Hoiquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef RayMania het volgende:
Hier kunnen VBL-users trouwens ook uit de kast komen. TS begint ().
Was het maar zo'n feest. De realiteit is dat ik 15 voetballende puberjongens van 16 jaar coachquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
Damzkieees hockeydames
zou kunnen, ik heb dat idee juist van Mitea...quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Rommedahl homo is, zijn manier van doen..
inderdaad die is op z'n minst biseksueel....quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Daniel de Ridder al uit de kast?
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
John de Bever is trouwens ook uit de kast
Inderdaad. zo zou het moeten zijn. Maar het maakt dus kennelijk wel uit aangezien niemand een gezellig interview over zijn vriend houdt en er nooit naast de voetbalvrouwen een voetbalflikker op de tribune zit. Dus het initiatief lijkt me prima om het ook in die tak van sport uit het verdomhoekje te halenquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat Rommedahl homo is, zijn manier van doen..
Verder ben ik het er mee eens dat het niks uitmaakt of je nou homo bent of niet
Nee... echt?quote:
Nope, ik niet. Iemand in mij directe omgeving is kort geleden wel uit de kast gekomen en dan valt het je pas op hoeveel spreekkoren er zijn, met "homo" erin, echt opvallend veel.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef RayMania het volgende:
Hier kunnen VBL-users trouwens ook uit de kast komen. TS begint ().
quote:
Die is defectquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:42 schreef ruud_fr het volgende:
vraag het anders aan SCH, die heb toch een radar ofzo?
Zie in jouw MyAT het topic "Sterren toen en Nu." staan, maar durf niet te kijken.quote:
Idd, ik heb ook dat idee bij Mitea.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zou kunnen, ik heb dat idee juist van Mitea...
John de Bever is trouwens ook uit de kast
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:12 schreef SCH het volgende:
Het blijft jammer dat er geen profs zijn die er voor uit komen. Er moet op zijn minst een aanal bisexuele spelers rondlopen. Nu blijft het bij roddels en aannames. Ik dacht dat het van Gilhaus toch vrij zeker was en verder ken ik tientallen geruchten, zo hebben we een bisexuele bondscoach.
hoeveel dan? Alleen gebruiken mensen heel vaak het woord flikker en homo als scheldwoord en dan gaan ze helemaal zielig doen als ze dat gebruiken waar ik bij sta, waardooor ik weer genoodzaakt ben een leuke opmerking erover te maken. Ik scheld ook iedereen uit voor vieze flikker, kom op zeg, niet zo'n mietje zijn!quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, ik niet. Iemand in mij directe omgeving is kort geleden wel uit de kast gekomen en dan valt het je pas op hoeveel spreekkoren er zijn, met "homo" erin, echt opvallend veel.
uit: Voetballers en hun scharrels #2quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:50 schreef D1 het volgende:
Simon Cziommer is gespot op een feestje waar hij Dominique van Dijk's slijmvlies stond weg te slurpen.
Ze schijnen al wat langer een paartje te zijn. Van Dijk zit ook wel verdacht vaak op de tribune bij AZ.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie in jouw MyAT het topic "Sterren toen en Nu." staan, maar durf niet te kijken.(flauw idd)
omg...ik ga nu toch wel even anders naar Cziommer en Van Dijk kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:21 schreef rubbereend het volgende:
dit gerucht staat natuurlijk ook nog steeds:
[..]
uit: Voetballers en hun scharrels #2
om nog maar te zwijgen van linkspootquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:26 schreef RayMania het volgende:
Zo krijgt de term sterspeler wel een hele andere wending...
Wat te denken van die mannetjesdekker achterinquote:Op woensdag 30 januari 2008 15:27 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
om nog maar te zwijgen van linkspoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |