bisexueelquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Is Marc Overmars nou homo of niet?
Hoezo, heb je interesse?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:39 schreef Sloggi het volgende:
ook niet als het een vrouwenkont is?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:05 schreef drumdude het volgende:
Rot op voetbal is niet voor kontenlikkers
M'n zusjequote:Op woensdag 28 juli 2004 18:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoezo, heb je interesse?
Zo denk ik er ook over. Er zijn echt wel homo's in het voetbal, wie het ook zijn. Kan mij echt niks schelen, ze blijven voor mij gewoon het zelfde.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef gras het volgende:
En al blijkt Marc homo te zijn, wat dan nog?
Dit is nog eens een doordachte, goed onderbouwde reactie. Chapeau!quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:05 schreef drumdude het volgende:
Rot op voetbal is niet voor kontenlikkers
als er iets smerig is dat zijn het die flikkers wel met hun achterlijke gedrag
Hoeveel van de homo's die je kent zijn er wel in geïnteresseerd ?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:46 schreef Stpan het volgende:
De meeste homo's die ik ken zijn niet geinteresseerd in voetbal.
Hij heeft in ieder geval 2 kindertjes, was gisteren nog te zien op NOVA.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Er is toch al een Frank de Boer topic?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:09 schreef gras het volgende:
De aseksuele voetballers verdienen eigenlijk ook wel een topic.
Goed ingekopt. Beoordeling; een tien met een griffel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er is toch al een Frank de Boer topic?
John de Wolf, die gaat niet op de zwarte staan trouwens, die hupt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Zijn er trouwens voetballers die op een zebrapad eerst op de witte en dan pas op de zwarte strepen stappen ?
Ach, denk dat dat wel meevalt. De voetbalwereld is niet extreem homofoob. De meeste spelers zijn misschien niet al te slim (Van Persie, frank uh boer etc), maar ze zijn ook niet zo achterlijk om hun carriere te verneuken. Zie Fashanu.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:18 schreef SCH het volgende:
www.vm2005.dk Gay en Lesbian Football World Cup 2005
Natuurlijk zijn er homoseksuele profvoetballers, zowel in ons land als internationaal. Het is op zich triest dat het nog zo'n taboe is. Natuurlijk moeten mensen zelf weten of ze er voor uit willen komen maar het is toch verdrietig dat de sfeer zodanig is, dat het niet kan. Dat je transfers wel kan vergeten, enz.
De Johan had er een tijdje terug een aardig artikel over met een enquete, maar ik geef die nummers altijd weg (aan een hetero)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |