Staat goed, je ziet haar puist niet meer.quote:
Wie weet vergeet ze die shampoo op haar vingers wel en krijgt ze plots jeuk aan haar oogbol.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
Amanda en Selene zaten aan het mandje van Claire.Amanda pakte shampoo om op haar vingers te doen.
Ach hij probeerde hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef T-lex het volgende:
Jaap en Brian lopen mekaar te fucken.
Jaap pakt kip uit de koelkast en zet het op het aanrecht. Brian pakt de kip en verplaatst het naar de andere kant. Jaap gokte er op dat brian de kip ging gebruiken...maar die gaat iets met viscuisine maken. Verkeerd gegokt Jaapie....
Je doelt op de voortdurend fysieke dreiging die van hem uitgaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Brain ? ik bedoel hij speelt het spel goed , door pure angst te zaaien.
Oeps, jij durftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Brain ? ik bedoel hij speelt het spel goed , door pure angst te zaaien.
Haar keeltje wordt regelmatig gesnoerd (douche-scene) logopedie is dan geen oplossing.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:33 schreef tipsch het volgende:
Kan Amanda alsjeblieft haar rotsmoel eens houden.
Hoe gaat het het met haar logopedie eigenlijk?![]()
Wachten we ook nog steeds op de exit van Laffe Lul?![]()
Dat dus, en blijkbaar mag het want hij is er nog niet uitgekickedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doelt op de voortdurend fysieke dreiging die van hem uitgaat?
Is dat een spel spelen of is hij gewoon eng? Als het een spel is, dan doet hij het goed. Alleen denk ik dat Brian gewoon zo is en dan is pure angst zaaien helemaal niet zo'n mooie eigenschap om te hebben als mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heee..Demon Hunter...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
vraag is meer, wat hebben de meeste van ons niet tegen brian.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Volgens mij is niemand daar door de screenings gekomen om zijn of haar "mooie eigenschappen"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat een spel spelen of is hij gewoon eng? Als het een spel is, dan doet hij het goed. Alleen denk ik dat Brian gewoon zo is en dan is pure angst zaaien helemaal niet zo'n mooie eigenschap om te hebben als mens.
American Football richt echt veel schade aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Duuh Amanda heeft totaal geen inhoud en kan het spel ook niet spelen, maar Brian heeft backup nodig..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef miesy het volgende:
[..]
vraag is meer, wat hebben de meeste van ons niet tegen brian.
maar wat mijzelf het meeste aan hem irriteerd is zijn schijnheiligheid, zelfmedelijden,
en over-controling naar amanda toe. feit dat hij van haar geen tegenspraak dult.
Nee precies, het is een kwestie van wie je het het meeste gunt en dan komt Brian er in het algemeen niet zo goed vanaf.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, jij durft
Mocht je later spijt krijgen van deze post, dan geven we gewoon je hersenschudding de schuld
Brian is een rat, en dat kan wel de bedoeling van "het spel" zijn maar dat je het spel goed speelt is volgens de fora natuurlijk geen reden om datzelfde spel ook te winnen
Sterker nog, hij wordt er rijkelijk voor beloond: uitjes en gastspelers voor die stinkrat te over.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat dus, en blijkbaar mag het want hij is er nog niet uitgekicked![]()
Niemand die blind "fan" is van iemand ziet zaken nog in perspectief... dat is het vervelendequote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is primaSowieso zou iemand als Amanda menig man tot waanzin drijven. In het echte leven waren die al lang uit elkaar pfff.. Dingen in perspectief zien is lastig hè
Daar heb je dan weer gelijk in. Iemand mishandelen onder de douche is hetzelfde als sex hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is primaSowieso zou iemand als Amanda menig man tot waanzin drijven. In het echte leven waren die al lang uit elkaar pfff.. Dingen in perspectief zien is lastig hè
Brian doet helemaal niks.Daarom mag ik hem niet.Alles doet hij via anderen en na 5 minuten is hij al para en mag het niet meer.Zie liever dat iemand op eigen kracht wint.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Tegen zoveel relativering ben ik dan weer niet bestand.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand daar door de screenings gekomen om zijn of haar "mooie eigenschappen"
goeie vergelijking, joh!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is prima
Je mag hier een fan zijn van iedereen maar je bent op dit forum een uitzondering.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef John316 het volgende:
Ik ben ook Brianfan hoor, zeker vind ik huubje ook grappig, de vrouwen zijn van laag niveau, nog geen fatsoenlijke (in de ruimste zin van het woord) vrouw gezien daar.
Echt het niveau waarmee sommige forummers over Brian praten.. lager dan die kerel zelf is hoor.
Douche-toestand en iemand palen. Ik zie toch een verschil.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Het meisje palen gaat met goedkeuring en plezier van beiden is echt heel wat anders dat een meid die niets bijzonders doet de douche door rammen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Als je Brian nat spettert flipt hij al.En Brian moet in de finale dus mogen ze amper wat doen bij hem.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso .. de enige manier om brian te pakken is ook daarwerkelijk brian pakken en niet amanda ..
Dat neemt niet weg dat Brian nog steeds degene kan zijn die het spel het beste speelt... vooralsnog is hij iig degene die er het langst inzit, en dus de voorlopige winnaar, of dat de gebruikers van de fora nou bevalt of niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee precies, het is een kwestie van wie je het het meeste gunt en dan komt Brian er in het algemeen niet zo goed vanaf.
Zelfs de redactie is DGK-moe en laat af en toe een steekje vallenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Tegen zoveel relativering ben ik dan weer niet bestand.Alhoewel ik Claire verdenk van gewone eigenschappen wat haar bijna mooi maakt. Zal wel een foutje zijn dan.
Nee we dwalen afquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, gebeurd dit allemaal op de streams ?
Je meent dit echt he?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
Het probleem is dus, dat omdat Brian Amanda fysiek geweld heeft aangedaan, de rest opeens allemaal niet meer zo erg is. Terwijl het seks fragment toch wel iets mensonterender is dan de douchescene.
Hij kan niet anders.En Amanda is allang blij dat ze een vriendje heeft en ermee samenwoont.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
1 ding moeten jullie wel toegeven, Brian staat op dit moment ijzersterk in de villa, zijn relatie met amanda is toch verbazingwekkend stabiel
amanda is bang van hem en mag niet moeilijk doen, of anders....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
1 ding moeten jullie wel toegeven, Brian staat op dit moment ijzersterk in de villa, zijn relatie met amanda is toch verbazingwekkend stabiel
ja seks is slecht, en dan ook nog het dekbed vergeten, slecht, slecht slecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
Het probleem is dus, dat omdat Brian Amanda fysiek geweld heeft aangedaan, de rest opeens allemaal niet meer zo erg is. Terwijl het seks fragment toch wel iets mensonterender is dan de douchescene.
Hahah, jij doet niet aan seks/hebt nog nooit aan seks gedaan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
Ja, omdat Amanda alles maar over zich heen laat komen en totaal geen eigenwaarde heeft. Tegen zoveel domheid is niets te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
Je bent hier inderdaad bijna de enig die dit hier zo schrijft. Dat wil nog niet zeggen dat je de enige bent hoor. De meeste mensen die zo denken als jij ,hebben de COS al verlaten, zitten ergens anders, of lezen alleen nog af en toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso .. de enige manier om brian te pakken is ook daarwerkelijk brian pakken en niet amanda ..
Brian heeft het wel getroffen met een vriendin als Amanda, en wie had nu verwacht dat ze zo slaafs zou zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:59 schreef miesy het volgende:
[..]
amanda is bang van hem en mag niet moeilijk doen, of anders....![]()
maar verder hebben ze een super stabiele relatie, ja.
lol!
Opeens zag ik hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef SIRA het volgende:
Amanda probeerde weer met mes en vork te eten.
Helaas ze moest de poging weer staken.
Ongelooflijk dat ze voordat ze de kooi in ging elke dag uit eten ging. dan kan je toch wel normaal eten
[ afbeelding ]
Bij de KFC mag je gewoon met de handjes eten. Ze houdt bijv. niet van biologisch vlees. Ze haalt gewoon vegetarisch en biologisch door elkaar. Die hopte gewoon van de Mc Donalds naar KFC.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef SIRA het volgende:
Amanda probeerde weer met mes en vork te eten.
Helaas ze moest de poging weer staken.
Ongelooflijk dat ze voordat ze de kooi in ging elke dag uit eten ging. dan kan je toch wel normaal eten
[ afbeelding ]
Ja, daar komt het wel op neer... tot kerst 2006 was het programma lekker saai, deden we minimaal een dag over een COS en was het niet meer dan een beetje de voyeur uithangen bij een iets groter dan gemiddeld gezin waarin af en toe wat gebeurde...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ergo: Wij zijn dus de schuldigen dat dit kutprogramma nos steeds op de tv en streams te zien is.
Wat een enge gedachte.
Sorry voor de hufterige quote, foutje.
Wat wil jij dan precies zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer... tot kerst 2006 was het programma lekker saai, deden we minimaal een dag over een COS en was het niet meer dan een beetje de voyeur uithangen bij een iets groter dan gemiddeld gezien waarin af en toe wat gebeurde...
Daarna moesten ze kennelijk dagelijks "TV maken" en dat lukte vooral door hufterigheid de boventoon te laten voeren.
Amanda heeft vanaf begin af aan gezegd dat ze op autoritaire jongens valtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian heeft het wel getroffen met een vriendin als Amanda, en wie had nu verwacht dat ze zo slaafs zou zijn.
Ik niet.
Wat als ze het allemaal niet geaccepteerd had, zou Natasja dan nog in de kooi hebben gezeten?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
Brian is een vuile gluipert en hij beukt zn vriendin ook op een gluiperige manier, stiekem onder de douche of onder de dekens. Daar zijn genoeg filmpjes van. Zn zogenaamde spel is ook gluiperig. Amanda pikt te veel van hem. Een normaal denkend mens zou dit soort dingen niet pikken van haar vriend. En helemaal niet met zoveel camera's in de buurt. Hun relatie is stabiel zolang Brian rustig is en zolang Amanda niet drinkt, schreeuwt, zeurt, Brian tegenspreekt en doet wat hij zegt. Er zijn genoeg momenten dat ze ruzie hebben, helaas bindt Amanda vaak in. Ik kots op die jongen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
Burger King vergeet je...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij de KFC mag je gewoon met de handjes eten. Ze houdt bijv. niet van biologisch vlees. Ze haalt gewoon vegetarisch en biologisch door elkaar. Die hopte gewoon van de Mc Donalds naar KFC.
Amanda weet niet eens hoe ze rekeningen moet betalen laat staan dat ze weet hoe Random Reader werkt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:20 schreef Leandra het volgende:
OMG, Amanda kent het internetbankieren met TAN codes, en Selène met een rabosysteem (met een random reader) en ze zitten elkaar te vertellen dat ze het niet goed uitleggen..
Dan heb je van die codes, nee dan heb je zo'n kastje...![]()
Hoezo dumb and dumber??
Pesterijen zijn er ook niet meer of actie's ala dennix (camera incident) enz ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Bij Talpa/RTL zijn ze in de veronderstelling dat iedereen zit te wachten op sex. Ik vraag me af waar ze al die lui vandaan halen.
Zelfs al je de site van DGK wil openen, word je tegenwoordig met een sex site door verbonden, zonder dat je het zelf wilt.....IK denk als ze dit niet doen er helemaal geen kijker meer is. Kennelijk moet alles sex en smerigheid zijn willen er nog mensen naar kijken.
Sex is niet smerig maar lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Bij Talpa/RTL zijn ze in de veronderstelling dat iedereen zit te wachten op sex. Ik vraag me af waar ze al die lui vandaan halen.
Zelfs al je de site van DGK wil openen, word je tegenwoordig met een sex site door verbonden, zonder dat je het zelf wilt.....IK denk als ze dit niet doen er helemaal geen kijker meer is. Kennelijk moet alles sex en smerigheid zijn willen er nog mensen naar kijken.
Ah, tijd voor een goedkope undergroundrap van Lucquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
En ondertussen aan de eettafel... vertelt "serveerster" Amanda dat ze nooit cola kon drinken en dat in DGK eindelijk heeft leren drinken, waarna Luc in de blufmodus gaat en niet alleen vertelt hoe groot de Colaflessen en Milkshakes in de VS zijn, maar ook begint te vertellen dat een Big Mac daar tig keer zo groot is...
Yeah right Luc... nog nooit van de "Big Mac index" gehoord?? Die bestaat natuurlijk niet voor niets hè
[ afbeelding ]
Ja maar dan hopt ze in een driehoek. Dan verdwaalt ze en dan eindigt ze ergens in een gracht.quote:
Oh, dat kan hij dus ook bijschrijven op zijn CV, Brian de alleskunner.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Brian heeft op de helpdesk van Wannado gewerkt, eerst particulier, daarna zakelijk.
Met een sex site doorverbonden? Dan raad ik je is aan een virusscan uit te voeren..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
Op dat call center zullen aardig wat telefoons gesneuveld zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan hij dus ook bijschrijven op zijn CV, Brian de alleskunner.
Laminaat leggen en zelf de droger maken ipv meteen een nieuwe halen is voor Amanda ook belangrijk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat kan hij dus ook bijschrijven op zijn CV, Brian de alleskunner.
Ja viel mij ook al op, de redaktie zal hier en daar weleens meelezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Ja, valt het jullie ook niet op, dat je Brian en Amanda tegenwoordig over het spel en hun plannetjes hoort praten? Dat deden ze voorheen echt nooit!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
Ik zei 'hey, yo motherfucking nigger, the hamburgers in Tilburg are bigger!'
quote:
De Bermuda driehoek is helaas niet in Amsterdam...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan hopt ze in een driehoek. Dan verdwaalt ze en dan eindigt ze ergens in een gracht.
2 Plekken kan ze net onthouden.
Ik denk dat je beter af bent gewoon Huub in zijn vet te laten gaar koken. Huub heeft heel graag het grootste woord en wil graag discusseren. Wat Huub doet, doet hij alleen maar met drank op. Verder doet hij alleen alles met zijn mond en regelmatig met zijn pik...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Pesterijen zijn er ook niet meer of actie's ala dennix (camera incident) enz ...
Huub heeft geen zin in ruzie, en de rest durft niet tegen huub te spelen, Ik snap niet dat iemand huub helemaal gek gaat maken zoals huub dat bij lieke deed![]()
Wellicht van het geld waar ze haar hele leven al op teert?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda wil graag een huis kopen....
waarvan?
Nou hoor, laat dat kind lekker dromen, Mamanda is ook nog in de picture. Waarom denk je dat Brian blijft hangen aan Amanda, hij ruikt de miljoenen, ook als hij niet dat hok wint.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda wil graag een huis kopen....
waarvan?
Dat deden ze altijd onder de dekens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Ja, valt het jullie ook niet op, dat je Brian en Amanda tegenwoordig over het spel en hun plannetjes hoort praten? Dat deden ze voorheen echt nooit!
Lekker dom weer. Redaktie heeft Huub weer een ingeving gegeven. Amanda en Brian moeten met rust gelaten worden! Tis alweer duidelijk! TOP HOKJE! voor het verneuken van ons plezier en het spelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef rooie3 het volgende:
Nou wat zei ik.Amanda word weer met rust gelaten en ze gaan weer in hun eigen kamp gein uithalen.Hoe stom kan je zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef coldstar het volgende:
Huub, zegt weer alles wat Claire moet gaan doen. Hij zet Claire onder druk en zeg dat ze stemming voor Jaap aan moet vragen. Huub speelt een vies spelletje en maakt echt misbruik van Claire om zichzelf weer in te dekken.
Baal ik echt van.Nu geven ze Brian en Amanda weer voer.Hoe dom kan Huub zijn zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lekker dom weer. Redaktie heeft Huub weer een ingeving gegeven. Amanda en Brian moeten met rust gelaten worden! Tis alweer duidelijk! TOP HOKJE! voor het verneuken van ons plezier en het spel
Verwarring zaaien is de keyword maar het zou me niks verbazen als Amanda uit de wind gehouden wordt en Jaap op de ontslagstoel zit donderdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
Waar slaat dit nu weer op?? Hoezo Jaap op de bank. Amanda gaat er toch op?
Meesterlijk weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ah, tijd voor een goedkope undergroundrap van Luc
Ah ah, ja ja, hier de Grote L Luc, die eens niet komt met een Huub-Huub Barbatruc! Je weet toch dat ik in the states ben geweest? Daar was het bij de Mac een en al feest! Want deze grote jongen is daar zelfs binnen geweest.
Daar stond een dikke vette neger een hamburger te bakken, ik dacht van hee, ik grijp m'n kans en zet die zwarte te kakken!
Ik zei 'hey, yo motherfucking nigger, the hamburgers in Tilburg are bigger!'
Toen werd hij hardstikke boos en belde zijn matties, wat vond ik dat slap en pakte uit mijn zak wat smarties. Voor ik het wist stond daar een hele gang from The Westside.
Ik zei toen tegen die groep negers, I'm Luc from Tilburg, friend of Holleeder, aaaiiiggght?!![]()
Je had ze toen moeten zien, niet te filmen, en nooit uitgezonden op 10! Ze beefden en trilden bij het horen van die naam uit Holland, en verkozen het hazepad, want ik heet Luc en zet the States naar mn hand!
Dus ik kan het weten lieve schat, ik noem het Big Mac, of had je wat?
Pas maar op vuile vieze COS-dellen, jullie lusten lullen als goedkope frikandellen.......
Nee Luc! Kappen nou
Ik snap het.Vrijdag is het een feest voor onze prinses en die mag niet in het water vallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwarring zaaien is de keyword maar het zou me niks verbazen als Amanda uit de wind gehouden wordt en Jaap op de ontslagstoel zit donderdag.
Is Brian ook al laminaat specialist dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je nog een leuke rap over click-laminaat, daar is Brian dan weer goed in.
Klopt, maar wel voor mezelf en ik vind het kijken naar het behaarde klokkenspel van Huub dus echt niet zo lekker om naar te kijken.quote:
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef SIRA het volgende:
Is de ontslagronde as donderdag al ??
(niet onder Wie is de Mol toch??)
Daar zijn Huub en Jaap dagelijks mee bezig. Helaas pindakaas, Claire heeft het niet in zich. Alles maar dan ook alles moeten ze voorkauwen. Het antwoord van Claire is: Ik moet er even over nadenken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:49 schreef STAP01 het volgende:
Brian moet Claire ´los´ krijgen lijkt het wel. Dat ze feller gaat worden.
Hoezo show?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je mooie show Huub als Jaap op de stoel zit.Amanda op de stoel willen we,dat is pas show.
Kennelijk is de Febo weer bezig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met je mooie show Huub als Jaap op de stoel zit.Amanda op de stoel willen we,dat is pas show.
er zit een goede noton virus op, die ook iedere week om de zelfde tijd de boel helemaal scant, lijkt me dat het hier niet aan kan liggenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:28 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Met een sex site doorverbonden? Dan raad ik je is aan een virusscan uit te voeren..
Hij vergist zich vast, hij zegt ook dat de tennisbond de KNVB is....................quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:47 schreef Lobasca het volgende:
Brian heeft ATP gespeeld, dit gaat Watson ff nakijken
Hoe lang zal het duren voordat Martin zijn opwachting komt maken in dat hok?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
En uiteraard gaat het gesprek daarna gelijk weer over Dilana en valt de naam "Gaus" een paar keer
hahaha, jij hebt gewoon meer rechten op dgk-site.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
er zit een goede noton virus op, die ook iedere week om de zelfde tijd de boel helemaal scant, lijkt me dat het hier niet aan kan liggen
Om te zien vind ik het best een leuke meid, maar dat vind ik eigenlijk wel van al die meiden.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef SIRA het volgende:
Amanda heeft het met Claire over fisaagie. Maar dat heeft ze nu al zoveel gedaan, ze wil nu echt iets anders doen.
C: misschien is een eigen modelijn wat voor je
A: oh ja, dat kan ook natuurlijk, kan ook nl heeeel goed tekenen.
Klote hokjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Rotterdammert het volgende:
jammer, ontslagronde amanda gaat niet door
het was ook te mooi om waar te zijn
You're the greatestquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Yavido het volgende:
Ok, op verzoek speciaal voor BQ over click-laminaat!
Ok Luc, dit was dan je virtuele afscheid
Wie zegt er dat die niet door gaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:14 schreef Rotterdammert het volgende:
jammer, ontslagronde amanda gaat niet door
het was ook te mooi om waar te zijn
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wilquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wie zegt er dat die niet door gaat?
Nou Cc, ik had je hoger ingeschat met je "drawing skills".quote:
Huub is domquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wil
Huub is over de grens van geniaal heen alleen hij heeft dat zelf niet helemaal doorquote:
Wil je mike AUB doodknuffelen..... Die hartjes... jemig ik wordt der gek van!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:Mike
en Selène ruimen af en Selène zeikt en passant Britney ff af...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub heeft clair voorgesteld om jaap op de bank te zetten, en claire doet natuurlijk alles wat huub wil
En hij luistert naar niemand...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
Ik word doodziek van al die mensen die iedere keer die hond maar bevelen. Die hond heeft daar 6 baasjes.
Niet zulke rare dingen zeggen hoor, de streams zijn al zo dramatisch.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef noekje het volgende:
Mark my words, vrijdag komt die weer binnen maar komt dan aangereden in het golfkarretje. Heel ludiek!
Ik begrijp daar ook niks van... moet iemand zich weer bewijzen.... Huub wil Jaap er weer inhouden zodat ie een freebee heeft.... Claire wordt gedwongen zich uit te spreken?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
GVD 1x in de maand een ontslagronde, en dan gaan ze een grap uithalen !!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:20 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Er kan er toch maar 1 op de bank?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik dacht dat de onslag ronde voor Amanda gewoon door gaat. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat Jaap die al aangevraagd had.....Of ik moet het mis hebben?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef Liess het volgende:
Eh, Jaap staat ónder Amanda?
En dat geleuft gij?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
zo zo...Lieke 32%.....ja ja Huub...laat dat maar eens tot je doordringen
Lieke's punten vervallen..naar niemand dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
Waar gaan Lieke's punten heen? Dat wil ik graag weten.
Nope, en de 7% van Jaap geloof ik ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef SIRA het volgende:
Ik geloof toch niets van het verhaal van de 32% van Lieke.
Die vervallen zomaar...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
Met andere woorden jij hebt je maandsalaris opgesmst naar Lieke?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Huub zijn akties werden niet gewaardeerd door de kijker...anders had Lieke nooit zoveel punten gehad
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef riri het volgende:
zo zo...Lieke 32%.....ja ja Huub...laat dat maar eens tot je doordringen
Die zijn komen te vervallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:30 schreef SIRA het volgende:
Ik geloof toch niets van het verhaal van de 32% van Lieke.
Net als toen met Dennis, dat was ook zo geloofwaardigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Huub zijn akties werden niet gewaardeerd door de kijker...anders had Lieke nooit zoveel punten gehad
En zag je Huub zijn gezicht?...die dacht al dat ie over de 60% hadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, net wat ik dacht Lieke heeft flink gewonnen met de PP, 32% maar liefst.![]()
![]()
![]()
![]()
Huub maar 34% he he he.![]()
![]()
![]()
Zwaar gemanipuleerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Vorige maand was Lieke zwaar gekelderd, en nu ongeveer verdriedubbeld? Ik geloof er echt geen ruk van.
Degene die zich bij Huub aansloot werd altijd tweede. Degene die Huub van zich afstoot blijkbaar ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:31 schreef riri het volgende:
Ze is ook pas net op tv... dus sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ooooo, Selens zegt tegen Claire, zie je dat het niet altijd effect hebt als je met Huub neukt...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Ooooo, Selens zegt tegen Claire, zie je dat het niet altijd effect hebt als je met Huub neukt...
Waarom Huub er niet bij betrekken ???????????????????quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:32 schreef Yavido het volgende:
[..](moet je Huub er weer bij betrekken?)
Lieke ist rausJammer, had die kop van Huub wel willen zien als ze er nog had gezeten.
Zouden er meer streamers zijn als tv kijkers of andersom ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze is ook pas net op tv... dus sloeg nergens op.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zouden er meer streamers zijn als tv kijkers of andersom ?
Ja klopt, maar ik dacht dat er toch voor meer mensen wel ontsag ronde aangevraagd kan worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Er kan er toch maar 1 op de bank?
Dus als Amanda, Brian en Claire Jaap kiezen, is het over.
Het breekt Jaap op dat hij niet duidelijk kiest voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef riri het volgende:
Jaap mag ook weleens achter zijn oren krabben...hij blijft zich gedragen als meelopertje terwijl ie veel meer in zijn mars heeft
quote:
Jaap zal nooit hoog eindigen.Hij heeft juist fans die niet bellen.Jonge meiden zullen nooit voor Jaap bellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef riri het volgende:
Jaap mag ook weleens achter zijn oren krabben...hij blijft zich gedragen als meelopertje terwijl ie veel meer in zijn mars heeft
Je zegt het goed...werd....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Degene die zich bij Huub aansloot werd altijd tweede. Degene die Huub van zich afstoot blijkbaar ook.
Dan heb je zeker de tv beelden niet gezien, Huubje werd zeer negatief in beeld ( en geluid ) gebracht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Vorige maand was Lieke zwaar gekelderd, en nu ongeveer verdriedubbeld? Ik geloof er echt geen ruk van.
Same here. En toch heb ik lol, Amanda 11% en Brian 13 %. Huub steekt nog steeds met kop en schouders boven A en B heen. That makes me happy.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:34 schreef mootie het volgende:
Die was net pas op tv.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zegt het goed...werd....
Claire staat onderaan...
Net als altijd toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de tv beelden niet gezien, Huubje werd zeer negatief in beeld ( en geluid ) gebracht.
Gewoon zoals hij is dus.![]()
kon er niet eerder op claire gestemd worden, ik als streamer stem niet...nooit gedaan ook, Dus als een miljonaire pas op tv is, kan erop gestemd worden......keequote:
Claire moet nog gaan afstoten, dan stijgt ze ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zegt het goed...werd....
Claire staat onderaan...
Dat zou zeker een goede keus zijn geweest, dan stond ie er nu alleen voorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef riri het volgende:
Jaap had gewoon met Lieke moeten gaan spelen...was een veel betere keus geweest
Idd Huub laat Jaap vaak winnen om te zien hoe jaap denkt, dat extraheert ie uit z'n spel, en zal vast steeds hebben gevraagd aan jaap: hoe doe je dat, dat winnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef kybe het volgende:
Jaap de schaker, heeft een verkeerde strategie gekozen.
Top speurwerk, broddaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef Lobasca het volgende:
Even navraag gedaan bij de Tennisfreaks van FOK!, Brian Kubatz heeft nooit op de lijst van de ATP gestaan
Weet ik, maar ik kon het niet laten om het erbij te zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Net als altijd toch?
Maar Lieke 32% en Jaap onder Amanda? Heeeeeeel moeilijk te geloven.
Je spreekt jezelf overigens wel tegen
Nee, maar als de uitzendingen pas een week later op tv komen, dan zien mensen die tv kijken toch veel minder van iemand, en dan stemmen ze toch gewoon op hun eigen 'idool'?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
kon er niet eerder op claire gestemd worden, ik als streamer stem niet...nooit gedaan ook, Dus als een miljonaire pas op tv is, kan erop gestemd worden......kee
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
Redaktie moet Lieke een aparte rol geven in het verdere verloop van dit spel...als (gast)speler met aparte speciale privileges
Wat zou dat toevoegen dan ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
Redaktie moet Lieke een aparte rol geven in het verdere verloop van dit spel...als (gast)speler met aparte speciale privileges
Same here... wie was Lieke ook alweer.... die schoonmaakster toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. En toch heb ik lol, Amanda 11% en Brian 13 %. Huub steekt nog steeds met kop en schouders boven A en B heen. That makes me happy.
Laat RTL anders een spin-off maken, een mini-gouden kooi voor Lieke alleen, ze is zoooooooooo populair.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
TERRORJaapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
Wat zal Jaap nu gaan doen, Claire voorzichtig bewerken om Huub eruit te stemmen ?
Sorry....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef coldstar het volgende:
Amanda, is inderdaad niet dom. ze zegt precies wat ik ook altijd zeg. (Mijn mening)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
Op welke manier?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:49 schreef diedirk het volgende:
Waarom weet Huub altijd als enige heel veel dingen van achter over popo's enz.
Daar kan hij toch oneerlijk zijn voordeel mee doen?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:49 schreef diedirk het volgende:
En gisteren riep ze pijpslet naar Claire, wat een schatje is het ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens. Maar ik denk dat Lieke dit niet meer wil. Ze gaan vande week samen met Nadia en Dennis, Lieke en Quinten gezellig uit eten. Die zit volgens mij niet meer te wachten op die troep daar....
Waarom, zien er toch zo weinig mensen hoe lief Amanda eigenlijk is. Zij is weer de enige die tegen Claire zegt. Meid, maak je niet druk...wat maakt het uit.
aan de lage stand van zijn punten te zien niet,quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef riri het volgende:
Jaap had gewoon met Lieke moeten gaan spelen...was een veel betere keus geweest
Nou, die briefjes voor Claire waren ook zo lief bedoeld he?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
mee eens. Maar ik denk dat Lieke dit niet meer wil. Ze gaan vande week samen met Nadia en Dennis, Lieke en Quinten gezellig uit eten. Die zit volgens mij niet meer te wachten op die troep daar....
Waarom, zien er toch zo weinig mensen hoe lief Amanda eigenlijk is. Zij is weer de enige die tegen Claire zegt. Meid, maak je niet druk...wat maakt het uit.
Alsof Lieke, Dennix en Nadia mag.. ow shit misschien toch wel daar Lieke zo manisch is als de neten..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maagzuur ???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat RTL anders een spin-off maken, een mini-gouden kooi voor Lieke alleen, ze is zoooooooooo populair.
Het is ook een hele lieve meid.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom, zien er toch zo weinig mensen hoe lief Amanda eigenlijk is.
Ja en waarom weet Brian altijd precies wat er speelt aan filmjes en plannen .Vind dat veel kwalijker dan een popi poll.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:49 schreef diedirk het volgende:
Jaap hoeft niemand te bewerken, laat Huub 'zijn ding' maar doen dan ziet Claire het licht ook nog wel.quote:
Who cares, ik stream en baseer daar mn mening op. Hoe ze de uitzending in elkaar frobelen boeit me niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Maagzuur ???![]()
![]()
Inplaats van alleen te streamen moet men ook eens naar de tv uitzendingen kijken.![]()
Dan begrijp je waarom Lieke zo gestegen is in de PP.
Tsja, nu staat Claire onderaan, easy traget dus. Valt me nog mee dat ze niet echt los gaan op haar. Zal wel in het script staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:46 schreef akveor het volgende:
Same here... wie was Lieke ook alweer.... die schoonmaakster toch?![]()
Grappig dat Brian en Amanda nu plots wel de PP willen bespreken....
De tv uitzendingen ZUIGEN.. zo zwaar als daarin word verdraaid is om te kotsen, je ziet amper wat er echt gebeurt is, waardoor sommige smeerlappen weer krediet krijgen. Fuck de tv uitzendingen!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Maagzuur ???![]()
![]()
Inplaats van alleen te streamen moet men ook eens naar de tv uitzendingen kijken.![]()
Dan begrijp je waarom Lieke zo gestegen is in de PP.
Inderdaad ze moeten het lijk van Liekq op de bank zetten. kijken of Mickey echt necroefiele neigingen er op na houdtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:44 schreef riri het volgende:
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De tv uitzendingen ZUIGEN.. zo zwaar als daarin word verdraaid is om te kotsen, je ziet amper wat er echt gebeurt is, waardoor sommige smeerlappen weer krediet krijgen. Fuck de tv uitzendingen!!
Ik ben het met jullie eens. Amanda is welliswaar heel dom, en naief, maar er zit weinig kwaads in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Het is ook een hele lieve meid.
En naief, en een meeloper.
Maar lief wel.
Kap daar eens mee en ga het gewoon eens over de streams hebben of over wat je hebt gegeten ipv dat altijd op de user spelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:54 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Inderdaad ze moeten het lijk van Liekq op de bank zetten. kijken of Mickey echt necroefiele neigingen er op na houdt![]()
![]()
Wat is dat toch steeds, Lieke is weg, THANK GOD! En jij houdt halstarrig vol met kijken en zeiken. En dat 100% humorloos. Lieke fanschap is dus eigenlijk voor de hand liggend.
Hoe danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Liess het volgende:
Amanda heeft 480 Punten.
waarom zouden ze dat niet mogen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Brian en Amanda mogen weer los op Japio.
Wat is dat toch met al die vrouwen die steeds maar weer in zo'n positie terecht komen....? Het is 2008.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap hoeft niemand te bewerken, laat Huub 'zijn ding' maar doen dan ziet Claire het licht ook nog wel.
(Welk licht vraagt u zich wellicht af : Ik denk dat Huub het ook niet in zich heeft om nog een "normale' relatie met een vrouw te hebben, volgens mij denkt hij alleen nog maar aan het winnen van die hut en hoe hij tot dat moment zo veel mogelijk aan zijn gerief kan komen. Daar hoort een kut bij en wat er aan die kut vast zit boeit hem niet zo. Als hij Claire zat is omdat ze niet precies in zijn straatje speelt gaat de rest vanzelf.)
die griet zit vol met haatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:56 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Ik ben het met jullie eens. Amanda is welliswaar heel dom, en naief, maar er zit weinig kwaads in.
De meeste mensen baseren hun mening over iemand over wat ze zien op tv.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:54 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De tv uitzendingen ZUIGEN.. zo zwaar als daarin word verdraaid is om te kotsen, je ziet amper wat er echt gebeurt is, waardoor sommige smeerlappen weer krediet krijgen. Fuck de tv uitzendingen!!
Nu of aankomende donderdag?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Brian en Amanda mogen weer los op Japio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |