quote:Gordon_Shumway
Agassi: 'Fuck, bal eroverheen. Haal jij 'm even Roger?
quote:Knipoogje
Na 34 dubbele fouten vanwege voetfout durft Federer dan toch eindelijk achter de servicelijn te gaan staan
quote:ZoneKill
Deze wedstrijd haalt een zeer hoog niveau, dat zie je meteen.
OP van dit topicquote:PietjePuk007
Fed: "de volgende keer mag jij de ballen halen hoor !"
ja, die was 4equote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef Knipoogje het volgende:
Vond die van Tim ook wel leuk.
haha oke. Maar heeft er al iemand een nieuwe foto?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat vond ik ook, vandaar ik ook niks zei over plagiaat ofzo
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:26 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag dan hoog kunnen springen, maar hij komt niet dichtbij het tennisveld van Andre en Roger.
ha! bahquote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had ik ook in gedachten
![]()
Ga nu maar weer even nadenken
ja, ik ook (en nog wel meer mensen waarschijnlijk)quote:Op zondag 3 februari 2008 21:06 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ha! bahIk ook (of in ieder geval iets met die vorige foto)
Niet happen, maar meppen naar Peijnenburg dusquote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Pete probeert in KKK-kledingstijl koek uit de lucht te meppen voordat er negers mee vandoor gaan
quote:TheGeneral
Pete Sampras in zijn nieuwe functie als professionele vliegenmepper.
quote:Tim86
Pistol Pete springt gat in de lucht na succes van zijn debuutfilm met vrouw Bridgette Wilson: When Hairy met Sally
quote:vrolijke-frits
Pete Sampras; niet bepaald een laagvlieger
OP van dit topicquote:kleinzusje
Springende Sampras geen fan van AJAX
Ik snap er ook niks van, jij had ook zeker op het podium gemoeten!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:12 schreef Rumille het volgende:
Geen eens podium?Slechte jury.
[ afbeelding ]
Connors: 'Nog 1 keertje Andy, in je linkerhand heb je de ballen en in je rechterhand het racket.'
inderdaad..als je alleen al zag hoeveel mensen die wilden nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, jij had ook zeker op het podium gemoeten!
maar het is natuurlijk het meest schandalig dat ik niet op het podium sta en die vliegenmepper welquote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
inderdaad..als je alleen al zag hoeveel mensen die wilden nemen
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar het is natuurlijk het meest schandalig dat ik niet op het podium sta en die vliegenmepper wel
Altijdquote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef Knipoogje het volgende:
Ambro, wat zijn we weer heerlijk droog he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |