quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:57 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een rund als je met tennis stunt
Goran foto's(nouja, deze net niet geloof ik, maar die andere 3 wel
)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Goran ziet het verband niet.
Foto deze ronde:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:18 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Goran: 'Ik mag misschien oud zijn, maar ik hoef nog niet gemummificeerd te worden.'
Beetje lief doen voor kz, ze doet al 't werk hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
eindelijk die gast van kleinzusje eruit
Ze begrijpt vast wel dat ik het goed bedoel. Een beetje afwisseling is namelijk wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje lief doen voor kz, ze doet al 't werk hier
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Slechte jury.
Teddy was leuk en nummer 2 was waardeloos
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:45 schreef Tim86 het volgende:
nr 1 en 2 waren poedelwaardig voor mijn gevoel..vooral nr 2
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk had ik #2 moeten laten winnen
Ik doe ook weer eens mee ja...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:29 schreef Norrage het volgende:
Niveau is eindelijk weer een beetje hoog ja
jij moest 'm nog editten om een zekere poedel te voorkomenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:19 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik doe ook weer eens mee ja...*proest*
quote:vrolijke-frits
Waar het Russische vrouwentennis hoogtij viert, is het mannentennis van ziekenhuisniveau
quote:Tim86
Goran ziet het verband niet.
quote:ZoneKill
Goran is bang weer zijn hoofd te verliezen op de tennisbaan.
OP van dit topicquote:-0-
Hansaplast springt in op behoefte grotere zweetbandjes
Dat het geen quote was lijkt me niet uit te maken. Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef -0- het volgende:
Hmmz poedel
Dacht doe eens wat anders als een quote.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:15 schreef Norrage het volgende:
top 2 terecht, de #3 vond ik echt niet grappig...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]![]()
![]()
En die van jou had daar zeker gemoeten?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Rumille
Sabitini: 'Je hebt mayonaise op je wang.'
quote:ruud_fr
Duo blij met uitreiking oorkonde van deelname Abn-Amro toernooi door Richard Krajicek
Rafter:"Als ik met jou gan dubbelen, win ik misschien nog eens wat."
OP van dit topicquote:Norrage
"Ruilen?"
Nee een teddy beer he.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Sorry meidquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroogquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef Norrage het volgende:
Ik vond er een paar zo ontzettend goed, maar die staan geen avn allen in de top3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Knipoogje op 31-01-2008 23:42:25 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienDe poedel kan ze niet krijgen die zit in het asiel. De teddybeer zit nu op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienWaarom leg je je onderschriften altijd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
altijd??? Alleen alsik het gevoel heb dat ze vergezocht zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom leg je je onderschriften altijd uit.
quote:Knipoogje
Roddick spot Theo Maassen tussen het publiek
Roddick doet er ook echt alles aan om te laten zien dat het succes hem niet naar het hoofd stijgt.
quote:Gordon_Shumway
Amerikanen blij met urnen van de tegenstander, die in zak en as zat na de nederlaag.
OP van dit topicquote:franklop
Beker van Roddick wil graag anoniem blijven
inderdaadquote:
vooral die fles whiskeyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef Norrage het volgende:
is inderdaad wel echt een kutplaatje, daar ga ik niet eens een onderschrift voor verzinnen geloof ik
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, want vond jouw bijschrift met afstand de leukste van de ronde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ja he! Niet zomaar mijn zeldzame punten afsnoepen![]()
quote:PietjePuk007
Steffi: "psst, we moeten na afloop ook ff zo'n gratis rode ketting scoren he"
quote:Ambrosius
Waarom doe je me na Steffi
Graf: "Scheer je weg hier, dit is mijn kant"
OP van dit topicquote:Rumille
Zoek de 5 verschillen: 'De linker heeft haar, tieten, een ander shirt, een ander racket en een armbandje.'
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, weer ruud als winnaar.
Ow ik moest jureren doordat jij me had laten winnen, zie net dat je dat niet deed als winnaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goede jury wel![]()
[ afbeelding ]
Federer vs. Agassi
maar je gelooft mij natuurlijk wel als ik zeg dat ik die niet heb gezien hè?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Knipoogje het volgende:
hmm, moet bekennen dat de winnaar dezelfde tekst heeft als een vorige winnaar van die 2 dubbelaars. Toen was ook de tekst "ga naar je eigen kant!" Nu alleen een 'scheren' erbij. Verder kon ik me wel vinden erin... mooie nieuwe foto trouwens
En je won juist door de toevoeging van het scherenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar je gelooft mij natuurlijk wel als ik zeg dat ik die niet heb gezien hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:49 schreef Norrage het volgende:
Yay, eindelijk van het 1.00 gemiddelde af
Das liefquote:Op zondag 3 februari 2008 12:41 schreef franklop het volgende:
vond het jammer dat ik dit topic niet eerder gevonden had, had ik misschien nog wat hoger gestaan
Hoog gemiddelde als je kijkt naar de restquote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Je ging als een speer en frank ook![]()
Puk alle keren meegedaan en hoogste aantal poedels![]()
Tim en Ambro samen op 1
GS met stip naar plek 9 !!
+ nog meer leuke verschillen !!!
Nu nog ff een opvolger voor mij zoeken
( qua puntentelling dat is)
Klopt wel,quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef Knipoogje het volgende:
Mijn stand klopt niet, ik heb veel minder punten. 2 poedels, 1x 1e, 1x3e, na 17(!) deelnames, dan kan ik nooit 30 punten hebben als je er 1 per deelname krijgt. Niet dat ik het erg vind....
Agassi: 'Fuck, bal eroverheen. Haal jij 'm even Roger?
Na 34 dubbele fouten vanwege voetfout durft Federer dan toch eindelijk achter de servicelijn te gaan staan
Deze wedstrijd haalt een zeer hoog niveau, dat zie je meteen.
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Fed: "de volgende keer mag jij de ballen halen hoor !"
ja, die was 4equote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef Knipoogje het volgende:
Vond die van Tim ook wel leuk.
haha oke. Maar heeft er al iemand een nieuwe foto?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat vond ik ook, vandaar ik ook niks zei over plagiaat ofzo
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:26 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag dan hoog kunnen springen, maar hij komt niet dichtbij het tennisveld van Andre en Roger.
ha! bahquote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik ook in gedachten
![]()
Ga nu maar weer even nadenken
ja, ik ook (en nog wel meer mensen waarschijnlijk)quote:Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ha! bahIk ook (of in ieder geval iets met die vorige foto)
Niet happen, maar meppen naar Peijnenburg dusquote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Pete probeert in KKK-kledingstijl koek uit de lucht te meppen voordat er negers mee vandoor gaan
quote:TheGeneral
Pete Sampras in zijn nieuwe functie als professionele vliegenmepper.
Pistol Pete springt gat in de lucht na succes van zijn debuutfilm met vrouw Bridgette Wilson: When Hairy met Sally
Pete Sampras; niet bepaald een laagvlieger
OP van dit topicquote:kleinzusje
Springende Sampras geen fan van AJAX
Ik snap er ook niks van, jij had ook zeker op het podium gemoeten!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef Rumille het volgende:
Geen eens podium?Slechte jury.
[ afbeelding ]
Connors: 'Nog 1 keertje Andy, in je linkerhand heb je de ballen en in je rechterhand het racket.'
inderdaad..als je alleen al zag hoeveel mensen die wilden nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, jij had ook zeker op het podium gemoeten!
maar het is natuurlijk het meest schandalig dat ik niet op het podium sta en die vliegenmepper welquote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inderdaad..als je alleen al zag hoeveel mensen die wilden nemen
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar het is natuurlijk het meest schandalig dat ik niet op het podium sta en die vliegenmepper wel
Altijdquote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
Ambro, wat zijn we weer heerlijk droog he?
quote:Colplay
"Nee Andy, meer heb je echt niet nodig voor een tenniswedstrijd. Serveer nou maar."
quote:Norrage
Connors: "Ja Andy. Je was ooit één van de beste tennissers van de wereld."
quote:Rumille
Connors: 'Nog 1 keertje Andy, in je linkerhand heb je de ballen en in je rechterhand het racket.'
OP van dit topicquote:franklop
A-Rod gevraagd om de jury van de vorige ronde te bekogelen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:36 schreef franklop het volgende:
Teddybeer is zeker terecht
Had geen inspirtatie
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
'Zeg Umpire, wilt u mijn racket teruggeven?'
thxquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond die van Knipoogje ook wel sterk
Ik vond 'm ook best leuk, maar ik houd toch meer van de afzeik-onderschriften als het om Roddick gaatquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:07 schreef Knipoogje het volgende:
Wat zal Maradona jaloers zijn trouwens. Die had alleen maar een hand. Safin krijgt een heel racket van baardmans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Speciaal voor kleinzusje:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
"Oh Noes, Sylar is back"
Paar keer gezien, weet wie het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Blawh
Safin kan racket niet meer vasthouden na al dat carnavalsgefeest.
Federer en Agassi smijten nu ook met rackets
'Zeg Umpire, wilt u mijn racket teruggeven?'
OP van dit topicquote:beertenderrr
Safin speelt met "the hand of god"
Ook al ben ik tegen carnaval, hij was wel leuk gevondenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Blawh het volgende:
Zo jury, een carnavalsonderschrift op het podium?![]()
Wat moet jij op carnaval, Almelo ligt nou niet echt onder de rivierenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Blawh het volgende:
Zo jury, een carnavalsonderschrift op het podium?![]()
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:52 schreef Tim86 het volgende:
vonden jullie deze ook zo lastig? Daarom duurde het bij mij zo lang namelijk
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:50 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Na opmars van de afhaalchinees wordt Nederland nu ook overspoeld door serveerchinezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Gordon loopt kwaad weg na zien van laatste 5 bij Chinese tennis idols
Dubbelpartners in de rij voor Andy Roddick
Na opmars van de afhaalchinees wordt Nederland nu ook overspoeld door serveerchinezen
OP van dit topicquote:Norrage
Na nieuw tafeltennisteam ook het nieuwe Daviscup team van Nederland gespresenteerd
Bel de opticien maar weer afquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bel de opticien maar weer af
Okidokiquote:
Als je badminton had gezegd had het geklopt want het Nederlandse badminton stikt van de importaziaten. Volgens mij is het bij tafeltennis veel minder. En dan slaat de grap niet aanquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:14 schreef Norrage het volgende:
Wat? Ik had wel een podiumplaats verwacht(eigenlijk wel #1 :/) En hoezo badminton? :/ (ik had eerst badminton maar had het veranderd omdat tafeltennis als tennis klinkt en kleine kinderen dat meer spelen :/)
Bij Tafeltennis is het bijna duidelijker (op dit moment) want de finale van de E12 of zo werd gespeeld door Li Yao, een echte Nederlandse, tegen een Deense, Qi Ying of zo (Ik had in ieder gevla precies zo mijn grap bedoeld!)....Ik vind het heel jammer dat ik zo ondergewaardeerd wordt.!!!!!!!!1!!!..en dan nog een poedel ook...SCHANDE!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je badminton had gezegd had het geklopt want het Nederlandse badminton stikt van de importaziaten. Volgens mij is het bij tafeltennis veel minder. En dan slaat de grap niet aan
Anyway, effe foto zoeken...
Of punten of de teddy, ik ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
2 vingers van Serena zijn nog ranziger dan het linkje van Knipoog
quote:Kleinzusje
2 vingers van Serena zijn nog ranziger dan het linkje van Knipoog
quote:Sharapova
Serena's dreigement om 'deze twee vingers ergens te stoppen waar de zon niet schijnt', niet goed ontvangen door de umpire
quote:Franklop
'HEY! Ik was van plan deze partij met deze twee vingers in de neus te winnen!!'
OP van dit topicquote:Colplay
He. Ik had gezegd twee Big Mac's ja.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of punten of de teddy, ik ben er nog niet uit
jurering iets na 8en.
Joh, franklop is de winnaar en mag kiezen !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer van dat plaatje kleinzusje
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:37 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dom, lomp en famous, ik ben dom, lomp en famous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |