Staat goed, je ziet haar puist niet meer.quote:
Wie weet vergeet ze die shampoo op haar vingers wel en krijgt ze plots jeuk aan haar oogbol.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:21 schreef rooie3 het volgende:
Amanda en Selene zaten aan het mandje van Claire.Amanda pakte shampoo om op haar vingers te doen.
Ach hij probeerde hetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:25 schreef T-lex het volgende:
Jaap en Brian lopen mekaar te fucken.
Jaap pakt kip uit de koelkast en zet het op het aanrecht. Brian pakt de kip en verplaatst het naar de andere kant. Jaap gokte er op dat brian de kip ging gebruiken...maar die gaat iets met viscuisine maken. Verkeerd gegokt Jaapie....
Je doelt op de voortdurend fysieke dreiging die van hem uitgaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Brain ? ik bedoel hij speelt het spel goed , door pure angst te zaaien.
Oeps, jij durftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Brain ? ik bedoel hij speelt het spel goed , door pure angst te zaaien.
Haar keeltje wordt regelmatig gesnoerd (douche-scene) logopedie is dan geen oplossing.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:33 schreef tipsch het volgende:
Kan Amanda alsjeblieft haar rotsmoel eens houden.
Hoe gaat het het met haar logopedie eigenlijk?![]()
Wachten we ook nog steeds op de exit van Laffe Lul?![]()
Dat dus, en blijkbaar mag het want hij is er nog niet uitgekickedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je doelt op de voortdurend fysieke dreiging die van hem uitgaat?
Is dat een spel spelen of is hij gewoon eng? Als het een spel is, dan doet hij het goed. Alleen denk ik dat Brian gewoon zo is en dan is pure angst zaaien helemaal niet zo'n mooie eigenschap om te hebben als mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heee..Demon Hunter...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
vraag is meer, wat hebben de meeste van ons niet tegen brian.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Volgens mij is niemand daar door de screenings gekomen om zijn of haar "mooie eigenschappen"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Is dat een spel spelen of is hij gewoon eng? Als het een spel is, dan doet hij het goed. Alleen denk ik dat Brian gewoon zo is en dan is pure angst zaaien helemaal niet zo'n mooie eigenschap om te hebben als mens.
American Football richt echt veel schade aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Duuh Amanda heeft totaal geen inhoud en kan het spel ook niet spelen, maar Brian heeft backup nodig..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef miesy het volgende:
[..]
vraag is meer, wat hebben de meeste van ons niet tegen brian.
maar wat mijzelf het meeste aan hem irriteerd is zijn schijnheiligheid, zelfmedelijden,
en over-controling naar amanda toe. feit dat hij van haar geen tegenspraak dult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |