quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:23 schreef rubbereend het volgende:
'Jan Smit en Yolanthe uit elkaar!'
Wesley Sneijder zou betrokken zijn bij deze "transfer"
quote:Het gerucht gaat dat Yolanthe Jan niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in het Hilversumse en Amsterdamse uitgaansleven.
LOL, het is echt een goudzoekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Eilanden het volgende:
In hoeverre het waar is weet ik niet, maar de Twitter van het Radio1 Journaal meldt:
@Radio1journaal: (ANP) Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger van Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder.
Het staat ook op de voorpagina van de Volkskrantquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef pfaf het volgende:
Net op het NOS Journaal. HET FUCKING NOS JOURNAAL! Nederland is ziek.
Fuck me... Was het echt op het NOS Journaal? Welke editie dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef pfaf het volgende:
Net op het NOS Journaal. HET FUCKING NOS JOURNAAL! Nederland is ziek.
Blijkt niet van de NOS te zijn, NOS treedt op tegen personen achter dit accountquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef Eilanden het volgende:
In hoeverre het waar is weet ik niet, maar de Twitter van het Radio1 Journaal meldt:
@Radio1journaal: (ANP) Yolanthe Cabau van Kasbergen zwanger van Real Madrid-voetballer Wesley Sneijder.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Omnifacer het volgende:
Haha OK... Jammer, ik had net al 4 vrienden gesmst
quote:Yolanthe en Wesley Sneijder waren afgelopen zondag wederom samen. Yolanthe en hij waren allebei op de verjaardag van Angela van Hulten, de ex-vrouw van voetballer Patrick Kluivert. Robert Leroy trad daar op. De zanger zegt: „Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat ze iets hebben, want ze zijn veel bij elkaar in de buurt te vinden. Maar voor zover ik weet hebben zij geen relatie en ik heb ze bijvoorbeeld ook niet zien zoenen.” De bewakingscamera registreerde, zo schreven we al, anders. Het geruchtencircuit weet bovendien dat Wesley en Yolanthe al samen nachten doorbrachten en het zal volgens dezelfde mensen slechts een kwestie van tijd zijn voor die verhouding openbaar wordt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Omnifacer het volgende:
Haha OK... Jammer, ik had net al 4 vrienden gesmst
op geenstijl denken ze iig van welquote:
Niet het zwanger zijn, maar het uitgaan van een verkering tussen twee jonge volwassenen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Fuck me... Was het echt op het NOS Journaal? Welke editie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |