quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:50 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Na opmars van de afhaalchinees wordt Nederland nu ook overspoeld door serveerchinezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Tim86
Gordon loopt kwaad weg na zien van laatste 5 bij Chinese tennis idols
quote:vrolijke-frits
Dubbelpartners in de rij voor Andy Roddick
quote:Knipoogje
Na opmars van de afhaalchinees wordt Nederland nu ook overspoeld door serveerchinezen
OP van dit topicquote:Norrage
Na nieuw tafeltennisteam ook het nieuwe Daviscup team van Nederland gespresenteerd
Bel de opticien maar weer afquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bel de opticien maar weer af
Okidokiquote:
Als je badminton had gezegd had het geklopt want het Nederlandse badminton stikt van de importaziaten. Volgens mij is het bij tafeltennis veel minder. En dan slaat de grap niet aanquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:14 schreef Norrage het volgende:
Wat? Ik had wel een podiumplaats verwacht(eigenlijk wel #1 :/) En hoezo badminton? :/ (ik had eerst badminton maar had het veranderd omdat tafeltennis als tennis klinkt en kleine kinderen dat meer spelen :/)
Bij Tafeltennis is het bijna duidelijker (op dit moment) want de finale van de E12 of zo werd gespeeld door Li Yao, een echte Nederlandse, tegen een Deense, Qi Ying of zo (Ik had in ieder gevla precies zo mijn grap bedoeld!)....Ik vind het heel jammer dat ik zo ondergewaardeerd wordt.!!!!!!!!1!!!..en dan nog een poedel ook...SCHANDE!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als je badminton had gezegd had het geklopt want het Nederlandse badminton stikt van de importaziaten. Volgens mij is het bij tafeltennis veel minder. En dan slaat de grap niet aan
Anyway, effe foto zoeken...
Of punten of de teddy, ik ben er nog niet uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
2 vingers van Serena zijn nog ranziger dan het linkje van Knipoog
quote:Kleinzusje
2 vingers van Serena zijn nog ranziger dan het linkje van Knipoog
quote:Sharapova
Serena's dreigement om 'deze twee vingers ergens te stoppen waar de zon niet schijnt', niet goed ontvangen door de umpire
quote:Franklop
'HEY! Ik was van plan deze partij met deze twee vingers in de neus te winnen!!'
OP van dit topicquote:Colplay
He. Ik had gezegd twee Big Mac's ja.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of punten of de teddy, ik ben er nog niet uit
jurering iets na 8en.
Joh, franklop is de winnaar en mag kiezen !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
Jammer van dat plaatje kleinzusje
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:37 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dom, lomp en famous, ik ben dom, lomp en famous
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |