm, dat ik nu net tot die andere helft behoor.
Atmodikoro klopt iig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52666545
ja precies ik snap dat soms niet he mindere gasten maar wel mooie vrouwen
AFC AJAX
pi_52666771
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef BonJovi het volgende:
ja precies ik snap dat soms niet he mindere gasten maar wel mooie vrouwen
Een vette bankrekening werkt ook wel is hoor.
pi_52666811
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:21 schreef rubbereend het volgende:

Atmodikoro klopt iig
Ja, maar de info die er bij staat behoort toe aan Silvio Diliberto
Woo-loo-loo!
pi_52666892
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, maar de info die er bij staat behoort toe aan Silvio Diliberto
Right. Ik haalde ze door elkaar. Wie is Atmodikoro dan ook al weer ? Staat me iets van bij dat het een halve indiaan is die bij NAC gevoetbald heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')