vooral die fles whiskeyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef Norrage het volgende:
is inderdaad wel echt een kutplaatje, daar ga ik niet eens een onderschrift voor verzinnen geloof ik
Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, want vond jouw bijschrift met afstand de leukste van de ronde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ja he! Niet zomaar mijn zeldzame punten afsnoepen![]()
quote:PietjePuk007
Steffi: "psst, we moeten na afloop ook ff zo'n gratis rode ketting scoren he"
quote:Ambrosius
Waarom doe je me na Steffi
quote:ruud_fr
Graf: "Scheer je weg hier, dit is mijn kant"
OP van dit topicquote:Rumille
Zoek de 5 verschillen: 'De linker heeft haar, tieten, een ander shirt, een ander racket en een armbandje.'
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, weer ruud als winnaar.
Ow ik moest jureren doordat jij me had laten winnen, zie net dat je dat niet deed als winnaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goede jury wel![]()
[ afbeelding ]
Federer vs. Agassi
maar je gelooft mij natuurlijk wel als ik zeg dat ik die niet heb gezien hè?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Knipoogje het volgende:
hmm, moet bekennen dat de winnaar dezelfde tekst heeft als een vorige winnaar van die 2 dubbelaars. Toen was ook de tekst "ga naar je eigen kant!" Nu alleen een 'scheren' erbij. Verder kon ik me wel vinden erin... mooie nieuwe foto trouwens
En je won juist door de toevoeging van het scherenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar je gelooft mij natuurlijk wel als ik zeg dat ik die niet heb gezien hè?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:49 schreef Norrage het volgende:
Yay, eindelijk van het 1.00 gemiddelde af
Das liefquote:Op zondag 3 februari 2008 12:41 schreef franklop het volgende:
vond het jammer dat ik dit topic niet eerder gevonden had, had ik misschien nog wat hoger gestaan
Hoog gemiddelde als je kijkt naar de restquote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Je ging als een speer en frank ook![]()
Puk alle keren meegedaan en hoogste aantal poedels![]()
Tim en Ambro samen op 1
GS met stip naar plek 9 !!
+ nog meer leuke verschillen !!!
Nu nog ff een opvolger voor mij zoeken
( qua puntentelling dat is)
Klopt wel,quote:Op zondag 3 februari 2008 18:21 schreef Knipoogje het volgende:
Mijn stand klopt niet, ik heb veel minder punten. 2 poedels, 1x 1e, 1x3e, na 17(!) deelnames, dan kan ik nooit 30 punten hebben als je er 1 per deelname krijgt. Niet dat ik het erg vind....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |