quote:Tim86
Haasje over gaan bij een tennisracket blijkt moeilijker dan het lijkt
quote:Norrage
Haas heeft een breekpunt.
quote:Franklop
Haas niet succesvol bij 'Sterkste man van de wereld'
OP van dit topicquote:- O -
Drommels Drommels Drommels
Met die had je gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2008 19:53 schreef Norrage het volgende:
Wel een terechte top 3! Ik had dezelfde in gedachten (waaronder mijzelfalhoewel ik nu bedenk dat "Haas laat breekpunt onbenut" misschien leuker was )
tweedst!
Ja echt??quote:
quote:Gordon_Shumway
Uri Geller gespot op de tribune nadat hij de enkel van de speler links heeft gebogen.
quote:Norrage
"Here I come to saaaave the davy!!"
quote:Colplay
Davydenko tot zijn grote schrik veroordeelt tot spelen met Andreev na verloren weddenschap.
OP van dit topicquote:Ambrosius
Davydenko, ga terug naarje eigen helft man!
Dat is geregeld dan. Dank je.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:39 schreef Norrage het volgende:
Ik wil wel jureren hoor morgen...Ik weet namelijk niks te bedenken bij deze foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:02 schreef franklop het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:08 schreef franklop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop trouwens dat het nieuwe deel geen ARod in de titel draagt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:vrolijke-frits
Federer:"Eerst je haar netjes, je armen schoon en een schoon shirt en dan kun je misschien ooit nummer 1 worden"
quote:beertenderrrr
Federer: Dan kan je wel gewonnen hebben, ik bats wel met je moeder!
quote:Gordon_Shumway
Nadal: Heb jij het nummer van Ivanovic?
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Fed: "als je jeuk hebt moet je krabben, wie gaat er dan ook gravel happen"
Whehe, als ik jury was had je voor die opmerking al een punt gekregenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:28 schreef Tim86 het volgende:
sowieso niet de rechter maar qua bouw en motoriek is het toch duidelijk de linker..ik wil weleens weten in welk verband dit is gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |