quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:57 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent een rund als je met tennis stunt
Goran foto's(nouja, deze net niet geloof ik, maar die andere 3 wel
)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Goran ziet het verband niet.
Foto deze ronde:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:18 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Goran: 'Ik mag misschien oud zijn, maar ik hoef nog niet gemummificeerd te worden.'
Beetje lief doen voor kz, ze doet al 't werk hierquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
eindelijk die gast van kleinzusje eruit
Ze begrijpt vast wel dat ik het goed bedoel. Een beetje afwisseling is namelijk wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje lief doen voor kz, ze doet al 't werk hier
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef Rumille het volgende:
Slechte jury.
Teddy was leuk en nummer 2 was waardeloos
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:45 schreef Tim86 het volgende:
nr 1 en 2 waren poedelwaardig voor mijn gevoel..vooral nr 2
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef Norrage het volgende:
Eigenlijk had ik #2 moeten laten winnen
Ik doe ook weer eens mee ja...quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:29 schreef Norrage het volgende:
Niveau is eindelijk weer een beetje hoog ja
jij moest 'm nog editten om een zekere poedel te voorkomenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:19 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik doe ook weer eens mee ja...*proest*
quote:vrolijke-frits
Waar het Russische vrouwentennis hoogtij viert, is het mannentennis van ziekenhuisniveau
quote:Tim86
Goran ziet het verband niet.
quote:ZoneKill
Goran is bang weer zijn hoofd te verliezen op de tennisbaan.
OP van dit topicquote:-0-
Hansaplast springt in op behoefte grotere zweetbandjes
Dat het geen quote was lijkt me niet uit te maken. Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:41 schreef -0- het volgende:
Hmmz poedel
Dacht doe eens wat anders als een quote.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:15 schreef Norrage het volgende:
top 2 terecht, de #3 vond ik echt niet grappig...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]![]()
![]()
En die van jou had daar zeker gemoeten?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Rumille
Sabitini: 'Je hebt mayonaise op je wang.'
quote:ruud_fr
Duo blij met uitreiking oorkonde van deelname Abn-Amro toernooi door Richard Krajicek
quote:vrolijke-frits
Rafter:"Als ik met jou gan dubbelen, win ik misschien nog eens wat."
OP van dit topicquote:Norrage
"Ruilen?"
Nee een teddy beer he.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Sorry meidquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Feli winnaars![]()
( Gelukkig HIER geen poedel)
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroogquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef Norrage het volgende:
Ik vond er een paar zo ontzettend goed, maar die staan geen avn allen in de top3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Knipoogje op 31-01-2008 23:42:25 ]beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's al de 2e keer dat ik een poedelteddy eigenlijk de beste vond. Gortdroog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienDe poedel kan ze niet krijgen die zit in het asiel. De teddybeer zit nu op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vind dat wat er ook gebeurt KZ de poedel moet krijgen deze ronde zeg, wat een onderschrift![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Roddick heeft zichzelf al wel in de beker gereflecteerd gezienWaarom leg je je onderschriften altijd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |