Volgens mij werd hij laatst ook in beeld gebracht toen hij op de tribune zat met een vrouwmens dicht tegen hem aan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:15 schreef Adelante het volgende:
Cziommer heeft een vrouw en dochtertje
SHE klinkt als een insiderquote:Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
Voetballers![]()
Koeman is een notoire hoerenloper; en die sukkel denkt het nog geheim te kunnen houden ook.
De broertjes Witschge zijn te lam om te neuken
Winter is dol op poppers en Kezman houd helemaal niet van dit soort onzin en haakt altijd af als het sletterig wordt.
Ik vind het maar lomp volk.
Zo ken ik je weer!quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef SHE het volgende:
Ik wil er nog niet dood op gevonden worden!
En een insider hoef je al helemaal niet te zijn; beetje reizen, beetje leuke hotels opzoeken en je ziet dat volk open en bloot met hun snikkel zwaaien.
Het zijn net pubers.
Kunst.
Wat ben jij toch een moeimaker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef D1 het volgende:
Simon Cziommer is gespot op een feestje waar hij Dominique van Dijk's slijmvlies stond weg te slurpen.
Ze schijnen al wat langer een paartje te zijn. Van Dijk zit ook wel verdacht vaak op de tribune bij AZ.
Prins Bernhard woonde ook samen, het zegt geen reet natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:40 schreef Wopper1 het volgende:
Wat ben jij toch een moeimaker.
Cziommer woont al tijden samen met zijn prachtige vriendin.
Heitinga woont met zijn vriendin+honden midden in de Jordaan?quote:Op zondag 16 december 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was Heitinga toch al?
Klopt, vriendin = zus van Boudewijn Zendenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:34 schreef massan het volgende:
[..]
Heitinga woont met zijn vriendin+honden midden in de Jordaan?
Ik weet wel dat die modelvriendin (Touriya Houd) van Sylvie met Chivu is gegaan, die hebben het Amsterdamse nachtleven wel verkend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:30 schreef BobbyHill het volgende:
Dat van die kreungeluiden heb ik ook ooit gehoord. Volgens mij is Sylvie sowieso op Zlatan z'n totempaal geklommen, maar wie weet ook wel op die van Chivu. En Pienaar. En De Jong. En Boukhari. En Fred Grim.
Wat is er mis met die laatste tweequote:Op zondag 16 december 2007 18:56 schreef SHE het volgende:
Voetballers![]()
Koeman is een notoire hoerenloper; en die sukkel denkt het nog geheim te kunnen houden ook.
De broertjes Witschge zijn te lam om te neuken
Winter is dol op poppers en Kezman houd helemaal niet van dit soort onzin en haakt altijd af als het sletterig wordt.
Ik vind het maar lomp volk.
Post pics danquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mevrouw Wilhelmsson mag er ook zijn
De andere dochter van Maradona is overigens een stuk mooier
Winter is een viespeuk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is er mis met die laatste twee
Sylvie deed het daarvoor of vlak daarna toch ook nog met die Mino Raiola?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:51 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, ze had ook al wat met die Atmodikoro.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:11 schreef rubbereend het volgende:
met welke scharrel is Sneijder nu eigenlijk bezig?
niet slechtquote:
dat tennissen verdient inderdaad geen fuckquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:56 schreef Salvad0R het volgende:
Vrouwen verkiezen voetballers omdat ze dom & rijk zijn, duh.
dan was ie waarschijnlijk basketballer en had ie dezelfde mooie vriendinquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tjonge jonge.. als die vent geen voetballer was geweest...
ik heb hem zien voetballen vorige week, fat chance. Als basketballer is hij helemaal niet geschikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:09 schreef Ruud het volgende:
[..]
dan was ie waarschijnlijk basketballer en had ie dezelfde mooie vriendin
Maar hun hadden al wat op de middelbare school.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef J.F.Sebastian het volgende:
in dat kader:
Rooney
[ afbeelding ]
en vriendin
[ afbeelding ]
ze mag steeds de creditcard van Wayne leegtrekken dus die relatie houdt nog wel even standquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef J.F.Sebastian het volgende:
in dat kader:
Rooney
[ afbeelding ]
en vriendin
[ afbeelding ]
Die ging 2 weken geleden toch nog met Hantuchova?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:23 schreef rubbereend het volgende:
'Jan Smit en Yolanthe uit elkaar!'
Wesley Sneijder zou betrokken zijn bij deze "transfer"
dat was alweer wat langer terug, maarja ze zal wel teveel weg zijn naar toernooien enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die ging 2 weken geleden toch nog met Hantuchova?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |