quote:Rumille
Sabitini: 'Je hebt mayonaise op je wang.'
quote:ruud_fr
Duo blij met uitreiking oorkonde van deelname Abn-Amro toernooi door Richard Krajicek
quote:vrolijke-frits
Rafter:"Als ik met jou gan dubbelen, win ik misschien nog eens wat."
OP van dit topicquote:Norrage
"Ruilen?"
Nee een teddy beer he.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Sorry meidquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroogquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef Norrage het volgende:
Ik vond er een paar zo ontzettend goed, maar die staan geen avn allen in de top3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Knipoogje op 31-01-2008 23:42:25 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienDe poedel kan ze niet krijgen die zit in het asiel. De teddybeer zit nu op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienWaarom leg je je onderschriften altijd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
altijd??? Alleen alsik het gevoel heb dat ze vergezocht zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom leg je je onderschriften altijd uit.
quote:Knipoogje
Roddick spot Theo Maassen tussen het publiek
quote:ZoneKill
Roddick doet er ook echt alles aan om te laten zien dat het succes hem niet naar het hoofd stijgt.
quote:Gordon_Shumway
Amerikanen blij met urnen van de tegenstander, die in zak en as zat na de nederlaag.
OP van dit topicquote:franklop
Beker van Roddick wil graag anoniem blijven
inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |